abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_71014411
Zo blij met m'n gadget .
pi_71014440
quote:
Op woensdag 15 juli 2009 21:26 schreef Zpottr het volgende:

En nog even voor alle zekerheid: je bent ingelogged op je iTunes account
Dit is wel essentieel trouwens! (Geloof ik)
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
  woensdag 15 juli 2009 @ 21:49:07 #278
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_71015109
Hij kende eerst ook niet al mijn albums, maar idd na een Get artwork was het meeste wel binnen . Op wat vage meuk na .
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_71015352
quote:
Op woensdag 15 juli 2009 21:26 schreef Zpottr het volgende:

[..]

Ik bedoel de nummers binnen zo'n album

En nog even voor alle zekerheid: je bent ingelogged op je iTunes account en hebt op Advanced -> Get Album Artwork geklikt? Komt ie dan met een foutmelding waarin deze albums genoemd worden?)
Jep ben gewoon ingelogd.

woensdag 15 juli 2009 @ 22:01:35 #280
240358 Ad_rem
bij de zaak
pi_71015551
quote:
Op woensdag 15 juli 2009 21:56 schreef Repeat het volgende:

[..]

Jep ben gewoon ingelogd.

[ afbeelding ]
Vaag ik heb dit ook met sommige superbekende nummers maar had idee dat er iets mis is met de tags of dat er geen tag bijzat ofzo.
People demand freedom of speech as a compensation
for the freedom of thought which they seldom use.
pi_71015725
quote:
Op woensdag 15 juli 2009 21:56 schreef Repeat het volgende:

[..]

Jep ben gewoon ingelogd.

[ afbeelding ]
Raar. Het zijn (heb deze en een paar van Rowwen Heze geprobeerd) wel albums die iTunes zelf niet verkoopt - maar ik kan me bijna niet voorstellen dat ze al die vage shit die ik hier heb, wel verkopen Raar verhaal.
Alle foutjes in mijn toch niet onaanzienlijke collectie:

1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
Could not get artwork for some albums.
Artwork for “We Are Scientists - The Wolf's Hour” could not be found.
Artwork for “Beatles, The - Sgt. Pepper's Lonely Hearts Club Band (MFSL Ebbetts)” could not be found.
Artwork for “Massive Attack - Unfinished Sympathy” could not be found.
Artwork for “Boards of Canada - Twoism EP” could not be found.
Artwork for “We Are Scientists - Safety, Fun and Learning (in that Order)” could not be found.
Artwork for “Moderat - Auf Kosten Der Gesundheit” could not be found.
Artwork for “The Velvet Underground - Peel Slowly And See (Disc 4)” could not be found.
Artwork for “Sprengjuhöllin - Sprengjuhöllin” could not be found.
Artwork for “Ellen Allien - Remix Collection” could not be found.
Artwork for “Sigur Ros - Agaetis Byrjun” could not be found.
Artwork for “Hilmar Orn Hilmarsson - Angels Of The Universe” could not be found.
Artwork for “The Velvet Underground - Peel Slowly and See (Disc 3)” could not be found.
Artwork for “GhostReader - GhostReader” could not be found.
Artwork for “Björk - Gling-Gló” could not be found.
Artwork for “This Will Destroy You - S/T” could not be found.
Artwork for “Underworld - Beaucoup Fish” could not be found.
Artwork for “Bloc Party - A Weekend In The City B-Sides” could not be found.
Artwork for “The Velvet Underground - Peel Slowly And See (Disc 2)” could not be found.
Artwork for “Pere Ubu - St. Arkansas” could not be found.
Artwork for “Nirvana - Hormoaning” could not be found.
Artwork for “The Beatles - Sgt. Pepper's Lonely Hearts Club Band (Jap Red Wax Mono)” could not be found.

Underworld,Bjork en Nirvana zijn gekke meldingen, de rest is een single of niet zo heel bekend (maar er staat obscuurder spul tussen). Velvet Underground en Beatles zal wel aan de toevoegingen op de albumnaam liggen. Bloc Party is geen officieel album. Ik heb geen overlap met wat je laat zien, dus dat kan ik niet testen.

[ Bericht 36% gewijzigd door Zpottr op 15-07-2009 22:19:52 ]
  woensdag 15 juli 2009 @ 23:30:59 #282
50442 DaMook
Lonely together ( Miss u Caro)
pi_71019198
Kun je niet gewoon de cover downloaden en slepen naar het icoontje van dat album, op de mac werkt dat iig wel.
The only easy day, was yesterday. (USMC)

Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)
  woensdag 15 juli 2009 @ 23:32:12 #283
240358 Ad_rem
bij de zaak
pi_71019237
quote:
Op woensdag 15 juli 2009 23:30 schreef DaMook het volgende:
Kun je niet gewoon de cover downloaden en slepen naar het icoontje van dat album, op de mac werkt dat iig wel.
Ja hebt het ook zo gedaan maar je wil dat niet als je een nerd bent of je er echt veel mist.
People demand freedom of speech as a compensation
for the freedom of thought which they seldom use.
  woensdag 15 juli 2009 @ 23:33:38 #284
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_71019287
Maar er zijn peeps die geen albumhoezen gekoppeld krijgen aan hun cd's?

Ik weet een manier
Bio is baas. Ik ben niet meer op straat. Ik rij alleen langs om te kijken hoe het gaat.
  woensdag 15 juli 2009 @ 23:35:13 #285
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_71019340
Hoes opzoeken met Google, opslaan.

In de lijst muziek in iTunes de nummers aanklikken van de CD met de CTRL, zodra alles aangeklikt rechter muisknop, info tonen en dan in het witte vierkantje de hoes pasten.

Blabla, syncen, klaar.
Bio is baas. Ik ben niet meer op straat. Ik rij alleen langs om te kijken hoe het gaat.
pi_71020200
Dan ga ik dat maar doen ja, die zwarte lege hoezen zien er niet uit ::+

Jammer trouwens dat status notifier niet goed werkt in 3.0 Je kan de settings niet openen en ook niet altijd komt het goede icoontje tevoorschijn!

[ Bericht 1% gewijzigd door Repeat op 16-07-2009 00:06:23 ]
pi_71020666
quote:
Op woensdag 15 juli 2009 23:35 schreef Biogarde het volgende:

In de lijst muziek in iTunes de nummers aanklikken van de CD met de CTRL, zodra alles aangeklikt rechter muisknop, info tonen en dan in het witte vierkantje de hoes pasten.

Blabla, syncen, klaar.
Werkt als een trein! Goede tip .
  donderdag 16 juli 2009 @ 00:29:48 #288
50442 DaMook
Lonely together ( Miss u Caro)
pi_71021061
quote:

Blabla, syncen, klaar.
Ja dat is dus wat ik ook bedoelde .
The only easy day, was yesterday. (USMC)

Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)
  donderdag 16 juli 2009 @ 00:35:02 #289
69726 timbob
Nu ook als webicon.
pi_71021209
Bij mij komt muziek uberhaupt niet op m'n telefoon zonder albumhoes

▀█▀ █ █▀█▀█
Last.fm || 8bc.org || Timbob.nl
pi_71021228
Je hoeft niet eens op te slaan, sleep het plaatje gewoon direct vanuit Safari in het vierkantje (linksonder in iTunes is het makkelijkst, of anders bij info. er is een verschil tussen die twee maar ik weet niet precies wat).

in ieder geval, opslaan is niet nodig
  donderdag 16 juli 2009 @ 01:02:19 #291
67670 Skv
Cynist.
pi_71021733
Pff, lekker boeiend of je albumhoezen er bij staan.. Het enige dat ik soms gebruik zijn de songteksten, die voegt 'ie automatisch aan je iTunes toe met het programma iLyrics. Bij het afspelen van een nummer op je iPhone kan je de iPod openen, eenmaal in het midden klikken en de hele songtekst staat er bij.
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
  donderdag 16 juli 2009 @ 01:09:35 #292
44906 merino
World of Sleepers
pi_71021858
quote:

Blabla, syncen, klaar.
Nog sneller is de iTunes Companion Widget gebruiken van de Yahoo Sidebar (die verder ook alleen daarvoor nuttig is imo

Daar zit google+amazon coversearch in en dat exporteerd het met 1 klik naar alle songs in het actieve album wat in iTunes staat te spelen.
I have pondered and sought to find an intrinsically existing self, but have consistently found only a flow of bits and pieces of inorganic, biological, social and intellectual value patterns.
pi_71023686
quote:
Op donderdag 16 juli 2009 01:02 schreef Skv het volgende:
Pff, lekker boeiend of je albumhoezen er bij staan.. Het enige dat ik soms gebruik zijn de songteksten, die voegt 'ie automatisch aan je iTunes toe met het programma iLyrics. Bij het afspelen van een nummer op je iPhone kan je de iPod openen, eenmaal in het midden klikken en de hele songtekst staat er bij.
Hendig! Dat wist ik niet, goeie tip
pi_71025928
quote:
Op donderdag 16 juli 2009 08:09 schreef ikheetmartijn het volgende:

[..]

Hendig! Dat wist ik niet, goeie tip
End als je dat nog niet gedaan hebt is de app TuneWiki erg gaaf - die laadt de lyrics in en laat ze alsnog zien, gesynced met de muziek. Kan ze alleen niet toevoegen aan de bestanden uiteraard want dat mag niet op een iPhone
pi_71026269
de nokia N96 is veel beter. Apple is te beperkt. Met de nokia N96 kan je bestanden van het internet bijv. gewoon downloaden. Flashplayer dingetjes kun je ook gewoon bekijken als je flashplayer installeerd...
Dus doe mij maar een nokia
  donderdag 16 juli 2009 @ 10:28:49 #296
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_71026281
quote:
Op donderdag 16 juli 2009 10:28 schreef Alexanderlg het volgende:
de nokia N96 is veel beter. Apple is te beperkt. Met de nokia N96 kan je bestanden van het internet bijv. gewoon downloaden. Flashplayer dingetjes kun je ook gewoon bekijken als je flashplayer installeerd...
Koop hem dan en kom hier niet janken.
Op dinsdag 9 augustus 2011 23:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik hou zoveel van jou, ik doe alles voor je! O+
pi_71026416
quote:
Haha OK. Veel plezier
pi_71027212
quote:
1. Flash is ruk.
2. Symbian, waar de N96 op draait, is nog meer ruk
pi_71028924

pi_71028946

Maar goed dat ik niet al mn muziek in één keer in itunes gezet heb. Ik weet ook niet of ik dat nu wel wil met dit gedoe
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')