Ik ben 25 jaar, we zijn nu bijna 4 jaar samen. Houden ontzettend veel van elkaar, geen last van de crisis, huisje, boompje, beestje, picture perfect.
Hij wil alleen geen sex.
Ik snap er niets van en het is verschrikkelijk frustrerend.
Ben een ontzettend sexueel en passioneel ingesteld persoon. Ik hoef niet eens iedere dag, maar meer dan 1 keer per week 5 minuten lang zou ik fijn vinden. Wat vaker, wat langer, intenser graag.
Ik heb al moeten accepteren dat hij qua sex niet hetzelfde wil als mij. Anaal, spanking, dingen als aan mijn haren trekken en geile praat wil hij ook niets van hebben.
Het proberen van spanning opbouwen dmv SMSjes, in zijn oor fluisteren, lingerie, er om vragen werkt allemaal niet. Ik stond een keer met zwarte dijlaarzen voor zijn neus en hij keerde zich om en viel in slaap.
Als ik er met hem over praat zegt hij dat ie gewoon niet zo vaak wil. We zijn 2 uitersten. Hij heeft die behoefte niet en ik moet mijn mond er over houden. Maar ik zit met al mijn sexuele energie en geilheid. Dat kan je ook niet echt uiten door de was te doen. Ik snap aan de ene kant wel dat ie er niet over wil praten. Het is niet leuk om aan te moeten horen dat je je vrouw niet bevredigt.
Het naarste van alles is dat ik me zo afgewezen voel. Ik word er onzeker van. Klinkt misschien arrogant maar ik ben echt niet lelijk, zie zat andere mannen naar me kijken. En om nou met mezelf iedere keer maar weer aan de gang te gaan vind ik ook zo sneu.
What to do?