Omdat mijn Hi abbo pas over een dik jaar is afgelopenquote:Op zondag 12 juli 2009 19:04 schreef Lyzio het volgende:
Waarom zou je het met een Hi-abbo doen? Gewoon naar T-Mobile gaan!
Zouden er echt mensen zijn die er rijk van worden?quote:Op zondag 12 juli 2009 21:33 schreef Biogarde het volgende:
Worms staat nu al in de top 5![]()
Ik wou dat ik een app had die zoveel geld opleverde dat ik op m'n gat kon blijven zitten
http://www.iphoneclub.nl/(...)opulaire-game-maakt/quote:Op zondag 12 juli 2009 21:43 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Zouden er echt mensen zijn die er rijk van worden?
quote:In een interview geven de bedenkers Dave Castelnuevo en Allan Dye aan hoe ze het hebben aangepakt, waardoor ze op gunstige dagen wel $18.000 per dag verdienen.
quote:Op zondag 12 juli 2009 21:45 schreef Repeat het volgende:
Rijk lijkt me niet, maar je kan er natuurlijk wel leuk mee verdienen.
De software die echt geld oplevert wordt natuurlijk niet door iemand op zn zolderkamertje gemaakt...
Pocket God dus.quote:Deze cartoon-achtige game is al meer dan 1.2 miljoen keer gedownload.
Niet gedacht, maar het is natuurlijk wel een ongelofelijk groot publiek die die app store gebruiktquote:Op zondag 12 juli 2009 21:45 schreef Biogarde het volgende:
[..]
http://www.iphoneclub.nl/(...)opulaire-game-maakt/
[..]
Waarom pech?quote:Op zondag 12 juli 2009 20:59 schreef Guppyfriend het volgende:
Dan heb je pech. Mijn Hi-abo loopt over een maand af, en ik ga dus donderdag naar The Phonehouse om over te stappen naar T-mobile en een iPhone
2.212.000 euroquote:Op zondag 12 juli 2009 21:50 schreef Biogarde het volgende:
Stel dat Pocket God aan het einde van de rit 4 miljoen keer is binnen gehengeld..
4 miljoen x ¤0.79 - 30%. Mjah, ik doe dan de rest van m'n leven niets meer
Poehquote:Op zondag 12 juli 2009 21:46 schreef Biogarde het volgende:
[..]
[..]
Pocket God dus.
1.2 miljoen x ¤0.79 - 30% voor Apple.
Je kan er dus miljonair mee worden.
Is er niet eens een hack voor ofzo?quote:Op maandag 13 juli 2009 11:33 schreef Zpottr het volgende:
Je hoeft niks te verwijderen, als je meer dan 180 icoontjes probeert te plaatsen komen ze buiten beeld te staan. Je kunt er daN met Spotlight nog wel bij. Handig is anders natuurlijk
Ik zit nu al op de 8 pagina'squote:Op maandag 13 juli 2009 11:16 schreef Kremers het volgende:
Hoeveel apps will je op je iPone plaatsen dan? Er kunnen maximaal 11 schermen aangemaakt worden, lijkt mij toch wel genoeg?
ik zit al op 11 schermen (niet allemaal helemaal vol overigens)quote:Op maandag 13 juli 2009 11:16 schreef Kremers het volgende:
Hoeveel apps will je op je iPone plaatsen dan? Er kunnen maximaal 11 schermen aangemaakt worden, lijkt mij toch wel genoeg?
quote:Op maandag 13 juli 2009 16:46 schreef merino het volgende:
[..]
ik zit al op 11 schermen (niet allemaal helemaal vol overigens)
Tja erhm moet ik ze nu allemaal hier gaan opnoemenquote:Op maandag 13 juli 2009 16:53 schreef Kremers het volgende:
[..]
Wat voor apps heb je dan in godesnaam allemaalIk heb er nu 18, alleen nog geen iPhone
Maar 25 apps ofzo zou wel genoeg moeten zijn voor wat ik allemaal wil kunnen met de iPhone.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |