Yessssquote:
Mijn Clickandbuy account is geblokkeerd en kan ik nu geen gratis apps meer downloadenquote:Op zaterdag 11 juli 2009 22:16 schreef HeatWave het volgende:
Ik begin er steeds gekker op te worden.
Zooitje apps erop geramd, moet me echt inhouden om niet de hele appstore te syncen.
Ik heb gewoon mijn CC gekoppeldquote:Op zaterdag 11 juli 2009 22:21 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Mijn Clickandbuy account is geblokkeerd en kan ik nu geen gratis apps meer downloaden
Ik had per ongeluk te veel keren het verkeerde wachtwoord ingevuld.
Moet nu tot maandag wachten om te bellen voor een unban.
Offe, remlof?
Ik heb dus geen creditcardquote:Op zaterdag 11 juli 2009 22:22 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik heb gewoon mijn CC gekoppeld.
Al is dat nu niet echt meer nodig, zeg maar.
Das kut danquote:
Joah, ik had er dus 1 van de week aangevraagd, was voor een kaartje van een concert van Miley Cyrus. Maar nog steeds niks ervan gehoordquote:Op zaterdag 11 juli 2009 22:24 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Das kut danAanvragen, kost nou ook weer niet zoveel en verdomde handig
.
Ik zit te twijfelen om Navigon te gaan kopenquote:Op zaterdag 11 juli 2009 22:40 schreef Herkauwer het volgende:
hmm, Sygic navigatie voor Europa is weer terug in de app store... Iemand het alweer geprobeerd? Geen zin om weer met Apple te moeten mailen om geld terug te krijgen
Sygic is 20 euro goedkoper en ik had het ook op mijn Nokia en vond het een erg prettig programma. Beter dan Tomtom in ieder geval.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 22:42 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ik zit te twijfelen om Navigon te gaan kopen
quote:Op zaterdag 11 juli 2009 22:42 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ik zit te twijfelen om Navigon te gaan kopen
Ja, gelukkig zijn er ook nog mensen die het waard de moeite waard maken voor de ontwikkelaars, anders is het snel afgelopen.quote:Op zondag 12 juli 2009 00:07 schreef Stimodrol het volgende:
[..]
KOPEN?!![]()
Kheb um al, 1.8gb, maar kheb nog geen iphone
Op Windows Mobile wou ik TomTom installeren voor nop, maar dan liep je te klooien met kaarten enzo en niet up-to-date enzo.quote:Op zondag 12 juli 2009 00:07 schreef Stimodrol het volgende:
[..]
KOPEN?!![]()
Kheb um al, 1.8gb, maar kheb nog geen iphone
Ik download genoeg films en muziek. Maar als ik films en muziek echt leuk vind koop ik het toch wel. Met software lijkt het me niet veel anders.quote:Op zondag 12 juli 2009 00:23 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Ja, gelukkig zijn er ook nog mensen die het waard de moeite waard maken voor de ontwikkelaars, anders is het snel afgelopen.
eens.quote:Op zondag 12 juli 2009 00:26 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ik download genoeg films en muziek. Maar als ik films en muziek echt leuk vind koop ik het toch wel. Met software lijkt het me niet veel anders.
Werkt prima hier..quote:Op zondag 12 juli 2009 12:04 schreef TN-FR het volgende:
iemand ook last van NOS teletekst die maar blijf crashen sinds 3.0? Is het zo dat deze app nog aangepast moet worden voor 3.0?
Welke app. genereert dit dashboard?quote:
Ik snp nog steeds niet dat dit één van de meeste gedwonloade apps isquote:Op zondag 12 juli 2009 12:04 schreef TN-FR het volgende:
iemand ook last van NOS teletekst die maar blijf crashen sinds 3.0? Is het zo dat deze app nog aangepast moet worden voor 3.0?
¤3,99 is best te doenquote:Op zondag 12 juli 2009 14:19 schreef Biogarde het volgende:
http://itunes.apple.com/WebObjects/MZStore.woa/wa/viewSoftware?id=321369231&mt=8
Worms is er
quote:Zoek dekking als de originele, onderscheiden beurtgebaseerde strategiegame WORMS™ naar de app-store komt!
(...)
Cartoonachtige beelden en dolkomische geluiden.
SBsettings. Met een 'veeg' over de bovenste taakbalk, waar de tijd staat zegmaar schuift dit naar beneden. Ook toegankelijk vanuit programma's en spellen. Te downloaden vanuit Cydia.quote:Op zondag 12 juli 2009 12:27 schreef Stpan het volgende:
[..]
Welke app. genereert dit dashboard?
Ik zoek namelijk een oplossing om snel Wi-Fi en 3G in/uit te schakelen.
Yepquote:Op vrijdag 10 juli 2009 20:47 schreef AssyriskaFF het volgende:
Waarom crasht Teletekst elke keer? Over Wifi nu en 3G. Kon eerst alleen via WIFI gebruiken. Nu werkt het helemaal niet. Meer mensen last van?
Jij hebt een 3G toch? Vraag mij af of hij op een 3GS wel soepel speelt.quote:Op zondag 12 juli 2009 14:46 schreef Biogarde het volgende:
Worms is oldskool![]()
Heb 'm gekocht, maar 100% tevreden ben ik nog niet. Processor lijkt het slecht te trekken hier en daar. Dat was/is op PPC (Windows Mobile) apparaten al jaren net zo. Voordeel, ze kunnen het programma updaten wanneer ze willen en krijgen feedback van gebruikers. Dus ze kunnen er moeilijk geen gehoor aan geven.
Denk dat vooral de traagheid hier en daar nog wel voor gaat komen in het commentaar in de appstore.
Ik zit ook weer op 2.2.1. Drama dat 3.0.quote:Op zondag 12 juli 2009 16:41 schreef Chav het volgende:
[..]
Yep![]()
Ik was van de week naar de Apple store gegaan, ff mn "beklag" gedaan over 3.0 (sneller warm, trager) waarbij de Apple medewerker het beaamde (hij vond ook dat de batterij sneller leeg was). Ik zit er aan te denken om hem weer te downgraden naar 2.2.1.
Ja.quote:Op zondag 12 juli 2009 16:41 schreef Kremers het volgende:
[..]
Jij hebt een 3G toch? Vraag mij af of hij op een 3GS wel soepel speelt.
Hij draait perfect op m'n 3gs, hij trekt alleen wel de batterij leeg in een uurtje of 2..quote:Op zondag 12 juli 2009 14:46 schreef Biogarde het volgende:
Worms is oldskool![]()
Heb 'm gekocht, maar 100% tevreden ben ik nog niet. Processor lijkt het slecht te trekken hier en daar. Dat was/is op PPC (Windows Mobile) apparaten al jaren net zo. Voordeel, ze kunnen het programma updaten wanneer ze willen en krijgen feedback van gebruikers. Dus ze kunnen er moeilijk geen gehoor aan geven.
Denk dat vooral de traagheid hier en daar nog wel voor gaat
komen in het commentaar in de appstore.
2 uur?quote:Op zondag 12 juli 2009 17:00 schreef ViesKees het volgende:
[..]
Hij draait perfect op m'n 3gs, hij trekt alleen wel de batterij leeg in een uurtje of 2..
Ik heb hem vandaag gejailbreakt , en ik verwacht 3.1 voorlopig nog niet , bij 2.0 was de beta 2.1 er ook al heel snel, maar kwam uiteindelijk pas na 3 maanden uit ofzo.quote:Op zondag 12 juli 2009 17:42 schreef Repeat het volgende:
Ik zit nog steeds te twijfelen of ik mn 3GS moet jailbreaken en unlocken. Blijf het raar vinden of ik dat dan met 3.1 nog een keer kan doen of dat ik dan een probleem heb?
Vandaag getest en het werkt perfect! Alleen heb ik nog geen lader voor in de auto.... 2,5 uur is zo goed als het maximum met navigatiequote:Op zondag 12 juli 2009 00:25 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Op Windows Mobile wou ik TomTom installeren voor nop, maar dan liep je te klooien met kaarten enzo en niet up-to-date enzo.
Ik heb er wel 80 euro voor over, voor een stabiel navigatiesysteem
Mooi zoquote:Op zondag 12 juli 2009 17:44 schreef Herkauwer het volgende:
[..]
Vandaag getest en het werkt perfect! Alleen heb ik nog geen lader voor in de auto.... 2,5 uur is zo goed als het maximum met navigatie
Alleen zijn er nu massive beveiligingslekken en klachten van over de hele wereld. Dus ik verwacht 'm zeer snel.quote:Op zondag 12 juli 2009 17:44 schreef Swindler het volgende:
[..]
Ik heb hem vandaag gejailbreakt , en ik verwacht 3.1 voorlopig nog niet , bij 2.0 was de beta 2.1 er ook al heel snel, maar kwam uiteindelijk pas na 3 maanden uit ofzo.
Het rare is dat elke keer als ik em reboot Teletekst het wel weer doet :S. Over Wifi dan. Via 3G moet ik het nog een keer proberen.quote:Op zondag 12 juli 2009 16:41 schreef Chav het volgende:
[..]
Yep![]()
Ik was van de week naar de Apple store gegaan, ff mn "beklag" gedaan over 3.0 (sneller warm, trager) waarbij de Apple medewerker het beaamde (hij vond ook dat de batterij sneller leeg was). Ik zit er aan te denken om hem weer te downgraden naar 2.2.1.
Het kan orgineel, of spotgoedkoopquote:Op zondag 12 juli 2009 17:44 schreef Herkauwer het volgende:
[..]
Vandaag getest en het werkt perfect! Alleen heb ik nog geen lader voor in de auto.... 2,5 uur is zo goed als het maximum met navigatie
Ik weet het, ik wacht nog even met een keuze maken, maar binnen een maand ga ik op vakantie. Het zal dus wel snel gebeuren.quote:
Omdat mijn Hi abbo pas over een dik jaar is afgelopenquote:Op zondag 12 juli 2009 19:04 schreef Lyzio het volgende:
Waarom zou je het met een Hi-abbo doen? Gewoon naar T-Mobile gaan!
Zouden er echt mensen zijn die er rijk van worden?quote:Op zondag 12 juli 2009 21:33 schreef Biogarde het volgende:
Worms staat nu al in de top 5![]()
Ik wou dat ik een app had die zoveel geld opleverde dat ik op m'n gat kon blijven zitten
http://www.iphoneclub.nl/(...)opulaire-game-maakt/quote:Op zondag 12 juli 2009 21:43 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Zouden er echt mensen zijn die er rijk van worden?
quote:In een interview geven de bedenkers Dave Castelnuevo en Allan Dye aan hoe ze het hebben aangepakt, waardoor ze op gunstige dagen wel $18.000 per dag verdienen.
quote:Op zondag 12 juli 2009 21:45 schreef Repeat het volgende:
Rijk lijkt me niet, maar je kan er natuurlijk wel leuk mee verdienen.
De software die echt geld oplevert wordt natuurlijk niet door iemand op zn zolderkamertje gemaakt...
Pocket God dus.quote:Deze cartoon-achtige game is al meer dan 1.2 miljoen keer gedownload.
Niet gedacht, maar het is natuurlijk wel een ongelofelijk groot publiek die die app store gebruiktquote:Op zondag 12 juli 2009 21:45 schreef Biogarde het volgende:
[..]
http://www.iphoneclub.nl/(...)opulaire-game-maakt/
[..]
Waarom pech?quote:Op zondag 12 juli 2009 20:59 schreef Guppyfriend het volgende:
Dan heb je pech. Mijn Hi-abo loopt over een maand af, en ik ga dus donderdag naar The Phonehouse om over te stappen naar T-mobile en een iPhone
2.212.000 euroquote:Op zondag 12 juli 2009 21:50 schreef Biogarde het volgende:
Stel dat Pocket God aan het einde van de rit 4 miljoen keer is binnen gehengeld..
4 miljoen x ¤0.79 - 30%. Mjah, ik doe dan de rest van m'n leven niets meer
Poehquote:Op zondag 12 juli 2009 21:46 schreef Biogarde het volgende:
[..]
[..]
Pocket God dus.
1.2 miljoen x ¤0.79 - 30% voor Apple.
Je kan er dus miljonair mee worden.
Is er niet eens een hack voor ofzo?quote:Op maandag 13 juli 2009 11:33 schreef Zpottr het volgende:
Je hoeft niks te verwijderen, als je meer dan 180 icoontjes probeert te plaatsen komen ze buiten beeld te staan. Je kunt er daN met Spotlight nog wel bij. Handig is anders natuurlijk
Ik zit nu al op de 8 pagina'squote:Op maandag 13 juli 2009 11:16 schreef Kremers het volgende:
Hoeveel apps will je op je iPone plaatsen dan? Er kunnen maximaal 11 schermen aangemaakt worden, lijkt mij toch wel genoeg?
ik zit al op 11 schermen (niet allemaal helemaal vol overigens)quote:Op maandag 13 juli 2009 11:16 schreef Kremers het volgende:
Hoeveel apps will je op je iPone plaatsen dan? Er kunnen maximaal 11 schermen aangemaakt worden, lijkt mij toch wel genoeg?
quote:Op maandag 13 juli 2009 16:46 schreef merino het volgende:
[..]
ik zit al op 11 schermen (niet allemaal helemaal vol overigens)
Tja erhm moet ik ze nu allemaal hier gaan opnoemenquote:Op maandag 13 juli 2009 16:53 schreef Kremers het volgende:
[..]
Wat voor apps heb je dan in godesnaam allemaalIk heb er nu 18, alleen nog geen iPhone
Maar 25 apps ofzo zou wel genoeg moeten zijn voor wat ik allemaal wil kunnen met de iPhone.
Echt beetje zo'n uitspraak die vergelijkbaar is met deze: In 1943, Thomas J Watson, President of IBM, supposedly said “I think there is a world market for maybe five computers”.quote:Op maandag 13 juli 2009 16:53 schreef Kremers het volgende:
[..]
Wat voor apps heb je dan in godesnaam allemaalIk heb er nu 18, alleen nog geen iPhone
Maar 25 apps ofzo zou wel genoeg moeten zijn voor wat ik allemaal wil kunnen met de iPhone.
Vergelijking die nergens op slaat.....quote:Op maandag 13 juli 2009 19:57 schreef Ad_rem het volgende:
[..]
Echt beetje zo'n uitspraak die vergelijkbaar is met deze: In 1943, Thomas J Watson, President of IBM, supposedly said “I think there is a world market for maybe five computers”.
En voor de visuals bij deze uitleg zie mijn screenshotsquote:Op dinsdag 14 juli 2009 00:39 schreef MacorgaZ het volgende:
SBSettings: als je dat tijd-en-provider-balkje ziet, kan je WiFi, 3G, etc uitzetten of de helderheid aanpassen
Winterboard: Thema's gebruiken
Poof: icoontjes (tijdelijk) verwijderen
AppSync: illegale games (of je gebruikt het voor demo's)
Oh, dan gaan wij die wel allemaal via Installous downloaden dan.quote:Op maandag 13 juli 2009 13:00 schreef elfzesendertig het volgende:
Ik ga denk ik ook maar een app maken voor de iPhone. Keihard cashen
Ik vind het jammer dat themes niet verder intregreren in je apps en menu's ed. Zonder dat heb je alleen je springboard eigenlijk. Zijn wel 2 mooie themes iddquote:Op dinsdag 14 juli 2009 01:53 schreef Ad_rem het volgende:
Glass orb is wel redelijk, en ondersteund veel
programma's (voor de icoontjes) Ik vond 'cake' ook leuk.
Doe nu weer zonder thema vind dat
het de boel toch wel iets vertraagd met 3gs zal het wel lekker
soepel werken.
Apple sliders als unlock button is vet en de quotes widget is ook Nice. (elke keer als je unlocked een nieuwe quote) Mijn IBM quote komt daar niet uit trouwens)
Ja klopt, alleen de linker geeft geluid. De ander is je microfoon oid.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 12:01 schreef Jo0Lz het volgende:
Ik heb trouwens onderaan de iphone, naast de connector en de schroevjes, 2 van die luidspreker roostertjes, super klein. Als ik muziek afspeel, youtube kijk, of gebeld wordt, komt er maar uit 1 van de 2 geluid.
Lijkt me dat dat niet zo hoort, en het was al zo vanaf dag 1....
Lijkt me kut om het ding nu direct weer weg te brengen...
Lijkt me niet, aangezien dat GPS is, wat gratis is.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 12:15 schreef MrX1982 het volgende:
Als je naar het buitenland gaat en geen torenhoge telefoonrekening wilt bij terugkomst moet je locatievoorziening eigenlijk ook uitzetten?
Er is toch wel een optie om 3G en wifi uit te zetten neem ik aan.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 12:15 schreef MrX1982 het volgende:
Als je naar het buitenland gaat en geen torenhoge telefoonrekening wilt bij terugkomst moet je locatievoorziening eigenlijk ook uitzetten?
Ja die optie is er en die gaan ook uit maar ik vroeg me dus af of locatievoorziening gebruik maakt van 3G of alleen GPS want dan kan die opzich wel aanblijven.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 12:53 schreef ScarFace- het volgende:
[..]
Er is toch wel een optie om 3G en wifi uit te zetten neem ik aan.
Op mijn Nokia had je agps. Assisted gps, op die manier gebruikt hij ook de 3g verbinding om sneller te bepalen waar je bent. Geen idee of dit bij de iPhone ook zo is. Maar als je 3g uitzet, dan is dat in ieder geval niet mogelijk lijkt me.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 13:02 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Ja die optie is er en die gaan ook uit maar ik vroeg me dus af of locatievoorziening gebruik maakt van 3G of alleen GPS want dan kan die opzich wel aanblijven.
Gelukkig. Dan is er dus niets stuk... :pquote:Op dinsdag 14 juli 2009 12:07 schreef Repeat het volgende:
[..]
Ja klopt, alleen de linker geeft geluid. De ander is je microfoon oid.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |