badedasquote:
Eindelijk iemand die ook het woord 'afgewerkt' gebruikt voor klaar zijn met werkenquote:Op donderdag 9 juli 2009 15:56 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
[..]
dan ga ik werken en zijn jullie al afgewerkt
Heuj!quote:
quote:Op donderdag 9 juli 2009 16:05 schreef Fha het volgende:
LL![]()
![]()
Ja hier regent het ook al de hele dag. Dus heb ik maar de hele dag een boek zitten lezen. Ben ik bijna klaar, is het een foutieve druk dus ik mis een heel deel en kan dus niet verder lezen
Goldfinger
quote:Op donderdag 9 juli 2009 16:06 schreef Ladylike het volgende:
Ik ben niet de enige die hier niet werkt merk ik![]()
Baas zit nu op youtube (schietfimpje had ineens geluid.. busted dus)
Collega op Hyves en msn
en ik dus op fok..
hoezo, als de directeur weg is dansen de werknemers op internet?
wat moet je dan anders zeggenquote:Op donderdag 9 juli 2009 16:07 schreef Nijns het volgende:
[..]
Eindelijk iemand die ook het woord 'afgewerkt' gebruikt voor klaar zijn met werken![]()
Nijnsquote:Op donderdag 9 juli 2009 16:08 schreef Nijns het volgende:
[..]heb je een verkeerd gedrukt boek gekocht?
nja ik begrijp mn collega en baas wel, voor hun ist bijna weekend en ik zou dus ook voor een half uurtje geen nieuwe taken meer oppakkenquote:
dus je hebt morgen weer het rijk alleenquote:Op donderdag 9 juli 2009 16:11 schreef Ladylike het volgende:
[..]
nja ik begrijp mn collega en baas wel, voor hun ist bijna weekend en ik zou dus ook voor een half uurtje geen nieuwe taken meer oppakken
das klotequote:Op donderdag 9 juli 2009 16:11 schreef Fha het volgende:
[..]
Nijns![]()
Ja blijkbaar.. Ik ben op blz 272, ineens komen blz 33 tm 64 er tussendoor en daarna gaat het verder op blz 307. lekker dan![]()
Ik zat er zo lekker inquote:
Boven de rivieren heeft 'afwerken' een andere lading dan klaar zijn met werkenquote:Op donderdag 9 juli 2009 16:09 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
wat moet je dan anders zeggen
Terug gaan naar de winkel?quote:Op donderdag 9 juli 2009 16:11 schreef Fha het volgende:
[..]
Nijns![]()
Ja blijkbaar.. Ik ben op blz 272, ineens komen blz 33 tm 64 er tussendoor en daarna gaat het verder op blz 307. lekker dan![]()
Heb hem vorig zomer gekochtquote:
meer een spreuk voor hier danquote:Op donderdag 9 juli 2009 16:23 schreef Nijns het volgende:
[..]
Boven de rivieren heeft 'afwerken' een andere lading dan klaar zijn met werkenkwam ik ook pas achter toen ik het aan de lunchtafel uitsprak
Wie niet waagt..quote:Op donderdag 9 juli 2009 16:24 schreef Fha het volgende:
[..]
Heb hem vorig zomer gekochtMaar ik ga morgen wel even langs ja, kijken of ze er nog een hebben liggen.
Ja, ze lachten me de rest van de lunch uitquote:Op donderdag 9 juli 2009 16:27 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
meer een spreuk voor hier dan
Doegquote:
Yep, bij jou past die primaquote:Op donderdag 9 juli 2009 16:27 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
meer een spreuk voor hier dan
ik ken die uitdrukking anders ook nietquote:Op donderdag 9 juli 2009 16:43 schreef Fha het volgende:
Zo zei mijn vriend gister in het restaurant " Ze doen er ook niks op uit" . Hij had het over het personeel dat er niks aan deed dat sommige mensen de voordeur open lieten staan (en het dus heerlijk tochtte)
Ik snapte niet wat hij bedoelde met die uitspraak en hij begon meteen te verdedigen dat het gewoon overal in Nederland een regelmatige gebruikte uitspraak is![]()
Neuh, ik dat zal wel weer een of andere uitdrukking uit Lichtenvoorde zijn. Maar hij vind altijd dat hij ABN praat (terwijl hij dus zo boers is als maar kan af en toequote:Op donderdag 9 juli 2009 16:48 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik ken die uitdrukking anders ook niet
quote:Op donderdag 9 juli 2009 16:50 schreef Fha het volgende:
[..]
Neuh, ik dat zal wel weer een of andere uitdrukking uit Lichtenvoorde zijn. Maar hij vind altijd dat hij ABN praat (terwijl hij dus zo boers is als maar kan af en toe)
Het werd dus ook bijna ruzie omdat ik zei dat het niet aan algemene uitspraak is
niet overwerken vandaagquote:
dat is om het langer vol te houdenquote:
En het duurt nog zo lang voordat ik 50 benquote:Op donderdag 9 juli 2009 17:02 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat is om het langer vol te houden
quote:Op donderdag 9 juli 2009 17:03 schreef Nijns het volgende:
[..]
En het duurt nog zo lang voordat ik 50 ben
Whehequote:
WAKKER BLIJVENquote:Op donderdag 9 juli 2009 17:08 schreef Nijns het volgende:
Ik wil echt naar huis..heb vannacht heel slecht geslapen en heb trek nu, ik val bijna achter mijn computer in slaap hier
Ik heb een snoepje gescoordquote:
Gaan dan?quote:Op donderdag 9 juli 2009 17:08 schreef Nijns het volgende:
Ik wil echt naar huis..heb vannacht heel slecht geslapen en heb trek nu, ik val bijna achter mijn computer in slaap hier
Het is mijn eerste dag na de vakantiequote:
hoe lang moet je daar nog werken?quote:Op donderdag 9 juli 2009 17:15 schreef Nijns het volgende:
[..]
Het is mijn eerste dag na de vakantieniemand gaat hier ooit eerder weg, maar ik ga er vandaag denk ik wel heel stoer 5 minuten vanaf snoepen
Wat willen ze doen anders?quote:Op donderdag 9 juli 2009 17:15 schreef Nijns het volgende:
[..]
Het is mijn eerste dag na de vakantieniemand gaat hier ooit eerder weg, maar ik ga er vandaag denk ik wel heel stoer 5 minuten vanaf snoepen
Weet ik nog niet, procedure loopt en het UWV doet stomquote:Op donderdag 9 juli 2009 17:18 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
hoe lang moet je daar nog werken?
Me ontslaan?quote:
hoezo stom?quote:Op donderdag 9 juli 2009 17:26 schreef Nijns het volgende:
[..]
Weet ik nog niet, procedure loopt en het UWV doet stom
[..]
Me ontslaan?![]()
ander boek gaan lezenquote:
Ik ben heel erg benieuwd hoe het af gaat lopenquote:Op donderdag 9 juli 2009 17:36 schreef DaMart het volgende:
Meisje zwanger door gebruik zwembad
OMG, hoe dom kun je zijn als moeder![]()
.
die denkt dat d'r dochter heilig isquote:Op donderdag 9 juli 2009 17:36 schreef DaMart het volgende:
.
Die spant een rechtszaak aan, deskundigen zeggen dat het onmogelijk is, en dochterlief heeft wat uit te leggenquote:Op donderdag 9 juli 2009 17:36 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik ben heel erg benieuwd hoe het af gaat lopen
Die zal nu wel al bezig zijn met een verhaal verzinnenquote:Op donderdag 9 juli 2009 17:40 schreef DaMart het volgende:
[..]
Die spant een rechtszaak aan, deskundigen zeggen dat het onmogelijk is, en dochterlief heeft wat uit te leggen.
Het was het zwembad niet, maar de badkuip op haar kamer. Omdat boven haar iemand had lopen rukken en dat door het putje spoelde, kwam dat bij haar uit de kraan in bad terecht, en zodoende raakte ze zwangerquote:Op donderdag 9 juli 2009 17:42 schreef Fha het volgende:
[..]
Die zal nu wel al bezig zijn met een verhaal verzinnen
heeft ze misschien ook sterren in d'r gezichtquote:Op donderdag 9 juli 2009 17:42 schreef Fha het volgende:
[..]
Die zal nu wel al bezig zijn met een verhaal verzinnen
Geniaal! Zo moet het wel gegaan zijn ja!quote:Op donderdag 9 juli 2009 17:43 schreef DaMart het volgende:
[..]
Het was het zwembad niet, maar de badkuip op haar kamer. Omdat boven haar iemand had lopen rukken en dat door het putje spoelde, kwam dat bij haar uit de kraan in bad terecht, en zodoende raakte ze zwanger.
Haar dochter is geboren door te badderen in een tobbe.quote:Op donderdag 9 juli 2009 17:36 schreef DaMart het volgende:
.
Ik was al lang begonnen! Ik ben om 9 uur klaar.quote:
Je hebt achter je pik aangerend?quote:
Sickquote:
Helemaal niet als je alleen een boterham pindakaas op hebtquote:Op donderdag 9 juli 2009 19:31 schreef Klonk het volgende:
nondeju, een tuin spitten is geen werk voor een niet Pool
Zeiksnor.quote:Op donderdag 9 juli 2009 19:30 schreef Fha het volgende:
Die is veel te grootNou issie niet mooi meer
quote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |