Yessssquote:
Mijn Clickandbuy account is geblokkeerd en kan ik nu geen gratis apps meer downloadenquote:Op zaterdag 11 juli 2009 22:16 schreef HeatWave het volgende:
Ik begin er steeds gekker op te worden.
Zooitje apps erop geramd, moet me echt inhouden om niet de hele appstore te syncen.
Ik heb gewoon mijn CC gekoppeldquote:Op zaterdag 11 juli 2009 22:21 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Mijn Clickandbuy account is geblokkeerd en kan ik nu geen gratis apps meer downloaden
Ik had per ongeluk te veel keren het verkeerde wachtwoord ingevuld.
Moet nu tot maandag wachten om te bellen voor een unban.
Offe, remlof?
Ik heb dus geen creditcardquote:Op zaterdag 11 juli 2009 22:22 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik heb gewoon mijn CC gekoppeld.
Al is dat nu niet echt meer nodig, zeg maar.
Das kut danquote:
Joah, ik had er dus 1 van de week aangevraagd, was voor een kaartje van een concert van Miley Cyrus. Maar nog steeds niks ervan gehoordquote:Op zaterdag 11 juli 2009 22:24 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Das kut danAanvragen, kost nou ook weer niet zoveel en verdomde handig
.
Ik zit te twijfelen om Navigon te gaan kopenquote:Op zaterdag 11 juli 2009 22:40 schreef Herkauwer het volgende:
hmm, Sygic navigatie voor Europa is weer terug in de app store... Iemand het alweer geprobeerd? Geen zin om weer met Apple te moeten mailen om geld terug te krijgen
Sygic is 20 euro goedkoper en ik had het ook op mijn Nokia en vond het een erg prettig programma. Beter dan Tomtom in ieder geval.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 22:42 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ik zit te twijfelen om Navigon te gaan kopen
quote:Op zaterdag 11 juli 2009 22:42 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ik zit te twijfelen om Navigon te gaan kopen
Ja, gelukkig zijn er ook nog mensen die het waard de moeite waard maken voor de ontwikkelaars, anders is het snel afgelopen.quote:Op zondag 12 juli 2009 00:07 schreef Stimodrol het volgende:
[..]
KOPEN?!![]()
Kheb um al, 1.8gb, maar kheb nog geen iphone
Op Windows Mobile wou ik TomTom installeren voor nop, maar dan liep je te klooien met kaarten enzo en niet up-to-date enzo.quote:Op zondag 12 juli 2009 00:07 schreef Stimodrol het volgende:
[..]
KOPEN?!![]()
Kheb um al, 1.8gb, maar kheb nog geen iphone
Ik download genoeg films en muziek. Maar als ik films en muziek echt leuk vind koop ik het toch wel. Met software lijkt het me niet veel anders.quote:Op zondag 12 juli 2009 00:23 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Ja, gelukkig zijn er ook nog mensen die het waard de moeite waard maken voor de ontwikkelaars, anders is het snel afgelopen.
eens.quote:Op zondag 12 juli 2009 00:26 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ik download genoeg films en muziek. Maar als ik films en muziek echt leuk vind koop ik het toch wel. Met software lijkt het me niet veel anders.
Werkt prima hier..quote:Op zondag 12 juli 2009 12:04 schreef TN-FR het volgende:
iemand ook last van NOS teletekst die maar blijf crashen sinds 3.0? Is het zo dat deze app nog aangepast moet worden voor 3.0?
Welke app. genereert dit dashboard?quote:
Ik snp nog steeds niet dat dit één van de meeste gedwonloade apps isquote:Op zondag 12 juli 2009 12:04 schreef TN-FR het volgende:
iemand ook last van NOS teletekst die maar blijf crashen sinds 3.0? Is het zo dat deze app nog aangepast moet worden voor 3.0?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |