quote:Op dinsdag 14 juli 2009 23:33 schreef Linnie20v het volgende:
Whahahah die kleur, wie heeft nou een gele auto??![]()
quote:Op dinsdag 14 juli 2009 23:41 schreef Linnie20v het volgende:
Ik heb zelf een geel hok
Dit was mijn verkapte TVP ...
maak het imago van de BMW rijder nog wat verder om zeep jaquote:Op dinsdag 14 juli 2009 21:17 schreef YoshiBignose het volgende:
En nu lekker scheuren, rechts inhalen, bumperkleven, hmmmmmmmmmmmm BMW maakt rijden geweldig
quote:Op maandag 13 juli 2009 20:44 schreef Athmozz het volgende:
[..]
mijn 320d met 136pk draai ik al om als de tractiecontrole uit staat(maar goed, een diesel heeft ook wel vrij veel koppel zitten)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 15 juli 2009 09:17 schreef rival het volgende:
[..]
tractiecontrole staat aan & vangt alles perfect op. Ik geef al plankgas midden in een bocht, dan houdt de elektronica hem op het punt waar ik het snelste door de bocht kan zonder om te kerenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Je moet ook rekening houden dat hij qua koppel in het laag nog meer mee heeft dan een 330i, dus laten omkeren is dan echt zo moeilijk niet
eerst Vlaming, dan pas belg
Op zaterdag 8 september 2007 19:59 schreef Elixabete het volgende:
En belgen zijn altijd nog beter dan Nederlanders
Een pinnetje wat me tankdop vast houd is teruggeschoten, deze hoef ik alleen eventjes terug te plaatsen is dat geregeld, me deur stond nog open dus dat zag er scheef uit.. en 1 of beide nieren zitten vanaf de bovenkant beetje los, terug inklikken zou dit moeten helpen..quote:Op woensdag 15 juli 2009 12:46 schreef hamkaastosti het volgende:
hahaha wat een hok..
wel pluspunten dat het een bmw is en een 6 cilinder..
verder is de kleur kut, de meuk hangt aan alle kanten scheef in. Dit kun je allemaal wel vervangen of je zet een petje op en gaat scheef op je stoel zitten en los het zo op.
Daar gaat het dan mis met jullie Turqen..! "Lekker groot en breed" wordt in Nederland heul niet als subtiel gezien!quote:Op woensdag 15 juli 2009 12:19 schreef Turquaz52 het volgende:
Wat heeft iedereen tegen die velgen![]()
Ik dacht zijn wel subtiel, lekker groot en breed![]()
Daar doe je de meeste Nederlanders wel heel veel eer aan. Je moest ze hier de kost eens geven die debiele velgen onder hun Golfje III, Opel of Civic hebben.quote:Op woensdag 15 juli 2009 12:59 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Daar gaat het dan mis met jullie Turqen..! "Lekker groot en breed" wordt in Nederland heul niet als subtiel gezien!
Hoezo..?? Weetje hoe heerlijk rijden dat is..?quote:Op woensdag 15 juli 2009 12:58 schreef Richel het volgende:
Turq, een automaat?
Dat valt mij vies tegen van je.
Cupra zeker.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 23:41 schreef Linnie20v het volgende:
Ik heb zelf een geel hok
Dit was mijn verkapte TVP ...
Iedereen heeft wel wat te zeggen. Ik vind dit al een hele vooruitgang vergeleken met je uno en die andere gare bakken waar je steeds mee aan komt zettenquote:Op woensdag 15 juli 2009 13:23 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Hoezo..?? Weetje hoe heerlijk rijden dat is..?![]()
![]()
Serieus, ik was altijd tegen automaatjes dit automaatjes dat..
Maar eenmaal zelf een 6 cilinder 2,5L Automaat gekocht.. wil echt niks meer anders![]()
Heb nog altijd een corsa en Uno die handgeschakeld zijn..
quote:Op woensdag 15 juli 2009 13:44 schreef -Muse- het volgende:
[..]
Iedereen heeft wel wat te zeggen. Ik vind dit al een hele vooruitgang vergeleken met je uno en die andere gare bakken waar je steeds mee aan komt zetten
4cilinder 1.8 8v vs. 6 cilinder 2.5 24v vanosquote:Op woensdag 15 juli 2009 13:50 schreef YoshiBignose het volgende:
Is het een automaat? Geniaalmaar ik denk, in combinatie met de 323i dat dit ding nog niet eens zoveel sneller is dan mijn 4 cilinder 318ci.
JIJ moet daar rekening mee houdenquote:Op woensdag 15 juli 2009 09:27 schreef Athmozz het volgende:
[..]
tractiecontrole staat aan & vangt alles perfect op. Ik geef al plankgas midden in een bocht, dan houdt de elektronica hem op het punt waar ik het snelste door de bocht kan zonder om te keren. Je moet ook rekening houden dat hij qua koppel in het laag nog meer mee heeft dan een 330i, dus laten omkeren is dan echt zo moeilijk niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |