Ll, want die opende de vorige!quote:Op donderdag 9 juli 2009 13:17 schreef Pheno het volgende:
Wie heeft de wiki niet na openen van de vorige bijgewerkt.
quote:Op donderdag 9 juli 2009 13:11 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zijn iq
[..]
Dat ligt er maar aan hoe je woest definieert
Jij woesteling!quote:Op donderdag 9 juli 2009 13:20 schreef marcb1974 het volgende:
Wie heeft er een machinegeweer over?
Terecht tochquote:Op donderdag 9 juli 2009 13:24 schreef Dr_Flash het volgende:
http://www.nu.nl/algemeen(...)gen-basisschool.html
Waar ben je dan mee bezig zeg. Een joch van VIER wordt als een soort verkrachter van school gestuurdAchterlijk kutvolk. Veenendaal. Droeftoeters.
quote:
Op fha en mij zeiken en zelf wel kijkenquote:Op donderdag 9 juli 2009 13:27 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Terecht toch
Zat gisteren per ongeluk een stukjedr.
Phil
te kijken.
Ging over een 8 jarige die zijn vader vermoord had. Die moest maar als volwassene berecht worden
Ik zou niet durven?quote:
Ja, was een foutje dat kijkenquote:Op donderdag 9 juli 2009 13:30 schreef Pheno het volgende:
[..]
Op fha en mij zeiken en zelf wel kijken
En die moet ik kennen?quote:
*pruillipje*quote:
Slecht geschreven queriesquote:Op donderdag 9 juli 2009 13:46 schreef marcb1974 het volgende:
Queries waar je meer dan 1 minuut op moet wachten
Oh wacht, je had het over fokqueries.quote:Op donderdag 9 juli 2009 13:46 schreef marcb1974 het volgende:
Queries waar je meer dan 1 minuut op moet wachten
Nee, beter dan dit kan die niet,quote:
quote:
quote:
Begin jij nou ook alquote:
aha en blijkbaar zitten niet alleen de renners maar ook de kijkers aan de drugsquote:
ik ben een wielerfan, ´s winters volg ik het veldrijden op de voet en voorjaar en zomer en herfst het wegwielrennenquote:Op donderdag 9 juli 2009 14:59 schreef Ladylike het volgende:
[..]
aha en blijkbaar zitten niet alleen de renners maar ook de kijkers aan de drugs
Wij kunnen met elkaar pratenquote:Op donderdag 9 juli 2009 15:01 schreef Klonk het volgende:
[..]
ik ben een wielerfan, ´s winters volg ik het veldrijden op de voet en voorjaar en zomer en herfst het wegwielrennen
HOAX, daar heb ik heul geen foto'squote:
quote:
Ja, die hele TDF is 1 groot dopingschandaalquote:Op donderdag 9 juli 2009 14:59 schreef Ladylike het volgende:
[..]
aha en blijkbaar zitten niet alleen de renners maar ook de kijkers aan de drugs
Jawel, het is een sport, wie is er het best in het verhullen van het dope gebruikquote:Op donderdag 9 juli 2009 15:04 schreef Nijns het volgende:
Ja, die hele TDF is 1 groot dopingschandaal'sport' durven ze het dan nog te noemen..
elke sport hangt vol met doping, alleen wordt het bij het wielrennen telkens genoemd, denk je echt dat die mof laatst de enige schaatster is die dope heeft gebruiktquote:Op donderdag 9 juli 2009 15:04 schreef Nijns het volgende:
[..]
HOAX, daar heb ik heul geen foto's![]()
[..]ja, ook dat nog!
[..]
Ja, die hele TDF is 1 groot dopingschandaal'sport' durven ze het dan nog te noemen..
quote:Op donderdag 9 juli 2009 15:07 schreef Pheno het volgende:
Zou tong80 doping gebruiken om zoveel te posten?
vinger epoquote:Op donderdag 9 juli 2009 15:07 schreef Pheno het volgende:
whehehequote:
oh ja? heb nog nooit een dopingschandaal bij F1 meegemaaktquote:Op donderdag 9 juli 2009 15:06 schreef Klonk het volgende:
[..]
elke sport hangt vol met doping, alleen wordt het bij het wielrennen telkens genoemd, denk je echt dat die mof laatst de enige schaatster is die dope heeft gebruikt
quote:Op donderdag 9 juli 2009 15:13 schreef Ladylike het volgende:
[..]
oh ja? heb nog nooit een dopingschandaal bij F1 meegemaakt
lijkt me ook zo nutteloos, beetje met speed (oid) een auto besturen...
quote:Op donderdag 9 juli 2009 15:05 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Jawel, het is een sport, wie is er het best in het verhullen van het dope gebruik
En daarnaast wie is er niet zo stom om in een greppel te rijden en zijn pols te breken
quote:Op donderdag 9 juli 2009 15:06 schreef Klonk het volgende:
[..]
elke sport hangt vol met doping, alleen wordt het bij het wielrennen telkens genoemd, denk je echt dat die mof laatst de enige schaatster is die dope heeft gebruikt
Goeie vraagquote:Op donderdag 9 juli 2009 15:07 schreef Pheno het volgende:
Thee voor mij graagquote:
Maar wielrenners zijn het ergst!quote:
* GF geeft de thee aan nijnsquote:
Maar toch vind je me wel leuk, geef nou maar toe!quote:
mee eens is, nooit een bel op de fiets, ik ga nooit aan de kant, als ze bellen wil ik best even opzij gaan maar zonder bel ben ik oost indisch doof, gaan ze scheldend door de bermquote:Op donderdag 9 juli 2009 15:18 schreef OA het volgende:
Wielrenners, in het bijzonder amateurwielrenners, zijn asocialen van het ergste soort
was dat tegen mij?quote:
Nee, dat geloof ik echt niet dat bijna elke sport vol met doping hangtquote:Op donderdag 9 juli 2009 15:06 schreef Klonk het volgende:
[..]
ik hoorde laatst dat de tijd sneller gaat als je 50 bent of ouder, hadden ze wetenschappelijk onderzocht ofzoquote:
Zo is dat!quote:Op donderdag 9 juli 2009 15:20 schreef Klonk het volgende:
[..]
mee eens is, nooit een bel op de fiets, ik ga nooit aan de kant, als ze bellen wil ik best even opzij gaan maar zonder bel ben ik oost indisch doof, gaan ze scheldend door de berm
quote:Op donderdag 9 juli 2009 15:17 schreef goldfinger1963 het volgende:
bij golfen, biljarten/snooker, schaken is het ook niet
Heel erg eensch met jullie! Een biljarter die aan doping doetquote:Op donderdag 9 juli 2009 15:18 schreef OA het volgende:
Wielrenners, in het bijzonder amateurwielrenners, zijn asocialen van het ergste soort
Lekker! Welk smaakje?quote:
Inderdaad..quote:
Oh, heb je bijna een snel leven Klonkquote:Op donderdag 9 juli 2009 15:25 schreef Klonk het volgende:
[..]
ik hoorde laatst dat de tijd sneller gaat als je 50 bent of ouder, hadden ze wetenschappelijk onderzocht ofzo
en als ze dan scheldend voorbij komen nog subtiel iets melden als: goh als jullie nou een bel hadden gehad was ik wel even aan de kant gegaan, worden ze nog kwaaierquote:
en daar moet ik dus nog 20 jaar (lang, want de tijd gaat langzaam) op wachtenquote:Op donderdag 9 juli 2009 15:25 schreef Klonk het volgende:
[..]
ik hoorde laatst dat de tijd sneller gaat als je 50 bent of ouder, hadden ze wetenschappelijk onderzocht ofzo
Kan me voorstellen dat een biljarter of schaker een of ander concentratiemiddel gebruikt.quote:Op donderdag 9 juli 2009 15:26 schreef Nijns het volgende:
[..]
[..]
Heel erg eensch met jullie! Een biljarter die aan doping doet
earl greyquote:
Voor de meesten welquote:Op donderdag 9 juli 2009 15:32 schreef Klonk het volgende:
voor darters is bier toch het hoofdvoedsel ?
quote:
quote:
Dat had ik met poolenquote:Op donderdag 9 juli 2009 15:34 schreef Ladylike het volgende:
Wij (jaja ik heb ook gedart) hadden iemand in ons team die, naar mate ze meer zoop, steeds beter ging gooien
Ja, Barney het drankorgeltjequote:Op donderdag 9 juli 2009 15:29 schreef Ladylike het volgende:
Kan me voorstellen dat een biljarter of schaker een of ander concentratiemiddel gebruikt.
Darters gebruiken trouwens alcohol als drugs lijkt het wel
Lekkerquote:
Nee, 7 minuten (of zo).quote:
Nog 1,5 uurquote:
quote:Op donderdag 9 juli 2009 15:54 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, 7 minuten (of zo).
Ah what the heck, ik ga nu wel
dan ga ik werken en zijn jullie al afgewerktquote:
badedasquote:
Eindelijk iemand die ook het woord 'afgewerkt' gebruikt voor klaar zijn met werkenquote:Op donderdag 9 juli 2009 15:56 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
[..]
dan ga ik werken en zijn jullie al afgewerkt
Heuj!quote:
quote:Op donderdag 9 juli 2009 16:05 schreef Fha het volgende:
LL![]()
![]()
Ja hier regent het ook al de hele dag. Dus heb ik maar de hele dag een boek zitten lezen. Ben ik bijna klaar, is het een foutieve druk dus ik mis een heel deel en kan dus niet verder lezen
Goldfinger
quote:Op donderdag 9 juli 2009 16:06 schreef Ladylike het volgende:
Ik ben niet de enige die hier niet werkt merk ik![]()
Baas zit nu op youtube (schietfimpje had ineens geluid.. busted dus)
Collega op Hyves en msn
en ik dus op fok..
hoezo, als de directeur weg is dansen de werknemers op internet?
wat moet je dan anders zeggenquote:Op donderdag 9 juli 2009 16:07 schreef Nijns het volgende:
[..]
Eindelijk iemand die ook het woord 'afgewerkt' gebruikt voor klaar zijn met werken![]()
Nijnsquote:Op donderdag 9 juli 2009 16:08 schreef Nijns het volgende:
[..]heb je een verkeerd gedrukt boek gekocht?
nja ik begrijp mn collega en baas wel, voor hun ist bijna weekend en ik zou dus ook voor een half uurtje geen nieuwe taken meer oppakkenquote:
dus je hebt morgen weer het rijk alleenquote:Op donderdag 9 juli 2009 16:11 schreef Ladylike het volgende:
[..]
nja ik begrijp mn collega en baas wel, voor hun ist bijna weekend en ik zou dus ook voor een half uurtje geen nieuwe taken meer oppakken
das klotequote:Op donderdag 9 juli 2009 16:11 schreef Fha het volgende:
[..]
Nijns![]()
Ja blijkbaar.. Ik ben op blz 272, ineens komen blz 33 tm 64 er tussendoor en daarna gaat het verder op blz 307. lekker dan![]()
Ik zat er zo lekker inquote:
Boven de rivieren heeft 'afwerken' een andere lading dan klaar zijn met werkenquote:Op donderdag 9 juli 2009 16:09 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
wat moet je dan anders zeggen
Terug gaan naar de winkel?quote:Op donderdag 9 juli 2009 16:11 schreef Fha het volgende:
[..]
Nijns![]()
Ja blijkbaar.. Ik ben op blz 272, ineens komen blz 33 tm 64 er tussendoor en daarna gaat het verder op blz 307. lekker dan![]()
Heb hem vorig zomer gekochtquote:
meer een spreuk voor hier danquote:Op donderdag 9 juli 2009 16:23 schreef Nijns het volgende:
[..]
Boven de rivieren heeft 'afwerken' een andere lading dan klaar zijn met werkenkwam ik ook pas achter toen ik het aan de lunchtafel uitsprak
Wie niet waagt..quote:Op donderdag 9 juli 2009 16:24 schreef Fha het volgende:
[..]
Heb hem vorig zomer gekochtMaar ik ga morgen wel even langs ja, kijken of ze er nog een hebben liggen.
Ja, ze lachten me de rest van de lunch uitquote:Op donderdag 9 juli 2009 16:27 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
meer een spreuk voor hier dan
Doegquote:
Yep, bij jou past die primaquote:Op donderdag 9 juli 2009 16:27 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
meer een spreuk voor hier dan
ik ken die uitdrukking anders ook nietquote:Op donderdag 9 juli 2009 16:43 schreef Fha het volgende:
Zo zei mijn vriend gister in het restaurant " Ze doen er ook niks op uit" . Hij had het over het personeel dat er niks aan deed dat sommige mensen de voordeur open lieten staan (en het dus heerlijk tochtte)
Ik snapte niet wat hij bedoelde met die uitspraak en hij begon meteen te verdedigen dat het gewoon overal in Nederland een regelmatige gebruikte uitspraak is![]()
Neuh, ik dat zal wel weer een of andere uitdrukking uit Lichtenvoorde zijn. Maar hij vind altijd dat hij ABN praat (terwijl hij dus zo boers is als maar kan af en toequote:Op donderdag 9 juli 2009 16:48 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik ken die uitdrukking anders ook niet
quote:Op donderdag 9 juli 2009 16:50 schreef Fha het volgende:
[..]
Neuh, ik dat zal wel weer een of andere uitdrukking uit Lichtenvoorde zijn. Maar hij vind altijd dat hij ABN praat (terwijl hij dus zo boers is als maar kan af en toe)
Het werd dus ook bijna ruzie omdat ik zei dat het niet aan algemene uitspraak is
niet overwerken vandaagquote:
dat is om het langer vol te houdenquote:
En het duurt nog zo lang voordat ik 50 benquote:Op donderdag 9 juli 2009 17:02 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat is om het langer vol te houden
quote:Op donderdag 9 juli 2009 17:03 schreef Nijns het volgende:
[..]
En het duurt nog zo lang voordat ik 50 ben
Whehequote:
WAKKER BLIJVENquote:Op donderdag 9 juli 2009 17:08 schreef Nijns het volgende:
Ik wil echt naar huis..heb vannacht heel slecht geslapen en heb trek nu, ik val bijna achter mijn computer in slaap hier
Ik heb een snoepje gescoordquote:
Gaan dan?quote:Op donderdag 9 juli 2009 17:08 schreef Nijns het volgende:
Ik wil echt naar huis..heb vannacht heel slecht geslapen en heb trek nu, ik val bijna achter mijn computer in slaap hier
Het is mijn eerste dag na de vakantiequote:
hoe lang moet je daar nog werken?quote:Op donderdag 9 juli 2009 17:15 schreef Nijns het volgende:
[..]
Het is mijn eerste dag na de vakantieniemand gaat hier ooit eerder weg, maar ik ga er vandaag denk ik wel heel stoer 5 minuten vanaf snoepen
Wat willen ze doen anders?quote:Op donderdag 9 juli 2009 17:15 schreef Nijns het volgende:
[..]
Het is mijn eerste dag na de vakantieniemand gaat hier ooit eerder weg, maar ik ga er vandaag denk ik wel heel stoer 5 minuten vanaf snoepen
Weet ik nog niet, procedure loopt en het UWV doet stomquote:Op donderdag 9 juli 2009 17:18 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
hoe lang moet je daar nog werken?
Me ontslaan?quote:
hoezo stom?quote:Op donderdag 9 juli 2009 17:26 schreef Nijns het volgende:
[..]
Weet ik nog niet, procedure loopt en het UWV doet stom
[..]
Me ontslaan?![]()
ander boek gaan lezenquote:
Ik ben heel erg benieuwd hoe het af gaat lopenquote:Op donderdag 9 juli 2009 17:36 schreef DaMart het volgende:
Meisje zwanger door gebruik zwembad
OMG, hoe dom kun je zijn als moeder![]()
.
die denkt dat d'r dochter heilig isquote:Op donderdag 9 juli 2009 17:36 schreef DaMart het volgende:
.
Die spant een rechtszaak aan, deskundigen zeggen dat het onmogelijk is, en dochterlief heeft wat uit te leggenquote:Op donderdag 9 juli 2009 17:36 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik ben heel erg benieuwd hoe het af gaat lopen
Die zal nu wel al bezig zijn met een verhaal verzinnenquote:Op donderdag 9 juli 2009 17:40 schreef DaMart het volgende:
[..]
Die spant een rechtszaak aan, deskundigen zeggen dat het onmogelijk is, en dochterlief heeft wat uit te leggen.
Het was het zwembad niet, maar de badkuip op haar kamer. Omdat boven haar iemand had lopen rukken en dat door het putje spoelde, kwam dat bij haar uit de kraan in bad terecht, en zodoende raakte ze zwangerquote:Op donderdag 9 juli 2009 17:42 schreef Fha het volgende:
[..]
Die zal nu wel al bezig zijn met een verhaal verzinnen
heeft ze misschien ook sterren in d'r gezichtquote:Op donderdag 9 juli 2009 17:42 schreef Fha het volgende:
[..]
Die zal nu wel al bezig zijn met een verhaal verzinnen
Geniaal! Zo moet het wel gegaan zijn ja!quote:Op donderdag 9 juli 2009 17:43 schreef DaMart het volgende:
[..]
Het was het zwembad niet, maar de badkuip op haar kamer. Omdat boven haar iemand had lopen rukken en dat door het putje spoelde, kwam dat bij haar uit de kraan in bad terecht, en zodoende raakte ze zwanger.
Haar dochter is geboren door te badderen in een tobbe.quote:Op donderdag 9 juli 2009 17:36 schreef DaMart het volgende:
.
Ik was al lang begonnen! Ik ben om 9 uur klaar.quote:
Je hebt achter je pik aangerend?quote:
Sickquote:
Helemaal niet als je alleen een boterham pindakaas op hebtquote:Op donderdag 9 juli 2009 19:31 schreef Klonk het volgende:
nondeju, een tuin spitten is geen werk voor een niet Pool
Zeiksnor.quote:Op donderdag 9 juli 2009 19:30 schreef Fha het volgende:
Die is veel te grootNou issie niet mooi meer
quote:
quote:
Ik zie de active topics ook hoorquote:
Nou ja, ik ga zo beginnen. En zondag voor 10 man sushi makenquote:Op donderdag 9 juli 2009 21:19 schreef Fha het volgende:
JA fijn zijn jullie. Nu heb ik alleen nog meer honger![]()
Ik knabbel wel vast aan jouw tettenquote:Op donderdag 9 juli 2009 21:19 schreef Fha het volgende:
JA fijn zijn jullie. Nu heb ik alleen nog meer honger![]()
Ik heb nog steeds nog nooit sushi gegetenquote:Op donderdag 9 juli 2009 21:20 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nou ja, ik ga zo beginnen. En zondag voor 10 man sushi maken
Make sure it's DEAD before you wrap itquote:Op donderdag 9 juli 2009 21:20 schreef Pheno het volgende:
[..]
hoe laat moeten we er zijn ?quote:Op donderdag 9 juli 2009 21:20 schreef Pheno het volgende:
[..]
Er zijn wat mensen bij die al rillen bij rauwe vis, dus ik regel al wat vegetarische rolletjes.quote:Op donderdag 9 juli 2009 21:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Make sure it's DEAD before you wrap it
califorinia handrollquote:Op donderdag 9 juli 2009 21:25 schreef Pheno het volgende:
[..]
Er zijn wat mensen bij die al rillen bij rauwe vis, dus ik regel al wat vegetarische rolletjes.
Mango-mint
Praat je weer vies?quote:
quote:
Langer dan de NS uberhaupt spreekt over HSL? Ik hoorde dat dat kreng van ons Fyquote:Op donderdag 9 juli 2009 21:57 schreef Dr_Flash het volgende:
Hee Speno, hoe lang rijdt de Shink al harder dan 250?
Jawel hoor, maar ik ga voor safe. In de cali-rol zit ook vaak komkommer en surimi. Die maak ik dan wel, ik doe dus geen handrol, maar een ordinaire sushirol.quote:Op donderdag 9 juli 2009 21:30 schreef goldfinger1963 het volgende:
maar ken je die niet?
De 0 serie reed al 210 zie ik, later 220, ik ga even zoeken wanneer de 250 grens bereikt was.quote:Op donderdag 9 juli 2009 21:57 schreef Dr_Flash het volgende:
Hee Speno, hoe lang rijdt de Shink al harder dan 250?
Precies, dat is dus nu de discussie in Treinentopic #172: Tijdloos vermaak.quote:Op donderdag 9 juli 2009 22:17 schreef Pheno het volgende:
En dan zit de NS met hun HSL lijn te fappen op 160km /u. In 1964 waren ze in Japan al sneller
Bijna. De eerste HSL-denktank werd geformeerd in 1973. Net als ik zelf trouwensquote:Op donderdag 9 juli 2009 22:08 schreef Pheno het volgende:
Langer dan de NS uberhaupt spreekt over HSL?
die zijn ook goed plus dat je niet elk kreng apart hoeft te makenquote:Op donderdag 9 juli 2009 22:10 schreef Pheno het volgende:
[..]
Jawel hoor, maar ik ga voor safe. In de cali-rol zit ook vaak komkommer en surimi. Die maak ik dan wel, ik doe dus geen handrol, maar een ordinaire sushirol.
DaMart is de enige die ons, MISSCHIEN, kan vertellen of hier iets van waar isquote:
Ik wist dat die kwamquote:Op donderdag 9 juli 2009 22:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
DaMart is de enige die ons, MISSCHIEN, kan vertellen of hier iets van waar is![]()
En dan komen ze na 36 jaar met ditquote:Op donderdag 9 juli 2009 22:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Bijna. De eerste HSL-denktank werd geformeerd in 1973. Net als ik zelf trouwensWas een goed jaar
Op de HSL 25 kV iddquote:Op donderdag 9 juli 2009 22:25 schreef Pheno het volgende:
[..]
En dan komen ze na 36 jaar met ditEcht, hoe triest. De bovenleiding in Japan is 25000 volt, wat is het in NL?
Betuwelijnquote:Op donderdag 9 juli 2009 22:30 schreef Pheno het volgende:
Wat de neuk is het probleem hier dan? Nou ja, er is er 1, de shinkansentrack heeft geen overgangen, en ook zijn eigen track tov andere lijnen. Alles is zo goed als geautomatiseerd. Nog zo'n project als de Betuwelijn gaan ze niet doen
Mja, dat iddquote:Op donderdag 9 juli 2009 22:36 schreef Pheno het volgende:
Dat Fya ding is idd echt zo lelijk. De Nozomi 500 blijft mijn fav. Ever.
En ik de eerste in deze tijdzonequote:
mogguh Pquote:Op vrijdag 10 juli 2009 05:19 schreef Pheno het volgende:
[..]
En ik de eerste in deze tijdzone
Ohayo gozaimasu
Kut is geen probleem. Geen kut, dat is pas een probleem.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 05:35 schreef indahnesia.com het volgende:
kut zeg.
Dan heb je een ander gat, dat heeft elk geslacht.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 07:42 schreef Klonk het volgende:
tenzij je homo bent
quote:Op vrijdag 10 juli 2009 08:21 schreef Pheno het volgende:
Joepi, weer een mod-edit op TRU gekregen. Die mensen kunnen ook echt niet tegen enige spot
Haai Nijnsquote:
Hey Phenoquote:Op vrijdag 10 juli 2009 08:57 schreef Pheno het volgende:
Zo, nog een serieuze reactie in TRU gezet ook. Het is weer genoeg geweest.
Hallo allen
tssss.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 09:12 schreef Nijns het volgende:
Hier is het koffiezetapparaat stuk.. Niet dat mij dat wat uitmaakt
*hihi* Ik drink alleen maar water, dus ja...quote:
quote:Vrouw met sterkste vagina ter wereld heft 14 kilo omhoog
Een Russische vrouw die het record vaginaal gewichtheffen op haar naam heeft staan, heeft haar eigen record scherper gesteld door een glazen bal van 14 kilo op te tillen met haar vagina. De 42-jarige Tatiata Kozhevnikova uit Novosibirsk heeft de spieren van haar intieme zone de laatste 15 jaar getraind, hetgeen haar een plaats opleverde in het Guinness Book of World Records; ze is de vrouw met de sterkste vagina ter wereld. "Nadat ik bevallen was van een kind, waren de spieren in mijn schaamstreek ongelooflijk zwak. Ik las in een boek dat vrouwen vroeger dit probleem oplosten met houten ballen. Ik keek eens rond me, vond een glazen bal en stak die in mijn vagina. Het duurde eeuwen voor ik hem er weer uit kreeg," lacht Kozhevnikova. De vrouw was echter niet afgeschrikt en kreeg steeds meer zin in vaginale fitness. Intussen oefent ze met speciale, aan haar wensen aangepaste ballen. "Je steekt zo'n bal in je vagina. Aan die bal zit een koord met een klein haakje. Daaraan hang je een tweede bal," legt Kozhevnikova uit hoe het werkt. De Russische raadt alle vrouwen aan om vaginale oefeningen te doen, om het seksleven te verbeteren. "Het volstaat om vijf minuten per dag te oefenen. Binnen een week kan je jezelf en je partner onvergetelijk plezier bezorgen in bed."
OMGquote:
ze heeft wel gelijkquote:
Ja, dat snap ik wel.. Maar toch: het zou mijn interesse niet hebben..quote:Op vrijdag 10 juli 2009 09:24 schreef Ladylike het volgende:
[..]
ze heeft wel gelijk
die oefeningen zijn goed voor de vrouw EN haar sexleven
Maar 14 kilo is toch wel knap![]()
Als jij gewoon even gaat oefenen en dat WR pakt, kun je volgende keer met 1 keer lopen DRIE kratten bier halenquote:Op vrijdag 10 juli 2009 09:24 schreef Ladylike het volgende:
ze heeft wel gelijk
die oefeningen zijn goed voor de vrouw EN haar sexleven
Maar 14 kilo is toch wel knap![]()
Fruts!quote:
Nu zit er water in mijn neusquote:Op vrijdag 10 juli 2009 09:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Als jij gewoon even gaat oefenen en dat WR pakt, kun je volgende keer met 1 keer lopen DRIE kratten bier halen
Mogguh lekker dierquote:
Hoiquote:
Jah dat is wel handig voor het werk in de clubquote:Op vrijdag 10 juli 2009 09:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Als jij gewoon even gaat oefenen en dat WR pakt, kun je volgende keer met 1 keer lopen DRIE kratten bier halen
tot half 5 en dan weer vanavond bij GFquote:
quote:Top 20 in de KoffieSC-reeks op 09-07-2009
![]()
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 059 goldfinger1963
02. 059 JortK
03. 059 Pheno
04. 037 marcb1974
05. 035 Fha
06. 034 Ladylike
07. 028 Nijns
08. 025 Dr_Flash
09. 022 Klonk
10. 012 DaMart
11. 010 Muck
12. 008 OA
13. 007 MPG
14. 007 Sjowhan
15. 004 Papierversnipperaar
16. 003 indahnesia.com
17. 002 dndiek
18. 001 Memento-Mori
19. 001 GezeverOmEenBever
20. 001 Stephan1237
Reeks-statistieken!
Dan ben je ongetwijfeld niet alleen.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 09:57 schreef Ladylike het volgende:
[..]
tot half 5 en dan weer vanavond bij GF
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |