Als je oud genoeg bent om zelf die foto's te maken, ben je ook oud genoeg voor de consequenties... In verband met 16 jarige sletjes die zo nodig naaktfoto's van zichzelf rondsturen dan eyquote:Op vrijdag 10 juli 2009 11:03 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Deze komt gewoon van het forum af. Hier is ze oud genoeg.
Dit is de limited extended editionquote:Op vrijdag 10 juli 2009 11:04 schreef Keltie het volgende:
[..]
Ik wist niet dat ze nieuwe foto's had gemaakt?
Heb alleen de rage over ijsmeis.zip 1 gehoord
Wil 'em wel even naar je toemailen? PM je mailadres maarquote:Op vrijdag 10 juli 2009 11:55 schreef Shizzle_Nizzle het volgende:
Wil ook best wel dat zip bestandje hebbenff kijken waar jullie het over hebben
Leipi had ik er nog uit gegooid vandaag voor Armstrong. Die Armstrong was erg opvallend psychologisch bezig bezig met zijn Twitte.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 09:56 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Armstrong gaat zeker goed omhoog. Alleen denk ik ook niet dat hij geel pakt. Ik vermoed toch gewoon contador die als eerste boven komt en daarachter Andy Schleck met mogelijk Armstrong.
Vervolgens een groepje met Sastre, Evans en Menchov, Frank Schleck zit daar ook bij denk ik. Alle helpers van Astana zullen daarom omheen binnen komen.
Ach het blijft een beetje koffie dik kijken, maar na vandaag weten we weer wat meer
Ik zit vandaag in ieder geval voor de buis
Lekkere weddenschap zegquote:Op vrijdag 10 juli 2009 12:06 schreef IJsmuts het volgende:
ik wil wedden met iemand dat armstrong vandaag geel pakt
Gezien de reacties daar zal de klus nog zwaarder worden dan van een ajacied een feyenoorder maken..quote:Op vrijdag 10 juli 2009 11:50 schreef Keltie het volgende:
1 topic voor jullie:
Fietsers willen ook de weg op
Het zou natuurlijk al helpen als bejaarden gewoon op hun eigen helft blijven fietsen. Dan kun je gewoon inhalen zonder problemen.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 12:15 schreef ursel het volgende:
Gezien de reacties daar zal de klus nog zwaarder worden dan van een ajacied een feyenoorder maken..
Mja, tis een zelfde discussie tussen bumperklevers en linksrijders.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 12:19 schreef FJD het volgende:
[..]
Het zou natuurlijk al helpen als bejaarden gewoon op hun eigen helft blijven fietsen. Dan kun je gewoon inhalen zonder problemen.
staatquote:Op vrijdag 10 juli 2009 12:14 schreef FJD het volgende:
Krat Juup dat Contador voor Armstrong over de streep komt.
Zozo, dat zijn de betere weddenschappenquote:Op vrijdag 10 juli 2009 12:14 schreef FJD het volgende:
[..]
Lekkere weddenschap zeg
homoquote:Op vrijdag 10 juli 2009 12:22 schreef ursel het volgende:
Als iedereen nou eens rekening met elkaar zou houden zeg.. wat zou de wereld dan mooi zijn zeg..
npquote:
Kloptquote:Op vrijdag 10 juli 2009 10:29 schreef ursel het volgende:
[..]
HD op een telefoon schermpje..
Daarnaast, er moet ook van werk naar huis gegaan worden en volgens mij werkt een ieder nog wel rond een uurtje of 14:30 als de uitzending begint..
Mis je toch een cruciaal half uurtje..quote:Op vrijdag 10 juli 2009 12:34 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Klopt
Half 4 naar huis en dan vanaf 4 uur thuis kijken
Alweer? Heb de laatste schok net verwerktquote:Op vrijdag 10 juli 2009 13:13 schreef RudyCarell het volgende:
Nieuwe Xbox Dashboard? http://www.computerandvideogames.com/article.php?id=219166
Je hebt de link ook al?quote:
waar ga je eigenlijk naar toe?quote:Op vrijdag 10 juli 2009 15:54 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Heerlijk lekker de koffer inpakken met de tour op de achtergrond.
verkapte kijk-mij-straks-eens-lekker-op-vakantie-gaan-post
http://tour2009.nos.nl/live/index/quote:Op vrijdag 10 juli 2009 16:00 schreef FJD het volgende:
Ist peleton nog helemaal intact? Los van de vluchters dan. Op Nu zie ik alleen tussenstand van eerste 50 renners en ik zie geen Contador erbij staan
Je wil graag een zeiken op de iPhone omdat er geen Flash support opzit hèquote:
http://imobilecinema.com/quote:Op vrijdag 10 juli 2009 16:04 schreef FJD het volgende:
[..]
Je wil graag een zeiken op de iPhone omdat er geen Flash support opzit hè
dankquote:
quote:Op vrijdag 10 juli 2009 12:14 schreef FJD het volgende:
[..]
Lekkere weddenschap zeg
quote:
Kut prutsers dat het er zijnquote:Op vrijdag 10 juli 2009 19:03 schreef jpjedi het volgende:
Rondemaster wordt mss geneutraliseerd. De markt was nog open tijdens de eerste ontsnapping. Veel mensen hebben een opvallend goed score nu,
Precies hetzelfde als vorig jaarquote:
een echte vent stond in Brouwershaven naar Vera te kijkenquote:Op vrijdag 10 juli 2009 20:48 schreef IJsmuts het volgende:
Ben tros muziekfestival aant kijken en nu ben ik verliefd op kathleen
En waar was jij dan?quote:Op vrijdag 10 juli 2009 23:09 schreef Sickert het volgende:
[..]
een echte vent stond in Brouwershaven naar Vera te kijken![]()
en had dan gezien hoe ze vakkunding een snaar liet springen en gewoon doorspeelde
De echte inkopper is natuurlijk; als je echte mannen zocht, waarom heb je BoF! dan niet uitgenodigd?quote:Op zaterdag 11 juli 2009 01:19 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Dank kop ik hem wel in
En waar was jij dan?
quote:Beste heer / mevrouw,
Op het moment zijn wij de mogelijkheden aan het bekijken om dit op te lossen. Echter zal een mogelijke oplossing (waarschijnlijk) pas na het weekend doorgevoerd worden. Over de inhoud en impact van deze oplossing kunnen wij op het moment nog geen uitspraken doen.
Graag vragen wij uw begrip voor deze situatie. Wij zullen er alles aan doen om dit op te lossen.
Let op: de volgende etappes zullen gewoon meetellen voor het algemeen klassement.
Met vriendelijke groet,
Joris Timmers
AD Nieuwsmedia
PMquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |