Och, qua postuur is ze vrij fors, maar qua gezicht vind ik haar niet bepaald lelijk, hoor.quote:Op woensdag 8 juli 2009 00:18 schreef Shitney het volgende:
Die Paris die wordt me een beauty later! als ze tenminste niet meer op d'r moeder gaat lijken, niet te geloven dat hij zo'n lelijk mokkel als moeder voor zijn kinderen koos terwijl hij ook mij had kunnen hebben![]()
Je hebt gelijkquote:Op dinsdag 7 juli 2009 23:56 schreef Stefan het volgende:
[..]
Maar nog steeds vals, net als Mariah. En Shaheen en Jermaine zongen ook niet vals.
Nee joh, afgezien van het feit dat het allebei halfbloedjes zijn, heeft Paris een veel delicater gezichtje.quote:
Staat ook in het boek hè, dat z'n broers hem pestten met zijn neus!quote:
Leuk man.quote:Op woensdag 8 juli 2009 00:22 schreef sig000 het volgende:
[..]
Massahysterie vind ik erg interessant.
quote:Op woensdag 8 juli 2009 00:28 schreef Stefan het volgende:
Nu op RTL4 hh Boulevard met aankomst familie.
Landrover stelde 30 auto's ter beschikking. Slim
en zijn paquote:Op woensdag 8 juli 2009 00:27 schreef yvonne het volgende:
[..]
Staat ook in het boek hè, dat z'n broers hem pestten met zijn neus!
Viel me ook op. Ik denk niet dat vader jackson erg blij wasquote:Op woensdag 8 juli 2009 00:22 schreef Mangoworks2002 het volgende:
vond het trouwens wel apart dat iedereen door magic genoemd werd door magic johnson:
broers zussen, neefjes nichtjes, moeder....
hij noemde de vader expliciet niet...
Ja.quote:Op woensdag 8 juli 2009 00:27 schreef yvonne het volgende:
[..]
Staat ook in het boek hè, dat z'n broers hem pestten met zijn neus!
quote:Op woensdag 8 juli 2009 00:27 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Leuk man.
Maar iets wat 30+ jaar deel van mijn leven is geweest.... heeft enige impact, en zou ik niet omschrijven als massahysterie.....
En thank god is dat ook niet zo geworden.quote:Op woensdag 8 juli 2009 00:30 schreef Greys het volgende:
Katherine Jackson had dus heel duidelijk verzocht om een herdenkingsdienst, geen entertainment show.
quote:Op woensdag 8 juli 2009 00:30 schreef Greys het volgende:
Katherine Jackson had dus heel duidelijk verzocht om een herdenkingsdienst, geen entertainment show.
Persoonlijk doe ik daar niet aan mee, maar MJ heeft wel degelijk deel uit gemaakt van mijn muzikale leven.quote:Op woensdag 8 juli 2009 00:31 schreef sig000 het volgende:
[..]
Muziek is wel een deel van mijn leven, 1 bepaalde artiest niet.
Wat er nu gebeurt omtrent MJ komt in mijn ogen dicht in de buurt van massahysterie.
Ik vind het een schitterend boek! Bij Deslegte dames en heren, vuistdik, 7 eurootjes!quote:Op woensdag 8 juli 2009 00:30 schreef Stefan het volgende:
[..]
Ja.
En weet niet of je daar al bent, hoe de broers hem steeds dwongen op tournee te gaan want dan was hun geld op. Ze ruiken nu ook weer geld natuurlijk. Walgelijk.
Ga m ook weer even zoeken in mn verhuisdoos
Zeker. Ik moet ook lachen om al die mensen die zeggen dat ze hem ineens zo missen. Zijn laatste cd's flopten en niemand keek echt naar hem om.quote:Op woensdag 8 juli 2009 00:31 schreef sig000 het volgende:
Wat er nu gebeurt omtrent MJ komt in mijn ogen dicht in de buurt van massahysterie.
Ik vond de dame in het wit echt een afgrijselijk wijfquote:Op woensdag 8 juli 2009 00:32 schreef yvonne het volgende:
Toch, in dat statement van die dame in het wit, op het eind, hoorde ik toch echt een posthume rechtzetting, ze zei niet "hè Michael was onschuldig" maar ze impliceerde het wel degleijk in andere bewoordingen.
In de discotheek heb ik zijn muziek vaak gehoord.quote:Op woensdag 8 juli 2009 00:33 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Persoonlijk doe ik daar niet aan mee, maar MJ heeft wel degelijk deel uit gemaakt van mijn muzikale leven.
En ook zeker Feel halen, dan wil je ook de DVD What We Did Last Summer zien (Live in Knebworth).quote:Op woensdag 8 juli 2009 00:33 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik vind het een schitterend boek! Bij Deslegte dames en heren, vuistdik, 7 eurootjes!
Dat vind ik geweldig juist, dat swingende gospelgebeurenquote:Op woensdag 8 juli 2009 00:33 schreef sig000 het volgende:
[..]
Een kerkdienst is daar sowieso al meer show dan hier.
LOL< dat vond ik nou weer een sterke redequote:Op woensdag 8 juli 2009 00:35 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik vond de dame in het wit echt een afgrijselijk wijf
De echte tributes komen nog wel. Dat artiesten zijn nummers gaan zingen, het Mercury Tribute was erg goed bv.quote:Op woensdag 8 juli 2009 00:32 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
En thank god is dat ook niet zo geworden.
quote:Op woensdag 8 juli 2009 00:25 schreef peeet1 het volgende:
Bracht werkelijk een traan in m'n ogen.quote:
Bedoel je die politica? Ja, dat was de enige in het wit toch?quote:Op woensdag 8 juli 2009 00:37 schreef yvonne het volgende:
[..]
LOL< dat vond ik nou weer een sterke rede
Zo zonde dat het werd onderbrokenquote:Op woensdag 8 juli 2009 00:38 schreef GeneraalUli het volgende:
[..]
Prachtig moment om mee te eindigen. Spot op het podium en dan man in the mirror erbij. Maar dat daarna een gebed kwam vond ik jammer... Maakte het iets minder sterk.
Echt?quote:Op woensdag 8 juli 2009 00:35 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik vond de dame in het wit echt een afgrijselijk wijf
Ok,quote:Op woensdag 8 juli 2009 00:34 schreef Stefan het volgende:
[..]
Zeker. Ik moet ook lachen om al die mensen die zeggen dat ze hem ineens zo missen. Zijn laatste cd's flopten en niemand keek echt naar hem om.
Dat het een hype is snap ik, maar nu weer over tot de orde van de dag,
Ja!quote:Op woensdag 8 juli 2009 00:42 schreef Shitney het volgende:
[..]
Echt?![]()
Ik zat te applaudiseren op mijn bed! Fantastisch toch, dat een afgevaardigde van het de senaat? house of congress? daar staat en namens de politiek erkent dat hij zeer belangrijk is geweest? En passant even benadrukkend dat in de Joe Es of Ee iedereen innocent until proven guilty is. En dan ook nog die resolution 600!
Ja, en eens iemand die duidelijk zei waar het op stond.quote:Op woensdag 8 juli 2009 00:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Bedoel je die politica? Ja, dat was de enige in het wit toch?
Ik vond haar zo agressief
Daarin had ze ook helemaal gelijk. Ben ik helemaal met je eens.quote:Op woensdag 8 juli 2009 00:44 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ja, en eens iemand die duidelijk zei waar het op stond.
Ik hoorde een aanklacht tegen het MJ schuldig verklaren aan.
Ze was héél duide;lijk in haar statement, iemand is pas schuldig als het bewezen is.
Eindelijk iemand die zn bek opentrekt over een bespottelijke affaire.
quote:Op woensdag 8 juli 2009 00:44 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ja, en eens iemand die duidelijk zei waar het op stond.
Ik hoorde een aanklacht tegen het MJ schuldig verklaren aan.
Ze was héél duide;lijk in haar statement, iemand is pas schuldig als het bewezen is.
Ja wat mij betreft hadden ze er zoiets van gemaakt alhoewel het aardig die richting ging.quote:Op woensdag 8 juli 2009 00:36 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat vind ik geweldig juist, dat swingende gospelgebeuren
Baas boven baas: ik zat al te janken bij de brief van Nelson Mandela.quote:Op woensdag 8 juli 2009 00:43 schreef AssyriskaFF het volgende:
Ik kreeg al in het begin tranen in mijn ogen. Bij I'll be there. Terwijl ik dat nummer normaal niet zoveel aan vind.
Hoe heet dat boek trouwens waar jullie het over hebben?
Idd. Dat was echt iemand kapot willen maken om geld.quote:Op woensdag 8 juli 2009 00:44 schreef yvonne het volgende:
Heb de beelden meerdere malen teruggezien, en volgens mij wilde ze dat toch echt zelf.quote:Op woensdag 8 juli 2009 00:47 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ja wat mij betreft hadden ze er zoiets van gemaakt alhoewel het aardig die richting ging.
Beetje jammer vond ik toch het publieke optreden van die dochter.
Die kun je daar op dit moment niet neerzetten.
Doe eens een hint?quote:Op woensdag 8 juli 2009 00:48 schreef yvonne het volgende:
Nou, net het stukje teruggezien van de dochter op het podium..
Euhm, kijk eens goed?
Was ik net weer okee, kom jij met een filmpje. En bedankt he.quote:
Ik vond haar beter dan alle afro-amerikanen die maar doorgingen over hoe MJ deuren opende die eerst dicht waren.quote:Op woensdag 8 juli 2009 00:47 schreef Greys het volgende:
[..]
Daarin had ze ook helemaal gelijk. Ben ik helemaal met je eens.
Maar ze ging maar dóór en dóór en dóór. En dat irriteerde me een beetje.
Mee eens. Een zeer gepaste erkenning. In Nederland was het waarschijnlijk een lintje geweest.quote:Op woensdag 8 juli 2009 00:46 schreef Shitney het volgende:
Hier een linkje naar de tekst van die resolution 600. Als je alles zo op een rij leest, is het echt indrukwekkend wat MJ allemaal aan humanitaire werken heeft gedaan. Fantastisch dat ze hem daarvoor ook politiek eren en willen onderscheiden.
http://www.examiner.com/x(...)ring-Michael-Jackson
quote:Op woensdag 8 juli 2009 00:43 schreef AssyriskaFF het volgende:
Hoe heet dat boek trouwens waar jullie het over hebben?
Op zo'n moment moet die tegen zichelf beschermd worden.quote:Op woensdag 8 juli 2009 00:48 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Heb de beelden meerdere malen teruggezien, en volgens mij wilde ze dat toch echt zelf.
Wat lijkt Blanket op zijn vader zeg.quote:Op woensdag 8 juli 2009 00:47 schreef Fantasi het volgende:
[ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ]
The King of Disco vind ik beter bij 'm passen.quote:Op woensdag 8 juli 2009 00:50 schreef yvonne het volgende:
MJ is een rasartiest, maar geen diplomaat of politicus, hell, hem moest verteld worden wie president was
Voor wat volgens jouw? Niet negatief bedoeld, ben benieuwd naar je meningquote:Op woensdag 8 juli 2009 00:52 schreef sig000 het volgende:
[..]
Op zo'n moment moet die tegen zichelf beschermd worden.
Wel de eerste globaal geaccepteerde zwarte popster. Eerst was Elvis nodig om de muziek van zwarten aan blanken voor te kauwen.quote:Op woensdag 8 juli 2009 00:50 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik vond haar beter dan alle afro-amerikanen die maar doorgingen over hoe MJ deuren opende die eerst dicht waren.
Wat gewoon bullshit is, want die deuren waren toch echt al open door anderen dan MJ hoor
MJ is een rasartiest, maar geen diplomaat of politicus, hell, hem moest verteld worden wie president was
Dat meisje is 11 ofzo? Sinds wanneer kunnen meisjes van 11 zulke grote beslissingen nemen? Ze had niet eens op t podium moeten staan, iedereen weet wat massale aandacht met je doet. MJ ging er dood aan, stress las ik vandaag. Was een ontroerend moment, maar wegen die 2 zinnen op tegen wereldwijde aandacht, nu weet IEDEREEN wie ze isquote:Op woensdag 8 juli 2009 00:48 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Heb de beelden meerdere malen teruggezien, en volgens mij wilde ze dat toch echt zelf.
Hoe zeg ik dat nou zonder tegen schenen te schoppenquote:
Disco is meer categorie Bee Gees en Chic (Le Freak)quote:Op woensdag 8 juli 2009 00:54 schreef sig000 het volgende:
[..]
The King of Disco vind ik beter bij 'm passen.
Massa histeriequote:
quote:Op woensdag 8 juli 2009 00:54 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Voor wat volgens jouw? Niet negatief bedoeld, ben benieuwd naar je mening
Nu is MJ niet meer en zullen die kinderen een stuk minder 'interessant' worden voor de media. Niks mis mee lijkt me.quote:Op woensdag 8 juli 2009 00:57 schreef sig000 het volgende:
[..]
Wat Stefan al zegt. MJ wilde zijn kinderen uit de media houden, dan past dit toch meer in het plaatje van de familie.
Ik kan niks anders dan jullie beiden gelijk gevenquote:Op woensdag 8 juli 2009 00:57 schreef sig000 het volgende:
[..]
Wat Stefan al zegt. MJ wilde zijn kinderen uit de media houden, dan past dit toch meer in het plaatje van de familie.
Misschien niet. Misschien juist dat ze hun als "opvolgers" gaan zien. Ik hoop het niet.quote:Op woensdag 8 juli 2009 00:59 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Nu is MJ niet meer en zullen die kinderen een stuk minder 'interessant' worden voor de media. Niks mis mee lijkt me.
* Proest.quote:Op woensdag 8 juli 2009 00:59 schreef Greys het volgende:
Die Eternal Moonwalk site is echt briljant
Iedereen die kan (of denkt te kunnen) moonwalken upload een filmpje en die worden aan elkaar geplakt.
Een kat, iemand op een fiets, de redactie van het journaal, alles huppelt achteruit
Kijken!
http://www.eternalmoonwalk.com/
Mwah denk het niet. Wie is er tegenwoordig nog geinteresseerd in Sean Lennon, Jacob Dylan of Lisa Marie Presley.quote:Op woensdag 8 juli 2009 01:01 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Misschien niet. Misschien juist dat ze hun als "opvolgers" gaan zien. Ik hoop het niet.
Kan ik me wel in vindenquote:Op woensdag 8 juli 2009 00:55 schreef yvonne het volgende:
[..]
Hoe zeg ik dat nou zonder tegen schenen te schoppen
Ik kijk als moeder hè, en zie een pré puber die het enerzijds vreselijk vindt dat papa dood is, maar ook "geniet" van alle aandacht en attentie. Kinderen kunnen dat prima combineren.
Ik zeg niet dat haar statement niet oprecht is, maar eigenlijk zegt ze niks en moet ze tranen eruit persen
En goed lezen wat ik zeg, pubers kunnen zaken ( qua gevoelens) combineren, ene kant verdriet, andere kant toch genieten van alle aandacht.
Zo zag ik het iig
Een emotionele niet cynische Shitney. En gisteren zat ik in een topic Halcon te verdedigen. Fok is going crazy.quote:Op woensdag 8 juli 2009 01:00 schreef Shitney het volgende:
Ah, ik zie het al, de zeikerds zijn gearriveerd. Tijd om naar bed te gaan en na te genieten van een prachtige, intieme, emotionele herdenking.
Ga maar lekker slapen, lieve Michael Jackson. Het is mooi geweest, het is klaar. Ik zal je missen, maar je zal wel moe zijn. Rust zacht. Your babies did you proud and we love you most.![]()
![]()
Ziggy Marley is nog de meest bekende,quote:Op woensdag 8 juli 2009 01:02 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Mwah denk het niet. Wie is er tegenwoordig nog geinteresseerd in Sean Lennon, Jacob Dylan of Lisa Marie Presley.
Erg leuke sitequote:Op woensdag 8 juli 2009 00:59 schreef Greys het volgende:
Iedereen die kan (of denkt te kunnen) moonwalken upload een filmpje en die worden aan elkaar geplakt.
Een kat, iemand op een fiets, de redactie van het journaal, alles huppelt achteruit
Kijken!
Te leuk!quote:Op woensdag 8 juli 2009 00:59 schreef Greys het volgende:
Kijken!
Tof he? Moeten ook wat FOKers meedoen!quote:
Dat weet alleen de familie nogquote:
Maar zal nooit een legende als zijn pa worden. Heeft wel bijna de zelfde stem als zijn pa.quote:Op woensdag 8 juli 2009 01:04 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ziggy Marley is nog de meest bekende,
Stel je in godsnaam niet zo aan. John Kennedy Junior staat ook in de geheugens van mensen gegrifd mbt zijn aanwezigheid bij de begrafenis van zijn vader. Heeft hij daar ooit noemenswaardige last van gehad?quote:Op woensdag 8 juli 2009 00:54 schreef Stefan het volgende:
[..]
Dat meisje is 11 ofzo? Sinds wanneer kunnen meisjes van 11 zulke grote beslissingen nemen? Ze had niet eens op t podium moeten staan, iedereen weet wat massale aandacht met je doet. MJ ging er dood aan, stress las ik vandaag. Was een ontroerend moment, maar wegen die 2 zinnen op tegen wereldwijde aandacht, nu weet IEDEREEN wie ze is
Ik vind zijn pa meer invloedrijk dan MJ maar da's mijn mening.quote:Op woensdag 8 juli 2009 01:07 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Maar zal nooit een legende als zijn pa worden. Heeft wel bijna de zelfde stem als zijn pa.
En het is geen veroordeling hoor, je zult maar een pre-puber zijn van een wereldberoemde overleden vader.quote:Op woensdag 8 juli 2009 01:03 schreef Greys het volgende:
[..]
Kan ik me wel in vinden
Ik zag ook een 'madammetje' met haar gerommel in haar handtasje enzo, en haar meezingen op het podium en soms zelfs stralende (op een mooie manier hoor) blik.
Het huilen aan het einde, toen ze bij Janet in de armen viel, klonk 'echter' (bedoel het ook niet rot) dan de snikken in het begin. Ik denk wel dat ze hiertoe niet gedwongen is, maar dat ze het echt zelf wilde.
moet ie wel de andere kant op lopen.quote:
Ja, je blijft er naar kijken, echt super!quote:
Is ze geadopteerd?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 23:56 schreef Shitney het volgende:
Grr, zit ik het youtube filmpje voor de OP te zoeken, is er al een nieuw topic!
Maar over Nicole Richie: ze is weliswaar geadopteerd, maar ze is ook een halfbloedje.
Geniale sitequote:Op woensdag 8 juli 2009 01:11 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja, je blijft er naar kijken, echt super!
Hilarisch ook, de meesten kunnen er geen reet van!
En een levensgroot klokhuisquote:Op woensdag 8 juli 2009 01:15 schreef Greys het volgende:
[..]
Er komt hier net een glas Guiness in beeld voorbij schuiven
quote:Op woensdag 8 juli 2009 01:15 schreef Greys het volgende:
[..]
Het is wachten op achteruitlopende lama's.quote:Op woensdag 8 juli 2009 01:15 schreef Greys het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |