Dat is voor mij over een jaar, en er moeten wel heel vreemde dingen gebeuren wil ik dan niet voor de opvolger van de 3GS gaan. Niet alleen omdat ik tot nu toe niets beters heb gezien, maar ook vanwege de investering in apps & accessoiresquote:Op vrijdag 10 juli 2009 14:12 schreef Broekpaling het volgende:
Iemand trouwens al besloten om als zijn abbo afloopt opnieuw voor een iPhone te gaan?
ik persoonlijk zit er niet aan te denken.
http://vimeo.com/videos/search:iphone%203gs bijvoorbeeldquote:Op vrijdag 10 juli 2009 14:47 schreef di0r1 het volgende:
Niets kan tippen aan de iPhone? Ik ben van plan één deze dagen de nieuwe iPhone te halen. Maar hoe zijn de filmpjes op de iPhone? Heeft iemand een voorbeeld hoe de kwaliteit is wanneer je de filmpjes op de computer zet?
Die apps met namequote:Op vrijdag 10 juli 2009 14:49 schreef Zpottr het volgende:
[..]
Dat is voor mij over een jaar, en er moeten wel heel vreemde dingen gebeuren wil ik dan niet voor de opvolger van de 3GS gaan. Niet alleen omdat ik tot nu toe niets beters heb gezien, maar ook vanwege de investering in apps & accessoires
Yup, da's > 250 Euro down the drain als ik een Hero II zou kopen oidquote:Op vrijdag 10 juli 2009 14:52 schreef Kremers het volgende:
[..]
Die apps met nameDat is wel slim van Apple, want verkoop je je iPhone ben je meteen al je apps kwijt... Zelfde soort lock als iPod/iTunes voordat de muziek DRM vrij werd. Alleen werkt dat natuurlijk niet applicaties gezien andere telefoons niet beschikken over het iPhone OS.
quote:Op vrijdag 10 juli 2009 15:21 schreef timbob het volgende:
Hallo, ik ben timbobPhaelanx_NL en ik kom dit topic volgen doormiddel van een post om het makkelijker terug te vinden.
Dat was het.
Kortom simpel gezegd TVPquote:Op vrijdag 10 juli 2009 15:21 schreef timbob het volgende:
Hallo, ik ben timbob en ik kom dit topic volgen doormiddel van een post om het makkelijker terug te vinden.
Dat was het.
Sommige hoesjes hebben een eigen dock adapter meegeleverd. Als je zoiets niet gebruikt staat je iPhone op de connector, dat zou ik zeker niet doen.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 16:03 schreef Kremers het volgende:
Hoe zit het eigenlijk met hoesjes en het gebruik van een dock? Ik zit erover na te denken het Apple universal dock te kopen, heb hier ook een Nano v4 liggen. Dan hoef ik niet steeds die USB kabel tevoorschijn halen en dan staat ie ook mooi zo op mijn bureau
Mhh, das minder... Maar ik ben er ook nog niet over uit of ik überhaupt wel een hoesje ga kopen. Ik vind zo'n leren slip-in case ook wel wat hebbenquote:Op vrijdag 10 juli 2009 16:08 schreef Zpottr het volgende:
[..]
Sommige hoesjes hebben een eigen dock adapter meegeleverd. Als je zoiets niet gebruikt staat je iPhone op de connector, dat zou ik zeker niet doen.
verder komt het nogal nauw, mijn iPhone met folie (BSE) past niet in de iPhone 3G dock zonder de folie langzaam opzij te duwen
Is wel relaxter hoor die van mij zit nu na een jaartje wel aardig vol. Overvloed aan programma's moet eigenlijk de boel eens gaan schoonmaken. (180 op pc en stuk of 100 op iPhone zelf)quote:Op vrijdag 10 juli 2009 16:31 schreef Juicyhil het volgende:
Toch maar even m`n bestelling gewijzigd, van 16gb naar 32 gb. Die 70 euro kan er dan ook wel bij
even quoten...quote:Op vrijdag 10 juli 2009 16:07 schreef HeatWave het volgende:
Ik moet het beamen.
Er zijn vast ook andere goeie telefoons nog, maar de combinatie van het OS en de snelheid van de 3Gs is op dit moment wel heel erg goed.
geen idee hoe bijv die Samsung jet met dual proc werkt ofzo
HA!quote:
In m`n broek.quote:
quote:Op vrijdag 10 juli 2009 16:32 schreef Swetsenegger het volgende:
Is er al een leuke ages of empires/anno kloon voor de iphone?
Htc Hero. Wel erg flauw.quote:
Ja die mag van mij ook wel goedgekeurd wordenquote:
Oehhhquote:Op vrijdag 10 juli 2009 16:12 schreef Kremers het volgende:
[..]
Mhh, das minder... Maar ik ben er ook nog niet over uit of ik überhaupt wel een hoesje ga kopen. Ik vind zo'n leren slip-in case ook wel wat hebbenDie gebruik je toch alleen maar als je hem meeneemt naar buiten.
Daarom vind ik een beschermingshoes / case toch echt wel nuttig hoor.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 18:33 schreef venomsnake het volgende:
Mijn iPhone is net echt hard gevallen. Precies op het hoekje. Gelukkig is er niets beschadigd, behalve de case die erom heen zat
inderdaad. Er zit nu een klein scheurtje in de case, maar dat is beter dan dat me iPhone naar de maan is.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 18:44 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Daarom vind ik een beschermingshoes / case toch echt wel nuttig hoor.
gerucht gaat dat dune 2 naar de iphone komtquote:Op vrijdag 10 juli 2009 16:32 schreef Swetsenegger het volgende:
Is er al een leuke ages of empires/anno kloon voor de iphone?
Ziet er gelikt uit he?quote:
Die hebben ze ook gewoon bij de istores....quote:Op vrijdag 10 juli 2009 22:33 schreef Kremers het volgende:
[..]
Ziet er gelikt uit he?Jammer alleen van de verzendkosten.. (¤5,95) Ik heb hem nergens goedkoper kunnen treffen.
Dat viel mij idd ookal op, onwijs mooie stream dat!quote:Op zaterdag 11 juli 2009 13:41 schreef PLAE@ het volgende:
Ik kijk hier op m'n werk een livestream van de Tour. m.nos.nl
Goeie verbinding en mooi scherp beeld!
*meelift*quote:
Je moet ze ook niet onderling vergelijken maar kijken wat het best past bij jouw belgedragquote:Op zaterdag 11 juli 2009 14:44 schreef E.T. het volgende:
[..]
*meelift*
al is het bij mij geen twijfel meer, maar meer niet weten wat voor abbo enzo..
iphone-abbo? relax-abbo?
ik vind het lastig te vergelijken..
NIet... En als ik 'r bel neemt ze niet op. Tis me een raadsel waarom ze uberhaupt een mobiel heeftquote:Op zaterdag 11 juli 2009 14:53 schreef Zpottr het volgende:
[..]
Je moet ze ook niet onderling vergelijken maar kijken wat het best past bij jouw belgedragpak even de facturen van het laatste jaar erbij en kijk hoeveel je binnen Nederland belt en SMS't.
Juistem. Dan zou ik gewoon het goedkoopste i-abo nemen. Heeft ze een mooi visual lijstje van je voicemailsquote:Op zaterdag 11 juli 2009 14:54 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
NIet... En als ik 'r bel neemt ze niet op. Tis me een raadsel waarom ze uberhaupt een mobiel heeft
vooralsnog begrijp ik dat het i-abo inclusief onbeperkt sms is en dat bij relax je een aparte sms-bundel moet kopen.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 14:53 schreef Zpottr het volgende:
[..]
Je moet ze ook niet onderling vergelijken maar kijken wat het best past bij jouw belgedragpak even de facturen van het laatste jaar erbij en kijk hoeveel je binnen Nederland belt en SMS't.
Nope. BV. 150 min + 150 SMSquote:Op zaterdag 11 juli 2009 15:39 schreef E.T. het volgende:
[..]
vooralsnog begrijp ik dat het i-abo inclusief onbeperkt sms is
In de i-abo's in ieder geval niet. 50c extra. Maar daar heb je e-mail voorquote:In welk abo MMS wel of niet zit is me trouwens nog helemaal niet duidelijk..
Ik heb een relax abo genomen, puur vanwege dat ik het iPhone abo kudt en duur vind. Ik ben hier dan ook wel een euro of 40 voor kwijt per maand, maar bij dat iPhone abo heb je ook niet veel opties erbij.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 14:44 schreef E.T. het volgende:
[..]
*meelift*
iphone-abbo? relax-abbo?
en daardoor schuif ik het steeds voor me uit (ok, lege 'extra-potjes' werken ook niet mee)
maar dat ie er komt is wel zeker
Wat heb je met een Relax meer/beter itt een iPhone abo van 45 Euro?quote:Op zaterdag 11 juli 2009 16:38 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ik heb een relax abo genomen, puur vanwege dat ik het iPhone abo kudt en duur vind. Ik ben hier dan ook wel een euro of 40 voor kwijt per maand, maar bij dat iPhone abo heb je ook niet veel opties erbij.
Ik heb me helemaal niet verdiept in abo'squote:Op zaterdag 11 juli 2009 14:44 schreef E.T. het volgende:
[..]
*meelift*
iphone-abbo? relax-abbo?
en daardoor schuif ik het steeds voor me uit (ok, lege 'extra-potjes' werken ook niet mee)
maar dat ie er komt is wel zeker
Nja, ik wou er eigenlijk een sms maximaal bundel bij. Maar zag eigenlijk weinig extra voordelen bij het iPhone abo.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 16:45 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Wat heb je met een Relax meer/beter itt een iPhone abo van 45 Euro?
iPhoneabo a 45 Euro is 300 minuten, 300 sms en FUP-vrij 2mb internet incl gratis gebruik van T-M en KPN hotspots.
Klopt. Maar de iPhone straalt dan ook niet uit dat lui op een trailerpark een iPhone kunnen betalen.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 19:31 schreef Swetsenegger het volgende:
45 euro per maand voor een mobiel abootje vind ik al belachelijk veel.
Daarom wou ik in eerste instantie ook geen iPhone hebben. Ik wou iets waar niet elke tokkie mee rondloopt (nee, ben geen alto).quote:Op zaterdag 11 juli 2009 19:36 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Klopt. Maar de iPhone straalt dan ook niet uit dat lui op een trailerpark een iPhone kunnen betalen.
Al zie je er steeds meer jonge en kansarme lui mee lopen
Ik ben nu 1080 voor 2 jaar kwijt met telefoon en abo. Valt an sich wel mee.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 19:37 schreef Swetsenegger het volgende:
Nou ik betaal liever 5 meier voor een iphone en dan een knaak en een bounty aan abo kosten eigenlijk.
vind jequote:Op zaterdag 11 juli 2009 19:38 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Ik ben nu 1080 voor 2 jaar kwijt met telefoon en abo. Valt an sich wel mee.
Ik las dat het minder zou zijn dan met de 3G. Maar goed, ik kan nog niet vergelijken. De S is onderweg.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 19:42 schreef Juicyhil het volgende:
Komt overigens wel een prima geluid uit
Jaquote:
Als je beseft dat de iPhone los ¤575 kost valt het best mee toch? Los kopen en dan sim-only en je bent meer kwijt volgens mij. Bij sim-only krijg je namelijk alleen korting op de belminuten maar niet op SMS en internet.quote:
En voor garantie kun je mooi bij T-Mobile aankloppen ipv bij Apple zelf.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 20:46 schreef Kremers het volgende:
[..]
Als je beseft dat de iPhone los ¤575 kost valt het best mee toch? Los kopen en dan sim-only en je bent meer kwijt volgens mij. Bij sim-only krijg je namelijk alleen korting op de belminuten maar niet op SMS en internet.
In het land van herkomst.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 20:49 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
En voor garantie kun je mooi bij T-Mobile aankloppen ipv bij Apple zelf.
Moet je jailbreaken dus, als het ware de beveiliging weghalen dat je geen apps buiten itunes mag installeren.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 20:59 schreef Stimodrol het volgende:
Ik heb een vraag over de iphone 3gs
Over 2 weekjes loopt mn telfort abbo af en stap ik over naar tmobile icm de zwarte iphone 3gs 16 gb.
Nou zag ik op internet diverse programmaatjes die je op de iphone kunt installeren. Zogenaamde .ipa files. Vraag: kun je deze programma's zomaar installeren op je iphone of is dit niet mogelijk omdat dit niet via de itunes site gaat? Of zeg ik nou iets heel doms?![]()
En wat is jailbreaken?
Thanks!
Bij T-Mobile of Apple?quote:
Ah oke. Zomaar iets installeren kan dus niet.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 21:00 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Moet je jailbreaken dus, als het ware de beveiliging weghalen dat je geen apps buiten itunes mag installeren.
Geen ervaring meequote:Op zaterdag 11 juli 2009 21:04 schreef Stimodrol het volgende:
[..]
Ah oke. Zomaar iets installeren kan dus niet.
En de 3gs jailbreaken, is dat een beetje safe? Of zit je al bij een klein foutje met een niet werkende telefoon?
Inleveren waar je 'm gekocht hebt. Komt je telefoon uit Zwitserland, dan moet je daarheen voor garantie.quote:
Vanmiddag zei diegene in die winkel expliciet erbij dat T-Mobile de garantie doetquote:Op zaterdag 11 juli 2009 21:05 schreef Kremers het volgende:
Bij de winkel waar je hem gehaald hebtIn belgië dus bij Mobistar. Ander voordel is dat Apple zelf 1j garantie geeft op de iPhone, T-Mobile geeft standaard 2j garantie op alle telefoons die ze verkopen.
Fluitje van een cent en in ongeveer 10 minuten gefixt met een zo'n 5 muisklikken.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 21:04 schreef Stimodrol het volgende:
[..]
Ah oke. Zomaar iets installeren kan dus niet.
En de 3gs jailbreaken, is dat een beetje safe? Of zit je al bij een klein foutje met een niet werkende telefoon?
In Nederland ja.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 21:07 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Vanmiddag zei diegene in die winkel expliciet erbij dat T-Mobile de garantie doet
Okay mooiquote:
Oke, bedankt.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 21:07 schreef Ad_rem het volgende:
[..]
Fluitje van een cent en in ongeveer 10 minuten gefixt met een zo'n 5 muisklikken.
Wil je hem echter in de toekomst nog kunnen unlocken (zodat een simkaart van een andere provider als t-mobile erin ook werk) moet je wat extra handelingen doen en wat meer "oppassen". Maar aangezien je straks toch twee jaar vast zit aan een abbonement en de telefoon daarna toch weinig meer waard is hoeft dat niet.
http://www.iphoneclub.nl/(...)oor-3gs-beschikbaar/quote:Op zaterdag 11 juli 2009 21:13 schreef Stimodrol het volgende:
[..]
Oke, bedankt.
Ik neem aan dat jailbreaken met het programma Purple Ra1n/Cydia gebeurd? (bron: google)
*Ik weet niet of je dat mag bespreken hier, vandaar dat ik geen linkjes plaats..
Bedankt, eerst maar even een iphone halenquote:Op zaterdag 11 juli 2009 21:17 schreef Biogarde het volgende:
[..]
http://www.iphoneclub.nl/(...)oor-3gs-beschikbaar/
Have fun.
Cydia is een programma wat automatisch op je iPhone geinstalleerd met het jailbreaken waarna je vanhier uit allerlei handige programma's zoals bv SBsettings (zie m'n bovenstaande plaatje, geeft een slide down menu te openen op elk moment, waar je bv snel 3g of wifi aan en uit kunt zetten) kunt downloaden en installeren. Zie het als een appstore voor jailbreakers.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 21:13 schreef Stimodrol het volgende:
[..]
Oke, bedankt.
Ik neem aan dat jailbreaken met het programma Purple Ra1n/Cydia gebeurd? (bron: google)
*Ik weet niet of je dat mag bespreken hier, vandaar dat ik geen linkjes plaats..
Yessssquote:
Mijn Clickandbuy account is geblokkeerd en kan ik nu geen gratis apps meer downloadenquote:Op zaterdag 11 juli 2009 22:16 schreef HeatWave het volgende:
Ik begin er steeds gekker op te worden.
Zooitje apps erop geramd, moet me echt inhouden om niet de hele appstore te syncen.
Ik heb gewoon mijn CC gekoppeldquote:Op zaterdag 11 juli 2009 22:21 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Mijn Clickandbuy account is geblokkeerd en kan ik nu geen gratis apps meer downloaden
Ik had per ongeluk te veel keren het verkeerde wachtwoord ingevuld.
Moet nu tot maandag wachten om te bellen voor een unban.
Offe, remlof?
Ik heb dus geen creditcardquote:Op zaterdag 11 juli 2009 22:22 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik heb gewoon mijn CC gekoppeld.
Al is dat nu niet echt meer nodig, zeg maar.
Das kut danquote:
Joah, ik had er dus 1 van de week aangevraagd, was voor een kaartje van een concert van Miley Cyrus. Maar nog steeds niks ervan gehoordquote:Op zaterdag 11 juli 2009 22:24 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Das kut danAanvragen, kost nou ook weer niet zoveel en verdomde handig
.
Ik zit te twijfelen om Navigon te gaan kopenquote:Op zaterdag 11 juli 2009 22:40 schreef Herkauwer het volgende:
hmm, Sygic navigatie voor Europa is weer terug in de app store... Iemand het alweer geprobeerd? Geen zin om weer met Apple te moeten mailen om geld terug te krijgen
Sygic is 20 euro goedkoper en ik had het ook op mijn Nokia en vond het een erg prettig programma. Beter dan Tomtom in ieder geval.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 22:42 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ik zit te twijfelen om Navigon te gaan kopen
quote:Op zaterdag 11 juli 2009 22:42 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ik zit te twijfelen om Navigon te gaan kopen
Ja, gelukkig zijn er ook nog mensen die het waard de moeite waard maken voor de ontwikkelaars, anders is het snel afgelopen.quote:Op zondag 12 juli 2009 00:07 schreef Stimodrol het volgende:
[..]
KOPEN?!![]()
Kheb um al, 1.8gb, maar kheb nog geen iphone
Op Windows Mobile wou ik TomTom installeren voor nop, maar dan liep je te klooien met kaarten enzo en niet up-to-date enzo.quote:Op zondag 12 juli 2009 00:07 schreef Stimodrol het volgende:
[..]
KOPEN?!![]()
Kheb um al, 1.8gb, maar kheb nog geen iphone
Ik download genoeg films en muziek. Maar als ik films en muziek echt leuk vind koop ik het toch wel. Met software lijkt het me niet veel anders.quote:Op zondag 12 juli 2009 00:23 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Ja, gelukkig zijn er ook nog mensen die het waard de moeite waard maken voor de ontwikkelaars, anders is het snel afgelopen.
eens.quote:Op zondag 12 juli 2009 00:26 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ik download genoeg films en muziek. Maar als ik films en muziek echt leuk vind koop ik het toch wel. Met software lijkt het me niet veel anders.
Werkt prima hier..quote:Op zondag 12 juli 2009 12:04 schreef TN-FR het volgende:
iemand ook last van NOS teletekst die maar blijf crashen sinds 3.0? Is het zo dat deze app nog aangepast moet worden voor 3.0?
Welke app. genereert dit dashboard?quote:
Ik snp nog steeds niet dat dit één van de meeste gedwonloade apps isquote:Op zondag 12 juli 2009 12:04 schreef TN-FR het volgende:
iemand ook last van NOS teletekst die maar blijf crashen sinds 3.0? Is het zo dat deze app nog aangepast moet worden voor 3.0?
¤3,99 is best te doenquote:Op zondag 12 juli 2009 14:19 schreef Biogarde het volgende:
http://itunes.apple.com/WebObjects/MZStore.woa/wa/viewSoftware?id=321369231&mt=8
Worms is er
quote:Zoek dekking als de originele, onderscheiden beurtgebaseerde strategiegame WORMS™ naar de app-store komt!
(...)
Cartoonachtige beelden en dolkomische geluiden.
SBsettings. Met een 'veeg' over de bovenste taakbalk, waar de tijd staat zegmaar schuift dit naar beneden. Ook toegankelijk vanuit programma's en spellen. Te downloaden vanuit Cydia.quote:Op zondag 12 juli 2009 12:27 schreef Stpan het volgende:
[..]
Welke app. genereert dit dashboard?
Ik zoek namelijk een oplossing om snel Wi-Fi en 3G in/uit te schakelen.
Yepquote:Op vrijdag 10 juli 2009 20:47 schreef AssyriskaFF het volgende:
Waarom crasht Teletekst elke keer? Over Wifi nu en 3G. Kon eerst alleen via WIFI gebruiken. Nu werkt het helemaal niet. Meer mensen last van?
Jij hebt een 3G toch? Vraag mij af of hij op een 3GS wel soepel speelt.quote:Op zondag 12 juli 2009 14:46 schreef Biogarde het volgende:
Worms is oldskool![]()
Heb 'm gekocht, maar 100% tevreden ben ik nog niet. Processor lijkt het slecht te trekken hier en daar. Dat was/is op PPC (Windows Mobile) apparaten al jaren net zo. Voordeel, ze kunnen het programma updaten wanneer ze willen en krijgen feedback van gebruikers. Dus ze kunnen er moeilijk geen gehoor aan geven.
Denk dat vooral de traagheid hier en daar nog wel voor gaat komen in het commentaar in de appstore.
Ik zit ook weer op 2.2.1. Drama dat 3.0.quote:Op zondag 12 juli 2009 16:41 schreef Chav het volgende:
[..]
Yep![]()
Ik was van de week naar de Apple store gegaan, ff mn "beklag" gedaan over 3.0 (sneller warm, trager) waarbij de Apple medewerker het beaamde (hij vond ook dat de batterij sneller leeg was). Ik zit er aan te denken om hem weer te downgraden naar 2.2.1.
Ja.quote:Op zondag 12 juli 2009 16:41 schreef Kremers het volgende:
[..]
Jij hebt een 3G toch? Vraag mij af of hij op een 3GS wel soepel speelt.
Hij draait perfect op m'n 3gs, hij trekt alleen wel de batterij leeg in een uurtje of 2..quote:Op zondag 12 juli 2009 14:46 schreef Biogarde het volgende:
Worms is oldskool![]()
Heb 'm gekocht, maar 100% tevreden ben ik nog niet. Processor lijkt het slecht te trekken hier en daar. Dat was/is op PPC (Windows Mobile) apparaten al jaren net zo. Voordeel, ze kunnen het programma updaten wanneer ze willen en krijgen feedback van gebruikers. Dus ze kunnen er moeilijk geen gehoor aan geven.
Denk dat vooral de traagheid hier en daar nog wel voor gaat
komen in het commentaar in de appstore.
2 uur?quote:Op zondag 12 juli 2009 17:00 schreef ViesKees het volgende:
[..]
Hij draait perfect op m'n 3gs, hij trekt alleen wel de batterij leeg in een uurtje of 2..
Ik heb hem vandaag gejailbreakt , en ik verwacht 3.1 voorlopig nog niet , bij 2.0 was de beta 2.1 er ook al heel snel, maar kwam uiteindelijk pas na 3 maanden uit ofzo.quote:Op zondag 12 juli 2009 17:42 schreef Repeat het volgende:
Ik zit nog steeds te twijfelen of ik mn 3GS moet jailbreaken en unlocken. Blijf het raar vinden of ik dat dan met 3.1 nog een keer kan doen of dat ik dan een probleem heb?
Vandaag getest en het werkt perfect! Alleen heb ik nog geen lader voor in de auto.... 2,5 uur is zo goed als het maximum met navigatiequote:Op zondag 12 juli 2009 00:25 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Op Windows Mobile wou ik TomTom installeren voor nop, maar dan liep je te klooien met kaarten enzo en niet up-to-date enzo.
Ik heb er wel 80 euro voor over, voor een stabiel navigatiesysteem
Mooi zoquote:Op zondag 12 juli 2009 17:44 schreef Herkauwer het volgende:
[..]
Vandaag getest en het werkt perfect! Alleen heb ik nog geen lader voor in de auto.... 2,5 uur is zo goed als het maximum met navigatie
Alleen zijn er nu massive beveiligingslekken en klachten van over de hele wereld. Dus ik verwacht 'm zeer snel.quote:Op zondag 12 juli 2009 17:44 schreef Swindler het volgende:
[..]
Ik heb hem vandaag gejailbreakt , en ik verwacht 3.1 voorlopig nog niet , bij 2.0 was de beta 2.1 er ook al heel snel, maar kwam uiteindelijk pas na 3 maanden uit ofzo.
Het rare is dat elke keer als ik em reboot Teletekst het wel weer doet :S. Over Wifi dan. Via 3G moet ik het nog een keer proberen.quote:Op zondag 12 juli 2009 16:41 schreef Chav het volgende:
[..]
Yep![]()
Ik was van de week naar de Apple store gegaan, ff mn "beklag" gedaan over 3.0 (sneller warm, trager) waarbij de Apple medewerker het beaamde (hij vond ook dat de batterij sneller leeg was). Ik zit er aan te denken om hem weer te downgraden naar 2.2.1.
Het kan orgineel, of spotgoedkoopquote:Op zondag 12 juli 2009 17:44 schreef Herkauwer het volgende:
[..]
Vandaag getest en het werkt perfect! Alleen heb ik nog geen lader voor in de auto.... 2,5 uur is zo goed als het maximum met navigatie
Ik weet het, ik wacht nog even met een keuze maken, maar binnen een maand ga ik op vakantie. Het zal dus wel snel gebeuren.quote:
Omdat mijn Hi abbo pas over een dik jaar is afgelopenquote:Op zondag 12 juli 2009 19:04 schreef Lyzio het volgende:
Waarom zou je het met een Hi-abbo doen? Gewoon naar T-Mobile gaan!
Zouden er echt mensen zijn die er rijk van worden?quote:Op zondag 12 juli 2009 21:33 schreef Biogarde het volgende:
Worms staat nu al in de top 5![]()
Ik wou dat ik een app had die zoveel geld opleverde dat ik op m'n gat kon blijven zitten
http://www.iphoneclub.nl/(...)opulaire-game-maakt/quote:Op zondag 12 juli 2009 21:43 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Zouden er echt mensen zijn die er rijk van worden?
quote:In een interview geven de bedenkers Dave Castelnuevo en Allan Dye aan hoe ze het hebben aangepakt, waardoor ze op gunstige dagen wel $18.000 per dag verdienen.
quote:Op zondag 12 juli 2009 21:45 schreef Repeat het volgende:
Rijk lijkt me niet, maar je kan er natuurlijk wel leuk mee verdienen.
De software die echt geld oplevert wordt natuurlijk niet door iemand op zn zolderkamertje gemaakt...
Pocket God dus.quote:Deze cartoon-achtige game is al meer dan 1.2 miljoen keer gedownload.
Niet gedacht, maar het is natuurlijk wel een ongelofelijk groot publiek die die app store gebruiktquote:Op zondag 12 juli 2009 21:45 schreef Biogarde het volgende:
[..]
http://www.iphoneclub.nl/(...)opulaire-game-maakt/
[..]
Waarom pech?quote:Op zondag 12 juli 2009 20:59 schreef Guppyfriend het volgende:
Dan heb je pech. Mijn Hi-abo loopt over een maand af, en ik ga dus donderdag naar The Phonehouse om over te stappen naar T-mobile en een iPhone
2.212.000 euroquote:Op zondag 12 juli 2009 21:50 schreef Biogarde het volgende:
Stel dat Pocket God aan het einde van de rit 4 miljoen keer is binnen gehengeld..
4 miljoen x ¤0.79 - 30%. Mjah, ik doe dan de rest van m'n leven niets meer
Poehquote:Op zondag 12 juli 2009 21:46 schreef Biogarde het volgende:
[..]
[..]
Pocket God dus.
1.2 miljoen x ¤0.79 - 30% voor Apple.
Je kan er dus miljonair mee worden.
Is er niet eens een hack voor ofzo?quote:Op maandag 13 juli 2009 11:33 schreef Zpottr het volgende:
Je hoeft niks te verwijderen, als je meer dan 180 icoontjes probeert te plaatsen komen ze buiten beeld te staan. Je kunt er daN met Spotlight nog wel bij. Handig is anders natuurlijk
Ik zit nu al op de 8 pagina'squote:Op maandag 13 juli 2009 11:16 schreef Kremers het volgende:
Hoeveel apps will je op je iPone plaatsen dan? Er kunnen maximaal 11 schermen aangemaakt worden, lijkt mij toch wel genoeg?
ik zit al op 11 schermen (niet allemaal helemaal vol overigens)quote:Op maandag 13 juli 2009 11:16 schreef Kremers het volgende:
Hoeveel apps will je op je iPone plaatsen dan? Er kunnen maximaal 11 schermen aangemaakt worden, lijkt mij toch wel genoeg?
quote:Op maandag 13 juli 2009 16:46 schreef merino het volgende:
[..]
ik zit al op 11 schermen (niet allemaal helemaal vol overigens)
Tja erhm moet ik ze nu allemaal hier gaan opnoemenquote:Op maandag 13 juli 2009 16:53 schreef Kremers het volgende:
[..]
Wat voor apps heb je dan in godesnaam allemaalIk heb er nu 18, alleen nog geen iPhone
Maar 25 apps ofzo zou wel genoeg moeten zijn voor wat ik allemaal wil kunnen met de iPhone.
Echt beetje zo'n uitspraak die vergelijkbaar is met deze: In 1943, Thomas J Watson, President of IBM, supposedly said “I think there is a world market for maybe five computers”.quote:Op maandag 13 juli 2009 16:53 schreef Kremers het volgende:
[..]
Wat voor apps heb je dan in godesnaam allemaalIk heb er nu 18, alleen nog geen iPhone
Maar 25 apps ofzo zou wel genoeg moeten zijn voor wat ik allemaal wil kunnen met de iPhone.
Vergelijking die nergens op slaat.....quote:Op maandag 13 juli 2009 19:57 schreef Ad_rem het volgende:
[..]
Echt beetje zo'n uitspraak die vergelijkbaar is met deze: In 1943, Thomas J Watson, President of IBM, supposedly said “I think there is a world market for maybe five computers”.
En voor de visuals bij deze uitleg zie mijn screenshotsquote:Op dinsdag 14 juli 2009 00:39 schreef MacorgaZ het volgende:
SBSettings: als je dat tijd-en-provider-balkje ziet, kan je WiFi, 3G, etc uitzetten of de helderheid aanpassen
Winterboard: Thema's gebruiken
Poof: icoontjes (tijdelijk) verwijderen
AppSync: illegale games (of je gebruikt het voor demo's)
Oh, dan gaan wij die wel allemaal via Installous downloaden dan.quote:Op maandag 13 juli 2009 13:00 schreef elfzesendertig het volgende:
Ik ga denk ik ook maar een app maken voor de iPhone. Keihard cashen
Ik vind het jammer dat themes niet verder intregreren in je apps en menu's ed. Zonder dat heb je alleen je springboard eigenlijk. Zijn wel 2 mooie themes iddquote:Op dinsdag 14 juli 2009 01:53 schreef Ad_rem het volgende:
Glass orb is wel redelijk, en ondersteund veel
programma's (voor de icoontjes) Ik vond 'cake' ook leuk.
Doe nu weer zonder thema vind dat
het de boel toch wel iets vertraagd met 3gs zal het wel lekker
soepel werken.
Apple sliders als unlock button is vet en de quotes widget is ook Nice. (elke keer als je unlocked een nieuwe quote) Mijn IBM quote komt daar niet uit trouwens)
Ja klopt, alleen de linker geeft geluid. De ander is je microfoon oid.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 12:01 schreef Jo0Lz het volgende:
Ik heb trouwens onderaan de iphone, naast de connector en de schroevjes, 2 van die luidspreker roostertjes, super klein. Als ik muziek afspeel, youtube kijk, of gebeld wordt, komt er maar uit 1 van de 2 geluid.
Lijkt me dat dat niet zo hoort, en het was al zo vanaf dag 1....
Lijkt me kut om het ding nu direct weer weg te brengen...
Lijkt me niet, aangezien dat GPS is, wat gratis is.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 12:15 schreef MrX1982 het volgende:
Als je naar het buitenland gaat en geen torenhoge telefoonrekening wilt bij terugkomst moet je locatievoorziening eigenlijk ook uitzetten?
Er is toch wel een optie om 3G en wifi uit te zetten neem ik aan.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 12:15 schreef MrX1982 het volgende:
Als je naar het buitenland gaat en geen torenhoge telefoonrekening wilt bij terugkomst moet je locatievoorziening eigenlijk ook uitzetten?
Ja die optie is er en die gaan ook uit maar ik vroeg me dus af of locatievoorziening gebruik maakt van 3G of alleen GPS want dan kan die opzich wel aanblijven.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 12:53 schreef ScarFace- het volgende:
[..]
Er is toch wel een optie om 3G en wifi uit te zetten neem ik aan.
Op mijn Nokia had je agps. Assisted gps, op die manier gebruikt hij ook de 3g verbinding om sneller te bepalen waar je bent. Geen idee of dit bij de iPhone ook zo is. Maar als je 3g uitzet, dan is dat in ieder geval niet mogelijk lijkt me.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 13:02 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Ja die optie is er en die gaan ook uit maar ik vroeg me dus af of locatievoorziening gebruik maakt van 3G of alleen GPS want dan kan die opzich wel aanblijven.
Gelukkig. Dan is er dus niets stuk... :pquote:Op dinsdag 14 juli 2009 12:07 schreef Repeat het volgende:
[..]
Ja klopt, alleen de linker geeft geluid. De ander is je microfoon oid.
Volgens Vodafone is internetten in het buitenland nu nog goedkoper met Vodafone Passport. Het is maar wat ze goedkoop noemen: ¤1,25 per MB plus ¤0,79 per sessiequote:Op dinsdag 14 juli 2009 13:12 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Op mijn Nokia had je agps. Assisted gps, op die manier gebruikt hij ook de 3g verbinding om sneller te bepalen waar je bent. Geen idee of dit bij de iPhone ook zo is. Maar als je 3g uitzet, dan is dat in ieder geval niet mogelijk lijkt me.
Meid toch!quote:Op dinsdag 14 juli 2009 13:18 schreef karoltje het volgende:
Ik zit verdorie al de hele dag thuis omdat ik de postbode met HET pakketje niet wil missen.
Is dan een back up maken dmv rechtermuis > back up, voldoende?quote:Op dinsdag 14 juli 2009 15:32 schreef nelisb het volgende:
Reserve kopie maken, dan zet Itunes alles over.
Heb 3 iphones. Back up in intunes en kon gewoon alles overzetten op de andere 2 iphones.
Alleen wachtwoorden in programma's moest ik weer opnieuw invoeren.
Nice. En waarom ook niet idd. Je kan op een festival beter bier drinken, muziek en meisjes checken en hooguit een sms'je sturen naar vrouwlief thuisquote:Op dinsdag 14 juli 2009 15:45 schreef nelisb het volgende:
Internet is veel duurder. Geloof tussen de 1 - 3 euro per mb.
Oud barrel lijkt me beter voor een festival. Kwijtraak gehalte is erg hoog en internet is toch te duur.
http://dekkingskaart.t-mobile.nl/coverage/quote:Op dinsdag 14 juli 2009 15:56 schreef Guppyfriend het volgende:
Hee iPhone eigenaren.
Ik heb een vraag. Ik wil ook graag een iPhone, eindelijk. Nu heb ik een abonnement bij Hi wat afloopt, dus waarom niet. Maar nu lees ik overal horrorverhalen op internet over het bereik van T-Mobile...
Hoe is het nou echt? Kunnen jullie gewoon binnen gebruik maken van 3G, of is er alleen maar GSM (als dat er al is...) En waar is dat dan?
Alvast bedankt!
Die kaart heb ik ook gezien, en daar geloof ik helemaal niks van. Vandaar ook dat ik het hier vraag, kijken of ik hier een wat objectiever beeld krijg.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 16:06 schreef ScarFace- het volgende:
[..]
http://dekkingskaart.t-mobile.nl/coverage/
Volgens t mobile hebben ze 99,9% dekking, klopt natuurlijk niks van.
Hoe het 3G netwerk mij bevalt ? Ik heb(nog)geen iPhone.
Het schijnt in sommige steden bagger te zijn.
http://support.apple.com/kb/HT1975?viewlocale=nl_NLquote:Op dinsdag 14 juli 2009 12:15 schreef MrX1982 het volgende:
ik vind het tegenvallen. lang niet overal G3 waar je het wel zou verwachten.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 16:07 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Die kaart heb ik ook gezien, en daar geloof ik helemaal niks van. Vandaar ook dat ik het hier vraag, kijken of ik hier een wat objectiever beeld krijg.
Er vanuit gaande dat je Windows gebruikt; kun je je adressen synchroniseren met Outlook? Zo ja dan is het geen probleem om deze daarna te synchroniseren met je iPhone en iTunes.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 18:12 schreef Stimodrol het volgende:
Wellicht een 'lekenvraag' maar hier komtie:
Hoe kun je het makkelijkst telefoonnummers uit een Nokia toestel (n82) naar een Iphone (3gs) overzetten? Is daar een proggie voor?
Of gaat het handwerk worden?
Je simkaart van die nokia zit in je iphone?quote:Op dinsdag 14 juli 2009 18:12 schreef Stimodrol het volgende:
Wellicht een 'lekenvraag' maar hier komtie:
Hoe kun je het makkelijkst telefoonnummers uit een Nokia toestel (n82) naar een Iphone (3gs) overzetten? Is daar een proggie voor?
Of gaat het handwerk worden?
Hoi Stofje,quote:Op dinsdag 14 juli 2009 18:18 schreef Stofje het volgende:
[..]
Je simkaart van die nokia zit in je iphone?
Dan:
- Instellingen --> Mail, contacten, agenda --> Importeer simcontacten..
quote:Op dinsdag 14 juli 2009 18:44 schreef Biogarde het volgende:
En uitzendinggemist.nl is ingediend in de app-store![]()
Alleen dat icoontje![]()
http://www.iphoneclub.nl/(...)-op-de-iphone-video/
Hoi Biogarde,quote:Op dinsdag 14 juli 2009 18:43 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Hoi Stofje,
Volgens mij gaf ik je die tip ook toen je net je iPhone had. Staat me iets van bij.
Groetjes,
Biogarde
Zo hoort hetquote:Op dinsdag 14 juli 2009 18:47 schreef Stofje het volgende:
[..]
Hoi Biogarde,
Waarvoor dank. Ik probeer de kennis die ik in de loop der jaren vergaar door te geven aan de jeugd.
Groetjes,
Stofje.
Geweldig. Ben benieuwd!quote:Op dinsdag 14 juli 2009 18:44 schreef Biogarde het volgende:
Alleen dat icoontje![]()
Heb tot nu toe overal telefonisch ontvangst gehad en altijd gprs internet en op de meeste plekken 3g, al valt deze soms even her en der weg.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 15:56 schreef Guppyfriend het volgende:
Hee iPhone eigenaren.
Ik heb een vraag. Ik wil ook graag een iPhone, eindelijk. Nu heb ik een abonnement bij Hi wat afloopt, dus waarom niet. Maar nu lees ik overal horrorverhalen op internet over het bereik van T-Mobile...
Hoe is het nou echt? Kunnen jullie gewoon binnen gebruik maken van 3G, of is er alleen maar GSM (als dat er al is...) En waar is dat dan?
Alvast bedankt!
Ik heb ook veel slechte ervaringen gelezen op internet, het nummer 1 netwerk in NL is toch KPN (en dus ook Hi, Telfort), daarna Vodafone en als laatste pas T-Mobile..quote:Op dinsdag 14 juli 2009 16:07 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Die kaart heb ik ook gezien, en daar geloof ik helemaal niks van. Vandaar ook dat ik het hier vraag, kijken of ik hier een wat objectiever beeld krijg.
Ga naar de winkels. Volgens mij veel snellerquote:Op dinsdag 14 juli 2009 22:10 schreef Quoi het volgende:
Hey aanschaffers van een 3GS: hoelang hebben jullie moeten wachten op levering? (max 6 weken zie ik staan).
Wil er eentje bestellen trappel trappel en kan niet zo goed wachten nl.
Weet ik niet, mocht dat niet kunnen: http://www.leerwiki.nl/Ho(...)S_3.0_met_Redsn0w%3Fquote:Op dinsdag 14 juli 2009 23:12 schreef Cyclonist het volgende:
Hee ff een vraagje: als ik een T-mobile gesimlockte iPhone 3G zonder abonnement van iemand overneem, kan ik hem dan zelf ook na een jaar laten unlocken bij T-mobile? Dus zonder abonnementsgegevens etc.? In augustus is hij namelijk precies een jaar oud, een maandje overleef ik wel
guys? (a)quote:Op zondag 12 juli 2009 17:17 schreef GirlYouDontKnow het volgende:
Hallo!
Ik vroeg me af hoe ik m'n iPhone opgeschoond krijg.. Zodat ik als ik 'm aansluit op iTunes minder gebruikt geheugen zie onder 'overig'. Iemand enig idee?
Bij pdashop.nl hebben ze hem op vooraadquote:Op dinsdag 14 juli 2009 22:10 schreef Quoi het volgende:
Hey aanschaffers van een 3GS: hoelang hebben jullie moeten wachten op levering? (max 6 weken zie ik staan).
Wil er eentje bestellen trappel trappel en kan niet zo goed wachten nl.
Vreemd, bij mij gaat het altijd goed. Maar je kan ook handmatig album art toewijzen.quote:Op woensdag 15 juli 2009 00:43 schreef AssyriskaFF het volgende:
Iemand een alternatief voor iTunes? Ik begin dit programma heel erg te haten. Het gaat om muziek en de albumhoesjes. Hij verneukt ze gewoon door verkeerde hoesjes bij de nummers te zetten.
JAAAA! Die wil ik!!!!quote:Op dinsdag 14 juli 2009 18:44 schreef Biogarde het volgende:
Alleen dat icoontje![]()
girlquote:
Ja weet ik, maar zelfs dan pakt hij een albumart die daar niet eens bij hoort. Heel raar.quote:Op woensdag 15 juli 2009 03:49 schreef Merkie het volgende:
[..]
Vreemd, bij mij gaat het altijd goed. Maar je kan ook handmatig album art toewijzen.
Overig is volgens mij calender items, to-do's, notes etc. etc. Oftewel: alles wat niet onder de andere categorie valt. Dat moet je dus met de hand opschonen of je iPhone resetten naar leeg.quote:
3G ingeschakeld?quote:Op woensdag 15 juli 2009 14:01 schreef cultheld het volgende:
Weet iemand hier hoe je T-Mobile internet op je iPhone krijgt? Ik kan alleen Wifi internet vinden, terwijl ik voor zover ik weet onbeperkt internet bij m'n abonnement heb zitten.
Ik heb inmiddels gebeld en het zou nog 48 uur duren voordat ik 'volledig geactiveerd ben'. Alleen vind ik het dan wel vreemd dat ook Wi-Fi het nog niet doetquote:
quote:Op woensdag 15 juli 2009 16:15 schreef ikheetmartijn het volgende:
Ik gok dat je een linkje bent vergeten
T-Mobile Enschede heeft ze nog volop op voorraad zag ik daarstraks.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 22:17 schreef Ad_rem het volgende:
Genoeg in de winkels als je niet kieskeurig bent.
In Amsterdam zijn ze nog steeds overal uitverkocht volgens mij. Heb nog geen belletje gehad.quote:Op woensdag 15 juli 2009 17:51 schreef Skv het volgende:
[..]
T-Mobile Enschede heeft ze nog volop op voorraad zag ik daarstraks.
In de vijf minuten dat ik er was werden er echter wel drie verkocht.
pech man, ik ben er inmiddels al helemaal aan gewend, gebruik hem ook echt constant itt mijn vorige toestel, het nodigt gewoon uit tot gebruik ook, dat alles werkt.quote:Op woensdag 15 juli 2009 19:30 schreef Kremers het volgende:
[..]
In Amsterdam zijn ze nog steeds overal uitverkocht volgens mij. Heb nog geen belletje gehad.
Maar goed, ik wacht rustig afHopelijk staat de uitzeindinggemist app in de store als ik hem krijg.
Ja, wrijf het maar inquote:Op woensdag 15 juli 2009 19:42 schreef HeatWave het volgende:
[..]
pech man, ik ben er inmiddels al helemaal aan gewend, gebruik hem ook echt constant itt mijn vorige toestel, het nodigt gewoon uit tot gebruik ook, dat alles werkt.
vanochtend even naar de Uva met iemand, ff opgezocht waar het precies zat, incl route, daarna terwijl ze aan het regelen was beetje op MSN en fok... onderweg naar huis muziekje op.
Was allemaal toch niet zo makkelijk met die WM bak.
ja, je ziet veel zwarte idd, ik ben wel blij met mijn wittequote:Op woensdag 15 juli 2009 19:44 schreef Kremers het volgende:
[..]
Ja, wrijf het maar in![]()
Ik denk dat jij mazzel had met je witte exemplaar, de zwarte is geloof ik populairder. Daarnaast lijkt het ook niet echt duidelijk te zijn wanneer de shops nu weer van nieuwe voorraad voorzien worden.
Ik hoop op volgende week
Dat is wel vreemd trouwens - de wat obscuurdere eMusic albums moet ik hier zelf doen maar verder gaat dat echt perfect...? over het algemeen geen Top40 spul hier, maar dat zou het juist slechter moeten makenquote:Op woensdag 15 juli 2009 20:01 schreef Repeat het volgende:
Kutitunes kent ook 3/4 van mn cd hoezen niet
En dat is echt hele normale muziek. Wat een kutprogram zeg
Inderdaad, kwestie van je tags goed zetten volgens mij. Winamp autotaggerquote:Op woensdag 15 juli 2009 20:40 schreef Jarno het volgende:
Laat eens een screenshotje zien van een nummer en zijn info? Echt heel vreemd want ik heb ook redelijk rare muziek zo af en toe maar dat ging allemaal perfect hier!
De autotagger van Winamp is nog beter, die vult automatisch de tags in (Gracenote database) binnen een mum van tijd.quote:Op woensdag 15 juli 2009 20:44 schreef Jarno het volgende:
Ik heb dat destijds nog allemaal op mijn Windows PC (die ik ondertussen niet meer heb) gedaan met Tag & Rename. Daar is nog steeds geen fatsoenlijk Mac alternatief voor geloof ik, wat een goed proggie was dat.
Ja precies, geef eens wat voorbeelden! Ben nu wel benieuwd met wat voor muziek je iTunes zo laat falenquote:Op woensdag 15 juli 2009 20:40 schreef Jarno het volgende:
Laat eens een screenshotje zien van een nummer en zijn info? Echt heel vreemd want ik heb ook redelijk rare muziek zo af en toe maar dat ging allemaal perfect hier!
Ik bedoel de nummers binnen zo'n albumquote:Op woensdag 15 juli 2009 21:24 schreef Repeat het volgende:
Nee de losse nummers hebben ook geen plaatje. Kan ie ze ook niet bij ophalen.
Dit is wel essentieel trouwens! (Geloof ik)quote:Op woensdag 15 juli 2009 21:26 schreef Zpottr het volgende:
En nog even voor alle zekerheid: je bent ingelogged op je iTunes account
Jep ben gewoon ingelogd.quote:Op woensdag 15 juli 2009 21:26 schreef Zpottr het volgende:
[..]
Ik bedoel de nummers binnen zo'n album
En nog even voor alle zekerheid: je bent ingelogged op je iTunes account en hebt op Advanced -> Get Album Artwork geklikt? Komt ie dan met een foutmelding waarin deze albums genoemd worden?)
Vaag ik heb dit ook met sommige superbekende nummers maar had idee dat er iets mis is met de tags of dat er geen tag bijzat ofzo.quote:Op woensdag 15 juli 2009 21:56 schreef Repeat het volgende:
[..]
Jep ben gewoon ingelogd.
[ afbeelding ]
Raar. Het zijn (heb deze en een paar van Rowwen Heze geprobeerd) wel albums die iTunes zelf niet verkoopt - maar ik kan me bijna niet voorstellen dat ze al die vage shit die ik hier heb, wel verkopenquote:Op woensdag 15 juli 2009 21:56 schreef Repeat het volgende:
[..]
Jep ben gewoon ingelogd.
[ afbeelding ]
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 | Artwork for “We Are Scientists - The Wolf's Hour” could not be found. Artwork for “Beatles, The - Sgt. Pepper's Lonely Hearts Club Band (MFSL Ebbetts)” could not be found. Artwork for “Massive Attack - Unfinished Sympathy” could not be found. Artwork for “Boards of Canada - Twoism EP” could not be found. Artwork for “We Are Scientists - Safety, Fun and Learning (in that Order)” could not be found. Artwork for “Moderat - Auf Kosten Der Gesundheit” could not be found. Artwork for “The Velvet Underground - Peel Slowly And See (Disc 4)” could not be found. Artwork for “Sprengjuhöllin - Sprengjuhöllin” could not be found. Artwork for “Ellen Allien - Remix Collection” could not be found. Artwork for “Sigur Ros - Agaetis Byrjun” could not be found. Artwork for “Hilmar Orn Hilmarsson - Angels Of The Universe” could not be found. Artwork for “The Velvet Underground - Peel Slowly and See (Disc 3)” could not be found. Artwork for “GhostReader - GhostReader” could not be found. Artwork for “Björk - Gling-Gló” could not be found. Artwork for “This Will Destroy You - S/T” could not be found. Artwork for “Underworld - Beaucoup Fish” could not be found. Artwork for “Bloc Party - A Weekend In The City B-Sides” could not be found. Artwork for “The Velvet Underground - Peel Slowly And See (Disc 2)” could not be found. Artwork for “Pere Ubu - St. Arkansas” could not be found. Artwork for “Nirvana - Hormoaning” could not be found. Artwork for “The Beatles - Sgt. Pepper's Lonely Hearts Club Band (Jap Red Wax Mono)” could not be found. |
Ja hebt het ook zo gedaan maar je wil dat niet als je een nerd bent of je er echt veel mist.quote:Op woensdag 15 juli 2009 23:30 schreef DaMook het volgende:
Kun je niet gewoon de cover downloaden en slepen naar het icoontje van dat album, op de mac werkt dat iig wel.
Werkt als een trein! Goede tipquote:Op woensdag 15 juli 2009 23:35 schreef Biogarde het volgende:
Hoes opzoeken met Google, opslaan.
In de lijst muziek in iTunes de nummers aanklikken van de CD met de CTRL, zodra alles aangeklikt rechter muisknop, info tonen en dan in het witte vierkantje de hoes pasten.
Blabla, syncen, klaar.
Ja dat is dus wat ik ook bedoeldequote:Op woensdag 15 juli 2009 23:35 schreef Biogarde het volgende:
In de lijst muziek in iTunes de nummers aanklikken van de CD met de CTRL, zodra alles aangeklikt rechter muisknop, info tonen en dan in het witte vierkantje de hoes pasten.
Blabla, syncen, klaar.
Nog sneller is de iTunes Companion Widget gebruiken van de Yahoo Sidebar (die verder ook alleen daarvoor nuttig is imoquote:Op woensdag 15 juli 2009 23:35 schreef Biogarde het volgende:
Blabla, syncen, klaar.
Hendig! Dat wist ik niet, goeie tipquote:Op donderdag 16 juli 2009 01:02 schreef Skv het volgende:
Pff, lekker boeiend of je albumhoezen er bij staan.. Het enige dat ik soms gebruik zijn de songteksten, die voegt 'ie automatisch aan je iTunes toe met het programma iLyrics. Bij het afspelen van een nummer op je iPhone kan je de iPod openen, eenmaal in het midden klikken en de hele songtekst staat er bij.
End als je dat nog niet gedaan hebt is de app TuneWiki erg gaaf - die laadt de lyrics in en laat ze alsnog zien, gesynced met de muziek. Kan ze alleen niet toevoegen aan de bestanden uiteraard want dat mag niet op een iPhonequote:Op donderdag 16 juli 2009 08:09 schreef ikheetmartijn het volgende:
[..]
Hendig! Dat wist ik niet, goeie tip
Koop hem dan en kom hier niet janken.quote:Op donderdag 16 juli 2009 10:28 schreef Alexanderlg het volgende:
de nokia N96 is veel beter. Apple is te beperkt. Met de nokia N96 kan je bestanden van het internet bijv. gewoon downloaden. Flashplayer dingetjes kun je ook gewoon bekijken als je flashplayer installeerd...
Dus doe mij maar een nokia
Haha OK. Veel plezierquote:Op donderdag 16 juli 2009 10:28 schreef Alexanderlg het volgende:
de nokia N96 is veel beter. Apple is te beperkt. Met de nokia N96 kan je bestanden van het internet bijv. gewoon downloaden. Flashplayer dingetjes kun je ook gewoon bekijken als je flashplayer installeerd...
1. Flash is ruk.quote:Op donderdag 16 juli 2009 10:28 schreef Alexanderlg het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |