ik hoorde laatst dat de tijd sneller gaat als je 50 bent of ouder, hadden ze wetenschappelijk onderzocht ofzoquote:
Zo is dat!quote:Op donderdag 9 juli 2009 15:20 schreef Klonk het volgende:
[..]
mee eens is, nooit een bel op de fiets, ik ga nooit aan de kant, als ze bellen wil ik best even opzij gaan maar zonder bel ben ik oost indisch doof, gaan ze scheldend door de berm
quote:Op donderdag 9 juli 2009 15:17 schreef goldfinger1963 het volgende:
bij golfen, biljarten/snooker, schaken is het ook niet
Heel erg eensch met jullie! Een biljarter die aan doping doetquote:Op donderdag 9 juli 2009 15:18 schreef OA het volgende:
Wielrenners, in het bijzonder amateurwielrenners, zijn asocialen van het ergste soort
Lekker! Welk smaakje?quote:
Inderdaad..quote:
Oh, heb je bijna een snel leven Klonkquote:Op donderdag 9 juli 2009 15:25 schreef Klonk het volgende:
[..]
ik hoorde laatst dat de tijd sneller gaat als je 50 bent of ouder, hadden ze wetenschappelijk onderzocht ofzo
en als ze dan scheldend voorbij komen nog subtiel iets melden als: goh als jullie nou een bel hadden gehad was ik wel even aan de kant gegaan, worden ze nog kwaaierquote:
en daar moet ik dus nog 20 jaar (lang, want de tijd gaat langzaam) op wachtenquote:Op donderdag 9 juli 2009 15:25 schreef Klonk het volgende:
[..]
ik hoorde laatst dat de tijd sneller gaat als je 50 bent of ouder, hadden ze wetenschappelijk onderzocht ofzo
Kan me voorstellen dat een biljarter of schaker een of ander concentratiemiddel gebruikt.quote:Op donderdag 9 juli 2009 15:26 schreef Nijns het volgende:
[..]
[..]
Heel erg eensch met jullie! Een biljarter die aan doping doet
earl greyquote:
Voor de meesten welquote:Op donderdag 9 juli 2009 15:32 schreef Klonk het volgende:
voor darters is bier toch het hoofdvoedsel ?
quote:
quote:
Dat had ik met poolenquote:Op donderdag 9 juli 2009 15:34 schreef Ladylike het volgende:
Wij (jaja ik heb ook gedart) hadden iemand in ons team die, naar mate ze meer zoop, steeds beter ging gooien
Ja, Barney het drankorgeltjequote:Op donderdag 9 juli 2009 15:29 schreef Ladylike het volgende:
Kan me voorstellen dat een biljarter of schaker een of ander concentratiemiddel gebruikt.
Darters gebruiken trouwens alcohol als drugs lijkt het wel
Lekkerquote:
Nee, 7 minuten (of zo).quote:
Nog 1,5 uurquote:
quote:Op donderdag 9 juli 2009 15:54 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, 7 minuten (of zo).
Ah what the heck, ik ga nu wel
dan ga ik werken en zijn jullie al afgewerktquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |