Zo hoort hetquote:Op dinsdag 14 juli 2009 18:47 schreef Stofje het volgende:
[..]
Hoi Biogarde,
Waarvoor dank. Ik probeer de kennis die ik in de loop der jaren vergaar door te geven aan de jeugd.
Groetjes,
Stofje.
Geweldig. Ben benieuwd!quote:Op dinsdag 14 juli 2009 18:44 schreef Biogarde het volgende:
En uitzendinggemist.nl is ingediend in de app-store![]()
Alleen dat icoontje![]()
http://www.iphoneclub.nl/(...)-op-de-iphone-video/
Heb tot nu toe overal telefonisch ontvangst gehad en altijd gprs internet en op de meeste plekken 3g, al valt deze soms even her en der weg.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 15:56 schreef Guppyfriend het volgende:
Hee iPhone eigenaren.
Ik heb een vraag. Ik wil ook graag een iPhone, eindelijk. Nu heb ik een abonnement bij Hi wat afloopt, dus waarom niet. Maar nu lees ik overal horrorverhalen op internet over het bereik van T-Mobile...
Hoe is het nou echt? Kunnen jullie gewoon binnen gebruik maken van 3G, of is er alleen maar GSM (als dat er al is...) En waar is dat dan?
Alvast bedankt!
Ik heb ook veel slechte ervaringen gelezen op internet, het nummer 1 netwerk in NL is toch KPN (en dus ook Hi, Telfort), daarna Vodafone en als laatste pas T-Mobile..quote:Op dinsdag 14 juli 2009 16:07 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Die kaart heb ik ook gezien, en daar geloof ik helemaal niks van. Vandaar ook dat ik het hier vraag, kijken of ik hier een wat objectiever beeld krijg.
Ga naar de winkels. Volgens mij veel snellerquote:Op dinsdag 14 juli 2009 22:10 schreef Quoi het volgende:
Hey aanschaffers van een 3GS: hoelang hebben jullie moeten wachten op levering? (max 6 weken zie ik staan).
Wil er eentje bestellen trappel trappel en kan niet zo goed wachten nl.
Weet ik niet, mocht dat niet kunnen: http://www.leerwiki.nl/Ho(...)S_3.0_met_Redsn0w%3Fquote:Op dinsdag 14 juli 2009 23:12 schreef Cyclonist het volgende:
Hee ff een vraagje: als ik een T-mobile gesimlockte iPhone 3G zonder abonnement van iemand overneem, kan ik hem dan zelf ook na een jaar laten unlocken bij T-mobile? Dus zonder abonnementsgegevens etc.? In augustus is hij namelijk precies een jaar oud, een maandje overleef ik wel
guys? (a)quote:Op zondag 12 juli 2009 17:17 schreef GirlYouDontKnow het volgende:
Hallo!
Ik vroeg me af hoe ik m'n iPhone opgeschoond krijg.. Zodat ik als ik 'm aansluit op iTunes minder gebruikt geheugen zie onder 'overig'. Iemand enig idee?
Bij pdashop.nl hebben ze hem op vooraadquote:Op dinsdag 14 juli 2009 22:10 schreef Quoi het volgende:
Hey aanschaffers van een 3GS: hoelang hebben jullie moeten wachten op levering? (max 6 weken zie ik staan).
Wil er eentje bestellen trappel trappel en kan niet zo goed wachten nl.
Vreemd, bij mij gaat het altijd goed. Maar je kan ook handmatig album art toewijzen.quote:Op woensdag 15 juli 2009 00:43 schreef AssyriskaFF het volgende:
Iemand een alternatief voor iTunes? Ik begin dit programma heel erg te haten. Het gaat om muziek en de albumhoesjes. Hij verneukt ze gewoon door verkeerde hoesjes bij de nummers te zetten.
JAAAA! Die wil ik!!!!quote:Op dinsdag 14 juli 2009 18:44 schreef Biogarde het volgende:
En uitzendinggemist.nl is ingediend in de app-store![]()
Alleen dat icoontje![]()
http://www.iphoneclub.nl/(...)-op-de-iphone-video/
girlquote:
Ja weet ik, maar zelfs dan pakt hij een albumart die daar niet eens bij hoort. Heel raar.quote:Op woensdag 15 juli 2009 03:49 schreef Merkie het volgende:
[..]
Vreemd, bij mij gaat het altijd goed. Maar je kan ook handmatig album art toewijzen.
Overig is volgens mij calender items, to-do's, notes etc. etc. Oftewel: alles wat niet onder de andere categorie valt. Dat moet je dus met de hand opschonen of je iPhone resetten naar leeg.quote:
3G ingeschakeld?quote:Op woensdag 15 juli 2009 14:01 schreef cultheld het volgende:
Weet iemand hier hoe je T-Mobile internet op je iPhone krijgt? Ik kan alleen Wifi internet vinden, terwijl ik voor zover ik weet onbeperkt internet bij m'n abonnement heb zitten.
Ik heb inmiddels gebeld en het zou nog 48 uur duren voordat ik 'volledig geactiveerd ben'. Alleen vind ik het dan wel vreemd dat ook Wi-Fi het nog niet doetquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |