Het is ook raar... Postuum met 15 tracks in de Mega Top 50 staan!quote:Op dinsdag 7 juli 2009 14:22 schreef staticdata het volgende:
[..]
Ik snap je punt en je hebt wel gelijk, maar blijf het vreemd vinden dat het zo gaat in de wereld. Maar wat ik hypocriet vind is dat er veel media is die hem heeft afgeblaft en hem nu loopt op te hemelen. Dan zie je weer de commerciele waarde van MJ. Hier merk je letterlijk de ene zijn dood de ander zijn brood.
Sony spint ook garen bij zijn dood met de verkoop van de cd's.
Het hypocriete slaat dus niet op MJ zelf.
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 14:48 schreef ursel het volgende:
Denk laat ik de tour weer ff aanzetten, is het eerste dat ik zie die Menchov onderuit gaan..![]()
Ach ja, een ding scheelt, hij is niet de enige die onderuit gaat..quote:Op dinsdag 7 juli 2009 15:53 schreef FJD het volgende:
[..]![]()
Ach ja, het is weer eens wat anders; Menchov die in de eerste week al de Tour verliest.
Mooi manquote:Op dinsdag 7 juli 2009 15:57 schreef ursel het volgende:
Ach ja, een ding scheelt, hij is niet de enige die onderuit gaat..![]()
Nee man! MJ kijken!quote:Op dinsdag 7 juli 2009 16:02 schreef FJD het volgende:
[..]
Mooi man![]()
Vanavond maar weer de avondetappe kijken
Wel weer goed voor de jeugd die nog niet echt van hem gehoord hebbenquote:Op dinsdag 7 juli 2009 15:26 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Het is ook raar... Postuum met 15 tracks in de Mega Top 50 staan!
Ik denk van niet!quote:
Hehe idd! Maar gezien z'n rit van vandaag komt dat geel wel goedquote:Op dinsdag 7 juli 2009 17:28 schreef FJD het volgende:
[..]
Ik denk van niet!
-edit-
en we gaan achter de komma kijken
-edit-
Cancellara houdt t geel
Vrijdag aankomst op HC dus dan is Cancellara er zeker afquote:Op dinsdag 7 juli 2009 17:40 schreef Morpheus2002 het volgende:
Hehe idd! Maar gezien z'n rit van vandaag komt dat geel wel goed
Nooit anders geweest toch ?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 15:53 schreef FJD het volgende:
[..]![]()
Ach ja, het is weer eens wat anders; Menchov die in de eerste week al de Tour verliest.
Stream eens naar m'n iPhone.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 18:38 schreef Morpheus2002 het volgende:
Voor de internetkijkers:
http://www.nos.nl/journaal24/
Live uitzending Ned. 3
Afgelopen jaren had ik de eerste twee weken nog wel het idee dat Menchov kans maakte. Dan faalde hij vervolgens in de derde week maar dan had ik iig twee spannende weken gehadquote:
Laat maar gadverdamme wat heb ik een hekel aan al die showbizz programma's.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:42 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Helemaal niks van MJ gezien vanavond...
Misschien toch eens de hoogtepunten ergens kijken.
Mee eens! Alleen vind in Heal The World een prachtig nummer! De beste als het om de rustige gevoelige nummers gaat naar mijn ideequote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:33 schreef jpjedi het volgende:
Typisch Amerikaans ceremonie maar toch wel erg mooi zeg. Indrukwekkend statement van de overheid na de bekenning van dat jongetje dat dus niet misbruikt blijkt te zijn geweest. Jammer dat het na zijn dood moet komen en mede oorzaak was van MJ`s weg naar het graf.
Ik had echter verwacht dat die regisseur een stukje zou laten zien van zijn nieuwe tour die echt enorm gaaf zou zijn geworden. Werd het dat uitgekauwde heal the world gedoe. \
Mooi was wel weer die anekdotes van Die Motown gast en Smokey.
Ach ja weer een stukje geschiedenis erbij.
quote:Op woensdag 8 juli 2009 09:26 schreef FJD het volgende:
Hypotheek is rondNog even langs beide notarissen en dan hoppakee
quote:Op woensdag 8 juli 2009 09:26 schreef FJD het volgende:
Hypotheek is rondNog even langs beide notarissen en dan hoppakee
+ de kosten van een house warming party..quote:Op woensdag 8 juli 2009 09:43 schreef FJD het volgende:
Iedereeen juichen omdat ik bijna 200k aan schuld op me heb hangen![]()
![]()
Welcome to the clubquote:Op woensdag 8 juli 2009 09:43 schreef FJD het volgende:
Iedereeen juichen omdat ik bijna 200k aan schuld op me heb hangen![]()
![]()
BoF! Housewarmings vallen sinds 2 jaar onder "verbouwing" en daarmee in t bouwdepot. Daar zit dus voor 8k ruimte inquote:
Geef maar een seintje als je die trap wilt lenen.quote:Op woensdag 8 juli 2009 10:07 schreef FJD het volgende:
[..]
BoF! Housewarmings vallen sinds 2 jaar onder "verbouwing" en daarmee in t bouwdepot. Daar zit dus voor 8k ruimte in
Daar kan je heul veul biertjes voor drinken..quote:Op woensdag 8 juli 2009 10:07 schreef FJD het volgende:
[..]
BoF! Housewarmings vallen sinds 2 jaar onder "verbouwing" en daarmee in t bouwdepot. Daar zit dus voor 8k ruimte in
Ja okee, maar dan heb je nog een gat van 2k. Ik bedoel een beetje BoF feest doet al gauw 10kquote:Op woensdag 8 juli 2009 10:07 schreef FJD het volgende:
[..]
Kratje gulden draak moet er van die 8k wel af kunnen voor je denk ik..quote:Op woensdag 8 juli 2009 10:44 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Ja okee, maar dan heb je nog een gat van 2k. Ik bedoel een beetje BoF feest doet al gauw 10k
Of ben ik niet uitgenodigd
In ieder geval gefeliciteerd
Twee jaar terug zat er nog voor 2k aan nieuw glazuur voor de WC in maar tegenwoordig hoeft dat niet meer omdat Kev minder is gaan drinken.quote:Op woensdag 8 juli 2009 10:44 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Ja okee, maar dan heb je nog een gat van 2k. Ik bedoel een beetje BoF feest doet al gauw 10k
Of ben ik niet uitgenodigd
In ieder geval gefeliciteerd
Wat dan??quote:Op woensdag 8 juli 2009 13:15 schreef jpjedi het volgende:
OMG die Voeckler is weer eens weg. Fail nummer 73 in zijn carrière
quote:Ajax versterkt zich met Verhoeven
AMSTERDAM - Ajax heeft een nieuwe doelman. Jeroen Verhoeven komt over van FC Volendam en tekent voor die jaar.
Meester faler in kansloze ontsnappingen.quote:Op woensdag 8 juli 2009 13:22 schreef ursel het volgende:
[..]
Wat dan??
En waarom is er geen LIVE stream momenteel??
14:30 Volgens de NOS pas..quote:Op woensdag 8 juli 2009 13:51 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Meester faler in kansloze ontsnappingen.
stream om 14:00 maar ik ga zo meteen voor een project naar de hoge school van Kortrijk.![]()
Tussensprint:
1: Geslin
2: Hutaro
3: Voeckler
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |