abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 8 juli 2009 @ 00:50:48 #151
198485 Shitney
It's Shitney, Bitch
pi_70766589
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 00:44 schreef moussy het volgende:
Is deze al geweest?

Was ik net weer okee, kom jij met een filmpje. En bedankt he.

Wat was het toch een mooie man.
And when you think of trust
Does it lead you home?
To a place that you only dream of
When you're all alone
  Admin woensdag 8 juli 2009 @ 00:50:50 #152
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_70766591
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 00:47 schreef Greys het volgende:

[..]

Daarin had ze ook helemaal gelijk. Ben ik helemaal met je eens.
Maar ze ging maar dóór en dóór en dóór. En dat irriteerde me een beetje.
Ik vond haar beter dan alle afro-amerikanen die maar doorgingen over hoe MJ deuren opende die eerst dicht waren.
Wat gewoon bullshit is, want die deuren waren toch echt al open door anderen dan MJ hoor
MJ is een rasartiest, maar geen diplomaat of politicus, hell, hem moest verteld worden wie president was
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  woensdag 8 juli 2009 @ 00:50:51 #153
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_70766593
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 00:46 schreef Shitney het volgende:
Hier een linkje naar de tekst van die resolution 600. Als je alles zo op een rij leest, is het echt indrukwekkend wat MJ allemaal aan humanitaire werken heeft gedaan. Fantastisch dat ze hem daarvoor ook politiek eren en willen onderscheiden.

http://www.examiner.com/x(...)ring-Michael-Jackson
Mee eens. Een zeer gepaste erkenning. In Nederland was het waarschijnlijk een lintje geweest.

De politiek heeft in zekere zin ook maar een beperkte invloed in het bepalen van het tijdsbeeld. Mensen luisteren niet dagen achtereen naar Balkenende, maar wel naar hun favoriete artiest. Die spelen daardoor een belangrijke rol voor een volk en dus vind ik het gepast dat daar ook officieel wat aandacht aan besteed wordt.
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
  woensdag 8 juli 2009 @ 00:52:05 #154
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_70766606
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 00:43 schreef AssyriskaFF het volgende:
Hoe heet dat boek trouwens waar jullie het over hebben?

708 bladzijden, behandelt zijn leven tot NA de laatste rechtszaak, dus ook het Blanket incident en Martin Bashir
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
pi_70766614
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 00:48 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Heb de beelden meerdere malen teruggezien, en volgens mij wilde ze dat toch echt zelf.
Op zo'n moment moet die tegen zichelf beschermd worden.
  woensdag 8 juli 2009 @ 00:52:53 #156
189430 Anonymousz
Bedankt Voor Het Nieuwtje Hans
pi_70766623
Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Een Fokker Tijdens Een Meteoroïd: http://nl.tinypic.com/m/fy3nth/4
Een Fokker Tijdens Het Warme Weer: http://nl.tinypic.com/m/ioiw5e/4
  woensdag 8 juli 2009 @ 00:53:16 #157
19242 yavanna
Results may vary.
pi_70766632
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 00:47 schreef Fantasi het volgende:
[ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ]

Wat lijkt Blanket op zijn vader zeg.
~Cheer up, the worst is yet to come.~
pi_70766646
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 00:50 schreef yvonne het volgende:

MJ is een rasartiest, maar geen diplomaat of politicus, hell, hem moest verteld worden wie president was
The King of Disco vind ik beter bij 'm passen.
pi_70766656
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 00:52 schreef sig000 het volgende:

[..]

Op zo'n moment moet die tegen zichelf beschermd worden.
Voor wat volgens jouw? Niet negatief bedoeld, ben benieuwd naar je mening
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_70766657
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 00:50 schreef yvonne het volgende:

[..]

Ik vond haar beter dan alle afro-amerikanen die maar doorgingen over hoe MJ deuren opende die eerst dicht waren.
Wat gewoon bullshit is, want die deuren waren toch echt al open door anderen dan MJ hoor
Wel de eerste globaal geaccepteerde zwarte popster. Eerst was Elvis nodig om de muziek van zwarten aan blanken voor te kauwen.
  woensdag 8 juli 2009 @ 00:54:45 #161
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_70766661
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 00:48 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Heb de beelden meerdere malen teruggezien, en volgens mij wilde ze dat toch echt zelf.
Dat meisje is 11 ofzo? Sinds wanneer kunnen meisjes van 11 zulke grote beslissingen nemen? Ze had niet eens op t podium moeten staan, iedereen weet wat massale aandacht met je doet. MJ ging er dood aan, stress las ik vandaag. Was een ontroerend moment, maar wegen die 2 zinnen op tegen wereldwijde aandacht, nu weet IEDEREEN wie ze is
  Admin woensdag 8 juli 2009 @ 00:55:04 #162
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_70766666
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 00:50 schreef Greys het volgende:

[..]

Doe eens een hint?
Hoe zeg ik dat nou zonder tegen schenen te schoppen
Ik kijk als moeder hè, en zie een pré puber die het enerzijds vreselijk vindt dat papa dood is, maar ook "geniet" van alle aandacht en attentie. Kinderen kunnen dat prima combineren.
Ik zeg niet dat haar statement niet oprecht is, maar eigenlijk zegt ze niks en moet ze tranen eruit persen
En goed lezen wat ik zeg, pubers kunnen zaken ( qua gevoelens) combineren, ene kant verdriet, andere kant toch genieten van alle aandacht.

Zo zag ik het iig
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_70766685
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 00:54 schreef sig000 het volgende:

[..]

The King of Disco vind ik beter bij 'm passen.
Disco is meer categorie Bee Gees en Chic (Le Freak)
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
  woensdag 8 juli 2009 @ 00:56:07 #164
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_70766688
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 00:54 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Voor wat volgens jouw? [
Massa histerie
Kidnappers

Ze verdient een gewone jeugd, iig een waarbij ze niet door alle paparazi en fans wordt herkend
pi_70766701
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 00:54 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Voor wat volgens jouw? Niet negatief bedoeld, ben benieuwd naar je mening

Wat Stefan al zegt. MJ wilde zijn kinderen uit de media houden, dan past dit toch meer in het plaatje van de familie.
  woensdag 8 juli 2009 @ 00:59:08 #166
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_70766728
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 00:57 schreef sig000 het volgende:

[..]

Wat Stefan al zegt. MJ wilde zijn kinderen uit de media houden, dan past dit toch meer in het plaatje van de familie.
Nu is MJ niet meer en zullen die kinderen een stuk minder 'interessant' worden voor de media. Niks mis mee lijkt me.
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 8 juli 2009 @ 00:59:36 #167
163650 Greys
pi_70766738
Die Eternal Moonwalk site is echt briljant
Iedereen die kan (of denkt te kunnen ) moonwalken upload een filmpje en die worden aan elkaar geplakt.
Een kat, iemand op een fiets, de redactie van het journaal, alles huppelt achteruit

Kijken!

http://www.eternalmoonwalk.com/
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_70766748
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 00:57 schreef sig000 het volgende:

[..]

Ik kan niks anders dan jullie beiden gelijk geven
  woensdag 8 juli 2009 @ 01:00:17 #169
198485 Shitney
It's Shitney, Bitch
pi_70766749
Ah, ik zie het al, de zeikerds zijn gearriveerd. Tijd om naar bed te gaan en na te genieten van een prachtige, intieme, emotionele herdenking.

Ga maar lekker slapen, lieve Michael Jackson. Het is mooi geweest, het is klaar. Ik zal je missen, maar je zal wel moe zijn. Rust zacht. Your babies did you proud and we love you most.
And when you think of trust
Does it lead you home?
To a place that you only dream of
When you're all alone
pi_70766759
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 00:59 schreef Zwansen het volgende:

[..]

Nu is MJ niet meer en zullen die kinderen een stuk minder 'interessant' worden voor de media. Niks mis mee lijkt me.
Misschien niet. Misschien juist dat ze hun als "opvolgers" gaan zien. Ik hoop het niet.
pi_70766774
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 00:59 schreef Greys het volgende:
Die Eternal Moonwalk site is echt briljant
Iedereen die kan (of denkt te kunnen ) moonwalken upload een filmpje en die worden aan elkaar geplakt.
Een kat, iemand op een fiets, de redactie van het journaal, alles huppelt achteruit

Kijken!

http://www.eternalmoonwalk.com/
* Proest.
pi_70766785
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 01:01 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Misschien niet. Misschien juist dat ze hun als "opvolgers" gaan zien. Ik hoop het niet.
Mwah denk het niet. Wie is er tegenwoordig nog geinteresseerd in Sean Lennon, Jacob Dylan of Lisa Marie Presley.
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 8 juli 2009 @ 01:03:37 #173
163650 Greys
pi_70766803
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 00:55 schreef yvonne het volgende:

[..]

Hoe zeg ik dat nou zonder tegen schenen te schoppen
Ik kijk als moeder hè, en zie een pré puber die het enerzijds vreselijk vindt dat papa dood is, maar ook "geniet" van alle aandacht en attentie. Kinderen kunnen dat prima combineren.
Ik zeg niet dat haar statement niet oprecht is, maar eigenlijk zegt ze niks en moet ze tranen eruit persen
En goed lezen wat ik zeg, pubers kunnen zaken ( qua gevoelens) combineren, ene kant verdriet, andere kant toch genieten van alle aandacht.

Zo zag ik het iig
Kan ik me wel in vinden
Ik zag ook een 'madammetje' met haar gerommel in haar handtasje enzo, en haar meezingen op het podium en soms zelfs stralende (op een mooie manier hoor) blik.
Het huilen aan het einde, toen ze bij Janet in de armen viel, klonk 'echter' ( bedoel het ook niet rot) dan de snikken in het begin. Ik denk wel dat ze hiertoe niet gedwongen is, maar dat ze het echt zelf wilde.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  woensdag 8 juli 2009 @ 01:03:51 #174
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_70766805
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 01:00 schreef Shitney het volgende:
Ah, ik zie het al, de zeikerds zijn gearriveerd. Tijd om naar bed te gaan en na te genieten van een prachtige, intieme, emotionele herdenking.

Ga maar lekker slapen, lieve Michael Jackson. Het is mooi geweest, het is klaar. Ik zal je missen, maar je zal wel moe zijn. Rust zacht. Your babies did you proud and we love you most.
Een emotionele niet cynische Shitney. En gisteren zat ik in een topic Halcon te verdedigen. Fok is going crazy.
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
pi_70766806
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 01:02 schreef DrDentz het volgende:

[..]

Mwah denk het niet. Wie is er tegenwoordig nog geinteresseerd in Sean Lennon, Jacob Dylan of Lisa Marie Presley.
Ziggy Marley is nog de meest bekende,
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')