Ik zou eerst een fotootje afwachten....quote:Op zondag 5 juli 2009 11:44 schreef Ex-Lekkerlander het volgende:
Er zijn genoeg fokkers die zin hebben in een one-night stand met jou
Als je haar nou een foto van jezelf pm'ed werkt het ook wel.quote:Op zondag 5 juli 2009 11:44 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Nou pm me je nummer even (+foto) en dan help ik je wel even van de geilheid af
Per dagdeel.quote:Op zondag 5 juli 2009 11:50 schreef Apekoek het volgende:
Bizar verhaal, een man wil altijd neuken, althans toch wel minimaal 1 keer in de week!
Ik eerst!quote:Op zondag 5 juli 2009 11:44 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Nou pm me je nummer even (+foto) en dan help ik je wel even van de geilheid af
Dan was anaal geen probleem geweest lijkt mequote:Op zondag 5 juli 2009 11:56 schreef SexPistol het volgende:
Een man die geen seks wil met zijn oversekste vrouw..
Sounds pretty gay to me..
Mehh, denk dat het dan toch weer een hele andere slag is..quote:Op zondag 5 juli 2009 11:56 schreef Wazeggie het volgende:
[..]
Dan was anaal geen probleem geweest lijkt me
Misschien vind hij dat juist wel niet aantrekkelijk of intimiderend? Ik geef toe dat ik mijn eigen voorstellingsvermogen aan het oprekken ben, maar het is natuurlijk helemaal niet gezegd dat iedereen zich daartoe aangetrokken voelt. Het heet niet voor niks kinky, het is erg in en het 'mag' allemaal tegenwoordig, gelukkig wel, maar ook niet alle mannen zijn hetzelfde. Misschien werkt juist knus met zijn tweeen onder de dekens in het donker wel voor hem.quote:Op zondag 5 juli 2009 11:36 schreef Gia.1984 het volgende:
Ben een ontzettend sexueel en passioneel ingesteld persoon. Ik hoef niet eens iedere dag, maar meer dan 1 keer per week 5 minuten lang zou ik fijn vinden. Wat vaker, wat langer, intenser graag.
Ik heb al moeten accepteren dat hij qua sex niet hetzelfde wil als mij. Anaal, spanking, dingen als aan mijn haren trekken en geile praat wil hij ook niets van hebben.
Het proberen van spanning opbouwen dmv SMSjes, in zijn oor fluisteren, lingerie, er om vragen werkt allemaal niet. Ik stond een keer met zwarte dijlaarzen voor zijn neus en hij keerde zich om en viel in slaap.
quote:Op zondag 5 juli 2009 11:46 schreef Rosbief het volgende:
Hij vindt je tieten lelijk, of er komt visgeur uit je voorbips.
Niet iedereen zit de heledag op Fok! ..quote:Op zondag 5 juli 2009 18:03 schreef UltraR het volgende:
Vind het altijd zo vreemd dat iemand een topic als dit opent en er vervolgens niet meer in post.
quote:Op zondag 5 juli 2009 11:56 schreef SexPistol het volgende:
Een man die geen seks wil met zijn oversekste vrouw..
Sounds pretty gay to me..
Nee klopt, maar als je met zo'n probleem zit zul je toch verwachten dat je graag opmerkingen of oplossingen van anderen wil weten.quote:Op zondag 5 juli 2009 18:26 schreef raaavi het volgende:
[..]
Niet iedereen zit de heledag op Fok! ..
Brilant idee.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |