abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 13 juli 2009 @ 19:00:30 #101
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_70941601
quote:
Op zondag 12 juli 2009 23:30 schreef Athmozz het volgende:

[..]

192pk vind ik toch een aardig vermogen hoor

Daar heb je echt tractiecontrole voor nodig bij een RWD, of je staat bij elke iets te grof genomen bocht met je neus in de richting waar je uit kwam. ....
Valt wel mee hoor. Mijn oude E36 325i en huidige E46 330i doen het ook zonder tractiecontrool (laatste heeft wel ASC+T, heet 't geloof ik, maar dat is meer om uit te zetten als er sneeuw ligt . DSC (tractioncontrol) is niet standaard/heb ik niet.

Goeie banden/winterbanden zijn wel van belang. Michelin PS2 bevallen mij erg goed; maar die kosten ¤950 voor 4
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
  maandag 13 juli 2009 @ 19:06:29 #102
152303 hamkaastosti
ook bekend als hamkaastosti
pi_70941784
quote:
Op maandag 13 juli 2009 10:27 schreef boegschroef het volgende:
. En straks nog problemen krijgen met je airback sensoren en
jah.. die verrekte airback sensoren. kutdingen zijn dat.
Tom Jones zong ooit...
she's got style she's got grace, takes a cumshot to the face, she's a lady
laat een berichtje achter in mijn vriendjes en vriendinnetjesboek
grolsch is tof | Aj plat könt praoten, mo-j ut neet laoten
pi_70945144
quote:
Op maandag 13 juli 2009 19:00 schreef Hyperdude het volgende:

[..]

Valt wel mee hoor. Mijn oude E36 325i en huidige E46 330i doen het ook zonder tractiecontrool (laatste heeft wel ASC+T, heet 't geloof ik, maar dat is meer om uit te zetten als er sneeuw ligt . DSC (tractioncontrol) is niet standaard/heb ik niet.
mijn 320d met 136pk draai ik al om als de tractiecontrole uit staat (maar goed, een diesel heeft ook wel vrij veel koppel zitten)
quote:
Goeie banden/winterbanden zijn wel van belang. Michelin PS2 bevallen mij erg goed; maar die kosten ¤950 voor 4
eens een andere verdeler zoeken, bij mijn garage krijg je PS2 225 / 45 / 17 voor 150¤ per band (135 voor de band, 15 voor de rest), montage & alles inclusief . 350¤ minder is wel eens de moeite om een andere garage te zoeken
eerst Vlaming, dan pas belg
Op zaterdag 8 september 2007 19:59 schreef Elixabete het volgende:
En belgen zijn altijd nog beter dan Nederlanders
  maandag 13 juli 2009 @ 22:06:35 #104
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_70948283
In NL zijn de prijzen misschien wel wat hoger.
225/40/18 ZR heb ik 2 jaar geleden ¤225 voor betaald incl. montage. Was toen iets duurder dan autobandenmarkt oid. maar wel deskundige montage door mensen die er verstand van hebben. Uitlijnen erbij; zit ik al op ¤950
Zie dat ze nu op autobandenmarkt.nl wat minder kosten dan 2 jaar geleden (volgens mij).

Sorry voor off-topic
pi_70955841
Ik heb er gewoon goede banden onder liggen, was de TCS toen vergeten weer in te schakelen.. Domme actie van mij..

In ieder geval.. hierbij de pics, indien mensen niet geloven dat ie van mij is, hij staat ook voor mijn deur en sommige van Fok weten ook waar ik woon en weten dat het mijn huis is (de achterste clio is trouwens van mams)...

Kanarie geel

[ Bericht 55% gewijzigd door Turquaz52 op 14-07-2009 03:49:10 ]
Quote van Tjabbo:
Vaste pta mensen hebben olie in hun aderen, geen bloed.
We drinken benzine, ons hart heeft 4 kleppen per cilinder in plaats van hartkamer
en als we een scheet laten zeggen we dat de wastegate open staat.
pi_70955847
btw, ik rij al in de auto, en nee niet op LPG.

Ben al aangehouden door de douane en heb vrijstelling gekregen voor 2 weken
Dus snel snel alles afhandelen en op na de RDW
Quote van Tjabbo:
We drinken benzine, ons hart heeft 4 kleppen per cilinder in plaats van hartkamer
pi_70956705
netjes.

Haal er alleen die velgen & die lexuslook lichten af; die lexuslook spreekt voor zich; die velgen zijn nooit geleverd op een E36 en passen imo ook totaal niet op die wagen. Vervang je koplampen door andere lampjes die geen gelige maar wit licht geven, en dan ziet hij er wel best aardig uit nog.

Succes ermee:)
  dinsdag 14 juli 2009 @ 08:21:48 #108
104901 OxygeneFRL
....dus....
pi_70956766
quote:
Op maandag 13 juli 2009 13:29 schreef Athmozz het volgende:

[..]

ofwel je TCS aanzetten, ofwel banden met de meeste grip achteraan monteren & minder hard rond je rond punt gaan :p

van zijwaarts gaan heb je geen kapotte velg / as hoor
Nee maar als je door het zijwaarts gaan met je velg tegen de stoeprand knalt wel he helder licht.

En een BMW rijd echt wel relaxter dan een Del Snol...heb eens in zo'n ding gezeten maar dat zijn net grasmaaiers zoveel toeren hebben die nodig om beetje fatsoenlijk weg te komen. Kreeg koppijn van dat gejank van die motor
pi_70956849
quote:
Op dinsdag 14 juli 2009 08:21 schreef OxygeneFRL het volgende:

[..]

Nee maar als je door het zijwaarts gaan met je velg tegen de stoeprand knalt wel he helder licht.
Dan is het niet het zijwaarts gaan wat je velg beschadigt... Zo moeilijk is het ook niet om hem weer recht te trekken als de achterkant wat scheef gaat.
quote:
En een BMW rijd echt wel relaxter dan een Del Snol...heb eens in zo'n ding gezeten maar dat zijn net grasmaaiers zoveel toeren hebben die nodig om beetje fatsoenlijk weg te komen. Kreeg koppijn van dat gejank van die motor
alsof ik daar ooit aan getwijfeld heb . Anders had ik me ook wel een del sol gekocht ipv m'n bmw's. Liever zelfs nog de diesels van BMW dan de benzinemotoren, het geluid daarvan is lager & minder storend dan dat van de benzinemotoren (vind ik)
  dinsdag 14 juli 2009 @ 08:31:30 #110
104901 OxygeneFRL
....dus....
pi_70956886
quote:
Op dinsdag 14 juli 2009 08:28 schreef Athmozz het volgende:

[..]

Dan is het niet het zijwaarts gaan wat je velg beschadigt...

Zo moeilijk is het ook niet om hem weer recht te trekken als de achterkant wat scheef gaat.
[..]
Uh....huh als jij je velg vernaggeld tegen een stoeprand ga je toch echt zijwaarts.

O sorry Schumacher...jij hebt natuurlijk ervaring. Wat scheef is wat anders dan overdwars gaan he.
pi_70956992
je snapt het niet hé. Je velg vernaggelen tegen een stoeprand houdt inderdaad in dat je zijwaarts gegaan bent. Zijwaarts gaan moet niet samen gaan met hem tegen een stoeprand knallen waardoor je velg om zeep is... Zijwaarts gaan vormt dus geen probleem als je hem mooi op de baan kan houden. Als hij van de baan gaat is het iets anders, maar dat is enkel een gevolg van het niet genoeg kunnen rijden, niet van het zijwaarts gaan.

ik heb de mijne maar een paar keer op 45° gehad (waren wel allemaal E46's ipv E36's), en dat is perfect op te lossen door het gas erop te gooien & te gaan tegensturen, dan trekken ze vrij probleemloos recht. Als je voor je dwars over de baan staat nog niet tegengestuurd hebt dan zit je gewoon te slapen, zoiets voel je snel genoeg aankomen om op te reageren (ervan uitgaande dat je niet volgas & driftend over de openbare weg probeert te rijden)
  dinsdag 14 juli 2009 @ 08:48:16 #112
104901 OxygeneFRL
....dus....
pi_70957115
quote:
Op maandag 13 juli 2009 11:56 schreef Turquaz52 het volgende:

[..]

ik nam met 30/40 de rotonde 3 kwart, voelde dat de achterkant uitbrak, en niet zo'n beetje ook. ik stuurde op tijd terug anders was het doei doei achtervelg/as.
Daar had hij het toch over dat hij zijwaarts op een rotonde ging dus in de buurt van een stoeprand en niet op een open stuk weg.
pi_70958000
ik zie nergens dat het niet op de openbare baan is, en enkel dat het "niet zo'n beetje" is, niet dat hij volledig dwars over de baan stond? 45° uitslag voelt ook al als veel aan hoor
  dinsdag 14 juli 2009 @ 09:48:14 #114
48067 neo2000
Asking the important questions
pi_70958241
"Baan".. Belgen..
Common sense is my super power. What's yours?
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?
  dinsdag 14 juli 2009 @ 10:40:36 #115
61946 Googolplexian
Think Harder!
pi_70959349
quote:
Op dinsdag 14 juli 2009 09:36 schreef Athmozz het volgende:
45° uitslag voelt ook al als veel aan hoor
Ik zou naar de dokter gaan.
Calm down, please!
  dinsdag 14 juli 2009 @ 11:41:30 #116
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_70961132
turq ik heb dat ding net in het echt gezien (ben door je straat gefietst) maar men, wat een pauperbak

daar hoef je echt geen slooponderdelen op te schroeven om hem beroerd eruit te laten zien...
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
pi_70961832
Overgespoten troep
Oh, en je bent meer kwijt dan dat je dezelfde bak gewoon op een nederlands kenteken had gekocht, met fabriekslak

En echte mannen rijden natuurlijk in een handgeschakelde bak, in een automaat kan iedereen wel rijden.

Bij 30-40 al uit de bocht vliegen.. Die clio van je mams heeft nog betere wegligging.

EDIT: Je bent wel snel aangehouden, een vriend kocht een auto uit duitsland, en reed 2 jaar lang op duitse kentekens Maar toen ie aangehouden werd door de douane mocht ie de volgende dag niet meer rijden en werd zn kmstand genoteerd . Maargoed, hij zag er dan ook als een duitser uit ...
[quote][img=12,12]http://i.fokzine.net/templates/new/i/p/1.gif[/img] Op dinsdag 2 juni 2009 02:28 schreef 8D het volgende:
Netzoals die mensen die nog aan het posten zijn rond deze tijd op Fok! Kansloos gewoon :') !
[/quote]
pi_70961853
quote:
Op dinsdag 14 juli 2009 11:41 schreef Klonk het volgende:
turq ik heb dat ding net in het echt gezien (ben door je straat gefietst) maar men, wat een pauperbak

daar hoef je echt geen slooponderdelen op te schroeven om hem beroerd eruit te laten zien...
Pardon..?? Jaloers..?

Enige wat de auto zo verneukt uit laat zien zijn die lelijke achterlichten (die ik zo ruil tegen originele).. Zelfs de uitlaat zijn sierstukken dus je hoort helemaal niks nada nopes uit de uitlaat..

De velgen blijven er onder, die zijn ubercool

Ga jij maar verder fietsen, terwijl ik met lekker in de D zet, beetje gas geef en heerlijk geniet van me leren bekleden ipv dat harde zadel in me kont
Quote van Tjabbo:
pi_70962104
quote:
Op dinsdag 14 juli 2009 12:01 schreef Turquaz52 het volgende:

[..]

Pardon..?? Jaloers..?

Enige wat de auto zo verneukt uit laat zien zijn die lelijke achterlichten (die ik zo ruil tegen originele).. Zelfs de uitlaat zijn sierstukken dus je hoort helemaal niks nada nopes uit de uitlaat..

De velgen blijven er onder, die zijn ubercool

Ga jij maar verder fietsen, terwijl ik met lekker in de D zet, beetje gas geef en heerlijk geniet van me leren bekleden ipv dat harde zadel in me kont
Hij bespaart juist enorm veel geld door even 4km naar zn werk/school te fietsen. Waar jij die bak voor nodig hebt? En zelfs met originele lichten is dat ding enorm pauper. Kanariegeel... Die kleur is overgenomen van een kanarie die half is gebleekt man.
Zo'n bak stond bij mn werk om de hoek voor 1000 euro te koop. Welliswaar zonder leren bekleding, of iets minder vermogen. Wel met originele lak, wat al een groot pluspunt is. Het verschil? Handgeschakeld, iets minder vermogen en geen leren bekleding. Wat heeft de jouwe gekost?
[quote][img=12,12]http://i.fokzine.net/templates/new/i/p/1.gif[/img] Op dinsdag 2 juni 2009 02:28 schreef 8D het volgende:
Netzoals die mensen die nog aan het posten zijn rond deze tijd op Fok! Kansloos gewoon :') !
[/quote]
  dinsdag 14 juli 2009 @ 12:10:19 #120
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_70962120
nee hoor absoluut niet jaloers, zou niet durven en niet willen trouwens
pi_70962456
quote:
Op dinsdag 14 juli 2009 12:09 schreef Sjibble het volgende:

[..]

Hij bespaart juist enorm veel geld door even 4km naar zn werk/school te fietsen. Waar jij die bak voor nodig hebt? En zelfs met originele lichten is dat ding enorm pauper. Kanariegeel... Die kleur is overgenomen van een kanarie die half is gebleekt man.
Zo'n bak stond bij mn werk om de hoek voor 1000 euro te koop. Welliswaar zonder leren bekleding, of iets minder vermogen. Wel met originele lak, wat al een groot pluspunt is. Het verschil? Handgeschakeld, iets minder vermogen en geen leren bekleding. Wat heeft de jouwe gekost?
Wat de mijne heeft gekost gaat niks aan . En welk bouwjaar was die Bimmer dan..? Ik denk zo'n 92/93?
Dit is een uit 98 met LPG installatie, (niet dat ik het gebruik, maar goed..)
Quote van Tjabbo:
pi_70962477
quote:
Op dinsdag 14 juli 2009 12:10 schreef Klonk het volgende:
nee hoor absoluut niet jaloers, zou niet durven en niet willen trouwens
En doet het nog pijn in je reet van dat harde zadel..
Quote van Tjabbo:
pi_70962489
Ich gehn an ritje machen!
Quote van Tjabbo:
  dinsdag 14 juli 2009 @ 12:23:36 #124
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_70962536
quote:
Op dinsdag 14 juli 2009 12:21 schreef Turquaz52 het volgende:

[..]

En doet het nog pijn in je reet van dat harde zadel..
goed zadel = geen pijn
pi_70962556
Kleur zou wel eens origineel kunnen zijn..Dakargeel,kijk eens op de voorste veerpoten..staat het op.(zwarte sticker)

Die spiegels sloopte ik er ook af..zet dan echte m3 spiegels erop,zonder die gekke knipperlichtjes erin.
Voorbumper is geloof ik een M-tech,geen M3
pi_70962698
quote:
Op dinsdag 14 juli 2009 12:24 schreef Charged het volgende:
Kleur zou wel eens origineel kunnen zijn..Dakargeel,kijk eens op de voorste veerpoten..staat het op.(zwarte sticker)

Die spiegels sloopte ik er ook af..zet dan echte m3 spiegels erop,zonder die gekke knipperlichtjes erin.
Voorbumper is geloof ik een M-tech,geen M3
Eindelijk. Een BMW Kenner.

Zie PM zometeen

En kleur is origineel ja, zijn 2 originele lakken in 1.. w8 ff kijken
Quote van Tjabbo:
pi_70962790
Ziet er toch niet slecht uit op de foto's. Misschien in het echt wel maar zo iig niet.
Als het de mijne was:
m3 spiegels zonder knipperlichten,
heldere achterlichten (niet de lexus look maar orgineel met witte knipperlichten),
Andere velgen (persoonlijke smaak. Ik heb deze velgen nooit mooi gevonden ook niet onder een M6,
Gas eruit. Weg met die lelijke slangen onder de kap (en een veerpootbrug erin),
en die ontzettend lelijk scheve nieren eraf.

Verder een tip van een mede bmw automaat rijder.... als je niet veel file rijd leg er een schakelbak in..... Veel meer rijplezier....
Als weinig helpt, help veel meer.
Sparen is voor mensen die niet weten waar ze geld aan uit moeten geven !!!
pi_70962863
nieren lijken idd wat scheef te zitten..al heeft een facelift model na '97 dat toch al gauw.
pi_70963203
quote:
Op dinsdag 14 juli 2009 12:31 schreef boegschroef het volgende:
Ziet er toch niet slecht uit op de foto's. Misschien in het echt wel maar zo iig niet.
Als het de mijne was:
m3 spiegels zonder knipperlichten,
heldere achterlichten (niet de lexus look maar orgineel met witte knipperlichten),
Andere velgen (persoonlijke smaak. Ik heb deze velgen nooit mooi gevonden ook niet onder een M6,
Gas eruit. Weg met die lelijke slangen onder de kap (en een veerpootbrug erin),
en die ontzettend lelijk scheve nieren eraf.

Verder een tip van een mede bmw automaat rijder.... als je niet veel file rijd leg er een schakelbak in..... Veel meer rijplezier....
Nee nee, automaat blijft er lekker in.. Heerlijk..

Wat is er met die nieren dan..?? Ziijn die niet origineel..??

Ehmm hierbij de kleurcode:
Quote van Tjabbo:
  dinsdag 14 juli 2009 @ 12:53:16 #130
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_70963474
Met een auto van 1998 heb je al 91% leeftijdskorting voor de BPM, lijkt me niet erg zinvol er dus een hoop tijd (=geld) aan te besteden de BPM naar beneden te halen, want of je nou 9% over 11.000 of 9% over 10.000 moet betalen maakt niet zo gek veel uit....
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_70963485
Ow kijk eens aan...een bmw individual kleur..daar moest je behoorlijk voor lappen bij aanschaf.
Een leuke extra,iig.
pi_70963556
quote:
Op dinsdag 14 juli 2009 12:31 schreef boegschroef het volgende:
(en een veerpootbrug erin),

Idd een goede tip,merkbaar beter weggedrag.
pi_70966225
Het kan door de foto komen natuurlijk maar volgensmij zitten er e46 nieren in die er nogal scheef in zitten zelf ben ik meer voor de <96 nieren:

Als weinig helpt, help veel meer.
Sparen is voor mensen die niet weten waar ze geld aan uit moeten geven !!!
pi_70966403
het zijn zeker geen E46 nieren.

E46 nieren pre facelift zijn bovenaan wat afgeronder & hebben de buitenkant iets schuiner omhoog lopen. E46 na facelift zijn in de onderhoeken véél afgeronder dan wat er op zijn bmw zit.

waar ze wel vandaan komen & of ze origineel zijn weet ik niet
pi_70966866
quote:
Op dinsdag 14 juli 2009 14:20 schreef Athmozz het volgende:
het zijn zeker geen E46 nieren.

E46 nieren pre facelift zijn bovenaan wat afgeronder & hebben de buitenkant iets schuiner omhoog lopen. E46 na facelift zijn in de onderhoeken véél afgeronder dan wat er op zijn bmw zit.

waar ze wel vandaan komen & of ze origineel zijn weet ik niet
Misschien heeft "De Banaan" ooit wel een aanrijding gehad en zijn er daarna imitatienieren opgeknutseld door Pjotr en kompanen.
FOK! verstandig, lees een P.I.
pi_70967026
best mogelijk natuurlijk. Zeker aangezien er blijkbaar een echte M3 achterbumper op zit en een Mtech voorbumper... (bumpers ken ik niets van, das niet zo mijn ding )
pi_70967115
quote:
Op dinsdag 14 juli 2009 14:35 schreef Athmozz het volgende:
best mogelijk natuurlijk. Zeker aangezien er blijkbaar een echte M3 achterbumper op zit en een Mtech voorbumper... (bumpers ken ik niets van, das niet zo mijn ding )
Het kan natuurlijk ook nog een zelfbouwprojectje zijn geweest van Turquaski van fok.pl.

"Hoe maak ik van mijn "BMW E36 M3 Lexuslook met voorschade" en mijn "BMW E36 M-tech met achterschade" 1 "BMW M3-Tech Lexuslook zonder al te veel zichtbare schade"?
FOK! verstandig, lees een P.I.
  dinsdag 14 juli 2009 @ 14:43:52 #138
218527 rycemasta
rijstmeester
pi_70967302
Volgens mij zijn het gewoon originele, post-facelift nieren.
  dinsdag 14 juli 2009 @ 14:54:24 #139
61946 Googolplexian
Think Harder!
pi_70967679
1 nier hangt gewoon een beetje scheef. Niet echt een halszaak.
Calm down, please!
  dinsdag 14 juli 2009 @ 15:14:11 #140
56621 Houzer
Vuyge pusherman
pi_70968412
Mijn god wat een draak van een turkenbak, ik ga mijn BMW vandaag tegen een boom aanzetten.
Ik schaam me dat ik een BMW lease.

ik ben de jager met de pet.
  dinsdag 14 juli 2009 @ 15:21:41 #141
61946 Googolplexian
Think Harder!
pi_70968742
quote:
Op dinsdag 14 juli 2009 15:14 schreef Houzer het volgende:
mijn BMW

een BMW lease.
Calm down, please!
  dinsdag 14 juli 2009 @ 15:23:45 #142
56621 Houzer
Vuyge pusherman
pi_70968819
quote:
Op dinsdag 14 juli 2009 15:21 schreef Googolplexian het volgende:

[..]
Ik betaal er toch iedere maand voor?
  dinsdag 14 juli 2009 @ 15:35:19 #143
61946 Googolplexian
Think Harder!
pi_70969258
quote:
Op dinsdag 14 juli 2009 15:23 schreef Houzer het volgende:

[..]

Ik betaal er toch iedere maand voor?
Calm down, please!
pi_70970881
En ik krijg gelijk een banner met "BMW leasen?"

Ik vind het een echte pauperbak: hij is geel, verlaagd, te grote velgen en natuurlijk die verschrikkelijke achterlichten, die elke pauper op zijn sjonniebak schroeft.

En nee, ik ben zeker niet jaloers, ik heb liever een betrouwbare auto.
  dinsdag 14 juli 2009 @ 16:17:31 #145
56621 Houzer
Vuyge pusherman
pi_70970946
quote:
Op dinsdag 14 juli 2009 16:16 schreef RealZeus het volgende:
En ik krijg gelijk een banner met "BMW leasen?"

Ik vind het een echte pauperbak: hij is geel, verlaagd, te grote velgen en natuurlijk die verschrikkelijke achterlichten, die elke pauper op zijn sjonniebak schroeft.

Inderdaad.
  dinsdag 14 juli 2009 @ 16:40:02 #146
61946 Googolplexian
Think Harder!
pi_70971835
Ach ... ben zeker niet jaloers maar het is al met al toch best een geinige bak. Turq zal er ongetwijfeld met veel plezier in rond toeven ... beter dan de andere twee auto's zeg maar.

De velgen zijn pauper maar kan nog wel, de uitlaat moet gaan, de kleur is jammer maar wel origineel dus who cares.

Ik hoop alleen voor 'm dattie heel blijft en dattie er geen "project" van maakt.
Calm down, please!
  dinsdag 14 juli 2009 @ 17:27:48 #147
202243 x3ro
Sprezzatura
pi_70973321
Leuke bak minus die acherlichten zoals je al aangeeft. En qua velgen zou ik persoonlijk iets zoals dit eronder steken:

Past veel beter bij de auto dan van die fake M6 velgen die elke johhny hebben wil. Voor sommige wil t "echte" louis vuitton tasje nogal een bepaald stereotype bevestigen overigens ..
Eigen schuld, plat hoofd
De iene dea rent veur zien leave, den andere wandelt hiel rustig veurbij.
  dinsdag 14 juli 2009 @ 17:57:01 #148
150083 Barcaconia
ºº [[[[] []]]] ºº
pi_70974284
quote:
Op dinsdag 14 juli 2009 03:12 schreef Turquaz52 het volgende:
In ieder geval.. hierbij de pics, indien mensen niet geloven dat ie van mij is, hij staat ook voor mijn deur en sommige van Fok weten ook waar ik woon en weten dat het mijn huis is (de achterste clio is trouwens van mams)...
-M3 wannabee spiegels? Check
-Fout imitatie M6-wielen? Check
-Scheefhangende onderdelen? Check
-Zooi onder de motorkap die niet weggewerkt is? Check
-Lexus achterlichten? Check
-Louis Vuitton tasje? (mag ook Burberry zijn) Check

Nee hoor, ik geloof best dat ie van jou is.
[b]Op vrijdag 24 augustus 2007 09:50 schreef PretKroket het volgende:[/b]
dude? :') ik hoop voor je dat je niet serieus bent
Even voor jou: 2x1/2 = 1/2 x 1/2
[b]Neem mij niet tè serieus, dat doe ik zelf ook niet[/b]
  dinsdag 14 juli 2009 @ 18:47:59 #149
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_70975778
Ik zou eerst eens flink wat kms maken voordat je er van alles aan gaat lopen verbouwen.
Ik vind 'm ook "te"; maar dat moet TS lekker zelf weten.
Je benzineklep hangt er scheef in.
Bestuurdersdeur ziet er ook niet helemaal recht uit; of zit ie niet goed dicht?
pi_70978155
quote:
Op dinsdag 14 juli 2009 16:16 schreef RealZeus het volgende:
Dat blok uit de E36 staat nochtans bekend om zéér sterk te zijn en veel km's te kunnen bollen zonder problemen... (of je moet spreken op de vorige poolse eigenaar )
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')