Of zaterdag..?quote:Op woensdag 15 juli 2009 20:15 schreef YoshiBignose het volgende:
Inderdaad... maar ik ben ook maar een student. Zijn niet alle 3 van mij. De E46 is eigenlijk mn auto, die E36 hoop ik morgen te verkopen en die ander is van m'n tante.
Net ff scheuren in die E30 op de snelweg hahahaha. Dat ding ziet er niet uit, antenne krom, overal vlekken en verkleuringen, roest, plastic dat eraf valt. 4 versnellingen, ff gas op de snelweg... komt er zo'n nieuwe audi 3.0 aanscheuren met 160, die zat toch wel raar te kijken toen ik in die roestbak nog 180 ging. Voel me alleen niet helemaal veilig, hij is nogal windgevoelig.
Ik tel dan voor het gemak kampers, tokkies en zigeuners niet mee he..?quote:Op woensdag 15 juli 2009 13:13 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Daar doe je de meeste Nederlanders wel heel veel eer aan. Je moest ze hier de kost eens geven die debiele velgen onder hun Golfje III, Opel of Civic hebben.
swap dan iig de motor van een E36 M3...quote:Op woensdag 15 juli 2009 18:16 schreef Athmozz het volgende:
De E30 is gewoon de mooiste 3 die er by far gemaakt is.
* Athmozz legt nog steeds opzij voor een originele E30 M3 cabrio
en dan beginnen met de ophanging ook te veranderen, en er een M3 bodykit op te zetten? Neen hoor, gewoon wat meer opzij leggen & het direct goed doenquote:Op woensdag 15 juli 2009 23:09 schreef junkiesietze het volgende:
[..]
swap dan iig de motor van een E36 M3...
Thanks, stel ik op prijs..quote:Op woensdag 15 juli 2009 17:09 schreef OxygeneFRL het volgende:
He Turq, kon net eindelijk pas je fotos zien van je BMW. Ik moet zeggen dat dat model (geloof de E30?) het enige model is wat ik nog zou overwegen om te kopen als BMW. Netjes! Goed poetsen en polijsten kom je al een heel eind. Zelfs daar wil ik je nog wel es mee helpen
maw: De M3 heeft maar een 4 cillindertje terwijl de 328i een 6 cilinder heeft.. kun je net zo goed een e36 M3 blok inlepelen want die heeft een 3.0/3.2L 6 cilinderquote:Op woensdag 15 juli 2009 23:11 schreef Athmozz het volgende:
[..]
en dan beginnen met de ophanging ook te veranderen, en er een M3 bodykit op te zetten? Neen hoor, gewoon wat meer opzij leggen & het direct goed doen
Het rendement van een 4 pitter is wel hoger dan van een 6..quote:Op woensdag 15 juli 2009 23:18 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
maw: De M3 heeft maar een 4 cillindertje terwijl de 328i een 6 cilinder heeft.. kun je net zo goed een e36 M3 blok inlepelen want die heeft een 3.0/3.2L 6 cilinder
Dat wel, maar een 6 pitter geeft toch wat meer evenwicht, wat meer luxe en comfort..quote:Op woensdag 15 juli 2009 23:28 schreef Herr.Flick het volgende:
[..]
Het rendement van een 4 pitter is wel hoger dan van een 6..
Jaloers..?quote:
Veel mensen die jij jaloers noemt hebben een eigen huis, lekker wijf in bed en spaargeld op de rekening.quote:Op donderdag 16 juli 2009 01:54 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Dat wel, maar een 6 pitter geeft toch wat meer evenwicht, wat meer luxe en comfort..
[..]
Jaloers..?
Je bent niet de enige hoor
Ach ja zo heeft ieder zijn eigen, de een heeft op zijn 20ste nog hobby's als auto's en brommers en de ander heeft al een kind rondhuppelen. Ik moet er zelf niet aan denken om nu al kinderen te hebben (ben zaterdag 27).quote:Op donderdag 16 juli 2009 07:56 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Veel mensen die jij jaloers noemt hebben een eigen huis, lekker wijf in bed en spaargeld op de rekening.
Allemaal spul wat jij jezelf ontzegt door al je geld op jouw leeftijd in auto's te steken.
Jaloers? Ik vind 't echt een geinige bak en ik gun het je van hartemaar jaloers ... neuh.
Alvast gefeliciteerd ^^ Ben 2 weken geleden 38 geworden en ook nog geen kinderen hier.quote:Op donderdag 16 juli 2009 07:59 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Ach ja zo heeft ieder zijn eigen, de een heeft op zijn 20ste nog hobby's als auto's en brommers en de ander heeft al een kind rondhuppelen. Ik moet er zelf niet aan denken om nu al kinderen te hebben (ben zaterdag 27).
Dank u en amen.quote:Op donderdag 16 juli 2009 08:07 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Alvast gefeliciteerd ^^ Ben 2 weken geleden 38 geworden en ook nog geen kinderen hier.
Ben zelf nog kind.
waarom denk je dat iedereen gelijk jaloers is als ze het geen mooie auto vinden? Heb je compensatie-drang ofzo?quote:Op donderdag 16 juli 2009 01:54 schreef Turquaz52 het volgende:
Jaloers..?
Je bent niet de enige hoor
quote:Op woensdag 15 juli 2009 23:09 schreef junkiesietze het volgende:
[..]
swap dan iig de motor van een E36 M3...
Alvast gefeliciteerd..quote:Op donderdag 16 juli 2009 08:07 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Alvast gefeliciteerd ^^ Ben 2 weken geleden 38 geworden en ook nog geen kinderen hier.
Ben zelf nog kind.
Heb je het neuqen al wel uitgevonden?quote:Op donderdag 16 juli 2009 08:07 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Ben zelf nog kind.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |