Je kan beginnen door op onderstaande site te gaan rondkijken.quote:Op woensdag 8 juli 2009 21:05 schreef Dagoduck het volgende:
Laat ik het ook is proberener staat hier nog een oude gitaar van me moeder
maar ehh... hoe begin ik? ik heb nog nooit gespeelegitaard
Ik denk niet dat mijn moeder het nog kan na 30 jaarquote:Op woensdag 8 juli 2009 21:13 schreef allsystemshalt het volgende:
[..]
Je kan beginnen door op onderstaande site te gaan rondkijken.
http://www.justinguitar.com
Vraag ook eens aan je moeder of ze wat basisgrepen aan je uitlegt en even de gitaar stemt.
Bovenquote:Op woensdag 8 juli 2009 23:13 schreef Dagoduck het volgende:
Een rechtshandige gitaar (de steel links) zitten dan de dikke snaren boven of onder?
Prima gitaarquote:Op woensdag 8 juli 2009 22:59 schreef Dagoduck het volgende:
Net ff die gitaar erbij gepakt: het is een yamaha g-55a uit 1975
[ afbeelding ]
Nee, meer die ''quote:Op donderdag 9 juli 2009 07:10 schreef allsystemshalt het volgende:
[..]
Aai verkeerd nieuwe snaren erop gezet
maar je wist het dus niet? of wel?quote:Op donderdag 9 juli 2009 10:56 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Nee, meer die ''''
die ze erachter poste
zo van: wat ben jij dom dat je dat niet weet..
snap je
Nee, ik wist het niet..quote:
Ik zou zeggen ongeveer ¤250. Dan heb je redelijke kwaliteit al.quote:Op donderdag 9 juli 2009 12:44 schreef EvilMarc het volgende:
Wat kost een fatsoenlijke akoestische gitaar?
Eentje waar je het wel op kan leren maar die je niet in hoeft te wisselen zodra je het een beetje kan.
Vergeef me, maar ik moest even lachen om 'de steel'quote:Op woensdag 8 juli 2009 23:13 schreef Dagoduck het volgende:
Een rechtshandige gitaar (de steel links) zitten dan de dikke snaren boven of onder?
quote:Op donderdag 9 juli 2009 14:35 schreef EvilWasp het volgende:
[..]
Vergeef me, maar ik moest even lachen om 'de steel'
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |