Inderdaad, straks hoort Shizzle_Nizzle ook bij de Shitty Five, en dan moet ik me sig weer wijzigen in Shitty Six...quote:Op donderdag 9 juli 2009 13:59 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Het lijkt me slim om die reactie te editten. Zo speel je het alleen maar in de kaart.
Voor 5,- int uur had ik het hem lekker zelf op laten lossenquote:
Betaal jij die 15,-quote:Op donderdag 9 juli 2009 14:20 schreef FJD het volgende:
[..]
Voor 5,- int uur had ik het hem lekker zelf op laten lossen
boeiend, je rijdt toch om te winnen of niet? sowieso die domme afspraken, als ik op de laatste dag in parijs als 2e geklasseerde nog kan winnen dan zou ik dat ook doen, en niet netjes afwachten tot de massasprint.quote:Op donderdag 9 juli 2009 13:42 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Dat zeg ik, Peloton opnaaien en op deze manier geel pakken levert veel onmin op.
Alleen alstie dan ook m'n plafods komt witten.quote:
Moet je IJs bellen, die is goed in witten..quote:Op donderdag 9 juli 2009 15:40 schreef FJD het volgende:
[..]
Alleen alstie dan ook m'n plafods komt witten.
Armstrong-Contador op Ventoux, als de stand zo blijft dan wordt dat een legendarische strijdquote:Op donderdag 9 juli 2009 15:07 schreef Incolumis het volgende:
boeiend, je rijdt toch om te winnen of niet? sowieso die domme afspraken, als ik op de laatste dag in parijs als 2e geklasseerde nog kan winnen dan zou ik dat ook doen, en niet netjes afwachten tot de massasprint.
Zie je wel! zijn linke beesten!quote:Op donderdag 9 juli 2009 18:31 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Fer, wat leer jij die hamster allemaal???
[ afbeelding ]
Nope, weekend zit volgeboekt met onder andere de West Brabant Rally.quote:Op donderdag 9 juli 2009 19:34 schreef dutch_cyclist het volgende:
Ferdi, Ursel, Raffie en JP, gaan jullie mee zaterdag naar de fietsmeet?
Wij gaan overdag een paar proeven kijken, meestal met een groep. Ga je mee?quote:Op donderdag 9 juli 2009 19:52 schreef FJD het volgende:
Ik heb twee avondjes zuipen, wat werk, wat huis en die Rally klinkt ook wel gaaf
Ow ja en ik heb een kutconditie
ijsmeis.zip ook goedquote:Op donderdag 9 juli 2009 20:55 schreef Sickert het volgende:
bf2 aan de praat alleen nu is Punkbuster de kwallebak aan het uithangen
kan er iemand Pnkbstra.exe en pnkbstrb.exe naar me sturen
heb het ooit eerder gehad en gewoon die 2 bestandjes in mn opstart mapje gemikt..
Kun je toch downen??quote:Op donderdag 9 juli 2009 20:55 schreef Sickert het volgende:
bf2 aan de praat alleen nu is Punkbuster de kwallebak aan het uithangen
kan er iemand Pnkbstra.exe en pnkbstrb.exe naar me sturen
heb het ooit eerder gehad en gewoon die 2 bestandjes in mn opstart mapje gemikt..
Het was mijn voorstel om de zaterdag te gaan einstein..quote:Op donderdag 9 juli 2009 19:34 schreef dutch_cyclist het volgende:
Ferdi, Ursel, Raffie en JP, gaan jullie mee zaterdag naar de fietsmeet?
Hier een heb je een idee, alleen zijn ze hier wat ouderquote:Op donderdag 9 juli 2009 21:12 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Die heb ik nu zelfs na de lan nog steeds niet.
PM maar evenquote:Op donderdag 9 juli 2009 21:12 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Die heb ik nu zelfs na de lan nog steeds niet.
BF ging heel goed toen jij weggingquote:Op vrijdag 10 juli 2009 07:35 schreef FJD het volgende:
Een hele goede morgen
Ohja, Cohen's aanpak voor taxigeweld; er komt een gebiedsverbod voor mensen die zich misdragen.
Dat zal ze leren!
Ik niet, dus je hebt PMquote:Op vrijdag 10 juli 2009 07:32 schreef Bart het volgende:
[..]
PM maar even
edit: oh je hebt hem inmiddels al
Je hebt ook al antwoordquote:
Totaal anders dan die van mij:quote:Op vrijdag 10 juli 2009 08:10 schreef Morpheus2002 het volgende:
AD Rondemaster team voor vandaag:
Alberto Contador
Lance Armstrong
Andreas Klöden
Denis Menchov
Sylvain Chavanel
Ķscar Pereiro
Christophe Moreau
David Moncoutié
Laurent Lefčvre
Toch maar Menchov, tegen beter weten in vrees ik
Armstrong gaat zeker goed omhoog. Alleen denk ik ook niet dat hij geel pakt. Ik vermoed toch gewoon contador die als eerste boven komt en daarachter Andy Schleck met mogelijk Armstrong.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 08:16 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Totaal anders dan die van mij:
Alberto Contador 5.185.961 5.185.961 Verkoop renner
Cadel Evans 4.648.199 4.648.200 Verkoop renner
Andreas Klöden 3.931.889 3.931.889 Verkoop renner
Carlos Sastre 3.899.855 3.899.856 Verkoop renner
Levi Leipheimer 3.782.159 3.782.160 Verkoop renner
Roman Kreuziger 3.517.037 3.517.038 Verkoop renner
Andy Schleck 3.381.782 3.381.782 Verkoop renner
Maxime Monfort 1.516.610 1.516.611 Verkoop renner
Laurens ten Dam 1.160.671 1.160.671 Verkoop renner
Mencov zie ik het echt niet meer doen. Laurens is nu vrij om te gaan en kan lekker klimmen. Ontsnappers zou kunnen maar die pukkel aan het eind kan veel plannen in duigen doen vallen. Kreuzinger zal moeten om in de top 10 te blijven en Monfort kan de top 10 binnen rijden als hij mee gaat. Het is een gegeven dat toppers van de Giro in de tour het lastig hebben.
Armstrong is een gok.. ik geloof er nog niet in eigenlijk. Misschien zit ik er wel compleet naast.
Ik kijk ut al elke dag..quote:Op vrijdag 10 juli 2009 09:56 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Armstrong gaat zeker goed omhoog. Alleen denk ik ook niet dat hij geel pakt. Ik vermoed toch gewoon contador die als eerste boven komt en daarachter Andy Schleck met mogelijk Armstrong.
Vervolgens een groepje met Sastre, Evans en Menchov, Frank Schleck zit daar ook bij denk ik. Alle helpers van Astana zullen daarom omheen binnen komen.
Ach het blijft een beetje koffie dik kijken, maar na vandaag weten we weer wat meer
Ik zit vandaag in ieder geval voor de buis
Was ijsmeis niet 16 op die fotos... Ofwel KP...quote:Op vrijdag 10 juli 2009 01:34 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Hier een heb je een idee, alleen zijn ze hier wat ouder
[afbeelding]
HD op een telefoon schermpje..quote:
Deze komt gewoon van het forum af. Hier is ze oud genoeg.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 10:26 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Was ijsmeis niet 16 op die fotos... Ofwel KP...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |