Valt wel mee hoor. Mijn oude E36 325i en huidige E46 330i doen het ook zonder tractiecontrool (laatste heeft wel ASC+T, heet 't geloof ik, maar dat is meer om uit te zetten als er sneeuw ligtquote:Op zondag 12 juli 2009 23:30 schreef Athmozz het volgende:
[..]
192pk vind ik toch een aardig vermogen hoor
Daar heb je echt tractiecontrole voor nodig bij een RWD, of je staat bij elke iets te grof genomen bocht met je neus in de richting waar je uit kwam. ....
jah.. die verrekte airback sensoren. kutdingen zijn dat.quote:Op maandag 13 juli 2009 10:27 schreef boegschroef het volgende:
. En straks nog problemen krijgen met je airback sensoren en
mijn 320d met 136pk draai ik al om als de tractiecontrole uit staatquote:Op maandag 13 juli 2009 19:00 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Valt wel mee hoor. Mijn oude E36 325i en huidige E46 330i doen het ook zonder tractiecontrool (laatste heeft wel ASC+T, heet 't geloof ik, maar dat is meer om uit te zetten als er sneeuw ligt. DSC (tractioncontrol) is niet standaard/heb ik niet.
eens een andere verdeler zoeken, bij mijn garage krijg je PS2 225 / 45 / 17 voor 150¤ per band (135 voor de band, 15 voor de rest), montage & alles inclusiefquote:Goeie banden/winterbanden zijn wel van belang. Michelin PS2 bevallen mij erg goed; maar die kosten ¤950 voor 4![]()
Nee maar als je door het zijwaarts gaan met je velg tegen de stoeprand knalt wel he helder licht.quote:Op maandag 13 juli 2009 13:29 schreef Athmozz het volgende:
[..]
ofwel je TCS aanzetten, ofwel banden met de meeste grip achteraan monteren & minder hard rond je rond punt gaan :p
van zijwaarts gaan heb je geen kapotte velg / as hoor
Dan is het niet het zijwaarts gaan wat je velg beschadigt... Zo moeilijk is het ook niet om hem weer recht te trekken als de achterkant wat scheef gaat.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 08:21 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Nee maar als je door het zijwaarts gaan met je velg tegen de stoeprand knalt wel he helder licht.
alsof ik daar ooit aan getwijfeld hebquote:En een BMW rijd echt wel relaxter dan een Del Snol...heb eens in zo'n ding gezeten maar dat zijn net grasmaaiers zoveel toeren hebben die nodig om beetje fatsoenlijk weg te komen. Kreeg koppijn van dat gejank van die motor![]()
Uh....huhquote:Op dinsdag 14 juli 2009 08:28 schreef Athmozz het volgende:
[..]
Dan is het niet het zijwaarts gaan wat je velg beschadigt...
Zo moeilijk is het ook niet om hem weer recht te trekken als de achterkant wat scheef gaat.
[..]
Daar had hij het toch over dat hij zijwaarts op een rotonde ging dus in de buurt van een stoeprand en niet op een open stuk weg.quote:Op maandag 13 juli 2009 11:56 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
ik nam met 30/40 de rotonde 3 kwart, voelde dat de achterkant uitbrak, en niet zo'n beetje ook. ik stuurde op tijd terug anders was het doei doei achtervelg/as.![]()
Ik zou naar de dokter gaan.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 09:36 schreef Athmozz het volgende:
45° uitslag voelt ook al als veel aan hoor
Pardon..?? Jaloers..?quote:Op dinsdag 14 juli 2009 11:41 schreef Klonk het volgende:
turq ik heb dat ding net in het echt gezien (ben door je straat gefietst) maar men, wat een pauperbak
daar hoef je echt geen slooponderdelen op te schroeven om hem beroerd eruit te laten zien...
Hij bespaart juist enorm veel geld door even 4km naar zn werk/school te fietsen. Waar jij die bak voor nodig hebt? En zelfs met originele lichten is dat ding enorm pauper. Kanariegeel...quote:Op dinsdag 14 juli 2009 12:01 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Pardon..?? Jaloers..?![]()
Enige wat de auto zo verneukt uit laat zien zijn die lelijke achterlichten (die ik zo ruil tegen originele).. Zelfs de uitlaat zijn sierstukken dus je hoort helemaal niks nada nopes uit de uitlaat..![]()
De velgen blijven er onder, die zijn ubercool![]()
Ga jij maar verder fietsen, terwijl ik met lekker in de D zet, beetje gas geef en heerlijk geniet van me leren bekleden ipv dat harde zadel in me kont![]()
Wat de mijne heeft gekost gaat niks aanquote:Op dinsdag 14 juli 2009 12:09 schreef Sjibble het volgende:
[..]
Hij bespaart juist enorm veel geld door even 4km naar zn werk/school te fietsen. Waar jij die bak voor nodig hebt? En zelfs met originele lichten is dat ding enorm pauper. Kanariegeel...Die kleur is overgenomen van een kanarie die half is gebleekt man.
Zo'n bak stond bij mn werk om de hoek voor 1000 euro te koop. Welliswaar zonder leren bekleding, of iets minder vermogen. Wel met originele lak, wat al een groot pluspunt is. Het verschil? Handgeschakeld, iets minder vermogen en geen leren bekleding. Wat heeft de jouwe gekost?
En doet het nog pijn in je reet van dat harde zadel..quote:Op dinsdag 14 juli 2009 12:10 schreef Klonk het volgende:
nee hoor absoluut niet jaloers, zou niet durven en niet willen trouwens
goed zadel = geen pijnquote:Op dinsdag 14 juli 2009 12:21 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
En doet het nog pijn in je reet van dat harde zadel..
Eindelijk. Een BMW Kenner.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 12:24 schreef Charged het volgende:
Kleur zou wel eens origineel kunnen zijn..Dakargeel,kijk eens op de voorste veerpoten..staat het op.(zwarte sticker)
Die spiegels sloopte ik er ook af..zet dan echte m3 spiegels erop,zonder die gekke knipperlichtjes erin.
Voorbumper is geloof ik een M-tech,geen M3
Nee nee, automaat blijft er lekker in.. Heerlijk..quote:Op dinsdag 14 juli 2009 12:31 schreef boegschroef het volgende:
Ziet er toch niet slecht uit op de foto's. Misschien in het echt wel maar zo iig niet.
Als het de mijne was:
m3 spiegels zonder knipperlichten,
heldere achterlichten (niet de lexus look maar orgineel met witte knipperlichten),
Andere velgen (persoonlijke smaak. Ik heb deze velgen nooit mooi gevonden ook niet onder een M6,
Gas eruit. Weg met die lelijke slangen onder de kap (en een veerpootbrug erin),
en die ontzettend lelijk scheve nieren eraf.
Verder een tip van een mede bmw automaat rijder.... als je niet veel file rijd leg er een schakelbak in..... Veel meer rijplezier....
Misschien heeft "De Banaan" ooit wel een aanrijding gehad en zijn er daarna imitatienieren opgeknutseld door Pjotr en kompanen.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 14:20 schreef Athmozz het volgende:
het zijn zeker geen E46 nieren.
E46 nieren pre facelift zijn bovenaan wat afgeronder & hebben de buitenkant iets schuiner omhoog lopen. E46 na facelift zijn in de onderhoeken véél afgeronder dan wat er op zijn bmw zit.
waar ze wel vandaan komen & of ze origineel zijn weet ik niet
Het kan natuurlijk ook nog een zelfbouwprojectje zijn geweest van Turquaski van fok.pl.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 14:35 schreef Athmozz het volgende:
best mogelijk natuurlijk. Zeker aangezien er blijkbaar een echte M3 achterbumper op zit en een Mtech voorbumper... (bumpers ken ik niets van, das niet zo mijn ding)
Inderdaad.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 16:16 schreef RealZeus het volgende:
En ik krijg gelijk een banner met "BMW leasen?"
Ik vind het een echte pauperbak: hij is geel, verlaagd, te grote velgen en natuurlijk die verschrikkelijke achterlichten, die elke pauper op zijn sjonniebak schroeft.
En nee, ik ben zeker niet jaloers, ik heb liever een betrouwbare auto.
-M3 wannabee spiegels? Checkquote:Op dinsdag 14 juli 2009 03:12 schreef Turquaz52 het volgende:
In ieder geval.. hierbij de pics, indien mensen niet geloven dat ie van mij is, hij staat ook voor mijn deur en sommige van Fok weten ook waar ik woon en weten dat het mijn huis is(de achterste clio is trouwens van mams)...
Dat blok uit de E36 staat nochtans bekend om zéér sterk te zijn en veel km's te kunnen bollen zonder problemen... (of je moet spreken op de vorige poolse eigenaarquote:Op dinsdag 14 juli 2009 16:16 schreef RealZeus het volgende:
En nee, ik ben zeker niet jaloers, ik heb liever een betrouwbare auto.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |