Je verhaal doet me denken aan mijn laatste partner. Voor hem was 1 keer in de 2 maanden sex voldoende. Ook was de sex een standaard ritueel. Enige diversiteit zat er niet echt in, wat ik ook uit de kast toverde. Lingerie werd niet eens gezien.
Ik snap hoe onzeker je daardoor kunt voelen, Je wilt toch begeert worden.
Maar als ik jou verhaal lees, lees ik dat de relatie wel goed zit. De basis.
( het is mijn ex partner omdat die basis ook niet goed zat en bij het missen van en de sex en een slechte basis heeft het geen stand gehouden)
Maar hij kiest er voor om bij jou te zijn dus denk ik dat die onzekerheid niet nodig is. Hoewel de meeste mannen verbaast reageren als ze horen dat een man niet zo veel op heeft met sex, omdat je in de regel meer hoort over vrouwen die minder vaak willen toch komt het voor.
Jou frustratie? Je zegt dat je het erg sneu vind om met je zelf aan de gang te gaan? Waarom? Je bent mens, hebt gevoelens en behoeften. Wanneer die van jullie niet om elkaar aansluiten zul je toch een manier moeten vinden om zelf wel aan je behoeften te komen. Koop wat leuke dingetjes voor je zelf ..
Enne misschien eens een keer proberen voor zijn ogen met je zelf te spelen? Wie weet vind hij dit een geweldige ervaring. Zo kom jij aan je trekken en misschien triggert het hem om wat actiever te zijn?
"Take the first step in faith. You don't have to see the whole staircase, just take the first step."