Was ik net weer okee, kom jij met een filmpje. En bedankt he.quote:
Ik vond haar beter dan alle afro-amerikanen die maar doorgingen over hoe MJ deuren opende die eerst dicht waren.quote:Op woensdag 8 juli 2009 00:47 schreef Greys het volgende:
[..]
Daarin had ze ook helemaal gelijk. Ben ik helemaal met je eens.
Maar ze ging maar dóór en dóór en dóór. En dat irriteerde me een beetje.
Mee eens. Een zeer gepaste erkenning. In Nederland was het waarschijnlijk een lintje geweest.quote:Op woensdag 8 juli 2009 00:46 schreef Shitney het volgende:
Hier een linkje naar de tekst van die resolution 600. Als je alles zo op een rij leest, is het echt indrukwekkend wat MJ allemaal aan humanitaire werken heeft gedaan. Fantastisch dat ze hem daarvoor ook politiek eren en willen onderscheiden.
http://www.examiner.com/x(...)ring-Michael-Jackson
quote:Op woensdag 8 juli 2009 00:43 schreef AssyriskaFF het volgende:
Hoe heet dat boek trouwens waar jullie het over hebben?
Op zo'n moment moet die tegen zichelf beschermd worden.quote:Op woensdag 8 juli 2009 00:48 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Heb de beelden meerdere malen teruggezien, en volgens mij wilde ze dat toch echt zelf.
Wat lijkt Blanket op zijn vader zeg.quote:Op woensdag 8 juli 2009 00:47 schreef Fantasi het volgende:
[ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ]
The King of Disco vind ik beter bij 'm passen.quote:Op woensdag 8 juli 2009 00:50 schreef yvonne het volgende:
MJ is een rasartiest, maar geen diplomaat of politicus, hell, hem moest verteld worden wie president was
Voor wat volgens jouw? Niet negatief bedoeld, ben benieuwd naar je meningquote:Op woensdag 8 juli 2009 00:52 schreef sig000 het volgende:
[..]
Op zo'n moment moet die tegen zichelf beschermd worden.
Wel de eerste globaal geaccepteerde zwarte popster. Eerst was Elvis nodig om de muziek van zwarten aan blanken voor te kauwen.quote:Op woensdag 8 juli 2009 00:50 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik vond haar beter dan alle afro-amerikanen die maar doorgingen over hoe MJ deuren opende die eerst dicht waren.
Wat gewoon bullshit is, want die deuren waren toch echt al open door anderen dan MJ hoor
MJ is een rasartiest, maar geen diplomaat of politicus, hell, hem moest verteld worden wie president was
Dat meisje is 11 ofzo? Sinds wanneer kunnen meisjes van 11 zulke grote beslissingen nemen? Ze had niet eens op t podium moeten staan, iedereen weet wat massale aandacht met je doet. MJ ging er dood aan, stress las ik vandaag. Was een ontroerend moment, maar wegen die 2 zinnen op tegen wereldwijde aandacht, nu weet IEDEREEN wie ze isquote:Op woensdag 8 juli 2009 00:48 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Heb de beelden meerdere malen teruggezien, en volgens mij wilde ze dat toch echt zelf.
Hoe zeg ik dat nou zonder tegen schenen te schoppenquote:
Disco is meer categorie Bee Gees en Chic (Le Freak)quote:Op woensdag 8 juli 2009 00:54 schreef sig000 het volgende:
[..]
The King of Disco vind ik beter bij 'm passen.
Massa histeriequote:
quote:Op woensdag 8 juli 2009 00:54 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Voor wat volgens jouw? Niet negatief bedoeld, ben benieuwd naar je mening
Nu is MJ niet meer en zullen die kinderen een stuk minder 'interessant' worden voor de media. Niks mis mee lijkt me.quote:Op woensdag 8 juli 2009 00:57 schreef sig000 het volgende:
[..]
Wat Stefan al zegt. MJ wilde zijn kinderen uit de media houden, dan past dit toch meer in het plaatje van de familie.
Ik kan niks anders dan jullie beiden gelijk gevenquote:Op woensdag 8 juli 2009 00:57 schreef sig000 het volgende:
[..]
Wat Stefan al zegt. MJ wilde zijn kinderen uit de media houden, dan past dit toch meer in het plaatje van de familie.
Misschien niet. Misschien juist dat ze hun als "opvolgers" gaan zien. Ik hoop het niet.quote:Op woensdag 8 juli 2009 00:59 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Nu is MJ niet meer en zullen die kinderen een stuk minder 'interessant' worden voor de media. Niks mis mee lijkt me.
* Proest.quote:Op woensdag 8 juli 2009 00:59 schreef Greys het volgende:
Die Eternal Moonwalk site is echt briljant
Iedereen die kan (of denkt te kunnen) moonwalken upload een filmpje en die worden aan elkaar geplakt.
Een kat, iemand op een fiets, de redactie van het journaal, alles huppelt achteruit
Kijken!
http://www.eternalmoonwalk.com/
Mwah denk het niet. Wie is er tegenwoordig nog geinteresseerd in Sean Lennon, Jacob Dylan of Lisa Marie Presley.quote:Op woensdag 8 juli 2009 01:01 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Misschien niet. Misschien juist dat ze hun als "opvolgers" gaan zien. Ik hoop het niet.
Kan ik me wel in vindenquote:Op woensdag 8 juli 2009 00:55 schreef yvonne het volgende:
[..]
Hoe zeg ik dat nou zonder tegen schenen te schoppen
Ik kijk als moeder hè, en zie een pré puber die het enerzijds vreselijk vindt dat papa dood is, maar ook "geniet" van alle aandacht en attentie. Kinderen kunnen dat prima combineren.
Ik zeg niet dat haar statement niet oprecht is, maar eigenlijk zegt ze niks en moet ze tranen eruit persen
En goed lezen wat ik zeg, pubers kunnen zaken ( qua gevoelens) combineren, ene kant verdriet, andere kant toch genieten van alle aandacht.
Zo zag ik het iig
Een emotionele niet cynische Shitney. En gisteren zat ik in een topic Halcon te verdedigen. Fok is going crazy.quote:Op woensdag 8 juli 2009 01:00 schreef Shitney het volgende:
Ah, ik zie het al, de zeikerds zijn gearriveerd. Tijd om naar bed te gaan en na te genieten van een prachtige, intieme, emotionele herdenking.
Ga maar lekker slapen, lieve Michael Jackson. Het is mooi geweest, het is klaar. Ik zal je missen, maar je zal wel moe zijn. Rust zacht. Your babies did you proud and we love you most.![]()
![]()
Ziggy Marley is nog de meest bekende,quote:Op woensdag 8 juli 2009 01:02 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Mwah denk het niet. Wie is er tegenwoordig nog geinteresseerd in Sean Lennon, Jacob Dylan of Lisa Marie Presley.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |