Volgens Vodafone is internetten in het buitenland nu nog goedkoper met Vodafone Passport. Het is maar wat ze goedkoop noemen: ¤1,25 per MB plus ¤0,79 per sessiequote:Op dinsdag 14 juli 2009 13:12 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Op mijn Nokia had je agps. Assisted gps, op die manier gebruikt hij ook de 3g verbinding om sneller te bepalen waar je bent. Geen idee of dit bij de iPhone ook zo is. Maar als je 3g uitzet, dan is dat in ieder geval niet mogelijk lijkt me.
Meid toch!quote:Op dinsdag 14 juli 2009 13:18 schreef karoltje het volgende:
Ik zit verdorie al de hele dag thuis omdat ik de postbode met HET pakketje niet wil missen.
Is dan een back up maken dmv rechtermuis > back up, voldoende?quote:Op dinsdag 14 juli 2009 15:32 schreef nelisb het volgende:
Reserve kopie maken, dan zet Itunes alles over.
Heb 3 iphones. Back up in intunes en kon gewoon alles overzetten op de andere 2 iphones.
Alleen wachtwoorden in programma's moest ik weer opnieuw invoeren.
Nice. En waarom ook niet idd. Je kan op een festival beter bier drinken, muziek en meisjes checken en hooguit een sms'je sturen naar vrouwlief thuisquote:Op dinsdag 14 juli 2009 15:45 schreef nelisb het volgende:
Internet is veel duurder. Geloof tussen de 1 - 3 euro per mb.
Oud barrel lijkt me beter voor een festival. Kwijtraak gehalte is erg hoog en internet is toch te duur.
http://dekkingskaart.t-mobile.nl/coverage/quote:Op dinsdag 14 juli 2009 15:56 schreef Guppyfriend het volgende:
Hee iPhone eigenaren.
Ik heb een vraag. Ik wil ook graag een iPhone, eindelijk. Nu heb ik een abonnement bij Hi wat afloopt, dus waarom niet. Maar nu lees ik overal horrorverhalen op internet over het bereik van T-Mobile...
Hoe is het nou echt? Kunnen jullie gewoon binnen gebruik maken van 3G, of is er alleen maar GSM (als dat er al is...) En waar is dat dan?
Alvast bedankt!
Die kaart heb ik ook gezien, en daar geloof ik helemaal niks van. Vandaar ook dat ik het hier vraag, kijken of ik hier een wat objectiever beeld krijg.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 16:06 schreef ScarFace- het volgende:
[..]
http://dekkingskaart.t-mobile.nl/coverage/
Volgens t mobile hebben ze 99,9% dekking, klopt natuurlijk niks van.
Hoe het 3G netwerk mij bevalt ? Ik heb(nog)geen iPhone.
Het schijnt in sommige steden bagger te zijn.
http://support.apple.com/kb/HT1975?viewlocale=nl_NLquote:Op dinsdag 14 juli 2009 12:15 schreef MrX1982 het volgende:
Als je naar het buitenland gaat en geen torenhoge telefoonrekening wilt bij terugkomst moet je locatievoorziening eigenlijk ook uitzetten?
ik vind het tegenvallen. lang niet overal G3 waar je het wel zou verwachten.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 16:07 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Die kaart heb ik ook gezien, en daar geloof ik helemaal niks van. Vandaar ook dat ik het hier vraag, kijken of ik hier een wat objectiever beeld krijg.
Er vanuit gaande dat je Windows gebruikt; kun je je adressen synchroniseren met Outlook? Zo ja dan is het geen probleem om deze daarna te synchroniseren met je iPhone en iTunes.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 18:12 schreef Stimodrol het volgende:
Wellicht een 'lekenvraag' maar hier komtie:
Hoe kun je het makkelijkst telefoonnummers uit een Nokia toestel (n82) naar een Iphone (3gs) overzetten? Is daar een proggie voor?
Of gaat het handwerk worden?
Je simkaart van die nokia zit in je iphone?quote:Op dinsdag 14 juli 2009 18:12 schreef Stimodrol het volgende:
Wellicht een 'lekenvraag' maar hier komtie:
Hoe kun je het makkelijkst telefoonnummers uit een Nokia toestel (n82) naar een Iphone (3gs) overzetten? Is daar een proggie voor?
Of gaat het handwerk worden?
Hoi Stofje,quote:Op dinsdag 14 juli 2009 18:18 schreef Stofje het volgende:
[..]
Je simkaart van die nokia zit in je iphone?
Dan:
- Instellingen --> Mail, contacten, agenda --> Importeer simcontacten..
quote:Op dinsdag 14 juli 2009 18:44 schreef Biogarde het volgende:
En uitzendinggemist.nl is ingediend in de app-store![]()
Alleen dat icoontje![]()
http://www.iphoneclub.nl/(...)-op-de-iphone-video/
Hoi Biogarde,quote:Op dinsdag 14 juli 2009 18:43 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Hoi Stofje,
Volgens mij gaf ik je die tip ook toen je net je iPhone had. Staat me iets van bij.
Groetjes,
Biogarde
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |