Niet iedereen zit 24 uur achter zijn computer.quote:Op donderdag 9 juli 2009 15:35 schreef DanielG het volgende:
Wow ik verbaas mij soms hoeveel mensen niet weten over de programma's op de pc.
Druk ook eens F1, geweldig.
quote:Op donderdag 9 juli 2009 15:35 schreef DanielG het volgende:
Lekker relevant zeg.quote:Op donderdag 9 juli 2009 15:36 schreef Anchor het volgende:
[..]
Niet iedereen zit 24 uur achter zijn computer.
Vind m maar eens in windows helpquote:Op donderdag 9 juli 2009 15:35 schreef DanielG het volgende:
quote:Hoe open ik een nieuw tabblad?
U kunt een nieuw, leeg tabblad openen door te klikken op de knop Nieuw tabblad in de rij met tabs of door op Ctrl+T te drukken. Als u een nieuw tabblad wilt openen wanneer u een koppeling op een webpagina volgt, houdt u Ctrl ingedrukt terwijl u op de koppeling klikt, of klikt u met de rechtermuisknop op de koppeling en klikt u op Openen in nieuw tabblad. Als u werkt met een muis met wieltje, kunt u met het wieltje op een koppeling klikken om een nieuw tabblad te openen.
Wat is MAC? MAC adres?quote:Op donderdag 9 juli 2009 15:34 schreef Anchor het volgende:
Hey, handig! Werkt ook in firefox en MAC.
je kan ook een tabblad sluiten met de middelknop, maar dat wist ik dan weer welquote:Op donderdag 9 juli 2009 15:41 schreef Stofje het volgende:
Verdomme! Dan klopt m'n gedicht niet meer!
De middelste muisknop
Ik voel mij soms
De middelste muisknop
Zinloos
Onbegrepen
Nooit ingedrukt
Of geknepen
.
Oh, een iMac. Dus het werkt ook met Safari bedoel je?quote:
Hendig sjieke dichtbundel is dat!quote:Op donderdag 9 juli 2009 15:41 schreef Stofje het volgende:
Verdomme! Dan klopt m'n gedicht niet meer!
De middelste muisknop
Ik voel mij soms
De middelste muisknop
Zinloos
Onbegrepen
Nooit ingedrukt
Of geknepen
.
Zowel FireFox als Safariquote:Op donderdag 9 juli 2009 15:43 schreef Pheno het volgende:
[..]
Oh, een iMac. Dus het werkt ook met Safari bedoel je?
Dude, je verdiend de nobel prijs!quote:Op donderdag 9 juli 2009 15:42 schreef Bart het volgende:
Ongelofelijk! Ik heb trouwens ontdekt dat ctrl-klikken ook werkt! Helemaal zelf uitgevonden
Ik probeer mezelf ook ieder jaar weer te nomineren, maar ik kom er niet doorquote:
Daar heb je toch ctrl-Page Up en ctrl-Page Down voorquote:Op donderdag 9 juli 2009 15:45 schreef mschol het volgende:
en dat is handig omdat je er dan niet meer door heen kan alt-tabben ?
CTRL+ TAB ?quote:Op donderdag 9 juli 2009 15:45 schreef mschol het volgende:
en dat is handig omdat je er dan niet meer door heen kan alt-tabben ?
In jou geval, alt+homequote:Op donderdag 9 juli 2009 15:48 schreef Bart het volgende:
[..]
Daar heb je toch ctrl-Page Up en ctrl-Page Down voor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |