stoer man.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 18:41 schreef Turquaz52 het volgende:
Heyss..
Greetz,
Turqie met 2 maanden zijn rijbewijs, en 1 Uno Cabrio, 1 Slopel Kotsa en 1 BMW 323 Aut
2e gratisquote:Op vrijdag 10 juli 2009 18:44 schreef Buschetta het volgende:
Grote kans zelfs dat het 2 (of meerdere) auto's zijn die aanelkaar zijn gelast...
Nee, dat was sarcastisch, Lexi zijn namelijk dure auto's en als je lampen hebt die er uit zien alsof ze uit een dure auto komen denkt iedereen dat de auto waar ze in zitten duur is. Uiteindelijk zal dit de waarde dus positief beïnvloeden.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 18:55 schreef Turquaz52 het volgende:
Nee ff serieus, het is van een persoon geweest die hier ook in NL woonde..
Ik ken de staat van onderhoud (want dat deed ik zelf)..
En betreft de lexuslooks, is dat echt een waarde verminderaar? Of was dat sarcastisch bedoeld, gezien het feit dat ik ook de mistlampen en audio er uit wil halen..
Dat maakt niet uit hoeveel ik er voor heb betaald..quote:Op vrijdag 10 juli 2009 19:00 schreef Lord_Cardigan het volgende:
[..]
Nee, dat was sarcastisch, Lexi zijn namelijk dure auto's en als je lampen hebt die er uit zien alsof ze uit een dure auto komen denkt iedereen dat de auto waar ze in zitten duur is. Uiteindelijk zal dit de waarde dus positief beïnvloeden.
Overigens vind ik de prijs die je betaald hebt niet heel interessant, enkel vraag ik mij af ofdat het meer of minder dan 500e was?
Hoezo kom je aan een Uno CABRIO?quote:Op vrijdag 10 juli 2009 18:41 schreef Turquaz52 het volgende:
Turqie met 2 maanden zijn rijbewijs, en 1 Uno Cabrio, 1 Slopel Kotsa en 1 BMW 323 Aut
Nee hoor, waarde omlaag halen is zo gepiept:quote:Op vrijdag 10 juli 2009 19:31 schreef Djahani het volgende:
Voor zover ik het weet is de KM stand, bouwjaar en de dagwaarde belangrijk.
Aan jou post te zien, wil je je dagwaarde omlaag halen?
Het gaat je meer geld kosten om de dagwaarde minder te maken dan dat je spaart.
De zomer in je bolquote:
Je wil dus de boel tillen ofwel oplichten. Wat een P.A.U.P.E.R.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 18:41 schreef Turquaz52 het volgende:
Heyss..
Heb al mijn 3e auto er bij, ditmaal een BMW 323i Automaat met een 325i Vanos blok.. Ook op LPG, maar deze is al een hele lange tijd niet gebruikt en ben bang dat de verdamper dood is dus wordt ie er ook uitgeflikkerd..
Ik wil deze op mijn naam zetten en invoeren, de auto staat nu al voor mijn deur als het ware.. (er is voor betaald, en ik heb de papieren).
Het betreft dus een e36 BMW 323i (met een 2,5L Vanos blok) Automaat uit 1998 met MTECH uitvoering (ofzo) met Alles er op en dr aan zoals leer en Climatronic..
Hoeveel zou deze me aan BPM kosten als ik er stoffen interieur in doe en gedeukte spatborden op zet van de sloop? (dus een beetje het schade auto geval)..?
En wat moet ik doen? Eerst op mijn naam zetten of eerst RDW invoeren?
Iemand een paar tips..??
Foto's volgen morgen wel..(er zitten nog Lexus looks achter lichten op die zsm er van af gaan)
![]()
Greetz,
tja, daarom gaat ie er ook uit..quote:
quote:Op zaterdag 11 juli 2009 09:57 schreef pisnicht het volgende:
Klinkt als een auto die perfect bij je past. Ik zou die lexus lichten erin laten en een vlag kopen van een turkse voetbal club zodat je die op de hoedenplank kan leggen
Wat voor oplichten..? Ik betaal me scheef aan al dat belasting, ik betaal me de tering en wat krijg ik terug..? NIKS. JIJ WEL..??quote:Op zaterdag 11 juli 2009 13:19 schreef draaijer het volgende:
[..]
Je wil dus de boel tillen ofwel oplichten. Wat een P.A.U.P.E.R.
Ow Fobo check uitvoeren.
Zie je wel: Het waren geen vooroordelen. Ik had gewoon gelijk
quote:Op zaterdag 11 juli 2009 13:17 schreef draaijer het volgende:
ehm je auto staat waarschijnlijk nog geregistreerd in Nederland. Dit omdat die bak een paar jaar geleden is gestolen. Dan kan je 'm zo gelijk weer inleveren en weg is al je geld
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |