Dit is wel essentieel trouwens! (Geloof ik)quote:Op woensdag 15 juli 2009 21:26 schreef Zpottr het volgende:
En nog even voor alle zekerheid: je bent ingelogged op je iTunes account
Jep ben gewoon ingelogd.quote:Op woensdag 15 juli 2009 21:26 schreef Zpottr het volgende:
[..]
Ik bedoel de nummers binnen zo'n album
En nog even voor alle zekerheid: je bent ingelogged op je iTunes account en hebt op Advanced -> Get Album Artwork geklikt? Komt ie dan met een foutmelding waarin deze albums genoemd worden?)
Vaag ik heb dit ook met sommige superbekende nummers maar had idee dat er iets mis is met de tags of dat er geen tag bijzat ofzo.quote:Op woensdag 15 juli 2009 21:56 schreef Repeat het volgende:
[..]
Jep ben gewoon ingelogd.
[ afbeelding ]
Raar. Het zijn (heb deze en een paar van Rowwen Heze geprobeerd) wel albums die iTunes zelf niet verkoopt - maar ik kan me bijna niet voorstellen dat ze al die vage shit die ik hier heb, wel verkopenquote:Op woensdag 15 juli 2009 21:56 schreef Repeat het volgende:
[..]
Jep ben gewoon ingelogd.
[ afbeelding ]
| 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 | Artwork for “We Are Scientists - The Wolf's Hour” could not be found. Artwork for “Beatles, The - Sgt. Pepper's Lonely Hearts Club Band (MFSL Ebbetts)” could not be found. Artwork for “Massive Attack - Unfinished Sympathy” could not be found. Artwork for “Boards of Canada - Twoism EP” could not be found. Artwork for “We Are Scientists - Safety, Fun and Learning (in that Order)” could not be found. Artwork for “Moderat - Auf Kosten Der Gesundheit” could not be found. Artwork for “The Velvet Underground - Peel Slowly And See (Disc 4)” could not be found. Artwork for “Sprengjuhöllin - Sprengjuhöllin” could not be found. Artwork for “Ellen Allien - Remix Collection” could not be found. Artwork for “Sigur Ros - Agaetis Byrjun” could not be found. Artwork for “Hilmar Orn Hilmarsson - Angels Of The Universe” could not be found. Artwork for “The Velvet Underground - Peel Slowly and See (Disc 3)” could not be found. Artwork for “GhostReader - GhostReader” could not be found. Artwork for “Björk - Gling-Gló” could not be found. Artwork for “This Will Destroy You - S/T” could not be found. Artwork for “Underworld - Beaucoup Fish” could not be found. Artwork for “Bloc Party - A Weekend In The City B-Sides” could not be found. Artwork for “The Velvet Underground - Peel Slowly And See (Disc 2)” could not be found. Artwork for “Pere Ubu - St. Arkansas” could not be found. Artwork for “Nirvana - Hormoaning” could not be found. Artwork for “The Beatles - Sgt. Pepper's Lonely Hearts Club Band (Jap Red Wax Mono)” could not be found. |
Ja hebt het ook zo gedaan maar je wil dat niet als je een nerd bent of je er echt veel mist.quote:Op woensdag 15 juli 2009 23:30 schreef DaMook het volgende:
Kun je niet gewoon de cover downloaden en slepen naar het icoontje van dat album, op de mac werkt dat iig wel.
Werkt als een trein! Goede tipquote:Op woensdag 15 juli 2009 23:35 schreef Biogarde het volgende:
Hoes opzoeken met Google, opslaan.
In de lijst muziek in iTunes de nummers aanklikken van de CD met de CTRL, zodra alles aangeklikt rechter muisknop, info tonen en dan in het witte vierkantje de hoes pasten.
Blabla, syncen, klaar.
Ja dat is dus wat ik ook bedoeldequote:Op woensdag 15 juli 2009 23:35 schreef Biogarde het volgende:
In de lijst muziek in iTunes de nummers aanklikken van de CD met de CTRL, zodra alles aangeklikt rechter muisknop, info tonen en dan in het witte vierkantje de hoes pasten.
Blabla, syncen, klaar.
Nog sneller is de iTunes Companion Widget gebruiken van de Yahoo Sidebar (die verder ook alleen daarvoor nuttig is imoquote:Op woensdag 15 juli 2009 23:35 schreef Biogarde het volgende:
Blabla, syncen, klaar.
Hendig! Dat wist ik niet, goeie tipquote:Op donderdag 16 juli 2009 01:02 schreef Skv het volgende:
Pff, lekker boeiend of je albumhoezen er bij staan.. Het enige dat ik soms gebruik zijn de songteksten, die voegt 'ie automatisch aan je iTunes toe met het programma iLyrics. Bij het afspelen van een nummer op je iPhone kan je de iPod openen, eenmaal in het midden klikken en de hele songtekst staat er bij.
End als je dat nog niet gedaan hebt is de app TuneWiki erg gaaf - die laadt de lyrics in en laat ze alsnog zien, gesynced met de muziek. Kan ze alleen niet toevoegen aan de bestanden uiteraard want dat mag niet op een iPhonequote:Op donderdag 16 juli 2009 08:09 schreef ikheetmartijn het volgende:
[..]
Hendig! Dat wist ik niet, goeie tip
Koop hem dan en kom hier niet janken.quote:Op donderdag 16 juli 2009 10:28 schreef Alexanderlg het volgende:
de nokia N96 is veel beter. Apple is te beperkt. Met de nokia N96 kan je bestanden van het internet bijv. gewoon downloaden. Flashplayer dingetjes kun je ook gewoon bekijken als je flashplayer installeerd...
Dus doe mij maar een nokia
Haha OK. Veel plezierquote:Op donderdag 16 juli 2009 10:28 schreef Alexanderlg het volgende:
de nokia N96 is veel beter. Apple is te beperkt. Met de nokia N96 kan je bestanden van het internet bijv. gewoon downloaden. Flashplayer dingetjes kun je ook gewoon bekijken als je flashplayer installeerd...
1. Flash is ruk.quote:Op donderdag 16 juli 2009 10:28 schreef Alexanderlg het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |