abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_70662143
Ik ben 25 jaar, we zijn nu bijna 4 jaar samen. Houden ontzettend veel van elkaar, geen last van de crisis, huisje, boompje, beestje, picture perfect.
Hij wil alleen geen sex.
Ik snap er niets van en het is verschrikkelijk frustrerend.

Ben een ontzettend sexueel en passioneel ingesteld persoon. Ik hoef niet eens iedere dag, maar meer dan 1 keer per week 5 minuten lang zou ik fijn vinden. Wat vaker, wat langer, intenser graag.

Ik heb al moeten accepteren dat hij qua sex niet hetzelfde wil als mij. Anaal, spanking, dingen als aan mijn haren trekken en geile praat wil hij ook niets van hebben.
Het proberen van spanning opbouwen dmv SMSjes, in zijn oor fluisteren, lingerie, er om vragen werkt allemaal niet. Ik stond een keer met zwarte dijlaarzen voor zijn neus en hij keerde zich om en viel in slaap.

Als ik er met hem over praat zegt hij dat ie gewoon niet zo vaak wil. We zijn 2 uitersten. Hij heeft die behoefte niet en ik moet mijn mond er over houden. Maar ik zit met al mijn sexuele energie en geilheid. Dat kan je ook niet echt uiten door de was te doen. Ik snap aan de ene kant wel dat ie er niet over wil praten. Het is niet leuk om aan te moeten horen dat je je vrouw niet bevredigt.

Het naarste van alles is dat ik me zo afgewezen voel. Ik word er onzeker van. Klinkt misschien arrogant maar ik ben echt niet lelijk, zie zat andere mannen naar me kijken. En om nou met mezelf iedere keer maar weer aan de gang te gaan vind ik ook zo sneu.

What to do?
  zondag 5 juli 2009 @ 11:37:32 #2
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_70662162
Neem een minnaar.
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
  zondag 5 juli 2009 @ 11:38:14 #3
139330 TNA
For the stars that shine
pi_70662184
Hij vertrouwt je niet of hij is zelf niet eerlijk.

--> verkracht hem
pi_70662207
Heb je wel ooit sex gehad met hem? Heeft ie misschien een probleem daar ofzo, waar ie zich voor schaamt. Of zit ie stiekem gewoon in de kast nog, en wil ie je dat nog niet vertellen.
pi_70662216
Zoek een andere vent.
pi_70662276
Aan jou ligt het sowieso niet.

dat lijstje wat je opnoemt zou standaard moeten zijn !
  zondag 5 juli 2009 @ 11:42:22 #8
95427 Hephaistos.
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_70662280
Hij heeft een ander.
pi_70662281
Ik zou eigenlijk zeggen: Ga gewoon lekker vreemd, je moet toch ergens aan je trekken komen.

Bovendien is het nog spannend ook.
٩๏̯͡๏)۶
pi_70662286
Hij gaat vreemd!
Op dinsdag 23 december 2008 13:19 schreef Slarioux het volgende:
Wauw, wat een grap. Ik heb niet meer zo gelachen sinds 11 september.
  Redactie Frontpage zondag 5 juli 2009 @ 11:43:33 #11
38148 crew  Innisdemon
pi_70662298
quote:
zondag 5 juli 2009 @ 10:45
'Me' is géén bezittelijk voornaamwoord
  zondag 5 juli 2009 @ 11:44:40 #12
152894 Ex-Lekkerlander
Nee, ik woon er niet meer
pi_70662327
Er zijn genoeg fokkers die zin hebben in een one-night stand met jou
"In sinopel 3 vogels van goud, geplaatst 2 en 1."
Het is niet alleen maar onzin wat ik verkondig !!!!
pi_70662329
Nou pm me je nummer even (+foto) en dan help ik je wel even van de geilheid af
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 5 juli 2009 @ 11:45:55 #14
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_70662358
quote:
Op zondag 5 juli 2009 11:44 schreef Ex-Lekkerlander het volgende:
Er zijn genoeg fokkers die zin hebben in een one-night stand met jou
Ik zou eerst een fotootje afwachten....
  zondag 5 juli 2009 @ 11:46:04 #15
97186 Rosbief
Gezond en mals
pi_70662363
Hij vindt je tieten lelijk, of er komt visgeur uit je voorbips.
Leer werkwoorden vervoegen, vlerk!
  zondag 5 juli 2009 @ 11:46:33 #16
24604 KwisatzHaderach
There are no facts
pi_70662377
quote:
Op zondag 5 juli 2009 11:44 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Als je haar nou een foto van jezelf pm'ed werkt het ook wel.
"I know," said Jane. "It's the most charming thing about humans. You are all so sure that the lesser animals are bleeding with envy because they didn't have the good fortune to be born homo sapiens."
  zondag 5 juli 2009 @ 11:46:37 #17
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_70662379
In een relatie moet je compromissen sluiten en jullie behoeften liggen kennelijk teveel uit elkaar. Vraag hem hoe vaak hij zou willen en vertel hem hoe vaak jij zou willen en zoek dan de gulden middenweg .

En anders idd maar een minnaar zoeken...
Niet meer actief op Fok!
  zondag 5 juli 2009 @ 11:46:46 #18
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_70662382
Ik kan me heel goed voorstellen dat je je afgewezen voelt. Ik heb zo'n situatie ook gehad en die afwijzing is nog wel het pijnlijkste. Op de lange termijn gaat dat niet werken, er moet iets gebeuren.

Ik denk dat het interessant is om te kijken waarom hij zo doet. In slaap vallen is bijvoorbeeld niet echt normaal, ook al heeft hij zelf niets met geile pakjes, dan nog doe je toch niet zo. Zit hij misschien onder de stress overdag zodat hij thuis doodmoe is? Is hij op andere gebieden ook passief? Is hij zelf ook wel gelukkig met hoe het loopt of is het een zwijger waar je nooit echt hoogte van krijgt? Is het iets van de laatste tijd of is het altijd zo geweest met hem?

In ieder geval moet hij er maar over praten. Pech voor hem als dat vervelend is. Als hij het blijft weigeren zie ik weinig hoop. En verder is het toch echt een kwestie van doen. Jij komt hem tegemoet door al ietsje minder kinky te seksen. Hij mag jou tegemoetkomen door wat meer te seksen dan zijn eigen idee is. Misschien wat logistieke dingen proberen (andere tijdstippen e.d.). De precieze invulling daarvan is ter discussie. Maar hij zal eerst echt moeten praten. Als hij dat niet wil, dan heb je dus geen intimiteit: niet fysiek en niet mentaal. Dan wordt het toch echt tijd om je conclusies te trekken.
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
  zondag 5 juli 2009 @ 11:50:35 #19
82546 Apekoek
terrorhenk
pi_70662470
Bizar verhaal, een man wil altijd neuken, althans toch wel minimaal 1 keer in de week! Ik voorzie inderdaad ook een onderliggend probleem waarover hij snel zijn scheur open zal moeten trekken. Anders moet je tegen hem zeggen dat je bij iemand anders je seksuele energie gaat botvieren, dan zal hij echt wel inhoudelijk gaan reageren.
pi_70662506
/relatie
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  zondag 5 juli 2009 @ 11:53:09 #21
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_70662527
quote:
Op zondag 5 juli 2009 11:50 schreef Apekoek het volgende:
Bizar verhaal, een man wil altijd neuken, althans toch wel minimaal 1 keer in de week!
Per dagdeel.
Bio is baas. Ik ben niet meer op straat. Ik rij alleen langs om te kijken hoe het gaat.
  zondag 5 juli 2009 @ 11:54:17 #22
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_70662556
quote:
Op zondag 5 juli 2009 11:44 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Ik eerst!
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
  zondag 5 juli 2009 @ 11:55:37 #23
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_70662588
Hoe oud zijn je man en jij?
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
  zondag 5 juli 2009 @ 11:56:03 #24
244693 SexPistol
The Joy Division
pi_70662598
Een man die geen seks wil met zijn oversekste vrouw..

Sounds pretty gay to me..
Where figures from the past stand tall,
And mocking voices ring the halls.
Imperialistic house of prayer,
Conquistadors who took their share.
pi_70662602
Ik vraag me ook af of het eerst anders was?
Ik denk eigenlijk dat jij niet de enige bent die zich afgewezen voelt, hij wss ook.
Jij wil dingen die hij jou niet kan/wil geven, dus in feite maak je hem duidelijk dat hij faalt.
Mss denkt hij wel dat jij vreemdgaat (omdat jij vaker en heftiger wil) en is hij daar onzeker over?

Ik zou er over praten met hem, lijkt me erg belangrijk
pi_70662619
quote:
Op zondag 5 juli 2009 11:56 schreef SexPistol het volgende:

Dan was anaal geen probleem geweest lijkt me
pi_70662648
Hel veel zielige opmerkingen hier.
Maargoed.
Kun je er wel met hem over praten?? Is het je duidelijk wat zijn probleem is?
Dat je graag sex wilt is logisch en gezond maar leg er niet te veel druk op want dat kan funest zijn.
Laat hem het uitleggen, denoods met een sexuoloog/psycholoog erbij.
Als je echt met hem door wilt dan moet je een oplossing vinden.
Succes.
ACB-Team.nl
  zondag 5 juli 2009 @ 11:59:08 #28
27929 piere
doe mij maar bier
pi_70662659
Dit moet een hoax zijn!
fok you ja!
  zondag 5 juli 2009 @ 12:00:05 #29
19370 kL0j00h
Hoe vager, hoe beter
pi_70662679
Vreemd verhaal. Praat er gewoon eens over met hem.

Ik wil elke dag wel. Het liefst meerdere keren per dag Gelukkig heeft mijn verloofde ook regelmatig zin. Wel iets minder. Maar ik ben met gemiddeld 3 a 4 keer per week tevreden. En dat na 10 jaar nog.
pi_70663464
Je man is ingekakt. Ik zou eens met hem naar een sexuoloog ofzo gaan. Het is nl. niet normaal dat je man niet met je wil vrijen en schijnbaar praat hij er uit zichzelf niet over.
Andere opties als vreemdgaan helpen niet echt in een dergelijke situatie maar ja als je man geen krimp geeft dan moet je misschien maar ens iets anders overwegen, je bent nog jong genoeg om een echte vent te scoren.
Supra Groningam Nihil
Postjubilea: 10.000 15.000 20.000 25.000
Sit jou kop in die koei se kont en wag tot die bul jou kom holnaai
Wat niemand je vertelt over de bioindustrie, geen bloed maar feiten
pi_70663566
Misschien is je man afgeknapt op jouw wensen (spanking, telefoonsex etc.) en is hij onzeker geworden.
Begin eens opnieuw en dan heel rustig en weloverwogen, niet meteen met beginnen
Voor de rest zijn jullie gelukkig dus daar kan het niet aan liggen.
  zondag 5 juli 2009 @ 12:38:36 #32
244693 SexPistol
The Joy Division
pi_70663684
quote:
Op zondag 5 juli 2009 11:56 schreef Wazeggie het volgende:

[..]

Dan was anaal geen probleem geweest lijkt me
Mehh, denk dat het dan toch weer een hele andere slag is..
Where figures from the past stand tall,
And mocking voices ring the halls.
Imperialistic house of prayer,
Conquistadors who took their share.
pi_70663695
bind hem vast en neem hem todat hij helemaal leeg is
Playing Da Music That's Right For The Moment
pi_70663762
ik snap jou niet..na 4 jaar ga je pas klagen???

Dumpen!Want als de rollen omgedraaid waren, had hij jou allang gedumpt..
Ik snap tevens ook niet waarom je het nu pas post, na 4 jaar..

Slotje!
  zondag 5 juli 2009 @ 12:50:50 #35
39732 Mr.Zed
Ik besluit niets te beslissen.
pi_70664016
Is het de afgelopen 4 jaar wel anders geweest?
Zo ja: praat er met hem over.
Zo nee: niet zeuren (en praat er met hem over).

Als het probleem niet opgelost (kan) word(en), zul je moeten kiezen tussen ermee leren leven of op zoek gaan naar sex. Let wel, dat laatste is niet altijd de weg naar geluk.

Ikzelf krijg ook niet zo veel als ik wil (sterker nog, in mijn relatie zijn de verschillen groter dan in jouw verhaal), maar ben toch al 14 jaar trouw.
Eén voordeel (en troost voor jou?): in de jaren zijn we wel naar elkaar toe gegroeid qua behoefte.

De keuze zul je zelf moeten maken.
Kunst zonder trein.
pi_70664061
misschien gaat hij vreemd
Op zaterdag 23 juni 2007 18:54 schreef MASD het volgende:
Double-Helix is mijn held vandaag! _O_
pi_70664101
Je verhaal doet me denken aan mijn laatste partner. Voor hem was 1 keer in de 2 maanden sex voldoende. Ook was de sex een standaard ritueel. Enige diversiteit zat er niet echt in, wat ik ook uit de kast toverde. Lingerie werd niet eens gezien.
Ik snap hoe onzeker je daardoor kunt voelen, Je wilt toch begeert worden.
Maar als ik jou verhaal lees, lees ik dat de relatie wel goed zit. De basis.
( het is mijn ex partner omdat die basis ook niet goed zat en bij het missen van en de sex en een slechte basis heeft het geen stand gehouden)

Maar hij kiest er voor om bij jou te zijn dus denk ik dat die onzekerheid niet nodig is. Hoewel de meeste mannen verbaast reageren als ze horen dat een man niet zo veel op heeft met sex, omdat je in de regel meer hoort over vrouwen die minder vaak willen toch komt het voor.

Jou frustratie? Je zegt dat je het erg sneu vind om met je zelf aan de gang te gaan? Waarom? Je bent mens, hebt gevoelens en behoeften. Wanneer die van jullie niet om elkaar aansluiten zul je toch een manier moeten vinden om zelf wel aan je behoeften te komen. Koop wat leuke dingetjes voor je zelf ..

Enne misschien eens een keer proberen voor zijn ogen met je zelf te spelen? Wie weet vind hij dit een geweldige ervaring. Zo kom jij aan je trekken en misschien triggert het hem om wat actiever te zijn?
"Take the first step in faith. You don't have to see the whole staircase, just take the first step."
pi_70664262
't Wordt tijd dat TS de vragen in dit topic eens gaat beantwoorden Ik neem aan dat het niet al 4 jaar lang zo is? Ik zou 't na 4 weken al zat zijn als mn vriendin zon saaierd is in bed
  zondag 5 juli 2009 @ 13:37:22 #39
238641 Hondenbrokken
Ik ga echt geen katten voeren.
pi_70665363
Hij heeft een SOA, psychische problemen of een lidmaatschap bij het andere team.
Jesus hates you.
pi_70665933
quote:
Op zondag 5 juli 2009 11:36 schreef Gia.1984 het volgende:

Ben een ontzettend sexueel en passioneel ingesteld persoon. Ik hoef niet eens iedere dag, maar meer dan 1 keer per week 5 minuten lang zou ik fijn vinden. Wat vaker, wat langer, intenser graag.

Ik heb al moeten accepteren dat hij qua sex niet hetzelfde wil als mij. Anaal, spanking, dingen als aan mijn haren trekken en geile praat wil hij ook niets van hebben.
Het proberen van spanning opbouwen dmv SMSjes, in zijn oor fluisteren, lingerie, er om vragen werkt allemaal niet. Ik stond een keer met zwarte dijlaarzen voor zijn neus en hij keerde zich om en viel in slaap.
Misschien vind hij dat juist wel niet aantrekkelijk of intimiderend? Ik geef toe dat ik mijn eigen voorstellingsvermogen aan het oprekken ben, maar het is natuurlijk helemaal niet gezegd dat iedereen zich daartoe aangetrokken voelt. Het heet niet voor niks kinky, het is erg in en het 'mag' allemaal tegenwoordig, gelukkig wel, maar ook niet alle mannen zijn hetzelfde. Misschien werkt juist knus met zijn tweeen onder de dekens in het donker wel voor hem.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
  FOK!fotograaf zondag 5 juli 2009 @ 17:58:03 #41
137066 fokkieslim
pi_70673802
Misschien is het voor hem geen probleem als je de sex bij een ander zoekt.
pi_70673986
Vind het altijd zo vreemd dat iemand een topic als dit opent en er vervolgens niet meer in post.

Het is bijv. idd erg belangrijk om bij dit verhaal te weten of het in het begin van de relatie anders was.
Religion taking credit for morality and ethics is like Justin Bieber taking credit for the creation of music.
  zondag 5 juli 2009 @ 18:08:19 #43
254498 Druktemaker
Donateur Asielactie 2009
pi_70674156
quote:
Op zondag 5 juli 2009 11:46 schreef Rosbief het volgende:
Hij vindt je tieten lelijk, of er komt visgeur uit je voorbips.
She might forget you, her pussy wont.
pi_70674661
quote:
Op zondag 5 juli 2009 18:03 schreef UltraR het volgende:
Vind het altijd zo vreemd dat iemand een topic als dit opent en er vervolgens niet meer in post.
Niet iedereen zit de heledag op Fok! ..
pi_70675003
quote:
Op zondag 5 juli 2009 11:56 schreef SexPistol het volgende:

Herkenbaar. Ik denk dat dat nog weleens "waar" kan zijn....
pi_70675007
quote:
Op zondag 5 juli 2009 18:26 schreef raaavi het volgende:

[..]

Niet iedereen zit de heledag op Fok! ..
Nee klopt, maar als je met zo'n probleem zit zul je toch verwachten dat je graag opmerkingen of oplossingen van anderen wil weten.
ACB-Team.nl
  zondag 5 juli 2009 @ 18:45:13 #47
256575 Joe-Momma
same planet different world
pi_70675179
Die man van je is waarschijnlijk verstopt in de 'kast'!!!

Welke gezonde hetro man wil nou niet regelmatig sex met zijn vrouw??

Wie weet vind hij het niet erg als jij je sexuele genot buiten de deur zoekt aangezien hij niet aan je eisen kan/wil voldoen.

En verder vind ik het ook vreemd dat de TS niet meer reageerd... Soms geschrokken van alle replies???
pi_70675470
Ik zit niet de hele dag achter internet nee...

Wees gerust. Ben er weer : )

Dank je wel voor alle reactie´s. Nou ja, niet allemaal ; )

Ik zat niet te denken aan vreemdgaan (maar bedankt voor de aanbiedingen)
En hij heeft ook echt geen ander.
Hij heeft ook wel een drukke baan en is wel eens moe, tuurlijk dat heb ik ook
maar alsnog heb ik altijd veel zin.
Hij is ook geen homo. Of een SOA klant.
En nee het is geen hoax. I wish.

Hij is trouwens 26 jaar. En de eerste 2 jaar wou ie wel vaker seks.
Het is niet alleen dat ik ´kinky´ dingen wil hoor. Iedereen houd van andere dingen.
Af en toe vind ik het gewoon wel fijn en spannend.

Ik zou op dit moment alleen al blij zijn als ie me gewoon eens zou nemen.

Een sexuoloog is een idee, want met zijn tweeën praten heeft ook geen zin.

Maar blij te lezen dat aan de reactie´s te zien het niet aan mij ligt.

xx.
pi_70675605
mail hem dit topic
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=vyKfQkAWiH4&feature=related[/youtube]
pi_70677360
quote:
Op zondag 5 juli 2009 18:58 schreef Technofreakzz het volgende:
mail hem dit topic
Brilant idee.

Misschien leuker als ik het print met een mooi lijstje erom heen....
Zal ik er een boekje met standjes bij geven als hint?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')