Hij heet nu ook Muhammad Abdul-Azizquote:Op dinsdag 7 juli 2009 23:48 schreef Duderella het volgende:
[..]
O dat wist ik niet!![]()
Foei.![]()
Maar ik vind het wel een knapperd! Met dat grijze haar!
Emotie,en daar was z'n "optreden" niet minder om.Als je het als een optreden kunt noemen.Ben benieuwd hoe jij zingt als je verdriet hebt,Ik vond het kippenvel.quote:
Tof he? Hele mooie uitvoering, heb hem al een week op mijn haifs staan!quote:
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 23:54 schreef Greys het volgende:
[..]
Tof he? Hele mooie uitvoering, heb hem al een week op mijn haifs staan!
Maar nog steeds vals, net als Mariah. En Shaheen en Jermaine zongen ook niet vals.quote:
Thxquote:Op dinsdag 7 juli 2009 23:48 schreef Shitney het volgende:
[..]
Check!
Jij bent inderdaad net zo'n type als Paris en Prince. Ik vind dat je aan hen ook kunt zien dat ze weliswaar een redelijk blanke huid hebben, maar dat ze toch niet blank zijn. Knappe jongen ben je hoor!
Dies idd ook niet blank hoor.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 23:56 schreef Shitney het volgende:
Grr, zit ik het youtube filmpje voor de OP te zoeken, is er al een nieuw topic!
Maar over Nicole Richie: ze is weliswaar geadopteerd, maar ze is ook een halfbloedje.
Sorryquote:Op dinsdag 7 juli 2009 23:56 schreef Shitney het volgende:
Maar over Nicole Richie: ze is weliswaar geadopteerd, maar ze is ook een halfbloedje.
Ik maak meer de associatie, "alles voor de show"quote:Op dinsdag 7 juli 2009 23:47 schreef Argento het volgende:
[..]
Oh nou, ik heb alleen maar een meisje gezien dat in de directe nabijheid van haar dode vader op het moment van afscheid wilde benadrukken wat een fijne papa hij is geweest.
Ik leg, zeker gezien de omstandigheden en de onmiskenbare oprechtheid van haar optreden, niet direct een verband met de incestbeschuldigingen (die overigens in een court of law van tafel zijn geveegd). Maar goed, iedereen moet maar voor zichzelf weten welke associaties er gemaakt moeten worden.
Heel mooi mengen ook!quote:Op dinsdag 7 juli 2009 23:56 schreef oh-oh het volgende:
Ik moet eerlijk zeggen dat ik ook bij vlagen niet geloofde dat die kids van hem waren maar dat ik het nu wel echt aan ze kon zien , qua uiterlijk.
Ik heb ook een donkere vader, alledrie de kids zijn blank, en mijn zusje heeft dan weer een echte hollandse vriend, en haar kids zijn dan weer onze kleur en lijken bij hun dan weer juist getint.
Kleur kan echt raar mengen en vererven hoor.
Ik vond het het puurste stukje van de hele avond!quote:Op woensdag 8 juli 2009 00:00 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ik maak meer de associatie, "alles voor de show"
Hoezo? Volgens MJ was het omdat een blanket juist warmte en liefde betekent.quote:Op woensdag 8 juli 2009 00:00 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik vind het zo sneu voor dat jongste jochie dat iedereen hem Blanket noemt..
Hoe durf je het te zeggen...quote:Op woensdag 8 juli 2009 00:00 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ik maak meer de associatie, "alles voor de show"
Het is anders een enorm liefdevol bedoelde bijnaam.quote:Op woensdag 8 juli 2009 00:00 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik vind het zo sneu voor dat jongste jochie dat iedereen hem Blanket noemt..
Ondanks mijn donkere achtergrond zijn mijn kinderen blonder dan blond. Komt ook deels door hun moeder die niet blank is, maar eerder witquote:Op dinsdag 7 juli 2009 23:56 schreef oh-oh het volgende:
Ik moet eerlijk zeggen dat ik ook bij vlagen niet geloofde dat die kids van hem waren maar dat ik het nu wel echt aan ze kon zien , qua uiterlijk.
Ik heb ook een donkere vader, alledrie de kids zijn blank, en mijn zusje heeft dan weer een echte hollandse vriend, en haar kids zijn dan weer onze kleur en lijken bij hun dan weer juist getint.
Kleur kan echt raar mengen en vererven hoor.
Heb je geen newsgroep? Op FTD staan ruim 30 MJ DVD's.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 23:58 schreef Doopy-X- het volgende:
Het concert op RTL5 is inderdaad The History Tour Munich, ik heb hem net gedownload van usenet maar met een verschrikkelijke crap kwaliteit. Ik houd me aanbevolen voor de RTL 5 versie
Heb jij kindjes? Je ziet er zelf nog zo jong uit!quote:Op woensdag 8 juli 2009 00:02 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ondanks mijn donkere achtergrond zijn mijn kinderen blonder dan blond. Komt ook deels door hun moeder die niet blank is, maar eerder wit
Grote voeten ook eigenlijkquote:Op woensdag 8 juli 2009 00:04 schreef yvonne het volgende:
Kijk die handen nou! Je zag het net héél goedEnorme handen voor een klein mensch!
quote:Op woensdag 8 juli 2009 00:02 schreef Stefan het volgende:
[..]
Heb je geen newsgroep? Op FTD staan ruim 30 MJ DVD's.
Waaronder live in Boekarest, 30 aniversity concert, HIStory Budapest, etc
Die is gewéldig, van de week het hele concert bekeken op Youtube, fantastische Jackson 5-medley met de gebroeders. Én Jill Scott trad ook op.quote:Op woensdag 8 juli 2009 00:02 schreef Stefan het volgende:
Waaronder live in Boekarest, 30th anniversary concert, HIStory Budapest, etc
Oh, die ene foto van Paris met Blanket is fantastisch. Wat een lieve kinderen.quote:Op woensdag 8 juli 2009 00:02 schreef Eef999 het volgende:
Ik vond juist vandaag heel duidelijk dat de kinderen halfbloed zijn, hier duidelijk te zien
Michael Jackson's kinderen zijn blank??
Dat bericht klopt niet, dat is later via haar advocaat naar buiten gebracht.quote:Op woensdag 8 juli 2009 00:05 schreef yvonne het volgende:
En wat nou dat die kinderen op de moeder lijken
Zei ze van de week niet dat ze alleen maar d'r baarmoeder uitgeleend had en verder niks?
En dat MJ zelfs niet de natuurlijke vader was
Nee, iemand had gezégd dat zij dat had gezegd.quote:Op woensdag 8 juli 2009 00:05 schreef yvonne het volgende:
Zei ze van de week niet dat ze alleen maar d'r baarmoeder uitgeleend had en verder niks?
I know maar er staat geen fatsoenlijke History tour rip, aleen de History video dvdquote:Op woensdag 8 juli 2009 00:02 schreef Stefan het volgende:
[..]
Heb je geen newsgroep? Op FTD staan ruim 30 MJ DVD's.
Waaronder live in Boekarest, 30 aniversity concert, HIStory Budapest, etc
Ja, ik zei vanavond nog tegen mn moeder die de middelste van mn zus mee had naar mij, dat wij vroeger gewoon ook witter leken omdat mn vader zo donker is. Dus in het totaalplaatje leken wij erg licht.quote:Op woensdag 8 juli 2009 00:02 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ondanks mijn donkere achtergrond zijn mijn kinderen blonder dan blond. Komt ook deels door hun moeder die niet blank is, maar eerder wit
Werd redelijk jong vader (24), en ook zie er ook nog vrij jong uit. Ik ben 27 maar mensen schatten me nog steeds rond de 20quote:Op woensdag 8 juli 2009 00:04 schreef Greys het volgende:
[..]
Heb jij kindjes? Je ziet er zelf nog zo jong uit!
Ja want iemands woord in de wereld is veel zeggendquote:Op woensdag 8 juli 2009 00:05 schreef yvonne het volgende:
Ah, oké, ( er lopen ook zoveel topicsquote:Op woensdag 8 juli 2009 00:06 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee, iemand had gezégd dat zij dat had gezegd.
Maar goed, iemand had ook gezegd dat Obama op de eerste rij zou zitten vanavond
Is het overbeamen niet gelukt?quote:Op woensdag 8 juli 2009 00:06 schreef Greys het volgende:
Maar goed, iemand had ook gezegd dat Obama op de eerste rij zou zitten vanavond
Zal nog wel getouwtrek komen. Al zijn ze niet zijn zaad, hij heeft ze opgevoed.quote:Op woensdag 8 juli 2009 00:05 schreef yvonne het volgende:
Ja weet ik, had ik ook gezien dat hij dat ooit eens uitlegde, maar ik vind het een sneue naam, alsof hij geen echte naam heeftquote:Op woensdag 8 juli 2009 00:02 schreef Greys het volgende:
[..]
Het is anders een enorm liefdevol bedoelde bijnaam.
Net als wij een kind schatje noemen.
Michael heeft die bijnaam ooit een keer uitgelegd, dat het een uitspraak is in hun familie. Als iemand verdriet had, dan moest diegene een blanket of love over zich heen krijgen, warmte en affectie.
Ik heb in de zomer groene ogen, en in de winter grijs/bruin. ook is mijn broertje een stuk donkerder dan ik, en is mijn zusje daarentegen weer de lichtste van de 3quote:Op woensdag 8 juli 2009 00:06 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja, ik zei vanavond nog tegen mn moeder die de middelste van mn zus mee had naar mij, dat wij vroeger gewoon ook witter leken omdat mn vader zo donker is. Dus in het totaalplaatje leken wij erg licht.
Maar vergeleken bij mijn moeder zijn we dan wel getint, en de kids van mn zusje lijken bij haar en haar vriend gewoon ook weer getinter, mn zusje heeft van ons drieën de lichtste huid, maar de donkerste haren, en als je haar vriend met de kids ziet dan lijken die kids ook weer echt donker, ze zijn ook getinter dan mijn zus denk ik.
Zelfs onze ogen veranderen, we hadden altijd hele donkere ogen, en nu hebben zowel mijn zus als ik ineens lichte groenige ogenWe blijven toverballen, die kids zien er ook zo uit.
Allemaal een blauw en groen oog?quote:Op woensdag 8 juli 2009 00:09 schreef De_Taartjesfee het volgende:
zijn mijn kindjes blond met blauwe en groene ogen. Kan best
Geen idee. Maar over paar uur staat de dvd online zie ik.quote:
Wedden dat heel veel mensen hem nog zien lopenquote:Op woensdag 8 juli 2009 00:10 schreef Rekkie het volgende:
Ik zit het nieuws te kijken en krijg nog steeds een heel apart gevoel van binnen........ belachelijk dat hij er niet meer is
De kinderen zijn ook zo lief voor elkaarquote:Op woensdag 8 juli 2009 00:06 schreef Shitney het volgende:
[..]
Oh, die ene foto van Paris met Blanket is fantastisch. Wat een lieve kinderen.
Voor mij persoonlijk is na vanavond de rouwperiode afgelopen en is het business as usualquote:Op woensdag 8 juli 2009 00:10 schreef Rekkie het volgende:
Ik zit het nieuws te kijken en krijg nog steeds een heel apart gevoel van binnen........ belachelijk dat hij er niet meer is
Ja ik ook als ik een DVD opzetquote:Op woensdag 8 juli 2009 00:11 schreef Inca het volgende:
[..]
Wedden dat heel veel mensen hem nog zien lopen
Mag ik deze in de OP plaatsten?quote:Op woensdag 8 juli 2009 00:12 schreef Greys het volgende:
Die Blanket is ook wel een erg cutie
[ afbeelding ]
Krijgen we dit soort crapquote:Op woensdag 8 juli 2009 00:11 schreef Inca het volgende:
[..]
Wedden dat heel veel mensen hem nog zien lopen
Tja daarvoor heeft hij iets te lang een betekenis gehad...... voor mij persoonlijk dan.quote:Op woensdag 8 juli 2009 00:12 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Voor mij persoonlijk is na vanavond de rouwperiode afgelopen en is het business as usual
Ja, dat had ik je nog gePMdquote:Op woensdag 8 juli 2009 00:08 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ah, oké, ( er lopen ook zoveel topics)
Wordt het nog herhaald trouwens?
Dit is de eerste keer dat ik zijn gezicht zie! Maar net als Prince dezelfde ogen als zijn pa. Wat een knapperd. Het gerucht gaat dat hij ook heel erg muzikaal is.quote:Op woensdag 8 juli 2009 00:12 schreef Greys het volgende:
Die Blanket is ook wel een erg cutie
[ afbeelding ]
Het trekt je aan hè.....quote:Op woensdag 8 juli 2009 00:13 schreef sig000 het volgende:
Ow shit, ik ben in een soppend moederkloeken topic terecht gekomen.
Ik vind ze prachtig. De uitstraling van het meisje vooral.quote:Op woensdag 8 juli 2009 00:14 schreef Shitney het volgende:
[..]
Dit is de eerste keer dat ik zijn gezicht zie! Maar net als Prince dezelfde ogen als zijn pa. Wat een knapperd. Het gerucht gaat dat hij ook heel erg muzikaal is.
Mooi filmpjequote:Op woensdag 8 juli 2009 00:13 schreef Shitney het volgende:
Nou is ie echt weg. Raar idee.
Dag lieve Michael. I'll miss you.
Ja, m'n pc loopt (*^&(&^*&%^vast op die pm'squote:Op woensdag 8 juli 2009 00:14 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja, dat had ik je nog gePMd
Er zouden vanavond en vannacht nog herhalingen op CNN komen, twee maal.
Say it loud and say it proud!quote:Op woensdag 8 juli 2009 00:18 schreef JX het volgende:
Ik krijg van alle kanten reacties van mensen die weten dat ik groot fan wasZelfs mijn opa van eind zeventig heeft naar de memorial gekeken
En veel mensen die zeggen.. "ik besef nu pas wat hij voor jou betekende".
Ik heb het gevoel dat ik eindelijk.. na al die jaren van spot en negativiteit.. trots kan zijn om Jackson fan te zijn
1 heeft groene ogen, 1 heeft blauwe ogen en 1 heeft blauwe ogen met een zweem groenquote:
Mijn benieuwen of ze ook enig talent van hun papa hebben geërfdquote:Op woensdag 8 juli 2009 00:18 schreef Shitney het volgende:
Die Paris die wordt me een beauty later! als ze tenminste niet meer op d'r moeder gaat lijken, niet te geloven dat hij zo'n lelijk mokkel als moeder voor zijn kinderen koos terwijl hij ook mij had kunnen hebben![]()
Och, ze erfen zijn geld, de rest koop je, net als Paris H.quote:Op woensdag 8 juli 2009 00:19 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Mijn benieuwen of ze ook enig talent van hun papa hebben geërfd
Prachtig filmpje!quote:Op woensdag 8 juli 2009 00:13 schreef Shitney het volgende:
Over de doden niets dan goeds natuurlijk.quote:Op woensdag 8 juli 2009 00:18 schreef JX het volgende:
Ik heb het gevoel dat ik eindelijk.. na al die jaren van spot en negativiteit.. trots kan zijn om Jackson fan te zijn
Oh, ik had geen details gePMd, want die weet ik nietquote:Op woensdag 8 juli 2009 00:18 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ja, m'n pc loopt (*^&(&^*&%^vast op die pm'sNog eens proberen
Ga je Al Sharpton achterna?quote:
Dat was dan ook vast haar bedoelingquote:
Nogmaals, quote mijn posts niet.quote:Op woensdag 8 juli 2009 00:20 schreef Stefan het volgende:
[..]
Och, ze erfen zijn geld, de rest koop je, net als Paris H.
Oh, die vind ik zo irritant he! ik ging ook plassen toen hij kwam, was een mooi moment voor een plaspauze. Maar ik was net op tidj terug om te zien hoe Paris opstond met haar schattige handtasje. Maar wat een zeur, die man.quote:
Massahysterie vind ik erg interessant.quote:Op woensdag 8 juli 2009 00:20 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Dat kan ik niet voor jou antwoorden, maar er zal een reden zijn dat je hier nog steeds post
Ze lijkt op Vanessa Williamsquote:
Och, qua postuur is ze vrij fors, maar qua gezicht vind ik haar niet bepaald lelijk, hoor.quote:Op woensdag 8 juli 2009 00:18 schreef Shitney het volgende:
Die Paris die wordt me een beauty later! als ze tenminste niet meer op d'r moeder gaat lijken, niet te geloven dat hij zo'n lelijk mokkel als moeder voor zijn kinderen koos terwijl hij ook mij had kunnen hebben![]()
Je hebt gelijkquote:Op dinsdag 7 juli 2009 23:56 schreef Stefan het volgende:
[..]
Maar nog steeds vals, net als Mariah. En Shaheen en Jermaine zongen ook niet vals.
Nee joh, afgezien van het feit dat het allebei halfbloedjes zijn, heeft Paris een veel delicater gezichtje.quote:
Staat ook in het boek hè, dat z'n broers hem pestten met zijn neus!quote:
Leuk man.quote:Op woensdag 8 juli 2009 00:22 schreef sig000 het volgende:
[..]
Massahysterie vind ik erg interessant.
quote:Op woensdag 8 juli 2009 00:28 schreef Stefan het volgende:
Nu op RTL4 hh Boulevard met aankomst familie.
Landrover stelde 30 auto's ter beschikking. Slim
en zijn paquote:Op woensdag 8 juli 2009 00:27 schreef yvonne het volgende:
[..]
Staat ook in het boek hè, dat z'n broers hem pestten met zijn neus!
Viel me ook op. Ik denk niet dat vader jackson erg blij wasquote:Op woensdag 8 juli 2009 00:22 schreef Mangoworks2002 het volgende:
vond het trouwens wel apart dat iedereen door magic genoemd werd door magic johnson:
broers zussen, neefjes nichtjes, moeder....
hij noemde de vader expliciet niet...
Ja.quote:Op woensdag 8 juli 2009 00:27 schreef yvonne het volgende:
[..]
Staat ook in het boek hè, dat z'n broers hem pestten met zijn neus!
quote:Op woensdag 8 juli 2009 00:27 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Leuk man.
Maar iets wat 30+ jaar deel van mijn leven is geweest.... heeft enige impact, en zou ik niet omschrijven als massahysterie.....
En thank god is dat ook niet zo geworden.quote:Op woensdag 8 juli 2009 00:30 schreef Greys het volgende:
Katherine Jackson had dus heel duidelijk verzocht om een herdenkingsdienst, geen entertainment show.
quote:Op woensdag 8 juli 2009 00:30 schreef Greys het volgende:
Katherine Jackson had dus heel duidelijk verzocht om een herdenkingsdienst, geen entertainment show.
Persoonlijk doe ik daar niet aan mee, maar MJ heeft wel degelijk deel uit gemaakt van mijn muzikale leven.quote:Op woensdag 8 juli 2009 00:31 schreef sig000 het volgende:
[..]
Muziek is wel een deel van mijn leven, 1 bepaalde artiest niet.
Wat er nu gebeurt omtrent MJ komt in mijn ogen dicht in de buurt van massahysterie.
Ik vind het een schitterend boek! Bij Deslegte dames en heren, vuistdik, 7 eurootjes!quote:Op woensdag 8 juli 2009 00:30 schreef Stefan het volgende:
[..]
Ja.
En weet niet of je daar al bent, hoe de broers hem steeds dwongen op tournee te gaan want dan was hun geld op. Ze ruiken nu ook weer geld natuurlijk. Walgelijk.
Ga m ook weer even zoeken in mn verhuisdoos
Zeker. Ik moet ook lachen om al die mensen die zeggen dat ze hem ineens zo missen. Zijn laatste cd's flopten en niemand keek echt naar hem om.quote:Op woensdag 8 juli 2009 00:31 schreef sig000 het volgende:
Wat er nu gebeurt omtrent MJ komt in mijn ogen dicht in de buurt van massahysterie.
Ik vond de dame in het wit echt een afgrijselijk wijfquote:Op woensdag 8 juli 2009 00:32 schreef yvonne het volgende:
Toch, in dat statement van die dame in het wit, op het eind, hoorde ik toch echt een posthume rechtzetting, ze zei niet "hè Michael was onschuldig" maar ze impliceerde het wel degleijk in andere bewoordingen.
In de discotheek heb ik zijn muziek vaak gehoord.quote:Op woensdag 8 juli 2009 00:33 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Persoonlijk doe ik daar niet aan mee, maar MJ heeft wel degelijk deel uit gemaakt van mijn muzikale leven.
En ook zeker Feel halen, dan wil je ook de DVD What We Did Last Summer zien (Live in Knebworth).quote:Op woensdag 8 juli 2009 00:33 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik vind het een schitterend boek! Bij Deslegte dames en heren, vuistdik, 7 eurootjes!
Dat vind ik geweldig juist, dat swingende gospelgebeurenquote:Op woensdag 8 juli 2009 00:33 schreef sig000 het volgende:
[..]
Een kerkdienst is daar sowieso al meer show dan hier.
LOL< dat vond ik nou weer een sterke redequote:Op woensdag 8 juli 2009 00:35 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik vond de dame in het wit echt een afgrijselijk wijf
De echte tributes komen nog wel. Dat artiesten zijn nummers gaan zingen, het Mercury Tribute was erg goed bv.quote:Op woensdag 8 juli 2009 00:32 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
En thank god is dat ook niet zo geworden.
quote:Op woensdag 8 juli 2009 00:25 schreef peeet1 het volgende:
Bracht werkelijk een traan in m'n ogen.quote:
Bedoel je die politica? Ja, dat was de enige in het wit toch?quote:Op woensdag 8 juli 2009 00:37 schreef yvonne het volgende:
[..]
LOL< dat vond ik nou weer een sterke rede
Zo zonde dat het werd onderbrokenquote:Op woensdag 8 juli 2009 00:38 schreef GeneraalUli het volgende:
[..]
Prachtig moment om mee te eindigen. Spot op het podium en dan man in the mirror erbij. Maar dat daarna een gebed kwam vond ik jammer... Maakte het iets minder sterk.
Echt?quote:Op woensdag 8 juli 2009 00:35 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik vond de dame in het wit echt een afgrijselijk wijf
Ok,quote:Op woensdag 8 juli 2009 00:34 schreef Stefan het volgende:
[..]
Zeker. Ik moet ook lachen om al die mensen die zeggen dat ze hem ineens zo missen. Zijn laatste cd's flopten en niemand keek echt naar hem om.
Dat het een hype is snap ik, maar nu weer over tot de orde van de dag,
Ja!quote:Op woensdag 8 juli 2009 00:42 schreef Shitney het volgende:
[..]
Echt?![]()
Ik zat te applaudiseren op mijn bed! Fantastisch toch, dat een afgevaardigde van het de senaat? house of congress? daar staat en namens de politiek erkent dat hij zeer belangrijk is geweest? En passant even benadrukkend dat in de Joe Es of Ee iedereen innocent until proven guilty is. En dan ook nog die resolution 600!
Ja, en eens iemand die duidelijk zei waar het op stond.quote:Op woensdag 8 juli 2009 00:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Bedoel je die politica? Ja, dat was de enige in het wit toch?
Ik vond haar zo agressief
Daarin had ze ook helemaal gelijk. Ben ik helemaal met je eens.quote:Op woensdag 8 juli 2009 00:44 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ja, en eens iemand die duidelijk zei waar het op stond.
Ik hoorde een aanklacht tegen het MJ schuldig verklaren aan.
Ze was héél duide;lijk in haar statement, iemand is pas schuldig als het bewezen is.
Eindelijk iemand die zn bek opentrekt over een bespottelijke affaire.
quote:Op woensdag 8 juli 2009 00:44 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ja, en eens iemand die duidelijk zei waar het op stond.
Ik hoorde een aanklacht tegen het MJ schuldig verklaren aan.
Ze was héél duide;lijk in haar statement, iemand is pas schuldig als het bewezen is.
Ja wat mij betreft hadden ze er zoiets van gemaakt alhoewel het aardig die richting ging.quote:Op woensdag 8 juli 2009 00:36 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat vind ik geweldig juist, dat swingende gospelgebeuren
Baas boven baas: ik zat al te janken bij de brief van Nelson Mandela.quote:Op woensdag 8 juli 2009 00:43 schreef AssyriskaFF het volgende:
Ik kreeg al in het begin tranen in mijn ogen. Bij I'll be there. Terwijl ik dat nummer normaal niet zoveel aan vind.
Hoe heet dat boek trouwens waar jullie het over hebben?
Idd. Dat was echt iemand kapot willen maken om geld.quote:Op woensdag 8 juli 2009 00:44 schreef yvonne het volgende:
Heb de beelden meerdere malen teruggezien, en volgens mij wilde ze dat toch echt zelf.quote:Op woensdag 8 juli 2009 00:47 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ja wat mij betreft hadden ze er zoiets van gemaakt alhoewel het aardig die richting ging.
Beetje jammer vond ik toch het publieke optreden van die dochter.
Die kun je daar op dit moment niet neerzetten.
Doe eens een hint?quote:Op woensdag 8 juli 2009 00:48 schreef yvonne het volgende:
Nou, net het stukje teruggezien van de dochter op het podium..
Euhm, kijk eens goed?
Was ik net weer okee, kom jij met een filmpje. En bedankt he.quote:
Ik vond haar beter dan alle afro-amerikanen die maar doorgingen over hoe MJ deuren opende die eerst dicht waren.quote:Op woensdag 8 juli 2009 00:47 schreef Greys het volgende:
[..]
Daarin had ze ook helemaal gelijk. Ben ik helemaal met je eens.
Maar ze ging maar dóór en dóór en dóór. En dat irriteerde me een beetje.
Mee eens. Een zeer gepaste erkenning. In Nederland was het waarschijnlijk een lintje geweest.quote:Op woensdag 8 juli 2009 00:46 schreef Shitney het volgende:
Hier een linkje naar de tekst van die resolution 600. Als je alles zo op een rij leest, is het echt indrukwekkend wat MJ allemaal aan humanitaire werken heeft gedaan. Fantastisch dat ze hem daarvoor ook politiek eren en willen onderscheiden.
http://www.examiner.com/x(...)ring-Michael-Jackson
quote:Op woensdag 8 juli 2009 00:43 schreef AssyriskaFF het volgende:
Hoe heet dat boek trouwens waar jullie het over hebben?
Op zo'n moment moet die tegen zichelf beschermd worden.quote:Op woensdag 8 juli 2009 00:48 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Heb de beelden meerdere malen teruggezien, en volgens mij wilde ze dat toch echt zelf.
Wat lijkt Blanket op zijn vader zeg.quote:Op woensdag 8 juli 2009 00:47 schreef Fantasi het volgende:
[ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ]
The King of Disco vind ik beter bij 'm passen.quote:Op woensdag 8 juli 2009 00:50 schreef yvonne het volgende:
MJ is een rasartiest, maar geen diplomaat of politicus, hell, hem moest verteld worden wie president was
Voor wat volgens jouw? Niet negatief bedoeld, ben benieuwd naar je meningquote:Op woensdag 8 juli 2009 00:52 schreef sig000 het volgende:
[..]
Op zo'n moment moet die tegen zichelf beschermd worden.
Wel de eerste globaal geaccepteerde zwarte popster. Eerst was Elvis nodig om de muziek van zwarten aan blanken voor te kauwen.quote:Op woensdag 8 juli 2009 00:50 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik vond haar beter dan alle afro-amerikanen die maar doorgingen over hoe MJ deuren opende die eerst dicht waren.
Wat gewoon bullshit is, want die deuren waren toch echt al open door anderen dan MJ hoor
MJ is een rasartiest, maar geen diplomaat of politicus, hell, hem moest verteld worden wie president was
Dat meisje is 11 ofzo? Sinds wanneer kunnen meisjes van 11 zulke grote beslissingen nemen? Ze had niet eens op t podium moeten staan, iedereen weet wat massale aandacht met je doet. MJ ging er dood aan, stress las ik vandaag. Was een ontroerend moment, maar wegen die 2 zinnen op tegen wereldwijde aandacht, nu weet IEDEREEN wie ze isquote:Op woensdag 8 juli 2009 00:48 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Heb de beelden meerdere malen teruggezien, en volgens mij wilde ze dat toch echt zelf.
Hoe zeg ik dat nou zonder tegen schenen te schoppenquote:
Disco is meer categorie Bee Gees en Chic (Le Freak)quote:Op woensdag 8 juli 2009 00:54 schreef sig000 het volgende:
[..]
The King of Disco vind ik beter bij 'm passen.
Massa histeriequote:
quote:Op woensdag 8 juli 2009 00:54 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Voor wat volgens jouw? Niet negatief bedoeld, ben benieuwd naar je mening
Nu is MJ niet meer en zullen die kinderen een stuk minder 'interessant' worden voor de media. Niks mis mee lijkt me.quote:Op woensdag 8 juli 2009 00:57 schreef sig000 het volgende:
[..]
Wat Stefan al zegt. MJ wilde zijn kinderen uit de media houden, dan past dit toch meer in het plaatje van de familie.
Ik kan niks anders dan jullie beiden gelijk gevenquote:Op woensdag 8 juli 2009 00:57 schreef sig000 het volgende:
[..]
Wat Stefan al zegt. MJ wilde zijn kinderen uit de media houden, dan past dit toch meer in het plaatje van de familie.
Misschien niet. Misschien juist dat ze hun als "opvolgers" gaan zien. Ik hoop het niet.quote:Op woensdag 8 juli 2009 00:59 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Nu is MJ niet meer en zullen die kinderen een stuk minder 'interessant' worden voor de media. Niks mis mee lijkt me.
* Proest.quote:Op woensdag 8 juli 2009 00:59 schreef Greys het volgende:
Die Eternal Moonwalk site is echt briljant
Iedereen die kan (of denkt te kunnen) moonwalken upload een filmpje en die worden aan elkaar geplakt.
Een kat, iemand op een fiets, de redactie van het journaal, alles huppelt achteruit
Kijken!
http://www.eternalmoonwalk.com/
Mwah denk het niet. Wie is er tegenwoordig nog geinteresseerd in Sean Lennon, Jacob Dylan of Lisa Marie Presley.quote:Op woensdag 8 juli 2009 01:01 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Misschien niet. Misschien juist dat ze hun als "opvolgers" gaan zien. Ik hoop het niet.
Kan ik me wel in vindenquote:Op woensdag 8 juli 2009 00:55 schreef yvonne het volgende:
[..]
Hoe zeg ik dat nou zonder tegen schenen te schoppen
Ik kijk als moeder hè, en zie een pré puber die het enerzijds vreselijk vindt dat papa dood is, maar ook "geniet" van alle aandacht en attentie. Kinderen kunnen dat prima combineren.
Ik zeg niet dat haar statement niet oprecht is, maar eigenlijk zegt ze niks en moet ze tranen eruit persen
En goed lezen wat ik zeg, pubers kunnen zaken ( qua gevoelens) combineren, ene kant verdriet, andere kant toch genieten van alle aandacht.
Zo zag ik het iig
Een emotionele niet cynische Shitney. En gisteren zat ik in een topic Halcon te verdedigen. Fok is going crazy.quote:Op woensdag 8 juli 2009 01:00 schreef Shitney het volgende:
Ah, ik zie het al, de zeikerds zijn gearriveerd. Tijd om naar bed te gaan en na te genieten van een prachtige, intieme, emotionele herdenking.
Ga maar lekker slapen, lieve Michael Jackson. Het is mooi geweest, het is klaar. Ik zal je missen, maar je zal wel moe zijn. Rust zacht. Your babies did you proud and we love you most.![]()
![]()
Ziggy Marley is nog de meest bekende,quote:Op woensdag 8 juli 2009 01:02 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Mwah denk het niet. Wie is er tegenwoordig nog geinteresseerd in Sean Lennon, Jacob Dylan of Lisa Marie Presley.
Erg leuke sitequote:Op woensdag 8 juli 2009 00:59 schreef Greys het volgende:
Iedereen die kan (of denkt te kunnen) moonwalken upload een filmpje en die worden aan elkaar geplakt.
Een kat, iemand op een fiets, de redactie van het journaal, alles huppelt achteruit
Kijken!
Te leuk!quote:Op woensdag 8 juli 2009 00:59 schreef Greys het volgende:
Kijken!
Tof he? Moeten ook wat FOKers meedoen!quote:
Dat weet alleen de familie nogquote:
Maar zal nooit een legende als zijn pa worden. Heeft wel bijna de zelfde stem als zijn pa.quote:Op woensdag 8 juli 2009 01:04 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ziggy Marley is nog de meest bekende,
Stel je in godsnaam niet zo aan. John Kennedy Junior staat ook in de geheugens van mensen gegrifd mbt zijn aanwezigheid bij de begrafenis van zijn vader. Heeft hij daar ooit noemenswaardige last van gehad?quote:Op woensdag 8 juli 2009 00:54 schreef Stefan het volgende:
[..]
Dat meisje is 11 ofzo? Sinds wanneer kunnen meisjes van 11 zulke grote beslissingen nemen? Ze had niet eens op t podium moeten staan, iedereen weet wat massale aandacht met je doet. MJ ging er dood aan, stress las ik vandaag. Was een ontroerend moment, maar wegen die 2 zinnen op tegen wereldwijde aandacht, nu weet IEDEREEN wie ze is
Ik vind zijn pa meer invloedrijk dan MJ maar da's mijn mening.quote:Op woensdag 8 juli 2009 01:07 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Maar zal nooit een legende als zijn pa worden. Heeft wel bijna de zelfde stem als zijn pa.
En het is geen veroordeling hoor, je zult maar een pre-puber zijn van een wereldberoemde overleden vader.quote:Op woensdag 8 juli 2009 01:03 schreef Greys het volgende:
[..]
Kan ik me wel in vinden
Ik zag ook een 'madammetje' met haar gerommel in haar handtasje enzo, en haar meezingen op het podium en soms zelfs stralende (op een mooie manier hoor) blik.
Het huilen aan het einde, toen ze bij Janet in de armen viel, klonk 'echter' (bedoel het ook niet rot) dan de snikken in het begin. Ik denk wel dat ze hiertoe niet gedwongen is, maar dat ze het echt zelf wilde.
moet ie wel de andere kant op lopen.quote:
Ja, je blijft er naar kijken, echt super!quote:
Is ze geadopteerd?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 23:56 schreef Shitney het volgende:
Geniale sitequote:Op woensdag 8 juli 2009 01:11 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja, je blijft er naar kijken, echt super!
Hilarisch ook, de meesten kunnen er geen reet van!
En een levensgroot klokhuisquote:Op woensdag 8 juli 2009 01:15 schreef Greys het volgende:
[..]
Er komt hier net een glas Guiness in beeld voorbij schuiven
quote:Op woensdag 8 juli 2009 01:15 schreef Greys het volgende:
[..]
Het is wachten op achteruitlopende lama's.quote:Op woensdag 8 juli 2009 01:15 schreef Greys het volgende:
[..]
godverquote:Op woensdag 8 juli 2009 01:17 schreef Wupppie het volgende:
Michael Jackson komt uit de ontvangstkamer van een ziekenhuis nadat zijn vrouw was bevallen van een zoon. En de dokter en michael lopen zo over de gang en zo vraagt Michael aan de dokter wanneer mag ik nou sex hebben. Zegt de dokter daarop: nou wacht nog maar wel eventjes tot hij kan lopen he....
Hij ging dood op 38 jarige leeftijd, als ie er last van had dan niet lang. Plus dat destijds de wereld geen internet had roddelprogramma's en vele showbizzmagazines.quote:Op woensdag 8 juli 2009 01:08 schreef Argento het volgende:
[..]
Stel je in godsnaam niet zo aan. John Kennedy Junior staat ook in de geheugens van mensen gegrifd mbt zijn aanwezigheid bij de begrafenis van zijn vader. Heeft hij daar ooit noemenswaardige last van gehad?
Mwah, not exactly the first...quote:
Zou een slimme zet zijn van Jermaine & Co. Zo'n Randy is nu automonteur, maar als ze Neverland in een Graceland veranderen hebben ze een goudmijntje in handen.quote:Op woensdag 8 juli 2009 01:29 schreef Prospera het volgende:
Ben wel benieuwd of hij toch, net als Evis op Graceland, begraven is op Neverland.
En zo dik wassie niet met zijn familie.quote:Op woensdag 8 juli 2009 01:26 schreef Stefan het volgende:
Verder wilde Michael alles doen om te voorkomen dat zijn kids dezelfde jeugd als hij kregen, namelijk geen.
Nou, hoe oud was ie daar? 3? 35 jaar vind ik wel lang hoor.quote:Op woensdag 8 juli 2009 01:26 schreef Stefan het volgende:
[..]
Hij ging dood op 38 jarige leeftijd, als ie er last van had dan niet lang. Plus dat destijds de wereld geen internet had roddelprogramma's en vele showbizzmagazines.
Verder wilde Michael alles doen om te voorkomen dat zijn kids dezelfde jeugd als hij kregen, namelijk geen.
Terwijl ik hem gisteren bij die uitzending van dat concert in Boekarest toch nog even zn broers zag eren.quote:Op woensdag 8 juli 2009 01:31 schreef sig000 het volgende:
[..]
En zo dik wassie niet met zijn familie.
Ik vrees een heleboel dingen vanaf de plank en dit jaar nog Tributeconcert.quote:Op woensdag 8 juli 2009 01:32 schreef Argento het volgende:
En wat denk je dat de media nu precies gaan doen? Tot in den treure die beelden herhalen? Dit is over welgeteld één etmaal weer oud nieuws en dat was dan dat.
Dat was er deskundig ingeramd.quote:Op woensdag 8 juli 2009 01:35 schreef Argento het volgende:
[..]
Terwijl ik hem gisteren bij die uitzending van dat concert in Boekarest toch nog even zn broers zag eren.
Koop dat boek waar Yvonne en ik het over hadden, 7 euro bij De Slegte. Staat alles in. En is overigens ook diverse keren bevestigd door MJ zelf.quote:Op woensdag 8 juli 2009 01:48 schreef Andromache het volgende:
Waar kan ik wat meer goede info vinden over de broers/familie? Want er wordt van alles geroepen, over aasgieren, vaders gescheiden van moeders, en ik snap er bijzonder weinig van.
Jermaine wierp zich de hele tijd op als grote broer, blijkbaar, maar hij moest wel het nieuws via CNN vernemen. Met Janet had MJ blijkens de home video's vroeger een goede band, maar hoe was dat nu? En de rest van de familie, Rebbie hoor ik heel weinig over, Tito, Randy, Marlon etc.?
Ja, die gaat tot NA de rechtzaak. Overigens gebeurde er na 2003 niet bijster veel meer met Jakcson.quote:Op woensdag 8 juli 2009 01:54 schreef DrDentz het volgende:
Is dat het boek van J. Randy Taraborelli uit 1991, geupdate in 2003? Zou ik even wachten.
Het komt er op neer dat MJ door zijn vader en broers werd gedwongen om bij de jackson 5 en de Jacksons te blijven omdat dat hen geld opleverde. Ook na Thriller moest ie meedoen aan reunies en tours en albums zodat die talentloze eikels weer geld verdienden. Ze gaven dat uit aan jetset, vrouwen, alimentatie. Alleen Jermaine was nog een beetje normaal en Janet dan.quote:
Ja. Hij was een kluizenaar en wilde niks te maken hebben met zn meeste familie.quote:Op woensdag 8 juli 2009 02:02 schreef Andromache het volgende:
Maar even concreet, hoe bestaat het dan dat Jermaine van de dood van zijn broer via CNN hoort? Hadden ze dan écht zo weinig contact?
Precies wat ik me ook afvraag.quote:Op woensdag 8 juli 2009 02:07 schreef DrDentz het volgende:
I also couldn’t fathom how he could abandon his family and fall out of touch with so many of them when they had been so present and supportive during the terrible proceedings.
Ben je nu zo naief? Ze doen alsof ze zo'n hechte familie zijn voor het geld. Ze gaan nu weer lekker samen optreden als de Jacksons met een gastzanger, platen van de jackson 5 worden verkocht, ze worden gevraagd voor interviews, ze willen geld verdienen!! Symphatie opwekken heet datquote:Op woensdag 8 juli 2009 02:08 schreef Andromache het volgende:
[..]
Precies wat ik me ook afvraag.Ondanks het verleden stonden ze daar wel vierkant achter hem.
ja, dat kan heel goed. 2005. Ik wil dat laatste stuk ook wel lezen maar dan meteen zoveel geld neertellen.quote:Op woensdag 8 juli 2009 02:07 schreef DrDentz het volgende:
Tot 2005 denk ik.
Dat mag waar zijn, maar hoe helpt het precies je image als je iemand steunt die van kindermisbruik verdacht wordt en steevast bij zijn rechtszaak aanwezig bent?quote:Op woensdag 8 juli 2009 02:11 schreef Stefan het volgende:
[..]
Ben je nu zo naief? Ze doen alsof ze zo'n hechte familie zijn voor het geld. Ze gaan nu weer lekker samen optreden als de Jacksons met een gastzanger, platen van de jackson 5 worden verkocht, ze worden gevraagd voor interviews, ze willen geld verdienen!! Symphatie opwekken heet dat
54quote:Op woensdag 8 juli 2009 01:26 schreef eleusis het volgende:
[..]
Mwah, not exactly the first...
On topic: op de last.fm artiestpagina is er geen doorkomen aan zo snel worden daar berichten gepostWat me opvalt is dat ook veel jongeren ermee bezig zijn. Had ik niet verwacht, eind jaren '80-begin jaren '90 kon je er niet omheen maar ik wist niet dat pubers het konden aanhoren. Hier op fok is het toch ook een beetje een twintigers/dertigers feestje.
Awwh, dat is wel zieligquote:Op woensdag 8 juli 2009 02:17 schreef DrDentz het volgende:
Staan wel trieste stukjes in. Hij geeft al wat weg op zijn site.
He has even begun to regret having plastic surgery and spends much of his time staring at his reflection in the mirror. 'I don't know what I was thinking back then,' he recently said. 'Everyone makes mistakes when they're young, I guess. But I still look OK, don't I? I mean, for 40?' When reminded that, in fact, he was about to turn 50, Jackson gave a sad, half smile.
In 1954?quote:Op woensdag 8 juli 2009 03:16 schreef Mooiiiiiii het volgende:
Wie was dat jongetje dat zong,ik kreeg toen net telefoon
Thnxquote:Op woensdag 8 juli 2009 03:18 schreef DrDentz het volgende:
Shaheen Jafargholi, van Britain's Got Talent.
Dat spreken toch wel heel veel mensen weer tegen, MJ ging zeer vaak verkleed shoppen in lokale winkels , liefst onherkenbaar maar doorgaans herkende men hem toch. Als je zó bekend bent als hij en dus weinig op straat komt zodat iedereen je aanklampt wil dat toch niet zeggen dat je een kluizenaar bentquote:
Yep.quote:Op woensdag 8 juli 2009 00:22 schreef Mangoworks2002 het volgende:
vond het trouwens wel apart dat iedereen door magic genoemd werd door magic johnson:
broers zussen, neefjes nichtjes, moeder....
hij noemde de vader expliciet niet...
Deze kan ik wel honderd keer kijken.quote:Op woensdag 8 juli 2009 00:13 schreef Shitney het volgende:
http://en.wikipedia.org/w(...)ackson_album)#Chartsquote:Op woensdag 8 juli 2009 00:34 schreef Stefan het volgende:
[..]
Zeker. Ik moet ook lachen om al die mensen die zeggen dat ze hem ineens zo missen. Zijn laatste cd's flopten en niemand keek echt naar hem om.
Dat het een hype is snap ik, maar nu weer over tot de orde van de dag,
Serieus? Ik vond het wazig geneuzel zoals alleen politici dat kunnen... Maar ik was wel erg blij dat ze het "innocent until proven guilty" erbij haalde.quote:Op woensdag 8 juli 2009 00:37 schreef yvonne het volgende:
[..]
LOL< dat vond ik nou weer een sterke rede
Zou best kunnen hoor. Het kan toch ook heerlijk zijn om aandacht te krijgen in je verdriet? Zij is ook maar een mensje.quote:Op woensdag 8 juli 2009 00:55 schreef yvonne het volgende:
[..]
Hoe zeg ik dat nou zonder tegen schenen te schoppen
Ik kijk als moeder hè, en zie een pré puber die het enerzijds vreselijk vindt dat papa dood is, maar ook "geniet" van alle aandacht en attentie. Kinderen kunnen dat prima combineren.
Ik zeg niet dat haar statement niet oprecht is, maar eigenlijk zegt ze niks en moet ze tranen eruit persen
En goed lezen wat ik zeg, pubers kunnen zaken ( qua gevoelens) combineren, ene kant verdriet, andere kant toch genieten van alle aandacht.
Zo zag ik het iig
Ik vond het wel een mooie dienst, behalve dat leipe wijf met d'r oorkondequote:Op woensdag 8 juli 2009 08:17 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Serieus? Ik vond het wazig geneuzel zoals alleen politici dat kunnen... Maar ik was wel erg blij dat ze het "innocent until proven guilty" erbij haalde.
Kijk nog eens? Totaal niet gemeen.quote:Op woensdag 8 juli 2009 08:23 schreef Rianne84 het volgende:
Tante Janet deed wel een beetje gemeen tegen haar "speak up!"![]()
Ik zat te denken, misschien is het wel van groot belang dat ze hem nu officieel als icoon hebben uitgeroepen en dat hij daarom wel op Neverland begraven kan worden. Hij heeft tenslotte nu een bijzondere status en dan zijn er uitzonderingen te maken.quote:Op woensdag 8 juli 2009 08:25 schreef Cid het volgende:
[..]
Ik vond het wel een mooie dienst, behalve dat leipe wijf met d'r oorkonde
Ik denk dat laatste eigenlijk...quote:Op woensdag 8 juli 2009 08:54 schreef oh-oh het volgende:Wat mij trouwens wel op viel, is dat het koelsysteem bij de kist ontbrak...
Is dat omdat ie gebalsemd was? Of zou die kist er puur voor de show gestaan hebben?
Perez Hiltonquote:Op woensdag 8 juli 2009 09:05 schreef Ireth het volgende:
Wie is die albino-wanabee die daar tussen staat?
[ afbeelding ]
Zou ie willen. Gok een van de dansers of achtergrondzangers.quote:
Die momenten waren idd prachtig. Ik vond het nummer van Stevie, en de woorden die hij sprak erg indrukwekkend ook.quote:Op woensdag 8 juli 2009 09:13 schreef Copycat het volgende:
Blanket met die MJ action figure.
Gisteravond laat de hele memorial teruggekeken en een aantal momenten hield ik het niet droog.
'Was nothing strange 'bout your daddy. 't Was strange what he had to deal with.'
Brooke Shields die haar Michael met de wereld deelde.
Jermaine die Smile zingt en breekt. Marlon. Paris.
Mooi afscheid met een mooie overkoepelende boodschap.
Die 'herdenkingsdienst' van de familie, voorafgaande aan de memorial, duurde niet erg lang. Dus ik denk toch - naïef misschien - dat ze daar zijn lichaam hebben opgehaald en dat hij wel in de kist lag. Als namelijk ooit uitkomt (er zijn natuurlijk uitvaartmedewerkers die het wél weten, qua begrafenis, wat en hoe) dat die kist leeg was, dan valt de halve wereld over ze heen. Niet ik hoor, ik zou het wel begrijpen, maar dan worden er veel mensen boos en dan staat men vast niet meer zo achter de familie als nu.quote:Op woensdag 8 juli 2009 08:54 schreef oh-oh het volgende:
Wat mij trouwens wel op viel, is dat het koelsysteem bij de kist ontbrak...
Is dat omdat ie gebalsemd was? Of zou die kist er puur voor de show gestaan hebben?
Vertaal je het wel goed dan?quote:Op woensdag 8 juli 2009 08:23 schreef Rianne84 het volgende:
maar goed, ik wil nog kwijt dat ik Paris bewonder, echt knap hoe ze daar stond. Tante Janet deed wel een beetje gemeen tegen haar "speak up!"![]()
Het kleintje Blanket, soms verstopt achter zijn programmaboekje en met zijn Michael Jackson pop, vond ik hartverscheurend. Verder had ik me ook voorbereid op een groter snottergehalte, maar ik vond hoe Usher naar die kist liep en de kist aanraakte, maar er voor mijn gevoel met zijn hart niet echt bij was, ook een beetje raar aanvoelen.quote:Op woensdag 8 juli 2009 09:04 schreef Noek het volgende:
Usher was ook een dwama zeg. Ik vond het allemaal nogal fake aandoen. Kan er niks aan doen. Heb echt geprobeerd er iets bij te voelen maar het kwam niet over bij me. Zelfs bij Paris niet terwijl ik echt niet hard en gevoelloos ben.
oh dat dear heb ik niet gehoord. ik hoorde alleen 'speak up' en toen nog iets dat ze dichterbij de microfoon moest gaan staan ofzo.quote:Op woensdag 8 juli 2009 09:25 schreef Greys het volgende:
Vertaal je het wel goed dan?
Want 'speak up dear' betekent gewoon 'duidelijk praten liefje', en dat ze dichtbij de microfoon moest praten als ze toch iets wilde zeggen. Dat was alles. Daar was echt niets gemeens aan.
Nee, hier, kijk! Ik moest wel bijna huilen toen jij Keep the (Boris) soul alive kreeg!quote:Op woensdag 8 juli 2009 09:28 schreef Greys het volgende:
[..]
Het kleintje Blanket, soms verstopt achter zijn programmaboekje en met zijn Michael Jackson pop, vond ik hartverscheurend. Verder had ik me ook voorbereid op een groter snottergehalte, maar ik vond hoe Usher naar die kist liep en de kist aanraakte, maar er voor mijn gevoel met zijn hart niet echt bij was, ook een beetje raar aanvoelen.
Ik vond juist die broers en zussen een nasmaak achterlaten, zo enorm lief zijn ze nu ook weer niet geweest..quote:Op woensdag 8 juli 2009 09:13 schreef Copycat het volgende:
Blanket met die MJ action figure.
Gisteravond laat de hele memorial teruggekeken en een aantal momenten hield ik het niet droog.
'Was nothing strange 'bout your daddy. 't Was strange what he had to deal with.'
Brooke Shields die haar Michael met de wereld deelde.
Jermaine die Smile zingt en breekt. Marlon. Paris.
Mooi afscheid met een mooie overkoepelende boodschap.
ik denk ook dat het ngo wel even duurt voor we de wereldwijde cijfers weten, maar nederland zou toch binnen een paar uur wel bekend moeten zijnquote:Op woensdag 8 juli 2009 09:28 schreef Isegrim het volgende:
Ik ben ook benieuwd maar het lijkt me lastig te meten. Hoe meet je internetkijkers met de overvloed aan streams en hoe meet je groepen mensen die in kerken en bioscopen kijken?
Ik denk dat zn broers en zussen wel heel oprecht zijn in hun verdriet, zij zaten in dezelfde money making machine en weten als geen ander wat hij meegemaakt heeft.quote:Op woensdag 8 juli 2009 09:31 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik vond juist die broers en zussen een nasmaak achterlaten, zo enorm lief zijn ze nu ook weer niet geweest..
Wat een enge familie eigenlijk.
Dat kind met een action figure van zijn vader in z'n handen is toch gewoon eng?
Als je dit een kind ziet doen, buiten de naam Jackson, vind je het toch ook gestoord?
hoezo? als een meisje fan is van britney spears is het wel normaal als ze daar een pop van heeft?quote:Op woensdag 8 juli 2009 09:31 schreef yvonne het volgende:
[..]
Als je dit een kind ziet doen, buiten de naam Jackson, vind je het toch ook gestoord?
Ja die vader is idd smakeloos..Volgens mij zijn ze niet bij elkaar.quote:Op woensdag 8 juli 2009 09:33 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik denk dat zn broers en zussen wel heel oprecht zijn in hun verdriet, zij zaten in dezelfde money making machine en weten als geen ander wat hij meegemaakt heeft.
Wat ik echt niet snap is hoe schaamteloos die vader is.
Zijn die ouders eigenlijk nog bij elkaar? Nee toch??
Ik ken weinig kinderen wiens vader vereeuwigd is als Action Figure. Maar voor zo'n kleuter kan ik me dan juist weer levendig voorstellen dat zo'n pop een soort houvast is en een lijntje naar pappa. Of zo.quote:Op woensdag 8 juli 2009 09:31 schreef yvonne het volgende:
Ik vond juist die broers en zussen een nasmaak achterlaten, zo enorm lief zijn ze nu ook weer niet geweest..
Volgens mij verzin ik 'dear' er nu ook zelf bij, sorryquote:Op woensdag 8 juli 2009 09:29 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
oh dat dear heb ik niet gehoord. ik hoorde alleen 'speak up' en toen nog iets dat ze dichterbij de microfoon moest gaan staan ofzo.
maar ja, ik vond het wel knap van haar
Ja, ouwe jankerd jij!quote:Op woensdag 8 juli 2009 09:29 schreef Noek het volgende:
[..]
Nee, hier, kijk! Ik moest wel bijna huilen toen jij Keep the (Boris) soul alive kreeg!
Ik ben ontzettend gevoelig.
oh ok, mijn excuusquote:Op woensdag 8 juli 2009 09:38 schreef Greys het volgende:
[..]
Volgens mij verzin ik 'dear' er nu ook zelf bij, sorry
Ze zei 'speak up, sweetheart, speak up'. Net even teruggekeken. En dat zegt ze nadat Paris al begonnen is met praten. Dus daar bedoelde ze echt mee dat ze wat duidelijker moest spreken en niet 'Muil open, NU!'
quote:Op woensdag 8 juli 2009 09:38 schreef Greys het volgende:
Dus daar bedoelde ze echt mee dat ze wat duidelijker moest spreken en niet 'Muil open, NU!'
Ze werden aan de kant gezet toen Jackson solo wou en ten tijde van Thriller waren ze allemaal zo'n beetje failliet. Het zijn een stel uitvreters. Alleen Janet heeft een eigen carriere opgebouwd.quote:Op woensdag 8 juli 2009 09:33 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik denk dat zn broers en zussen wel heel oprecht zijn in hun verdriet, zij zaten in dezelfde money making machine en weten als geen ander wat hij meegemaakt heeft.
Dat vond ik dus ook.quote:
Ja, het was een kei toffe dag!quote:Op woensdag 8 juli 2009 09:38 schreef Greys het volgende:
Ja, ouwe jankerd jij!(Wat een fijne dag was dat he, ik wou dat we het nog eens over konden doen en dat de A28 dan wel open was en dat ik dan wel wat meer op tijd was!
![]()
).
Indd helemaal belachelijk 2 dagen naar het overlijden van zijn zoon dat hij op de BET-awards (die geheel in het teken stond van Michael jackson) promotie probeert te maken over zn Bluray shit...Hoe harteloos?quote:Op woensdag 8 juli 2009 09:37 schreef Copycat het volgende:
Oh en pa Joe Jackson is een harteloze eikel. Dat vind ik ook.
Broers en zussen, mjah.quote:Op woensdag 8 juli 2009 09:31 schreef yvonne het volgende:
[..]
hoorde ik iets over chinees eten?quote:Op woensdag 8 juli 2009 09:45 schreef Rianne84 het volgende:
is er na die herdenking nog iets boeiends gebeurd? bij boulevard ofzo?
ik ben erna in slaap gevallen ;')
maar ja, moet vanavond ook naar een chinese bruiloft waar het 12-gangen menu om 23:00 begint
Ik vond het juist niet meer dan logisch dat ze een beetje vals zongen, had het raar gevonden als ze hun nummer perfect hadden gebracht. Zo hoorde je iig dat ze het moeilijk hadden ermee, germain zat er trouwens ook regelmatig naast maar dat vond ik eigelijk in dit geval alleen maar mooi.quote:Op woensdag 8 juli 2009 09:48 schreef Stefan het volgende:
Ik vond Smile van Jermaine juist de verrassing van de avond. Mooi gezongen ook. Mariah en Stevie zongen vals. Shaheen kende ik al van Britains Got Talent en stond daar alleen iov Simon Cowell om zichzelf te pluggen.
Hoe zag je dat voor je dan?quote:Op woensdag 8 juli 2009 09:48 schreef Stefan het volgende:
Ik vond Smile van Jermaine juist de verrassing van de avond. Mooi gezongen ook. Mariah en Stevie zongen vals. Shaheen kende ik al van Britains Got Talent en stond daar alleen iov Simon Cowell om zichzelf te pluggen.
quote:Op woensdag 8 juli 2009 09:52 schreef Greys het volgende:
[..]
Hoe zag je dat voor je dan?
Simon: Katherine, familie Jackson, ik gooi er even een jochie tussen dat ik graag wil promoten.
Katherine: No no, Simon. Wat heeft dat ventje met Michael te maken dan?
Simon: Het verband is dat ik wil dat het ventje ik net zo rijk word als uw zoon.
Katherine: Maar we zijn hier een overledene aan het herdenken!
Simon: Boo-fuckin'-hoo, lekker belangrijk. Mens, doe niet zo moeilijk, doe me nou dit pleziertje.
Zoiets? En dat ze dan zeiden 'Nou vooruit dan maar?'.
Als dat echt zo is vind ik het behoorlijk raar dat ze dan wel gaat speechen, het zal toch ook wel een reden hebben dat ze elkaar zo lang niet hebben gezien?quote:Op woensdag 8 juli 2009 09:44 schreef Greys het volgende:
[..]
Want Brooke haar toespraak was emotioneel en mooi, maar ze had hem ook al sinds 1991 niet meer gezien. Als je zulke goede vrienden bent en zo'n enorme band hebt dat je daar gaat staan huilen, waarom doe je dan niet elke week of elke maand een bakkie koffie daar, om het even lullig te zeggen? Ga lekker samen kaasfonduen dan, zou je denken
Shaheen zou een gastoptreden doen in O2quote:Op woensdag 8 juli 2009 09:52 schreef Greys het volgende:
[..]
Hoe zag je dat voor je dan?
Simon: Katherine, familie Jackson, ik gooi er even een jochie tussen dat ik graag wil promoten.
Katherine: No no, Simon. Wat heeft dat ventje met Michael te maken dan?
Simon: Het verband is dat ik wil dat het ventje ik net zo rijk word als uw zoon.
Katherine: Maar we zijn hier een overledene aan het herdenken!
Simon: Boo-fuckin'-hoo, lekker belangrijk. Mens, doe niet zo moeilijk, doe me nou dit pleziertje.
Zoiets? En dat ze dan zeiden 'Nou vooruit dan maar?'.
Nee daarom juist!quote:Op woensdag 8 juli 2009 09:51 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
denk maar niet dat je bij échte chinezen bami krijgt hoor
Oh, nou, oke.quote:Op woensdag 8 juli 2009 09:55 schreef Stefan het volgende:
[..]
Shaheen zou een gastoptreden doen in O2
Zielig voor t 12 jarig jochie
Maar hij is kind
Heeft talent
zingt als MJ
Nu gaat zn droom niet door. Maar weet je, we laten m gewoon optreden.
Laten we zeggen dat Simon Cowell erg blij was gisteren.
Ik niet. Het zijn/waren wereldartiesten.quote:Op woensdag 8 juli 2009 09:50 schreef wapwip het volgende:
[..]
Ik vond het juist niet meer dan logisch dat ze een beetje vals zongen,
Het zijn mensen, met emoties. En die kwamen goed naar voren in de zang vond ik.quote:Op woensdag 8 juli 2009 09:57 schreef Stefan het volgende:
[..]
Ik niet. Het zijn/waren wereldartiesten.
Celine Dion trad op savonds op de dag dat haar vader was overleden. Loepzuiver.
Ja, en Mariah Carey een heel innige met MJ zeker. En dat Lionel wel mooi zong was zeker omdat hij ook geen goede band had met MJquote:Op woensdag 8 juli 2009 09:57 schreef Copycat het volgende:
Celine Dion had dan ook een enorm slechte band met haar vader.
Huh?quote:Op woensdag 8 juli 2009 09:48 schreef Stefan het volgende:
Ik vond Smile van Jermaine juist de verrassing van de avond. Mooi gezongen ook.
Als de familie Jackson niet had gewild dat ie zong dan had ie ook echt niet gezongen hoor....quote:Op woensdag 8 juli 2009 09:55 schreef Stefan het volgende:
[..]
Shaheen zou een gastoptreden doen in O2
Zielig voor t 12 jarig jochie
Maar hij is kind
Heeft talent
zingt als MJ
Nu gaat zn droom niet door. Maar weet je, we laten m gewoon optreden.
Laten we zeggen dat Simon Cowell erg blij was gisteren.
Het klopte wmb juist heel goedquote:Op woensdag 8 juli 2009 10:08 schreef yvonne het volgende:
[..]
Huh?
Dan weet ik niet wát er vals klonk, de muziek of zijn stem, maar het geheel klopte voor geen meter
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |