Sorry, reed een beetje roekeloos..quote:Op woensdag 8 juli 2009 17:46 schreef FJD het volgende:
KAK! Weer een ongeluk op de A15De eerste plek waar ik er af kan is na de plek vh ongeval
Zou Baus t toch gered hebben?quote:Op woensdag 8 juli 2009 18:47 schreef ursel het volgende:
Woei.. we hebben zeker weer een modje die tvp-tjes verwijderd..![]()
![]()
# 1.VOECKLER T. BBO 4h 29' 35"quote:Op woensdag 8 juli 2009 13:15 schreef jpjedi het volgende:
OMG die Voeckler is weer eens weg. Fail nummer 73 in zijn carrière
Tja als je 74 keer probeert lukt het altijd wel een keer. Faler eerste klas zeg ik je al is hij ook Frans kampioen.quote:Op woensdag 8 juli 2009 19:34 schreef FJD het volgende:
[..]
# 1.VOECKLER T. BBO 4h 29' 35"
# 2.IGNATIEV M. KAT 00' 07"
# 3.CAVENDISH M. THR 00' 07"
# 4.FARRAR T. GRM 00' 07"
# 5.CIOLEK G. MRM 00' 07"
# 6.NAPOLITANO D. KAT 00' 07"
Dan doe ik het wel
Beleid ten aanzien van TVP's
Hier over tvps![]()
quote:Op woensdag 8 juli 2009 19:34 schreef FJD het volgende:
[..]
Beleid ten aanzien van TVP's
Hier over tvps![]()
quote:
Heb je ook een microfoon?quote:Op woensdag 8 juli 2009 21:40 schreef Silver_Shark het volgende:
ik heb jullie toegevoegd op Xbox live
zat bij het pakket in begrepen dus jaquote:
welke build Windows 7 heb je ?quote:Op woensdag 8 juli 2009 21:43 schreef Sickert het volgende:
1.41 word nu installed
voor mij geen 43..
vind shooters niet tof op een console
tenzij het werkt zoals GOW
Iets een miskoop noemen omdat de servers tot het puntje vol zijnquote:Op woensdag 8 juli 2009 21:46 schreef Silver_Shark het volgende:
BF1943_!! was een miskoop nu al ik sta al 15minuten op searching for games please stand by
_!!
quote:Op donderdag 9 juli 2009 00:12 schreef Droomert het volgende:
[..]
Iets een miskoop noemen omdat de servers tot het puntje vol zijn
Dat kon iedereen verwachten, je bent zeker nieuw tot het phenomeen Online games?
Welnee manquote:Op woensdag 8 juli 2009 23:55 schreef Timminater het volgende:
[..]
welke build Windows 7 heb je ?
aangezien SP2 voor windows 7 niet lekker meer werkt met alles, en dat is vanaf de 72xx build dacht ik![]()
En beetje late reactie weer hier, maar de LAN beviel weer eens geweldig goed. Heb het de laatste tijd alleen erg druk met werk, nog wat school regelen, rijbewijs regelen en dan binnenkort ook nog mn vakantie (ben er hard aan toe)
iemand een idee of er al een releasedate voor een nieuwe battlefield voor de PC bekend is, want een FPS hoort gewoon met een muis en toetsenbord gespeeld te worden. en ben wel weer eens toe aan een nieuwe Battlefield.
Geaccepteerd.quote:Op woensdag 8 juli 2009 21:40 schreef Silver_Shark het volgende:
ik heb jullie toegevoegd op Xbox live
Mjah, volgens mij hadden ze beter een scheiding kunnen maken.quote:Op donderdag 9 juli 2009 00:12 schreef Droomert het volgende:
[..]
Dat kon iedereen verwachten, je bent zeker nieuw tot het phenomeen Online games?
niet iedereen is een een jap en wordt met een controller in de hand op de wereld gezetquote:Op donderdag 9 juli 2009 00:12 schreef Droomert het volgende:
[..]
Je leert door de jaren heen toch ook wat je met je piemel kan?quote:Op donderdag 9 juli 2009 07:53 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
niet iedereen is een een jap en wordt met een controller in de hand op de wereld gezet
ik kan er alleen maar me zeiken en af en toe een rukkie aan geven, weet niet wat jij er in al die jaren mee geleerd hebtquote:Op donderdag 9 juli 2009 07:56 schreef Keltie het volgende:
[..]
Je leert door de jaren heen toch ook wat je met je piemel kan?
Je kan hem ook in een vrouw hangen.quote:Op donderdag 9 juli 2009 07:59 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
ik kan er alleen maar me zeiken en af en toe een rukkie aan geven, weet niet wat jij er in al die jaren mee geleerd hebt
Owjah, sorry... Jij kwam rukkend uit je moederquote:Op donderdag 9 juli 2009 07:59 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
ik kan er alleen maar me zeiken en af en toe een rukkie aan geven, weet niet wat jij er in al die jaren mee geleerd hebt
Sinds wanneer?quote:Op donderdag 9 juli 2009 08:07 schreef Bart het volgende:
Je kan hem ook in een vrouw hangen.
Dit moeten we maar niet tegen Lies vertellen, dan wordt ze nog boos dat wij haar vertelden dat ze niet mee kon spelen afgelopen weekendquote:Op donderdag 9 juli 2009 08:38 schreef IJsmuts het volgende:
en wij bij BoF! alleen maar denken dat je hem in een vent kan steken![]()
Ik wist ut al..quote:Op donderdag 9 juli 2009 08:39 schreef staticdata het volgende:
Ik hoor vandaag allemaal nieuwe dingen
Nee dat is de vrouw, hij bedoelt dat andere.quote:
Ik? Rellen? Ik zou niet durvenquote:
Sinds er haar op zit.quote:
Welnee, je moet gewoon elke week een paar flinke stompen in d'r buik geven, dan heb je nergens last van.quote:Op donderdag 9 juli 2009 08:44 schreef ursel het volgende:
[..]
Ik wist ut al..![]()
Je moet het alleen niet te vaak doen. Komt na verloop van tijd dan opeens een heel raar ding uit zo'n vrouw zetten..
Geprobeerd, maar na verloop van tijd begon het terug te schoppen..quote:Op donderdag 9 juli 2009 09:16 schreef Bart het volgende:
[..]
Welnee, je moet gewoon elke week een paar flinke stompen in d'r buik geven, dan heb je nergens last van.
Dan heb je niet hard genoeg geslagen.quote:Op donderdag 9 juli 2009 09:22 schreef ursel het volgende:
[..]
Geprobeerd, maar na verloop van tijd begon het terug te schoppen..
TVP's mogen niet meer ofzo... Waren het TVP's?quote:Op donderdag 9 juli 2009 12:06 schreef Shizzle_Nizzle het volgende:
Waarom waren mijn berichten verwijderd
Aahh.. ze benne zojuist weer langs geweest zonder gedag te zeggen..quote:Op donderdag 9 juli 2009 12:11 schreef Keltie het volgende:
[..]
TVP's mogen niet meer ofzo... Waren het TVP's?
De huftersquote:Op donderdag 9 juli 2009 12:15 schreef ursel het volgende:
[..]
Aahh.. ze benne zojuist weer langs geweest zonder gedag te zeggen..
Ik had gister alleen Cavendish & Hushovdquote:Op donderdag 9 juli 2009 12:17 schreef jpjedi het volgende:
Zielig zeg...halve teams in de rondemaster.![]()
Dat is iets wat ik dus never zal doen.
Alles wat niet inhoudelijk is wordt verwijderd. Ofzo.quote:Op donderdag 9 juli 2009 12:11 schreef Keltie het volgende:
[..]
TVP's mogen niet meer ofzo... Waren het TVP's?
Ai.. Dadelijk dit hele topic in de prullenbakquote:Op donderdag 9 juli 2009 12:26 schreef Bart het volgende:
[..]
Alles wat niet inhoudelijk is wordt verwijderd. Ofzo.
Inhoudelijk en BoF... dit is het einde jongens, we moeten op zoek naar een nieuw forum.quote:Op donderdag 9 juli 2009 12:26 schreef Bart het volgende:
[..]
Alles wat niet inhoudelijk is wordt verwijderd. Ofzo.
Hier is offtopic juist ontopic..quote:Op donderdag 9 juli 2009 12:36 schreef Shizzle_Nizzle het volgende:
[..]
Inhoudelijk en BoF... dit is het einde jongens, we moeten op zoek naar een nieuw forum.
Trouwens welke mafkees komt dan opeens deze regels handhaven
Zie GAM FAQ en feedback topiquequote:Op donderdag 9 juli 2009 12:36 schreef Shizzle_Nizzle het volgende:
[..]
Inhoudelijk en BoF... dit is het einde jongens, we moeten op zoek naar een nieuw forum.
Trouwens welke mafkees komt dan opeens deze regels handhaven
Nou, die TT was dus ook in het Xbox-topic, maar dat is toen gewijzigd in [Xbox 360 #431] waar tvp's niet langer zijn toegestaanquote:
Dat zal die mods lerenquote:Op donderdag 9 juli 2009 12:50 schreef Shizzle_Nizzle het volgende:
Blijf gewoon weg uit het BoF topic, kom nou wie leest er in godsnaam met ons mee
quote:
Boehoe ik kan niet winnenquote:Op donderdag 9 juli 2009 12:17 schreef jpjedi het volgende:
Zielig zeg...halve teams in de rondemaster.![]()
Dat is iets wat ik dus never zal doen.
Ik snap niet wat je tegen Voeckler hebt? Okee het is een fransman en daarmee niks, maar als (franse) renner heeft hij het behoorlijk goed gedaanquote:Op woensdag 8 juli 2009 19:48 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Tja als je 74 keer probeert lukt het altijd wel een keer. Faler eerste klas zeg ik je al is hij ook Frans kampioen.
Het is niet ik maar een algemeen geaccepteerde mening. Het was zijn allereerste etappe winst ooit. Hiet is nu eenmaal geen strateeg wat vooral terugkomt in kansloze ontsnappingen en wat niet altijd wordt gewaardeerd door het peloton...quote:Op donderdag 9 juli 2009 13:17 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Ik snap niet wat je tegen Voeckler hebt? Okee het is een fransman en daarmee niks, maar als (franse) renner heeft hij het behoorlijk goed gedaan
Ik kan me nog wel die strijdende Voeckler herinneren in de Pyreneeën. Dat vind ik dan mooi om te zien een renner die als dikke KAK tegen de bergop omhoog gaat, maar wel alles er aan doet om stand te kunnen houden
Geef nu maar gewoon toe dat hij zeker geen slecht palmares heeft
Misschien zijn eerste touretappe, maar wel 10 gele truien, zijn er maar heel weinig in het huidige peleton die dat ook kunnen zeggen.quote:Op donderdag 9 juli 2009 13:30 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Het is niet ik maar een algemeen geaccepteerde mening. Het was zijn allereerste etappe winst ooit. Hiet is nu eenmaal geen strateeg wat vooral terugkomt in kansloze ontsnappingen en wat niet altijd wordt gewaardeerd door het peloton...
Dat zeg ik, Peloton opnaaien en op deze manier geel pakken levert veel onmin op.quote:Op donderdag 9 juli 2009 13:35 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Misschien zijn eerste touretappe, maar wel 10 gele truien, zijn er maar heel weinig in het huidige peleton die dat ook kunnen zeggen.
Uiteindelijk draait het daar toch om??quote:Op donderdag 9 juli 2009 13:42 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Dat zeg ik, Peloton opnaaien en op deze manier geel pakken levert veel onmin op.
Peloton opnaaienquote:Op donderdag 9 juli 2009 13:42 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Dat zeg ik, Peloton opnaaien en op deze manier geel pakken levert veel onmin op.
Het lijkt me slim om die reactie te editten. Zo speel je het alleen maar in de kaart.quote:
Inderdaad, straks hoort Shizzle_Nizzle ook bij de Shitty Five, en dan moet ik me sig weer wijzigen in Shitty Six...quote:Op donderdag 9 juli 2009 13:59 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Het lijkt me slim om die reactie te editten. Zo speel je het alleen maar in de kaart.
Voor 5,- int uur had ik het hem lekker zelf op laten lossenquote:
Betaal jij die 15,-quote:Op donderdag 9 juli 2009 14:20 schreef FJD het volgende:
[..]
Voor 5,- int uur had ik het hem lekker zelf op laten lossen
boeiend, je rijdt toch om te winnen of niet? sowieso die domme afspraken, als ik op de laatste dag in parijs als 2e geklasseerde nog kan winnen dan zou ik dat ook doen, en niet netjes afwachten tot de massasprint.quote:Op donderdag 9 juli 2009 13:42 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Alleen alstie dan ook m'n plafods komt witten.quote:
Moet je IJs bellen, die is goed in witten..quote:Op donderdag 9 juli 2009 15:40 schreef FJD het volgende:
[..]
Alleen alstie dan ook m'n plafods komt witten.
Armstrong-Contador op Ventoux, als de stand zo blijft dan wordt dat een legendarische strijdquote:Op donderdag 9 juli 2009 15:07 schreef Incolumis het volgende:
boeiend, je rijdt toch om te winnen of niet? sowieso die domme afspraken, als ik op de laatste dag in parijs als 2e geklasseerde nog kan winnen dan zou ik dat ook doen, en niet netjes afwachten tot de massasprint.
Zie je wel! zijn linke beesten!quote:Op donderdag 9 juli 2009 18:31 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Fer, wat leer jij die hamster allemaal???
[ afbeelding ]
Nope, weekend zit volgeboekt met onder andere de West Brabant Rally.quote:Op donderdag 9 juli 2009 19:34 schreef dutch_cyclist het volgende:
Ferdi, Ursel, Raffie en JP, gaan jullie mee zaterdag naar de fietsmeet?
Wij gaan overdag een paar proeven kijken, meestal met een groep. Ga je mee?quote:Op donderdag 9 juli 2009 19:52 schreef FJD het volgende:
Ik heb twee avondjes zuipen, wat werk, wat huis en die Rally klinkt ook wel gaaf
Ow ja en ik heb een kutconditie
ijsmeis.zip ook goedquote:Op donderdag 9 juli 2009 20:55 schreef Sickert het volgende:
bf2 aan de praat alleen nu is Punkbuster de kwallebak aan het uithangen
kan er iemand Pnkbstra.exe en pnkbstrb.exe naar me sturen
heb het ooit eerder gehad en gewoon die 2 bestandjes in mn opstart mapje gemikt..
Kun je toch downen??quote:Op donderdag 9 juli 2009 20:55 schreef Sickert het volgende:
bf2 aan de praat alleen nu is Punkbuster de kwallebak aan het uithangen
kan er iemand Pnkbstra.exe en pnkbstrb.exe naar me sturen
heb het ooit eerder gehad en gewoon die 2 bestandjes in mn opstart mapje gemikt..
Het was mijn voorstel om de zaterdag te gaan einstein..quote:Op donderdag 9 juli 2009 19:34 schreef dutch_cyclist het volgende:
Ferdi, Ursel, Raffie en JP, gaan jullie mee zaterdag naar de fietsmeet?
Hier een heb je een idee, alleen zijn ze hier wat ouderquote:Op donderdag 9 juli 2009 21:12 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Die heb ik nu zelfs na de lan nog steeds niet.
PM maar evenquote:Op donderdag 9 juli 2009 21:12 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Die heb ik nu zelfs na de lan nog steeds niet.
BF ging heel goed toen jij weggingquote:Op vrijdag 10 juli 2009 07:35 schreef FJD het volgende:
Een hele goede morgen
Ohja, Cohen's aanpak voor taxigeweld; er komt een gebiedsverbod voor mensen die zich misdragen.
Dat zal ze leren!
Ik niet, dus je hebt PMquote:Op vrijdag 10 juli 2009 07:32 schreef Bart het volgende:
[..]
PM maar even
edit: oh je hebt hem inmiddels al
Je hebt ook al antwoordquote:
Totaal anders dan die van mij:quote:Op vrijdag 10 juli 2009 08:10 schreef Morpheus2002 het volgende:
AD Rondemaster team voor vandaag:
Alberto Contador
Lance Armstrong
Andreas Klöden
Denis Menchov
Sylvain Chavanel
Óscar Pereiro
Christophe Moreau
David Moncoutié
Laurent Lefèvre
Toch maar Menchov, tegen beter weten in vrees ik
Armstrong gaat zeker goed omhoog. Alleen denk ik ook niet dat hij geel pakt. Ik vermoed toch gewoon contador die als eerste boven komt en daarachter Andy Schleck met mogelijk Armstrong.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 08:16 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Totaal anders dan die van mij:
Alberto Contador 5.185.961 5.185.961 Verkoop renner
Cadel Evans 4.648.199 4.648.200 Verkoop renner
Andreas Klöden 3.931.889 3.931.889 Verkoop renner
Carlos Sastre 3.899.855 3.899.856 Verkoop renner
Levi Leipheimer 3.782.159 3.782.160 Verkoop renner
Roman Kreuziger 3.517.037 3.517.038 Verkoop renner
Andy Schleck 3.381.782 3.381.782 Verkoop renner
Maxime Monfort 1.516.610 1.516.611 Verkoop renner
Laurens ten Dam 1.160.671 1.160.671 Verkoop renner
Mencov zie ik het echt niet meer doen. Laurens is nu vrij om te gaan en kan lekker klimmen. Ontsnappers zou kunnen maar die pukkel aan het eind kan veel plannen in duigen doen vallen. Kreuzinger zal moeten om in de top 10 te blijven en Monfort kan de top 10 binnen rijden als hij mee gaat. Het is een gegeven dat toppers van de Giro in de tour het lastig hebben.
Armstrong is een gok.. ik geloof er nog niet in eigenlijk. Misschien zit ik er wel compleet naast.
Ik kijk ut al elke dag..quote:Op vrijdag 10 juli 2009 09:56 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Armstrong gaat zeker goed omhoog. Alleen denk ik ook niet dat hij geel pakt. Ik vermoed toch gewoon contador die als eerste boven komt en daarachter Andy Schleck met mogelijk Armstrong.
Vervolgens een groepje met Sastre, Evans en Menchov, Frank Schleck zit daar ook bij denk ik. Alle helpers van Astana zullen daarom omheen binnen komen.
Ach het blijft een beetje koffie dik kijken, maar na vandaag weten we weer wat meer
Ik zit vandaag in ieder geval voor de buis
Was ijsmeis niet 16 op die fotos... Ofwel KP...quote:Op vrijdag 10 juli 2009 01:34 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Hier een heb je een idee, alleen zijn ze hier wat ouder
[afbeelding]
HD op een telefoon schermpje..quote:
Deze komt gewoon van het forum af. Hier is ze oud genoeg.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 10:26 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Was ijsmeis niet 16 op die fotos... Ofwel KP...
Als je oud genoeg bent om zelf die foto's te maken, ben je ook oud genoeg voor de consequenties... In verband met 16 jarige sletjes die zo nodig naaktfoto's van zichzelf rondsturen dan eyquote:Op vrijdag 10 juli 2009 11:03 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Deze komt gewoon van het forum af. Hier is ze oud genoeg.
Dit is de limited extended editionquote:Op vrijdag 10 juli 2009 11:04 schreef Keltie het volgende:
[..]
Ik wist niet dat ze nieuwe foto's had gemaakt?
Heb alleen de rage over ijsmeis.zip 1 gehoord
Wil 'em wel even naar je toemailen? PM je mailadres maarquote:Op vrijdag 10 juli 2009 11:55 schreef Shizzle_Nizzle het volgende:
Wil ook best wel dat zip bestandje hebbenff kijken waar jullie het over hebben
Leipi had ik er nog uit gegooid vandaag voor Armstrong. Die Armstrong was erg opvallend psychologisch bezig bezig met zijn Twitte.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 09:56 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Armstrong gaat zeker goed omhoog. Alleen denk ik ook niet dat hij geel pakt. Ik vermoed toch gewoon contador die als eerste boven komt en daarachter Andy Schleck met mogelijk Armstrong.
Vervolgens een groepje met Sastre, Evans en Menchov, Frank Schleck zit daar ook bij denk ik. Alle helpers van Astana zullen daarom omheen binnen komen.
Ach het blijft een beetje koffie dik kijken, maar na vandaag weten we weer wat meer
Ik zit vandaag in ieder geval voor de buis
Lekkere weddenschap zegquote:Op vrijdag 10 juli 2009 12:06 schreef IJsmuts het volgende:
ik wil wedden met iemand dat armstrong vandaag geel pakt
Gezien de reacties daar zal de klus nog zwaarder worden dan van een ajacied een feyenoorder maken..quote:Op vrijdag 10 juli 2009 11:50 schreef Keltie het volgende:
1 topic voor jullie:
Fietsers willen ook de weg op
Het zou natuurlijk al helpen als bejaarden gewoon op hun eigen helft blijven fietsen. Dan kun je gewoon inhalen zonder problemen.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 12:15 schreef ursel het volgende:
Gezien de reacties daar zal de klus nog zwaarder worden dan van een ajacied een feyenoorder maken..
Mja, tis een zelfde discussie tussen bumperklevers en linksrijders.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 12:19 schreef FJD het volgende:
[..]
Het zou natuurlijk al helpen als bejaarden gewoon op hun eigen helft blijven fietsen. Dan kun je gewoon inhalen zonder problemen.
staatquote:Op vrijdag 10 juli 2009 12:14 schreef FJD het volgende:
Krat Juup dat Contador voor Armstrong over de streep komt.
Zozo, dat zijn de betere weddenschappenquote:Op vrijdag 10 juli 2009 12:14 schreef FJD het volgende:
[..]
Lekkere weddenschap zeg
homoquote:Op vrijdag 10 juli 2009 12:22 schreef ursel het volgende:
Als iedereen nou eens rekening met elkaar zou houden zeg.. wat zou de wereld dan mooi zijn zeg..
npquote:
Kloptquote:Op vrijdag 10 juli 2009 10:29 schreef ursel het volgende:
[..]
HD op een telefoon schermpje..
Daarnaast, er moet ook van werk naar huis gegaan worden en volgens mij werkt een ieder nog wel rond een uurtje of 14:30 als de uitzending begint..
Mis je toch een cruciaal half uurtje..quote:Op vrijdag 10 juli 2009 12:34 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Klopt
Half 4 naar huis en dan vanaf 4 uur thuis kijken
Alweer? Heb de laatste schok net verwerktquote:Op vrijdag 10 juli 2009 13:13 schreef RudyCarell het volgende:
Nieuwe Xbox Dashboard? http://www.computerandvideogames.com/article.php?id=219166
Je hebt de link ook al?quote:
waar ga je eigenlijk naar toe?quote:Op vrijdag 10 juli 2009 15:54 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Heerlijk lekker de koffer inpakken met de tour op de achtergrond.
verkapte kijk-mij-straks-eens-lekker-op-vakantie-gaan-post
http://tour2009.nos.nl/live/index/quote:Op vrijdag 10 juli 2009 16:00 schreef FJD het volgende:
Ist peleton nog helemaal intact? Los van de vluchters dan. Op Nu zie ik alleen tussenstand van eerste 50 renners en ik zie geen Contador erbij staan
Je wil graag een zeiken op de iPhone omdat er geen Flash support opzit hèquote:
http://imobilecinema.com/quote:Op vrijdag 10 juli 2009 16:04 schreef FJD het volgende:
[..]
Je wil graag een zeiken op de iPhone omdat er geen Flash support opzit hè
dankquote:
quote:Op vrijdag 10 juli 2009 12:14 schreef FJD het volgende:
[..]
Lekkere weddenschap zeg
quote:
Kut prutsers dat het er zijnquote:Op vrijdag 10 juli 2009 19:03 schreef jpjedi het volgende:
Rondemaster wordt mss geneutraliseerd. De markt was nog open tijdens de eerste ontsnapping. Veel mensen hebben een opvallend goed score nu,
Precies hetzelfde als vorig jaarquote:
een echte vent stond in Brouwershaven naar Vera te kijkenquote:Op vrijdag 10 juli 2009 20:48 schreef IJsmuts het volgende:
Ben tros muziekfestival aant kijken en nu ben ik verliefd op kathleen
En waar was jij dan?quote:Op vrijdag 10 juli 2009 23:09 schreef Sickert het volgende:
[..]
een echte vent stond in Brouwershaven naar Vera te kijken![]()
en had dan gezien hoe ze vakkunding een snaar liet springen en gewoon doorspeelde
De echte inkopper is natuurlijk; als je echte mannen zocht, waarom heb je BoF! dan niet uitgenodigd?quote:Op zaterdag 11 juli 2009 01:19 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Dank kop ik hem wel in
En waar was jij dan?
quote:Beste heer / mevrouw,
Op het moment zijn wij de mogelijkheden aan het bekijken om dit op te lossen. Echter zal een mogelijke oplossing (waarschijnlijk) pas na het weekend doorgevoerd worden. Over de inhoud en impact van deze oplossing kunnen wij op het moment nog geen uitspraken doen.
Graag vragen wij uw begrip voor deze situatie. Wij zullen er alles aan doen om dit op te lossen.
Let op: de volgende etappes zullen gewoon meetellen voor het algemeen klassement.
Met vriendelijke groet,
Joris Timmers
AD Nieuwsmedia
PMquote:
Have fun & gedraag jequote:
We hebben het geweldig gehad, hier een paar van onze vakantiefoto's.quote:
stond een wijf te naaien achterin het publiek!quote:Op zaterdag 11 juli 2009 01:19 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Dank kop ik hem wel in
[..]
En waar was jij dan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Narf!
en dan mag frankie uitzoeken welke heineken is.quote:Op zondag 12 juli 2009 14:47 schreef jpjedi het volgende:
[ afbeelding ]
En moest nog 62 euro blijappen voor de nieuwe voorraad. Ga wat lokaal witbier proberen en heb weer eens een kratje Duvel meegenomen.![]()
Ik denk eigenlijk over een bierproefavondje voor BoF.
Veel verschillende soorten inslaan, blanco uitschenken en proeverij houden.
quote:Op zondag 12 juli 2009 15:41 schreef ursel het volgende:
[..]
en dan mag frankie uitzoeken welke heineken is.
Ach fout of goed Heineken blijft smerigquote:Op zondag 12 juli 2009 15:41 schreef ursel het volgende:
[..]
en dan mag frankie uitzoeken welke heineken is.
uiteraard. Neem ik nog wel wat biertjes uit de hoekse waard mee. Die benne ookquote:Op zondag 12 juli 2009 15:43 schreef jpjedi het volgende:
[..]
![]()
Uiteraard verwacht ik jou ook op dit evenement
Hoeksch bierquote:Op zondag 12 juli 2009 16:48 schreef ursel het volgende:
[..]
uiteraard. Neem ik nog wel wat biertjes uit de hoekse waard mee. Die benne ook
Waar ben je bang voorquote:
quote:Op zondag 12 juli 2009 17:05 schreef Morpheus2002 het volgende:
Nergens voor maar de "test" wordt dan toch wel zo gemaakt dat ik faal en daar heb ik geen zin inEn er zijn die dag vast allemaal lekkere biertjes dus dan ga ik zeker geen Heineken drinken!
Nee hoor. Ik moet dat bier gewoon nietquote:Op zondag 12 juli 2009 17:44 schreef ursel het volgende:
[..]TRU is een hokje verder hoor..
Denk dat het eerder andersom is, dat je zelf bang bent om te falen..
Leg eens uit hoe je zo'n test zo kunt maken dat iemand faaltquote:Op zondag 12 juli 2009 17:05 schreef Morpheus2002 het volgende:
Nergens voor maar de "test" wordt dan toch wel zo gemaakt dat ik faal en daar heb ik geen zin inEn er zijn die dag vast allemaal lekkere biertjes dus dan ga ik zeker geen Heineken drinken!
Ja alleen ligt het nu al onder zo'n vergrootglas wat betreft dat Heineken bocht dat ik wel als scheidsrechter fungeerquote:Op zondag 12 juli 2009 18:26 schreef FJD het volgende:
[..]
Leg eens uit hoe je zo'n test zo kunt maken dat iemand faalt![]()
Twintig flesjes bier zonder etiket naast elkaar en dan maar proeven en cijfers gevenen gokken wat het is natuurlijk
Je bent dus bang dat je huidige mening op niets gebaseerd blijkt te zijn en je dat dan straks moet toegevenquote:Op zondag 12 juli 2009 18:39 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ja alleen ligt het nu al onder zo'n vergrootglas wat betreft dat Heineken bocht dat ik wel als scheidsrechter fungeer
Ehm nee? Want mijn mening is mijn mening en ik vind Heineken bocht! Wat jullie ervan vinden is ook jullie eigen meningquote:Op zondag 12 juli 2009 18:47 schreef FJD het volgende:
[..]
Je bent dus bang dat je huidige mening op niets gebaseerd blijkt te zijn en je dat dan straks moet toegeven
Mja, tis wel zo prettig communiceren als een mening ook goed onderbouwd is.quote:Op zondag 12 juli 2009 19:51 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ehm nee? Want mijn mening is mijn mening en ik vind Heineken bocht! Wat jullie ervan vinden is ook jullie eigen mening
Prima. Maar naar mijn mening nietquote:Op zondag 12 juli 2009 20:07 schreef ursel het volgende:
[..]
Mja, tis wel zo prettig communiceren als een mening ook goed onderbouwd is.
In mijn ogen zijn de verschillen tussen HJ en Heineken te miniem om de een de hemel in te prijzen en de ander bocht te vinden..
@JP Je moet in ieder geval zorgen dat Hapkin in het pakket van proeven zit..
Dan moet je het er ook uit weten te halen in een line-up tochquote:Op zondag 12 juli 2009 19:51 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ehm nee? Want mijn mening is mijn mening en ik vind Heineken bocht! Wat jullie ervan vinden is ook jullie eigen mening
Moet de organisatie toch in het gezicht raken!quote:Op zondag 12 juli 2009 16:30 schreef FJD het volgende:
Massasprint in een etappe met de TourmaletWat een kansloze kut-etappe zeg
-edit-
Oeh ze gaan het toch redden
Alsof ik een bierproeverij organiseer om jou erbij te lappen.quote:Op zondag 12 juli 2009 17:05 schreef Morpheus2002 het volgende:
Oh nee zo bedoel ik het ook niet en zeker niet naar jou toe. Avondje (speciaal) bieren lijkt me supergezelligquote:Op zondag 12 juli 2009 21:01 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Alsof ik een bierproeverij organiseer om jou erbij te lappen.Hoe krijg je het verzonnen zeg.
Gewoon gezellig avondje over bieren ouwehoeren. Toevallig woon ik in een bierland bij uitstek en kan ik gemakkelijk een flinke lineup fixen. That`s it.
Trouwens bij het bierparadijs was een auto uit Zweden. Kwamen even inslaan met vier jonge gasten,. Auto afgeladen met alle soorten die ze konden vinden.
Alcohol is wel duur daar maar daar komen ze niet helemaal voor naar België. Dan gaan ze wel naar Denemarken.quote:Op zondag 12 juli 2009 21:40 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Oh nee zo bedoel ik het ook niet en zeker niet naar jou toe. Avondje (speciaal) bieren lijkt me supergezellig
Damn uit Zweden!! Mja op zich wel te begrijpen, alcohol is daar toch enorm duur?
Als jorrit komt wil ik wel dat de gulden draak er tussen zit..quote:Op zondag 12 juli 2009 21:45 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Alcohol is wel duur daar maar daar komen ze niet helemaal voor naar België. Dan gaan ze wel naar Denemarken.
Echter de Gemiddelde Zweed zuipt een koe eruit![]()
Maar deelname lijst tot nu toe
-Ursel
-Frank
-JP
-Jorrit
-Fer
Ik zet hem wel ergens sep okt en gooi er later wel een datumprikker uit.
quote:Op zondag 12 juli 2009 22:03 schreef ursel het volgende:
[..]
Als jorrit komt wil ik wel dat de gulden draak er tussen zit..
Sinds wanneer heb je eigen risico met een leasebak? Betaalt de leasemaatschappij toch allemaal?quote:Op maandag 13 juli 2009 06:42 schreef Keltie het volgende:
Pfff.. Gisteren de auto van m'n vriendin mishandeld
Ik rij een grote parkeerplaats op en terwijl ik dat doe rijd een vrouw een parkeerhaventje af (die moet dan toch uberhaupt wachten?) waardoor ik iets naar rechts moet om haar niet te raken, zie ik een paaltje over het hoofd
Nummerbordhouder naar de klote en een krasje (met volgens mij wat kleine putjes) op de bumper... Het is een leasebak en dat wilde ze gaan claimen ("daar gaat m'n eigen risico"), persoonlijk zou ik het niet claimen maar de nummerbordplaathouder vervangen en het er eerst proberen eruit te poetsen (Commandant?) .. Iemand tips voor het poetswerk?
Nee, daar zijn ze behoorlijk vanaf gestaptquote:Op maandag 13 juli 2009 07:40 schreef Bart het volgende:
[..]
Sinds wanneer heb je eigen risico met een leasebak? Betaalt de leasemaatschappij toch allemaal?
Oh, bij de leasemaatschappij van mijn vrouw gelukkig niet, haar auto staat nu al voor de 2e keer bij een schadebedrijfquote:Op maandag 13 juli 2009 07:41 schreef Keltie het volgende:
[..]
Nee, daar zijn ze behoorlijk vanaf gestapt
Maakt niet uit, heb je wel ervaring met krassen wegpoetsen?quote:Op maandag 13 juli 2009 07:48 schreef jpjedi het volgende:
heb ik ook nog nooit meegemaakt, eigen risico in de lease.
Gewoon commandant 3 erop. (4 is voor oudere lakken). Niet teveel gebruiken en niet in de zon erop zetten! Het lost een deel van de lak op en vult daarmee oneffenheden.quote:Op maandag 13 juli 2009 08:08 schreef Keltie het volgende:
[..]
Maakt niet uit, heb je wel ervaring met krassen wegpoetsen?
quote:Op maandag 13 juli 2009 08:29 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Gewoon commandant 3 erop. (4 is voor oudere lakken). Niet teveel gebruiken en niet in de zon erop zetten! Het lost een deel van de lak op en vult daarmee oneffenheden.
Lijkt me welquote:Op maandag 13 juli 2009 08:59 schreef FJD het volgende:
Vanavond weer BF1943? Heb wel zin om wat te knallen
Alsnog gefeliquote:Op maandag 13 juli 2009 09:22 schreef Shizzle_Nizzle het volgende:
Was gisteravond bier gaan drinken... niemand die nog weet dat ik gister jarig was![]()
Moet nu oook naar me werk, was gvd 5 uur thuis ofzo
I'm inquote:Op maandag 13 juli 2009 08:59 schreef FJD het volgende:
Vanavond weer BF1943? Heb wel zin om wat te knallen
quote:Op maandag 13 juli 2009 09:24 schreef Morpheus2002 het volgende:
I'm inSpeel meestal eerst tijdje BF 1943 en dan Call of Duty 4: Modern Warfare
dat dusquote:Op maandag 13 juli 2009 10:03 schreef FJD het volgende:
[..]
CoD4 heb ik niet![]()
Feli Shizzleen echte verjaardagen vier je door BoF! uit te nodigen
Ik wel, vind er geen hol aanquote:Op maandag 13 juli 2009 10:03 schreef FJD het volgende:
[..]
CoD4 heb ik niet![]()
Feli Shizzleen echte verjaardagen vier je door BoF! uit te nodigen
Heerlijk spel manquote:
Microsoftquote:Op maandag 13 juli 2009 10:16 schreef Morpheus2002 het volgende:
OMG wat een heerlijke maandag weer
Critical error op onze SANEne moment werkt alles prima, andere moment slaat alles bij iedereen vast. Waarschijnlijk is de batterij kapot. IBM inmiddels gebeld en een bedrijfskritische melding gedaan. Hopelijk bellen ze snel...
Heb je die niet redundant dan??quote:Op maandag 13 juli 2009 10:16 schreef Morpheus2002 het volgende:
OMG wat een heerlijke maandag weer
Critical error op onze SANEne moment werkt alles prima, andere moment slaat alles bij iedereen vast. Waarschijnlijk is de batterij kapot. IBM inmiddels gebeld en een bedrijfskritische melding gedaan. Hopelijk bellen ze snel...
En moet je dan niet nu heel hard aan het zwoegen zijn dan??quote:Op maandag 13 juli 2009 10:18 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Heerlijk spel manIk hou veel meer van 1 op 1 knallen zonder voertuigen e.d. Zoiezo vind ik binnenlocaties veel leuker.
Feli Shizzle!
Juist niet man, chaos.. Heerlijk!quote:Op maandag 13 juli 2009 10:18 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Heerlijk spel manIk hou veel meer van 1 op 1 knallen zonder voertuigen e.d. Zoiezo vind ik binnenlocaties veel leuker.
Feli Shizzle!
Ja tuurlijk wel RAID5 maar als de batterij van de SAN kapot is helpt dat niet he. Een tweede SAN kunnen we niet betalenquote:Op maandag 13 juli 2009 10:22 schreef ursel het volgende:
[..]
Heb je die niet redundant dan??
[..]
En moet je dan niet nu heel hard aan het zwoegen zijn dan??
Hehe ja vind het ook wel leuk maar vind close combat toch stukken tofferquote:
Bij Hans Anders krijg je de 2de bril gratisquote:
Ik bedoel je SAN zelf, niet je schijven..quote:Op maandag 13 juli 2009 10:25 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ja tuurlijk wel RAID5 maar als de batterij van de SAN kapot is helpt dat niet he.
Nou het draait nu weer even en ik moet bij m'n telefoon blijven aangezien IBM kan bellen.
Zie updatequote:Op maandag 13 juli 2009 10:28 schreef ursel het volgende:
[..]
Ik bedoel je SAN zelf, niet je schijven..
Misschien kan je gelijk met Inco mee..
quote:Op maandag 13 juli 2009 11:10 schreef RudyCarell het volgende:
Als er 1 nummer is waar ik echt een graf-tiefus-pleuris-hekel aan heb is het wel I'll Be There For You van the Rembrandts (Friends theme)...
Had een vastloper, kwam dat nummer ook nog eens op de radio... Wilde echt bijna de hele zooi door eht raam naar buiten geleiden!
So no one told you life was gonna be this wayquote:Op maandag 13 juli 2009 11:10 schreef RudyCarell het volgende:
Als er 1 nummer is waar ik echt een graf-tiefus-pleuris-hekel aan heb is het wel I'll Be There For You van the Rembrandts (Friends theme)...
Had een vastloper, kwam dat nummer ook nog eens op de radio... Wilde echt bijna de hele zooi door eht raam naar buiten geleiden!
Zaterdag op een LAN met CoD4 op die vliegbasis map schoot ik met nog 10sec te gaan m'n grenadelauncher af, granaat vliegt driekwart vd map over boven op een tegenstanderquote:Op maandag 13 juli 2009 10:26 schreef Morpheus2002 het volgende:
Hehe ja vind het ook wel leuk maar vind close combat toch stukken tofferHeb er een pleurishekel aan als ik in een vuurgevecht zit op de grond en er van boven een bom op m'n kop wordt gegooid
het is meer een sneer naar je merkengeilheidquote:Op maandag 13 juli 2009 10:27 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Bij Hans Anders krijg je de 2de bril gratis
Ohquote:Op maandag 13 juli 2009 12:07 schreef Incolumis het volgende:
[..]
het is meer een sneer naar je merkengeilheid
weet ik het, ik hou me er niet mee bezig.quote:Op maandag 13 juli 2009 12:34 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Oh
Ach IBM maakt erg goede Servers (behalve deze dan) en ik wil graag kwaliteit
Maar jullie hebben open source servers?
Pak hem! Pek, veren en vooral geen bier!quote:Op maandag 13 juli 2009 12:55 schreef Dubbeldrank het volgende:
Volgens mij is het mijn schuld dat FJD geen CoD4 meer heeft, die ligt hier. (Of het was iemand anders van BoF)
En vooral ook dat excuus..quote:Op maandag 13 juli 2009 13:25 schreef RudyCarell het volgende:
LOL! Renners dreigen met staking in de Tour
omfgquote:Op maandag 13 juli 2009 13:25 schreef RudyCarell het volgende:
LOL! Renners dreigen met staking in de Tour
Gewoon de tour laten starten. Kijken hoeveel renners dan uiteindelijk binnen de tijdslimiet binnen komen..quote:
quote:Op maandag 13 juli 2009 13:44 schreef ursel het volgende:
Als ik Kenny was zou ik echter wel gelijk bij het startschot vertrekken..![]()
quote:Op maandag 13 juli 2009 13:52 schreef Keltie het volgende:
[..]
Tipje voor deze TS:
Mijn man wil geen sex
?
Vrouwenlogica; zeggen "blij te zien dat het niet aan mij ligt" omdat twintig geile FOK!ers om het hardst roepen dat ze TS wel elke dag zouden naaien terwijl het enige vlees wat ze ooit gevoeld hebben dat van hun eigen hand isquote:
Inderdaad, in plaats van dat ze eerst een foto plaatst waarop ze huiskamer ondersquirt terwijl ze een komkommer in der keeltje laat verdwijnen en er dan ook nog eens lekker uitziet.. Dan zou ik die reacties nog wel kunnen begrijpen..quote:Op maandag 13 juli 2009 13:57 schreef FJD het volgende:
[..]
Vrouwenlogica; zeggen "blij te zien dat het niet aan mij ligt" omdat twintig geile FOK!ers om het hardst roepen dat ze TS wel elke dag zouden naaien terwijl het enige vlees wat ze ooit gevoeld hebben dat van hun eigen hand is
Ze heet Gia. Dan moet ze wel bloedgeil en superlekker zijn!quote:Op maandag 13 juli 2009 14:02 schreef Keltie het volgende:
[..]
Inderdaad, in plaats van dat ze eerst een foto plaatst waarop ze huiskamer ondersquirt terwijl ze een komkommer in der keeltje laat verdwijnen en er dan ook nog eens lekker uitziet.. Dan zou ik die reacties nog wel kunnen begrijpen..
Maar op basis van wat lettertjes?
Misschien is het wel een afkorting van Gianfranco, de 60 jarige Italiaan die in de jaren 80 hierheen is gekomen om ijsjes te verkopen aan jonge kindertjes en probeert'ie nu kindertjes op te geilen via Fok! ..quote:Op maandag 13 juli 2009 14:03 schreef Bart het volgende:
[..]
Ze heet Gia. Dan moet ze wel bloedgeil en superlekker zijn!
Welnee! http://images.google.nl/images?q=giaquote:Op maandag 13 juli 2009 14:09 schreef Keltie het volgende:
[..]
Misschien is het wel een afkorting van Gianfranco, de 60 jarige Italiaan die in de jaren 80 hierheen is gekomen om ijsjes te verkopen aan jonge kindertjes en probeert'ie nu kindertjes op te geilen via Fok! ..
Misschien dan ey...
quote:Op maandag 13 juli 2009 16:28 schreef FJD het volgende:
Dus als alle Duitsers zijn geweest dan mag jij ook een fles kopen? Hoop voor je dat ze genoeg voorraad hebben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |