Have fun & gedraag jequote:
We hebben het geweldig gehad, hier een paar van onze vakantiefoto's.quote:
stond een wijf te naaien achterin het publiek!quote:Op zaterdag 11 juli 2009 01:19 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Dank kop ik hem wel in
[..]
En waar was jij dan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Narf!
en dan mag frankie uitzoeken welke heineken is.quote:Op zondag 12 juli 2009 14:47 schreef jpjedi het volgende:
[ afbeelding ]
En moest nog 62 euro blijappen voor de nieuwe voorraad. Ga wat lokaal witbier proberen en heb weer eens een kratje Duvel meegenomen.![]()
Ik denk eigenlijk over een bierproefavondje voor BoF.
Veel verschillende soorten inslaan, blanco uitschenken en proeverij houden.
quote:Op zondag 12 juli 2009 15:41 schreef ursel het volgende:
[..]
en dan mag frankie uitzoeken welke heineken is.
Ach fout of goed Heineken blijft smerigquote:Op zondag 12 juli 2009 15:41 schreef ursel het volgende:
[..]
en dan mag frankie uitzoeken welke heineken is.
uiteraard. Neem ik nog wel wat biertjes uit de hoekse waard mee. Die benne ookquote:Op zondag 12 juli 2009 15:43 schreef jpjedi het volgende:
[..]
![]()
Uiteraard verwacht ik jou ook op dit evenement
Hoeksch bierquote:Op zondag 12 juli 2009 16:48 schreef ursel het volgende:
[..]
uiteraard. Neem ik nog wel wat biertjes uit de hoekse waard mee. Die benne ook
Waar ben je bang voorquote:
quote:Op zondag 12 juli 2009 17:05 schreef Morpheus2002 het volgende:
Nergens voor maar de "test" wordt dan toch wel zo gemaakt dat ik faal en daar heb ik geen zin inEn er zijn die dag vast allemaal lekkere biertjes dus dan ga ik zeker geen Heineken drinken!
Nee hoor. Ik moet dat bier gewoon nietquote:Op zondag 12 juli 2009 17:44 schreef ursel het volgende:
[..]TRU is een hokje verder hoor..
Denk dat het eerder andersom is, dat je zelf bang bent om te falen..
Leg eens uit hoe je zo'n test zo kunt maken dat iemand faaltquote:Op zondag 12 juli 2009 17:05 schreef Morpheus2002 het volgende:
Nergens voor maar de "test" wordt dan toch wel zo gemaakt dat ik faal en daar heb ik geen zin inEn er zijn die dag vast allemaal lekkere biertjes dus dan ga ik zeker geen Heineken drinken!
Ja alleen ligt het nu al onder zo'n vergrootglas wat betreft dat Heineken bocht dat ik wel als scheidsrechter fungeerquote:Op zondag 12 juli 2009 18:26 schreef FJD het volgende:
[..]
Leg eens uit hoe je zo'n test zo kunt maken dat iemand faalt![]()
Twintig flesjes bier zonder etiket naast elkaar en dan maar proeven en cijfers gevenen gokken wat het is natuurlijk
Je bent dus bang dat je huidige mening op niets gebaseerd blijkt te zijn en je dat dan straks moet toegevenquote:Op zondag 12 juli 2009 18:39 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ja alleen ligt het nu al onder zo'n vergrootglas wat betreft dat Heineken bocht dat ik wel als scheidsrechter fungeer
Ehm nee? Want mijn mening is mijn mening en ik vind Heineken bocht! Wat jullie ervan vinden is ook jullie eigen meningquote:Op zondag 12 juli 2009 18:47 schreef FJD het volgende:
[..]
Je bent dus bang dat je huidige mening op niets gebaseerd blijkt te zijn en je dat dan straks moet toegeven
Mja, tis wel zo prettig communiceren als een mening ook goed onderbouwd is.quote:Op zondag 12 juli 2009 19:51 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ehm nee? Want mijn mening is mijn mening en ik vind Heineken bocht! Wat jullie ervan vinden is ook jullie eigen mening
Prima. Maar naar mijn mening nietquote:Op zondag 12 juli 2009 20:07 schreef ursel het volgende:
[..]
Mja, tis wel zo prettig communiceren als een mening ook goed onderbouwd is.
In mijn ogen zijn de verschillen tussen HJ en Heineken te miniem om de een de hemel in te prijzen en de ander bocht te vinden..
@JP Je moet in ieder geval zorgen dat Hapkin in het pakket van proeven zit..
Dan moet je het er ook uit weten te halen in een line-up tochquote:Op zondag 12 juli 2009 19:51 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ehm nee? Want mijn mening is mijn mening en ik vind Heineken bocht! Wat jullie ervan vinden is ook jullie eigen mening
Moet de organisatie toch in het gezicht raken!quote:Op zondag 12 juli 2009 16:30 schreef FJD het volgende:
Massasprint in een etappe met de TourmaletWat een kansloze kut-etappe zeg
-edit-
Oeh ze gaan het toch redden
Alsof ik een bierproeverij organiseer om jou erbij te lappen.quote:Op zondag 12 juli 2009 17:05 schreef Morpheus2002 het volgende:
Oh nee zo bedoel ik het ook niet en zeker niet naar jou toe. Avondje (speciaal) bieren lijkt me supergezelligquote:Op zondag 12 juli 2009 21:01 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Alsof ik een bierproeverij organiseer om jou erbij te lappen.Hoe krijg je het verzonnen zeg.
Gewoon gezellig avondje over bieren ouwehoeren. Toevallig woon ik in een bierland bij uitstek en kan ik gemakkelijk een flinke lineup fixen. That`s it.
Trouwens bij het bierparadijs was een auto uit Zweden. Kwamen even inslaan met vier jonge gasten,. Auto afgeladen met alle soorten die ze konden vinden.
Alcohol is wel duur daar maar daar komen ze niet helemaal voor naar België. Dan gaan ze wel naar Denemarken.quote:Op zondag 12 juli 2009 21:40 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Oh nee zo bedoel ik het ook niet en zeker niet naar jou toe. Avondje (speciaal) bieren lijkt me supergezellig
Damn uit Zweden!! Mja op zich wel te begrijpen, alcohol is daar toch enorm duur?
Als jorrit komt wil ik wel dat de gulden draak er tussen zit..quote:Op zondag 12 juli 2009 21:45 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Alcohol is wel duur daar maar daar komen ze niet helemaal voor naar België. Dan gaan ze wel naar Denemarken.
Echter de Gemiddelde Zweed zuipt een koe eruit![]()
Maar deelname lijst tot nu toe
-Ursel
-Frank
-JP
-Jorrit
-Fer
Ik zet hem wel ergens sep okt en gooi er later wel een datumprikker uit.
quote:Op zondag 12 juli 2009 22:03 schreef ursel het volgende:
[..]
Als jorrit komt wil ik wel dat de gulden draak er tussen zit..
Sinds wanneer heb je eigen risico met een leasebak? Betaalt de leasemaatschappij toch allemaal?quote:Op maandag 13 juli 2009 06:42 schreef Keltie het volgende:
Pfff.. Gisteren de auto van m'n vriendin mishandeld
Ik rij een grote parkeerplaats op en terwijl ik dat doe rijd een vrouw een parkeerhaventje af (die moet dan toch uberhaupt wachten?) waardoor ik iets naar rechts moet om haar niet te raken, zie ik een paaltje over het hoofd
Nummerbordhouder naar de klote en een krasje (met volgens mij wat kleine putjes) op de bumper... Het is een leasebak en dat wilde ze gaan claimen ("daar gaat m'n eigen risico"), persoonlijk zou ik het niet claimen maar de nummerbordplaathouder vervangen en het er eerst proberen eruit te poetsen (Commandant?) .. Iemand tips voor het poetswerk?
Nee, daar zijn ze behoorlijk vanaf gestaptquote:Op maandag 13 juli 2009 07:40 schreef Bart het volgende:
[..]
Sinds wanneer heb je eigen risico met een leasebak? Betaalt de leasemaatschappij toch allemaal?
Oh, bij de leasemaatschappij van mijn vrouw gelukkig niet, haar auto staat nu al voor de 2e keer bij een schadebedrijfquote:Op maandag 13 juli 2009 07:41 schreef Keltie het volgende:
[..]
Nee, daar zijn ze behoorlijk vanaf gestapt
Maakt niet uit, heb je wel ervaring met krassen wegpoetsen?quote:Op maandag 13 juli 2009 07:48 schreef jpjedi het volgende:
heb ik ook nog nooit meegemaakt, eigen risico in de lease.
Gewoon commandant 3 erop. (4 is voor oudere lakken). Niet teveel gebruiken en niet in de zon erop zetten! Het lost een deel van de lak op en vult daarmee oneffenheden.quote:Op maandag 13 juli 2009 08:08 schreef Keltie het volgende:
[..]
Maakt niet uit, heb je wel ervaring met krassen wegpoetsen?
quote:Op maandag 13 juli 2009 08:29 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Gewoon commandant 3 erop. (4 is voor oudere lakken). Niet teveel gebruiken en niet in de zon erop zetten! Het lost een deel van de lak op en vult daarmee oneffenheden.
Lijkt me welquote:Op maandag 13 juli 2009 08:59 schreef FJD het volgende:
Vanavond weer BF1943? Heb wel zin om wat te knallen
Alsnog gefeliquote:Op maandag 13 juli 2009 09:22 schreef Shizzle_Nizzle het volgende:
Was gisteravond bier gaan drinken... niemand die nog weet dat ik gister jarig was![]()
Moet nu oook naar me werk, was gvd 5 uur thuis ofzo
I'm inquote:Op maandag 13 juli 2009 08:59 schreef FJD het volgende:
Vanavond weer BF1943? Heb wel zin om wat te knallen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |