Volgens Vodafone is internetten in het buitenland nu nog goedkoper met Vodafone Passport. Het is maar wat ze goedkoop noemen: ¤1,25 per MB plus ¤0,79 per sessiequote:Op dinsdag 14 juli 2009 13:12 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Op mijn Nokia had je agps. Assisted gps, op die manier gebruikt hij ook de 3g verbinding om sneller te bepalen waar je bent. Geen idee of dit bij de iPhone ook zo is. Maar als je 3g uitzet, dan is dat in ieder geval niet mogelijk lijkt me.
Meid toch!quote:Op dinsdag 14 juli 2009 13:18 schreef karoltje het volgende:
Ik zit verdorie al de hele dag thuis omdat ik de postbode met HET pakketje niet wil missen.
Is dan een back up maken dmv rechtermuis > back up, voldoende?quote:Op dinsdag 14 juli 2009 15:32 schreef nelisb het volgende:
Reserve kopie maken, dan zet Itunes alles over.
Heb 3 iphones. Back up in intunes en kon gewoon alles overzetten op de andere 2 iphones.
Alleen wachtwoorden in programma's moest ik weer opnieuw invoeren.
Nice. En waarom ook niet idd. Je kan op een festival beter bier drinken, muziek en meisjes checken en hooguit een sms'je sturen naar vrouwlief thuisquote:Op dinsdag 14 juli 2009 15:45 schreef nelisb het volgende:
Internet is veel duurder. Geloof tussen de 1 - 3 euro per mb.
Oud barrel lijkt me beter voor een festival. Kwijtraak gehalte is erg hoog en internet is toch te duur.
http://dekkingskaart.t-mobile.nl/coverage/quote:Op dinsdag 14 juli 2009 15:56 schreef Guppyfriend het volgende:
Hee iPhone eigenaren.
Ik heb een vraag. Ik wil ook graag een iPhone, eindelijk. Nu heb ik een abonnement bij Hi wat afloopt, dus waarom niet. Maar nu lees ik overal horrorverhalen op internet over het bereik van T-Mobile...
Hoe is het nou echt? Kunnen jullie gewoon binnen gebruik maken van 3G, of is er alleen maar GSM (als dat er al is...) En waar is dat dan?
Alvast bedankt!
Die kaart heb ik ook gezien, en daar geloof ik helemaal niks van. Vandaar ook dat ik het hier vraag, kijken of ik hier een wat objectiever beeld krijg.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 16:06 schreef ScarFace- het volgende:
[..]
http://dekkingskaart.t-mobile.nl/coverage/
Volgens t mobile hebben ze 99,9% dekking, klopt natuurlijk niks van.
Hoe het 3G netwerk mij bevalt ? Ik heb(nog)geen iPhone.
Het schijnt in sommige steden bagger te zijn.
http://support.apple.com/kb/HT1975?viewlocale=nl_NLquote:Op dinsdag 14 juli 2009 12:15 schreef MrX1982 het volgende:
Als je naar het buitenland gaat en geen torenhoge telefoonrekening wilt bij terugkomst moet je locatievoorziening eigenlijk ook uitzetten?
ik vind het tegenvallen. lang niet overal G3 waar je het wel zou verwachten.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 16:07 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Die kaart heb ik ook gezien, en daar geloof ik helemaal niks van. Vandaar ook dat ik het hier vraag, kijken of ik hier een wat objectiever beeld krijg.
Er vanuit gaande dat je Windows gebruikt; kun je je adressen synchroniseren met Outlook? Zo ja dan is het geen probleem om deze daarna te synchroniseren met je iPhone en iTunes.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 18:12 schreef Stimodrol het volgende:
Wellicht een 'lekenvraag' maar hier komtie:
Hoe kun je het makkelijkst telefoonnummers uit een Nokia toestel (n82) naar een Iphone (3gs) overzetten? Is daar een proggie voor?
Of gaat het handwerk worden?
Je simkaart van die nokia zit in je iphone?quote:Op dinsdag 14 juli 2009 18:12 schreef Stimodrol het volgende:
Wellicht een 'lekenvraag' maar hier komtie:
Hoe kun je het makkelijkst telefoonnummers uit een Nokia toestel (n82) naar een Iphone (3gs) overzetten? Is daar een proggie voor?
Of gaat het handwerk worden?
Hoi Stofje,quote:Op dinsdag 14 juli 2009 18:18 schreef Stofje het volgende:
[..]
Je simkaart van die nokia zit in je iphone?
Dan:
- Instellingen --> Mail, contacten, agenda --> Importeer simcontacten..
quote:Op dinsdag 14 juli 2009 18:44 schreef Biogarde het volgende:
En uitzendinggemist.nl is ingediend in de app-store![]()
Alleen dat icoontje![]()
http://www.iphoneclub.nl/(...)-op-de-iphone-video/
Hoi Biogarde,quote:Op dinsdag 14 juli 2009 18:43 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Hoi Stofje,
Volgens mij gaf ik je die tip ook toen je net je iPhone had. Staat me iets van bij.
Groetjes,
Biogarde
Zo hoort hetquote:Op dinsdag 14 juli 2009 18:47 schreef Stofje het volgende:
[..]
Hoi Biogarde,
Waarvoor dank. Ik probeer de kennis die ik in de loop der jaren vergaar door te geven aan de jeugd.
Groetjes,
Stofje.
Geweldig. Ben benieuwd!quote:Op dinsdag 14 juli 2009 18:44 schreef Biogarde het volgende:
Alleen dat icoontje![]()
Heb tot nu toe overal telefonisch ontvangst gehad en altijd gprs internet en op de meeste plekken 3g, al valt deze soms even her en der weg.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 15:56 schreef Guppyfriend het volgende:
Hee iPhone eigenaren.
Ik heb een vraag. Ik wil ook graag een iPhone, eindelijk. Nu heb ik een abonnement bij Hi wat afloopt, dus waarom niet. Maar nu lees ik overal horrorverhalen op internet over het bereik van T-Mobile...
Hoe is het nou echt? Kunnen jullie gewoon binnen gebruik maken van 3G, of is er alleen maar GSM (als dat er al is...) En waar is dat dan?
Alvast bedankt!
Ik heb ook veel slechte ervaringen gelezen op internet, het nummer 1 netwerk in NL is toch KPN (en dus ook Hi, Telfort), daarna Vodafone en als laatste pas T-Mobile..quote:Op dinsdag 14 juli 2009 16:07 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Die kaart heb ik ook gezien, en daar geloof ik helemaal niks van. Vandaar ook dat ik het hier vraag, kijken of ik hier een wat objectiever beeld krijg.
Ga naar de winkels. Volgens mij veel snellerquote:Op dinsdag 14 juli 2009 22:10 schreef Quoi het volgende:
Hey aanschaffers van een 3GS: hoelang hebben jullie moeten wachten op levering? (max 6 weken zie ik staan).
Wil er eentje bestellen trappel trappel en kan niet zo goed wachten nl.
Weet ik niet, mocht dat niet kunnen: http://www.leerwiki.nl/Ho(...)S_3.0_met_Redsn0w%3Fquote:Op dinsdag 14 juli 2009 23:12 schreef Cyclonist het volgende:
Hee ff een vraagje: als ik een T-mobile gesimlockte iPhone 3G zonder abonnement van iemand overneem, kan ik hem dan zelf ook na een jaar laten unlocken bij T-mobile? Dus zonder abonnementsgegevens etc.? In augustus is hij namelijk precies een jaar oud, een maandje overleef ik wel
guys? (a)quote:Op zondag 12 juli 2009 17:17 schreef GirlYouDontKnow het volgende:
Hallo!
Ik vroeg me af hoe ik m'n iPhone opgeschoond krijg.. Zodat ik als ik 'm aansluit op iTunes minder gebruikt geheugen zie onder 'overig'. Iemand enig idee?
Bij pdashop.nl hebben ze hem op vooraadquote:Op dinsdag 14 juli 2009 22:10 schreef Quoi het volgende:
Hey aanschaffers van een 3GS: hoelang hebben jullie moeten wachten op levering? (max 6 weken zie ik staan).
Wil er eentje bestellen trappel trappel en kan niet zo goed wachten nl.
Vreemd, bij mij gaat het altijd goed. Maar je kan ook handmatig album art toewijzen.quote:Op woensdag 15 juli 2009 00:43 schreef AssyriskaFF het volgende:
Iemand een alternatief voor iTunes? Ik begin dit programma heel erg te haten. Het gaat om muziek en de albumhoesjes. Hij verneukt ze gewoon door verkeerde hoesjes bij de nummers te zetten.
JAAAA! Die wil ik!!!!quote:Op dinsdag 14 juli 2009 18:44 schreef Biogarde het volgende:
Alleen dat icoontje![]()
girlquote:
Ja weet ik, maar zelfs dan pakt hij een albumart die daar niet eens bij hoort. Heel raar.quote:Op woensdag 15 juli 2009 03:49 schreef Merkie het volgende:
[..]
Vreemd, bij mij gaat het altijd goed. Maar je kan ook handmatig album art toewijzen.
Overig is volgens mij calender items, to-do's, notes etc. etc. Oftewel: alles wat niet onder de andere categorie valt. Dat moet je dus met de hand opschonen of je iPhone resetten naar leeg.quote:
3G ingeschakeld?quote:Op woensdag 15 juli 2009 14:01 schreef cultheld het volgende:
Weet iemand hier hoe je T-Mobile internet op je iPhone krijgt? Ik kan alleen Wifi internet vinden, terwijl ik voor zover ik weet onbeperkt internet bij m'n abonnement heb zitten.
Ik heb inmiddels gebeld en het zou nog 48 uur duren voordat ik 'volledig geactiveerd ben'. Alleen vind ik het dan wel vreemd dat ook Wi-Fi het nog niet doetquote:
quote:Op woensdag 15 juli 2009 16:15 schreef ikheetmartijn het volgende:
Ik gok dat je een linkje bent vergeten
T-Mobile Enschede heeft ze nog volop op voorraad zag ik daarstraks.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 22:17 schreef Ad_rem het volgende:
Genoeg in de winkels als je niet kieskeurig bent.
In Amsterdam zijn ze nog steeds overal uitverkocht volgens mij. Heb nog geen belletje gehad.quote:Op woensdag 15 juli 2009 17:51 schreef Skv het volgende:
[..]
T-Mobile Enschede heeft ze nog volop op voorraad zag ik daarstraks.
In de vijf minuten dat ik er was werden er echter wel drie verkocht.
pech man, ik ben er inmiddels al helemaal aan gewend, gebruik hem ook echt constant itt mijn vorige toestel, het nodigt gewoon uit tot gebruik ook, dat alles werkt.quote:Op woensdag 15 juli 2009 19:30 schreef Kremers het volgende:
[..]
In Amsterdam zijn ze nog steeds overal uitverkocht volgens mij. Heb nog geen belletje gehad.
Maar goed, ik wacht rustig afHopelijk staat de uitzeindinggemist app in de store als ik hem krijg.
Ja, wrijf het maar inquote:Op woensdag 15 juli 2009 19:42 schreef HeatWave het volgende:
[..]
pech man, ik ben er inmiddels al helemaal aan gewend, gebruik hem ook echt constant itt mijn vorige toestel, het nodigt gewoon uit tot gebruik ook, dat alles werkt.
vanochtend even naar de Uva met iemand, ff opgezocht waar het precies zat, incl route, daarna terwijl ze aan het regelen was beetje op MSN en fok... onderweg naar huis muziekje op.
Was allemaal toch niet zo makkelijk met die WM bak.
ja, je ziet veel zwarte idd, ik ben wel blij met mijn wittequote:Op woensdag 15 juli 2009 19:44 schreef Kremers het volgende:
[..]
Ja, wrijf het maar in![]()
Ik denk dat jij mazzel had met je witte exemplaar, de zwarte is geloof ik populairder. Daarnaast lijkt het ook niet echt duidelijk te zijn wanneer de shops nu weer van nieuwe voorraad voorzien worden.
Ik hoop op volgende week
Dat is wel vreemd trouwens - de wat obscuurdere eMusic albums moet ik hier zelf doen maar verder gaat dat echt perfect...? over het algemeen geen Top40 spul hier, maar dat zou het juist slechter moeten makenquote:Op woensdag 15 juli 2009 20:01 schreef Repeat het volgende:
Kutitunes kent ook 3/4 van mn cd hoezen niet
En dat is echt hele normale muziek. Wat een kutprogram zeg
Inderdaad, kwestie van je tags goed zetten volgens mij. Winamp autotaggerquote:Op woensdag 15 juli 2009 20:40 schreef Jarno het volgende:
Laat eens een screenshotje zien van een nummer en zijn info? Echt heel vreemd want ik heb ook redelijk rare muziek zo af en toe maar dat ging allemaal perfect hier!
De autotagger van Winamp is nog beter, die vult automatisch de tags in (Gracenote database) binnen een mum van tijd.quote:Op woensdag 15 juli 2009 20:44 schreef Jarno het volgende:
Ik heb dat destijds nog allemaal op mijn Windows PC (die ik ondertussen niet meer heb) gedaan met Tag & Rename. Daar is nog steeds geen fatsoenlijk Mac alternatief voor geloof ik, wat een goed proggie was dat.
Ja precies, geef eens wat voorbeelden! Ben nu wel benieuwd met wat voor muziek je iTunes zo laat falenquote:Op woensdag 15 juli 2009 20:40 schreef Jarno het volgende:
Laat eens een screenshotje zien van een nummer en zijn info? Echt heel vreemd want ik heb ook redelijk rare muziek zo af en toe maar dat ging allemaal perfect hier!
Ik bedoel de nummers binnen zo'n albumquote:Op woensdag 15 juli 2009 21:24 schreef Repeat het volgende:
Nee de losse nummers hebben ook geen plaatje. Kan ie ze ook niet bij ophalen.
Dit is wel essentieel trouwens! (Geloof ik)quote:Op woensdag 15 juli 2009 21:26 schreef Zpottr het volgende:
En nog even voor alle zekerheid: je bent ingelogged op je iTunes account
Jep ben gewoon ingelogd.quote:Op woensdag 15 juli 2009 21:26 schreef Zpottr het volgende:
[..]
Ik bedoel de nummers binnen zo'n album
En nog even voor alle zekerheid: je bent ingelogged op je iTunes account en hebt op Advanced -> Get Album Artwork geklikt? Komt ie dan met een foutmelding waarin deze albums genoemd worden?)
Vaag ik heb dit ook met sommige superbekende nummers maar had idee dat er iets mis is met de tags of dat er geen tag bijzat ofzo.quote:Op woensdag 15 juli 2009 21:56 schreef Repeat het volgende:
[..]
Jep ben gewoon ingelogd.
[ afbeelding ]
Raar. Het zijn (heb deze en een paar van Rowwen Heze geprobeerd) wel albums die iTunes zelf niet verkoopt - maar ik kan me bijna niet voorstellen dat ze al die vage shit die ik hier heb, wel verkopenquote:Op woensdag 15 juli 2009 21:56 schreef Repeat het volgende:
[..]
Jep ben gewoon ingelogd.
[ afbeelding ]
| 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 | Artwork for “We Are Scientists - The Wolf's Hour” could not be found. Artwork for “Beatles, The - Sgt. Pepper's Lonely Hearts Club Band (MFSL Ebbetts)” could not be found. Artwork for “Massive Attack - Unfinished Sympathy” could not be found. Artwork for “Boards of Canada - Twoism EP” could not be found. Artwork for “We Are Scientists - Safety, Fun and Learning (in that Order)” could not be found. Artwork for “Moderat - Auf Kosten Der Gesundheit” could not be found. Artwork for “The Velvet Underground - Peel Slowly And See (Disc 4)” could not be found. Artwork for “Sprengjuhöllin - Sprengjuhöllin” could not be found. Artwork for “Ellen Allien - Remix Collection” could not be found. Artwork for “Sigur Ros - Agaetis Byrjun” could not be found. Artwork for “Hilmar Orn Hilmarsson - Angels Of The Universe” could not be found. Artwork for “The Velvet Underground - Peel Slowly and See (Disc 3)” could not be found. Artwork for “GhostReader - GhostReader” could not be found. Artwork for “Björk - Gling-Gló” could not be found. Artwork for “This Will Destroy You - S/T” could not be found. Artwork for “Underworld - Beaucoup Fish” could not be found. Artwork for “Bloc Party - A Weekend In The City B-Sides” could not be found. Artwork for “The Velvet Underground - Peel Slowly And See (Disc 2)” could not be found. Artwork for “Pere Ubu - St. Arkansas” could not be found. Artwork for “Nirvana - Hormoaning” could not be found. Artwork for “The Beatles - Sgt. Pepper's Lonely Hearts Club Band (Jap Red Wax Mono)” could not be found. |
Ja hebt het ook zo gedaan maar je wil dat niet als je een nerd bent of je er echt veel mist.quote:Op woensdag 15 juli 2009 23:30 schreef DaMook het volgende:
Kun je niet gewoon de cover downloaden en slepen naar het icoontje van dat album, op de mac werkt dat iig wel.
Werkt als een trein! Goede tipquote:Op woensdag 15 juli 2009 23:35 schreef Biogarde het volgende:
Hoes opzoeken met Google, opslaan.
In de lijst muziek in iTunes de nummers aanklikken van de CD met de CTRL, zodra alles aangeklikt rechter muisknop, info tonen en dan in het witte vierkantje de hoes pasten.
Blabla, syncen, klaar.
Ja dat is dus wat ik ook bedoeldequote:Op woensdag 15 juli 2009 23:35 schreef Biogarde het volgende:
In de lijst muziek in iTunes de nummers aanklikken van de CD met de CTRL, zodra alles aangeklikt rechter muisknop, info tonen en dan in het witte vierkantje de hoes pasten.
Blabla, syncen, klaar.
Nog sneller is de iTunes Companion Widget gebruiken van de Yahoo Sidebar (die verder ook alleen daarvoor nuttig is imoquote:Op woensdag 15 juli 2009 23:35 schreef Biogarde het volgende:
Blabla, syncen, klaar.
Hendig! Dat wist ik niet, goeie tipquote:Op donderdag 16 juli 2009 01:02 schreef Skv het volgende:
Pff, lekker boeiend of je albumhoezen er bij staan.. Het enige dat ik soms gebruik zijn de songteksten, die voegt 'ie automatisch aan je iTunes toe met het programma iLyrics. Bij het afspelen van een nummer op je iPhone kan je de iPod openen, eenmaal in het midden klikken en de hele songtekst staat er bij.
End als je dat nog niet gedaan hebt is de app TuneWiki erg gaaf - die laadt de lyrics in en laat ze alsnog zien, gesynced met de muziek. Kan ze alleen niet toevoegen aan de bestanden uiteraard want dat mag niet op een iPhonequote:Op donderdag 16 juli 2009 08:09 schreef ikheetmartijn het volgende:
[..]
Hendig! Dat wist ik niet, goeie tip
Koop hem dan en kom hier niet janken.quote:Op donderdag 16 juli 2009 10:28 schreef Alexanderlg het volgende:
de nokia N96 is veel beter. Apple is te beperkt. Met de nokia N96 kan je bestanden van het internet bijv. gewoon downloaden. Flashplayer dingetjes kun je ook gewoon bekijken als je flashplayer installeerd...
Dus doe mij maar een nokia
Haha OK. Veel plezierquote:Op donderdag 16 juli 2009 10:28 schreef Alexanderlg het volgende:
de nokia N96 is veel beter. Apple is te beperkt. Met de nokia N96 kan je bestanden van het internet bijv. gewoon downloaden. Flashplayer dingetjes kun je ook gewoon bekijken als je flashplayer installeerd...
1. Flash is ruk.quote:Op donderdag 16 juli 2009 10:28 schreef Alexanderlg het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |