Eindelijk. Een BMW Kenner.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 12:24 schreef Charged het volgende:
Kleur zou wel eens origineel kunnen zijn..Dakargeel,kijk eens op de voorste veerpoten..staat het op.(zwarte sticker)
Die spiegels sloopte ik er ook af..zet dan echte m3 spiegels erop,zonder die gekke knipperlichtjes erin.
Voorbumper is geloof ik een M-tech,geen M3
Nee nee, automaat blijft er lekker in.. Heerlijk..quote:Op dinsdag 14 juli 2009 12:31 schreef boegschroef het volgende:
Ziet er toch niet slecht uit op de foto's. Misschien in het echt wel maar zo iig niet.
Als het de mijne was:
m3 spiegels zonder knipperlichten,
heldere achterlichten (niet de lexus look maar orgineel met witte knipperlichten),
Andere velgen (persoonlijke smaak. Ik heb deze velgen nooit mooi gevonden ook niet onder een M6,
Gas eruit. Weg met die lelijke slangen onder de kap (en een veerpootbrug erin),
en die ontzettend lelijk scheve nieren eraf.
Verder een tip van een mede bmw automaat rijder.... als je niet veel file rijd leg er een schakelbak in..... Veel meer rijplezier....
Misschien heeft "De Banaan" ooit wel een aanrijding gehad en zijn er daarna imitatienieren opgeknutseld door Pjotr en kompanen.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 14:20 schreef Athmozz het volgende:
het zijn zeker geen E46 nieren.
E46 nieren pre facelift zijn bovenaan wat afgeronder & hebben de buitenkant iets schuiner omhoog lopen. E46 na facelift zijn in de onderhoeken véél afgeronder dan wat er op zijn bmw zit.
waar ze wel vandaan komen & of ze origineel zijn weet ik niet
Het kan natuurlijk ook nog een zelfbouwprojectje zijn geweest van Turquaski van fok.pl.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 14:35 schreef Athmozz het volgende:
best mogelijk natuurlijk. Zeker aangezien er blijkbaar een echte M3 achterbumper op zit en een Mtech voorbumper... (bumpers ken ik niets van, das niet zo mijn ding)
Inderdaad.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 16:16 schreef RealZeus het volgende:
En ik krijg gelijk een banner met "BMW leasen?"
Ik vind het een echte pauperbak: hij is geel, verlaagd, te grote velgen en natuurlijk die verschrikkelijke achterlichten, die elke pauper op zijn sjonniebak schroeft.
En nee, ik ben zeker niet jaloers, ik heb liever een betrouwbare auto.
-M3 wannabee spiegels? Checkquote:Op dinsdag 14 juli 2009 03:12 schreef Turquaz52 het volgende:
In ieder geval.. hierbij de pics, indien mensen niet geloven dat ie van mij is, hij staat ook voor mijn deur en sommige van Fok weten ook waar ik woon en weten dat het mijn huis is(de achterste clio is trouwens van mams)...
Dat blok uit de E36 staat nochtans bekend om zéér sterk te zijn en veel km's te kunnen bollen zonder problemen... (of je moet spreken op de vorige poolse eigenaarquote:Op dinsdag 14 juli 2009 16:16 schreef RealZeus het volgende:
En nee, ik ben zeker niet jaloers, ik heb liever een betrouwbare auto.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |