abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_70857003
Heyss..

Heb al mijn 3e auto er bij, ditmaal een BMW 323i Automaat met een 325i Vanos blok.. Ook op LPG, maar deze is al een hele lange tijd niet gebruikt en ben bang dat de verdamper dood is dus wordt ie er ook uitgeflikkerd..

Ik wil deze op mijn naam zetten en invoeren, de auto staat nu al voor mijn deur als het ware.. (er is voor betaald, en ik heb de papieren).

Het betreft dus een e36 BMW 323i (met een 2,5L Vanos blok) Automaat uit 1998 met MTECH uitvoering (ofzo) met Alles er op en dr aan zoals leer en Climatronic..

Hoeveel zou deze me aan BPM kosten als ik er stoffen interieur in doe en gedeukte spatborden op zet van de sloop? (dus een beetje het schade auto geval)..?

En wat moet ik doen? Eerst op mijn naam zetten of eerst RDW invoeren?

Iemand een paar tips..??

Foto's volgen morgen wel.. (er zitten nog Lexus looks achter lichten op die zsm er van af gaan)

Greetz,
Turqie met 2 maanden zijn rijbewijs, en 1 Uno Cabrio, 1 Slopel Kotsa en 1 BMW 323 Aut
Quote van Tjabbo:
Vaste pta mensen hebben olie in hun aderen, geen bloed.
We drinken benzine, ons hart heeft 4 kleppen per cilinder in plaats van hartkamer
en als we een scheet laten zeggen we dat de wastegate open staat.
pi_70857054
Ik zou die Lexus look lampen er op houden, is een goede waardeverminderaar
There are times we will remember, there are nights we won't forget.
If we value every moment we will never feel regret.
  PR/Manusje van alles vrijdag 10 juli 2009 @ 18:43:27 #3
148800 crew  Surveillance-Fiets
Toezicht is gezond!
pi_70857056
quote:
Op vrijdag 10 juli 2009 18:41 schreef Turquaz52 het volgende:
Heyss..

Greetz,
Turqie met 2 maanden zijn rijbewijs, en 1 Uno Cabrio, 1 Slopel Kotsa en 1 BMW 323 Aut
stoer man.

ow wacht je bent een turk
dan heb ik hier niet gepost.
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
  vrijdag 10 juli 2009 @ 18:43:46 #4
157411 Nexie
Tempted to touch
pi_70857063
http://www.autoweek.nl/bpmcalculator.php

Had je niet beter eerst die zaken kunnen regelen voor aankoop?
Every super woman needs a superman; here I am.
  vrijdag 10 juli 2009 @ 18:43:48 #5
126003 Daniel1976
de omnibus dubitandum
pi_70857065
De leeftijd van het gebakje is wel belangrijk
pi_70857074
Moet dit trouwens een handleiding tot frauderen worden?
There are times we will remember, there are nights we won't forget.
If we value every moment we will never feel regret.
  vrijdag 10 juli 2009 @ 18:44:54 #7
69415 Buschetta
Jouw IP toevallig ?
pi_70857106
Heb je serieus een auto gekocht uit polen ?

Meeste W-Europese auto's van die klasse worden naar Polen etc uitgevoerd. Dus die bak is waarschijnlijk compleet gaar. Grote kans zelfs dat het 2 (of meerdere) auto's zijn die aanelkaar zijn gelast...

Invoeren eerst herriner ik me.
  vrijdag 10 juli 2009 @ 18:47:08 #8
157411 Nexie
Tempted to touch
pi_70857168
quote:
Op vrijdag 10 juli 2009 18:44 schreef Buschetta het volgende:
Grote kans zelfs dat het 2 (of meerdere) auto's zijn die aanelkaar zijn gelast...
2e gratis
Every super woman needs a superman; here I am.
  vrijdag 10 juli 2009 @ 18:55:36 #9
181657 LordNemephis
computer says no
pi_70857390
Poolse auto's, die zijn toch allemaal gejat uit Nederland?
Programming today is a race between software engineers striving to build bigger and better idiot-proof programs, and the Universe trying to produce bigger and better idiots. So far, the Universe is winning.
pi_70857395
Nee ff serieus, het is van een persoon geweest die hier ook in NL woonde..
Ik ken de staat van onderhoud (want dat deed ik zelf)..

En betreft de lexuslooks, is dat echt een waarde verminderaar? Of was dat sarcastisch bedoeld, gezien het feit dat ik ook de mistlampen en audio er uit wil halen..
Quote van Tjabbo:
We drinken benzine, ons hart heeft 4 kleppen per cilinder in plaats van hartkamer
pi_70857513
quote:
Op vrijdag 10 juli 2009 18:55 schreef Turquaz52 het volgende:
Nee ff serieus, het is van een persoon geweest die hier ook in NL woonde..
Ik ken de staat van onderhoud (want dat deed ik zelf)..

En betreft de lexuslooks, is dat echt een waarde verminderaar? Of was dat sarcastisch bedoeld, gezien het feit dat ik ook de mistlampen en audio er uit wil halen..
Nee, dat was sarcastisch, Lexi zijn namelijk dure auto's en als je lampen hebt die er uit zien alsof ze uit een dure auto komen denkt iedereen dat de auto waar ze in zitten duur is. Uiteindelijk zal dit de waarde dus positief beïnvloeden.

Overigens vind ik de prijs die je betaald hebt niet heel interessant, enkel vraag ik mij af ofdat het meer of minder dan 500e was?
C'est magnifique, mais ce n'est pas la guerre.
-
pi_70857790
quote:
Op vrijdag 10 juli 2009 19:00 schreef Lord_Cardigan het volgende:

[..]

Nee, dat was sarcastisch, Lexi zijn namelijk dure auto's en als je lampen hebt die er uit zien alsof ze uit een dure auto komen denkt iedereen dat de auto waar ze in zitten duur is. Uiteindelijk zal dit de waarde dus positief beïnvloeden.

Overigens vind ik de prijs die je betaald hebt niet heel interessant, enkel vraag ik mij af ofdat het meer of minder dan 500e was?
Dat maakt niet uit hoeveel ik er voor heb betaald..
Is ook niet interessant om het te melden.

Maar nog steeds, moet ik de lexus looks oplaten voor de keuring of juist niet..?? Wil zo weinig mogelijk BPM betalen, (uiteindelijk komen er toch normale achterlichten op).
Quote van Tjabbo:
  vrijdag 10 juli 2009 @ 19:16:46 #13
112790 Koepert
Parttime Nutcase
pi_70857999
quote:

Hoezo kom je aan een Uno CABRIO?
It starts with a shiver, an itch, a slow boil
  vrijdag 10 juli 2009 @ 19:31:05 #14
260175 Djahani
Dont do drugs, without me
pi_70858460
Voor zover ik het weet is de KM stand, bouwjaar en de dagwaarde belangrijk.

Aan jou post te zien, wil je je dagwaarde omlaag halen?

Het gaat je meer geld kosten om de dagwaarde minder te maken dan dat je spaart.
pi_70859687
quote:
Op vrijdag 10 juli 2009 19:31 schreef Djahani het volgende:
Voor zover ik het weet is de KM stand, bouwjaar en de dagwaarde belangrijk.

Aan jou post te zien, wil je je dagwaarde omlaag halen?

Het gaat je meer geld kosten om de dagwaarde minder te maken dan dat je spaart.
Nee hoor, waarde omlaag halen is zo gepiept:
Spatborden met deuken en krassen v.d. sloop, idem. motorkap en bumper en spiegels (zitten M spiegels op)..
Speakers zijn er zo uit net als mijn DVD speler en bekleding
Quote van Tjabbo:
pi_70859712
quote:
Op vrijdag 10 juli 2009 19:16 schreef Koepert het volgende:

[..]

Hoezo kom je aan een Uno CABRIO?
De zomer in je bol
Quote van Tjabbo:
pi_70859893
Maare, hoe moet ik alles regelen..?? Stel de Beemer is klaar voor de RDW (dus waarde verminderd)..

Ik rij er mee na de RDW met mijn Rijbewijs en de auto papieren en dan wat..? Staat de auto dan op mijn naam en krijgt hij dan een soort van vrijwaring mee (in het pools? )..?

iemand ervaring..??

Thanks,
TurqWorks
Quote van Tjabbo:
  zaterdag 11 juli 2009 @ 09:52:44 #18
42136 Herr.Flick
De triangeljosti!
pi_70870834
Een auto zonder NL kenteken kan je niet op je naam zetten omdat dit voertuig geen NL documenten heeft, simpel toch?

Je zult dus eerst moeten invoeren en keuren, kosten en hoe te berekenen van BPM vind je hier:

http://www.douane.nl/variabel/bpm/bpm-20.html#P337_33600
http://www.douane.nl/variabel/bpm/bpm-31.html#P738_64072

BMW en gas...
Herr.Flick
4844 4479 7710 3249
  zaterdag 11 juli 2009 @ 09:57:43 #19
58548 pisnicht
dead girls can`t say no
pi_70870873
Klinkt als een auto die perfect bij je past. Ik zou die lexus lichten erin laten en een vlag kopen van een turkse voetbal club zodat je die op de hoedenplank kan leggen
To most Christians, the Bible is like a software license. Nobody actually reads it. They just scroll down to the bottom and click "I agree."
#allmightygod
pi_70873265
Na 10 jaar is de BPM bij invoering dermate laag dat het niet lonend is om al die moeite te doen voor een euro'tje of 100 verschil...
Maar misschien doe je het wel voor de kick van het frauderen
pi_70874317
ehm je auto staat waarschijnlijk nog geregistreerd in Nederland. Dit omdat die bak een paar jaar geleden is gestolen. Dan kan je 'm zo gelijk weer inleveren en weg is al je geld
pi_70874369
quote:
Heyss..

Heb al mijn 3e auto er bij, ditmaal een BMW 323i Automaat met een 325i Vanos blok.. Ook op LPG, maar deze is al een hele lange tijd niet gebruikt en ben bang dat de verdamper dood is dus wordt ie er ook uitgeflikkerd..

Ik wil deze op mijn naam zetten en invoeren, de auto staat nu al voor mijn deur als het ware.. (er is voor betaald, en ik heb de papieren).

Het betreft dus een e36 BMW 323i (met een 2,5L Vanos blok) Automaat uit 1998 met MTECH uitvoering (ofzo) met Alles er op en dr aan zoals leer en Climatronic..

Hoeveel zou deze me aan BPM kosten als ik er stoffen interieur in doe en gedeukte spatborden op zet van de sloop? (dus een beetje het schade auto geval)..?

En wat moet ik doen? Eerst op mijn naam zetten of eerst RDW invoeren?

Iemand een paar tips..??

Foto's volgen morgen wel.. (er zitten nog Lexus looks achter lichten op die zsm er van af gaan)

Greetz,
Je wil dus de boel tillen ofwel oplichten. Wat een P.A.U.P.E.R.
Ow Fobo check uitvoeren.

Zie je wel: Het waren geen vooroordelen. Ik had gewoon gelijk
pi_70877846
quote:
Op zaterdag 11 juli 2009 09:52 schreef Herr.Flick het volgende:

BMW en gas...
tja, daarom gaat ie er ook uit..
quote:
Op zaterdag 11 juli 2009 09:57 schreef pisnicht het volgende:
Klinkt als een auto die perfect bij je past. Ik zou die lexus lichten erin laten en een vlag kopen van een turkse voetbal club zodat je die op de hoedenplank kan leggen
Ik wil zelfs de M3 spiegels er af halen + de M3 bodykit.. omdat het geen M3 is. Ik hou van Origineel.
quote:
Op zaterdag 11 juli 2009 13:19 schreef draaijer het volgende:

[..]

Je wil dus de boel tillen ofwel oplichten. Wat een P.A.U.P.E.R.
Ow Fobo check uitvoeren.

Zie je wel: Het waren geen vooroordelen. Ik had gewoon gelijk
Wat voor oplichten..? Ik betaal me scheef aan al dat belasting, ik betaal me de tering en wat krijg ik terug..? NIKS. JIJ WEL..??

Laat mij die ene paar honderd euro dan in mijn zak houden om nog een budget te hebben om dat ding op te lappen

Moraalridders
Quote van Tjabbo:
pi_70877889
quote:
Op zaterdag 11 juli 2009 13:17 schreef draaijer het volgende:
ehm je auto staat waarschijnlijk nog geregistreerd in Nederland. Dit omdat die bak een paar jaar geleden is gestolen. Dan kan je 'm zo gelijk weer inleveren en weg is al je geld
Quote van Tjabbo:
pi_70877975
Denk je dat ze ook problemen maken als er 323i op de papieren staat, en er een 325Vanos blok in ligt..?
Quote van Tjabbo:
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')