quote:Op dinsdag 7 juli 2009 17:08 schreef appelsjap het volgende:
Serieus? Ik kan echt niets vinden
Jullie bedoelen toch niet BF: BC2 toch?![]()
nee hoor heb ik me al uren mee vermaaktquote:Op dinsdag 7 juli 2009 17:26 schreef Sala-adin het volgende:
Ik ga worms armegeddon kopen of is dat een slechte koop?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
Waar komt deze plotselinge aversie tegen TVP opeens vandaan eigenlijk? Kan je daar antwoord opgeven zonder gelijk dit bericht te wissen?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 18:05 schreef Strolie75 het volgende:
Opgeruid. Probeer iets nuttigs toe te voegen aan het topic.
Me!quote:Op dinsdag 7 juli 2009 16:55 schreef Wessiej het volgende:
Morgen Battlefield time, wie gaat hem allemaal halen?
Zelfs mn ontopic reactie over worms armageddon is verwijderd? Waar slaat dat op?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 18:05 schreef Strolie75 het volgende:
Opgeruid. Probeer iets nuttigs toe te voegen aan het topic.
Lees GAM FAQ en feedback topique en GAM FAQ en feedback topique maar eens door. Daar wordt het allemaal helder uitgelegd.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 18:31 schreef MPC60 het volgende:
[..]
Waar komt deze plotselinge aversie tegen TVP opeens vandaan eigenlijk? Kan je daar antwoord opgeven zonder gelijk dit bericht te wissen?
Ik zou een klacht indienen in het feedback topic!quote:Op dinsdag 7 juli 2009 18:32 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Zelfs mn ontopic reactie over worms armageddon is verwijderd? Waar slaat dat op?
Ik heb alles daar gelezen ja maar volgens mij heeft dat toch geen zin.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 18:33 schreef Bart het volgende:
[..]
Ik zou een klacht indienen in het feedback topic!
het gaat er slecht aan toe met de wereldquote:Op dinsdag 7 juli 2009 18:39 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Ik heb alles daar gelezen ja maar volgens mij heeft dat toch geen zin.
OP verwijderen (terwijl het topic al lang dicht was en niemand een nieuwe maakte, het ging me om een nieuw topic niet om een volle OP) en een ontopic reactie van me verwijderen.
En in het feedback topic wordt gesproken over 'een stukje volwassenheid'....
TT veranderen snap ik nog wel.
Maargoed, 3 miljoen fans in rockband2
Beleid ten aanzien van TVP'squote:Op dinsdag 7 juli 2009 18:32 schreef Bart het volgende:
[..]
Lees GAM FAQ en feedback topique en GAM FAQ en feedback topique maar eens door. Daar wordt het allemaal helder uitgelegd.
Secret of Monkey Island morgen en Castle Crashers.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 18:43 schreef Stephan1237 het volgende:
Ik ga een 4200 punten kaart kopen.
Daarvan koop ik Battlefield 1943 en Worms 2 = 2000 punten
dan heb ik nog 2200 punten over, waar zal ik deze aan uitgeven, castle crashers??
Braidquote:Op dinsdag 7 juli 2009 18:43 schreef Stephan1237 het volgende:
Ik ga een 4200 punten kaart kopen.
Daarvan koop ik Battlefield 1943 en Worms 2 = 2000 punten
dan heb ik nog 2200 punten over, waar zal ik deze aan uitgeven, castle crashers??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |