Lijkt me welquote:Op maandag 13 juli 2009 08:59 schreef FJD het volgende:
Vanavond weer BF1943? Heb wel zin om wat te knallen
Alsnog gefeliquote:Op maandag 13 juli 2009 09:22 schreef Shizzle_Nizzle het volgende:
Was gisteravond bier gaan drinken... niemand die nog weet dat ik gister jarig was![]()
Moet nu oook naar me werk, was gvd 5 uur thuis ofzo
I'm inquote:Op maandag 13 juli 2009 08:59 schreef FJD het volgende:
Vanavond weer BF1943? Heb wel zin om wat te knallen
quote:Op maandag 13 juli 2009 09:24 schreef Morpheus2002 het volgende:
I'm inSpeel meestal eerst tijdje BF 1943 en dan Call of Duty 4: Modern Warfare
dat dusquote:Op maandag 13 juli 2009 10:03 schreef FJD het volgende:
[..]
CoD4 heb ik niet![]()
Feli Shizzleen echte verjaardagen vier je door BoF! uit te nodigen
Ik wel, vind er geen hol aanquote:Op maandag 13 juli 2009 10:03 schreef FJD het volgende:
[..]
CoD4 heb ik niet![]()
Feli Shizzleen echte verjaardagen vier je door BoF! uit te nodigen
Heerlijk spel manquote:
Microsoftquote:Op maandag 13 juli 2009 10:16 schreef Morpheus2002 het volgende:
OMG wat een heerlijke maandag weer
Critical error op onze SANEne moment werkt alles prima, andere moment slaat alles bij iedereen vast. Waarschijnlijk is de batterij kapot. IBM inmiddels gebeld en een bedrijfskritische melding gedaan. Hopelijk bellen ze snel...
Heb je die niet redundant dan??quote:Op maandag 13 juli 2009 10:16 schreef Morpheus2002 het volgende:
OMG wat een heerlijke maandag weer
Critical error op onze SANEne moment werkt alles prima, andere moment slaat alles bij iedereen vast. Waarschijnlijk is de batterij kapot. IBM inmiddels gebeld en een bedrijfskritische melding gedaan. Hopelijk bellen ze snel...
En moet je dan niet nu heel hard aan het zwoegen zijn dan??quote:Op maandag 13 juli 2009 10:18 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Heerlijk spel manIk hou veel meer van 1 op 1 knallen zonder voertuigen e.d. Zoiezo vind ik binnenlocaties veel leuker.
Feli Shizzle!
Juist niet man, chaos.. Heerlijk!quote:Op maandag 13 juli 2009 10:18 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Heerlijk spel manIk hou veel meer van 1 op 1 knallen zonder voertuigen e.d. Zoiezo vind ik binnenlocaties veel leuker.
Feli Shizzle!
Ja tuurlijk wel RAID5 maar als de batterij van de SAN kapot is helpt dat niet he. Een tweede SAN kunnen we niet betalenquote:Op maandag 13 juli 2009 10:22 schreef ursel het volgende:
[..]
Heb je die niet redundant dan??
[..]
En moet je dan niet nu heel hard aan het zwoegen zijn dan??
Hehe ja vind het ook wel leuk maar vind close combat toch stukken tofferquote:
Bij Hans Anders krijg je de 2de bril gratisquote:
Ik bedoel je SAN zelf, niet je schijven..quote:Op maandag 13 juli 2009 10:25 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ja tuurlijk wel RAID5 maar als de batterij van de SAN kapot is helpt dat niet he.
Nou het draait nu weer even en ik moet bij m'n telefoon blijven aangezien IBM kan bellen.
Zie updatequote:Op maandag 13 juli 2009 10:28 schreef ursel het volgende:
[..]
Ik bedoel je SAN zelf, niet je schijven..
Misschien kan je gelijk met Inco mee..
quote:Op maandag 13 juli 2009 11:10 schreef RudyCarell het volgende:
Als er 1 nummer is waar ik echt een graf-tiefus-pleuris-hekel aan heb is het wel I'll Be There For You van the Rembrandts (Friends theme)...
Had een vastloper, kwam dat nummer ook nog eens op de radio... Wilde echt bijna de hele zooi door eht raam naar buiten geleiden!
So no one told you life was gonna be this wayquote:Op maandag 13 juli 2009 11:10 schreef RudyCarell het volgende:
Als er 1 nummer is waar ik echt een graf-tiefus-pleuris-hekel aan heb is het wel I'll Be There For You van the Rembrandts (Friends theme)...
Had een vastloper, kwam dat nummer ook nog eens op de radio... Wilde echt bijna de hele zooi door eht raam naar buiten geleiden!
Zaterdag op een LAN met CoD4 op die vliegbasis map schoot ik met nog 10sec te gaan m'n grenadelauncher af, granaat vliegt driekwart vd map over boven op een tegenstanderquote:Op maandag 13 juli 2009 10:26 schreef Morpheus2002 het volgende:
Hehe ja vind het ook wel leuk maar vind close combat toch stukken tofferHeb er een pleurishekel aan als ik in een vuurgevecht zit op de grond en er van boven een bom op m'n kop wordt gegooid
het is meer een sneer naar je merkengeilheidquote:Op maandag 13 juli 2009 10:27 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Bij Hans Anders krijg je de 2de bril gratis
Ohquote:Op maandag 13 juli 2009 12:07 schreef Incolumis het volgende:
[..]
het is meer een sneer naar je merkengeilheid
weet ik het, ik hou me er niet mee bezig.quote:Op maandag 13 juli 2009 12:34 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Oh
Ach IBM maakt erg goede Servers (behalve deze dan) en ik wil graag kwaliteit
Maar jullie hebben open source servers?
Pak hem! Pek, veren en vooral geen bier!quote:Op maandag 13 juli 2009 12:55 schreef Dubbeldrank het volgende:
Volgens mij is het mijn schuld dat FJD geen CoD4 meer heeft, die ligt hier. (Of het was iemand anders van BoF)
En vooral ook dat excuus..quote:Op maandag 13 juli 2009 13:25 schreef RudyCarell het volgende:
LOL! Renners dreigen met staking in de Tour
omfgquote:Op maandag 13 juli 2009 13:25 schreef RudyCarell het volgende:
LOL! Renners dreigen met staking in de Tour
Gewoon de tour laten starten. Kijken hoeveel renners dan uiteindelijk binnen de tijdslimiet binnen komen..quote:
quote:Op maandag 13 juli 2009 13:44 schreef ursel het volgende:
Als ik Kenny was zou ik echter wel gelijk bij het startschot vertrekken..![]()
quote:Op maandag 13 juli 2009 13:52 schreef Keltie het volgende:
[..]
Tipje voor deze TS:
Mijn man wil geen sex
?
Vrouwenlogica; zeggen "blij te zien dat het niet aan mij ligt" omdat twintig geile FOK!ers om het hardst roepen dat ze TS wel elke dag zouden naaien terwijl het enige vlees wat ze ooit gevoeld hebben dat van hun eigen hand isquote:
Inderdaad, in plaats van dat ze eerst een foto plaatst waarop ze huiskamer ondersquirt terwijl ze een komkommer in der keeltje laat verdwijnen en er dan ook nog eens lekker uitziet.. Dan zou ik die reacties nog wel kunnen begrijpen..quote:Op maandag 13 juli 2009 13:57 schreef FJD het volgende:
[..]
Vrouwenlogica; zeggen "blij te zien dat het niet aan mij ligt" omdat twintig geile FOK!ers om het hardst roepen dat ze TS wel elke dag zouden naaien terwijl het enige vlees wat ze ooit gevoeld hebben dat van hun eigen hand is
Ze heet Gia. Dan moet ze wel bloedgeil en superlekker zijn!quote:Op maandag 13 juli 2009 14:02 schreef Keltie het volgende:
[..]
Inderdaad, in plaats van dat ze eerst een foto plaatst waarop ze huiskamer ondersquirt terwijl ze een komkommer in der keeltje laat verdwijnen en er dan ook nog eens lekker uitziet.. Dan zou ik die reacties nog wel kunnen begrijpen..
Maar op basis van wat lettertjes?
Misschien is het wel een afkorting van Gianfranco, de 60 jarige Italiaan die in de jaren 80 hierheen is gekomen om ijsjes te verkopen aan jonge kindertjes en probeert'ie nu kindertjes op te geilen via Fok! ..quote:Op maandag 13 juli 2009 14:03 schreef Bart het volgende:
[..]
Ze heet Gia. Dan moet ze wel bloedgeil en superlekker zijn!
Welnee! http://images.google.nl/images?q=giaquote:Op maandag 13 juli 2009 14:09 schreef Keltie het volgende:
[..]
Misschien is het wel een afkorting van Gianfranco, de 60 jarige Italiaan die in de jaren 80 hierheen is gekomen om ijsjes te verkopen aan jonge kindertjes en probeert'ie nu kindertjes op te geilen via Fok! ..
Misschien dan ey...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |