Hij heet nu ook Muhammad Abdul-Azizquote:Op dinsdag 7 juli 2009 23:48 schreef Duderella het volgende:
[..]
O dat wist ik niet!![]()
Foei.![]()
Maar ik vind het wel een knapperd! Met dat grijze haar!
Emotie,en daar was z'n "optreden" niet minder om.Als je het als een optreden kunt noemen.Ben benieuwd hoe jij zingt als je verdriet hebt,Ik vond het kippenvel.quote:
Tof he? Hele mooie uitvoering, heb hem al een week op mijn haifs staan!quote:
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 23:54 schreef Greys het volgende:
[..]
Tof he? Hele mooie uitvoering, heb hem al een week op mijn haifs staan!
Maar nog steeds vals, net als Mariah. En Shaheen en Jermaine zongen ook niet vals.quote:
Thxquote:Op dinsdag 7 juli 2009 23:48 schreef Shitney het volgende:
[..]
Check!
Jij bent inderdaad net zo'n type als Paris en Prince. Ik vind dat je aan hen ook kunt zien dat ze weliswaar een redelijk blanke huid hebben, maar dat ze toch niet blank zijn. Knappe jongen ben je hoor!
Dies idd ook niet blank hoor.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 23:56 schreef Shitney het volgende:
Grr, zit ik het youtube filmpje voor de OP te zoeken, is er al een nieuw topic!
Maar over Nicole Richie: ze is weliswaar geadopteerd, maar ze is ook een halfbloedje.
Sorryquote:Op dinsdag 7 juli 2009 23:56 schreef Shitney het volgende:
Grr, zit ik het youtube filmpje voor de OP te zoeken, is er al een nieuw topic!
Maar over Nicole Richie: ze is weliswaar geadopteerd, maar ze is ook een halfbloedje.
Ik maak meer de associatie, "alles voor de show"quote:Op dinsdag 7 juli 2009 23:47 schreef Argento het volgende:
[..]
Oh nou, ik heb alleen maar een meisje gezien dat in de directe nabijheid van haar dode vader op het moment van afscheid wilde benadrukken wat een fijne papa hij is geweest.
Ik leg, zeker gezien de omstandigheden en de onmiskenbare oprechtheid van haar optreden, niet direct een verband met de incestbeschuldigingen (die overigens in een court of law van tafel zijn geveegd). Maar goed, iedereen moet maar voor zichzelf weten welke associaties er gemaakt moeten worden.
Heel mooi mengen ook!quote:Op dinsdag 7 juli 2009 23:56 schreef oh-oh het volgende:
Ik moet eerlijk zeggen dat ik ook bij vlagen niet geloofde dat die kids van hem waren maar dat ik het nu wel echt aan ze kon zien , qua uiterlijk.
Ik heb ook een donkere vader, alledrie de kids zijn blank, en mijn zusje heeft dan weer een echte hollandse vriend, en haar kids zijn dan weer onze kleur en lijken bij hun dan weer juist getint.
Kleur kan echt raar mengen en vererven hoor.
Ik vond het het puurste stukje van de hele avond!quote:Op woensdag 8 juli 2009 00:00 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ik maak meer de associatie, "alles voor de show"
Hoezo? Volgens MJ was het omdat een blanket juist warmte en liefde betekent.quote:Op woensdag 8 juli 2009 00:00 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik vind het zo sneu voor dat jongste jochie dat iedereen hem Blanket noemt..
Hoe durf je het te zeggen...quote:Op woensdag 8 juli 2009 00:00 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ik maak meer de associatie, "alles voor de show"
Het is anders een enorm liefdevol bedoelde bijnaam.quote:Op woensdag 8 juli 2009 00:00 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik vind het zo sneu voor dat jongste jochie dat iedereen hem Blanket noemt..
Ondanks mijn donkere achtergrond zijn mijn kinderen blonder dan blond. Komt ook deels door hun moeder die niet blank is, maar eerder witquote:Op dinsdag 7 juli 2009 23:56 schreef oh-oh het volgende:
Ik moet eerlijk zeggen dat ik ook bij vlagen niet geloofde dat die kids van hem waren maar dat ik het nu wel echt aan ze kon zien , qua uiterlijk.
Ik heb ook een donkere vader, alledrie de kids zijn blank, en mijn zusje heeft dan weer een echte hollandse vriend, en haar kids zijn dan weer onze kleur en lijken bij hun dan weer juist getint.
Kleur kan echt raar mengen en vererven hoor.
Heb je geen newsgroep? Op FTD staan ruim 30 MJ DVD's.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 23:58 schreef Doopy-X- het volgende:
Het concert op RTL5 is inderdaad The History Tour Munich, ik heb hem net gedownload van usenet maar met een verschrikkelijke crap kwaliteit. Ik houd me aanbevolen voor de RTL 5 versie
Heb jij kindjes? Je ziet er zelf nog zo jong uit!quote:Op woensdag 8 juli 2009 00:02 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ondanks mijn donkere achtergrond zijn mijn kinderen blonder dan blond. Komt ook deels door hun moeder die niet blank is, maar eerder wit
Grote voeten ook eigenlijkquote:Op woensdag 8 juli 2009 00:04 schreef yvonne het volgende:
Kijk die handen nou! Je zag het net héél goedEnorme handen voor een klein mensch!
quote:Op woensdag 8 juli 2009 00:02 schreef Stefan het volgende:
[..]
Heb je geen newsgroep? Op FTD staan ruim 30 MJ DVD's.
Waaronder live in Boekarest, 30 aniversity concert, HIStory Budapest, etc
Die is gewéldig, van de week het hele concert bekeken op Youtube, fantastische Jackson 5-medley met de gebroeders. Én Jill Scott trad ook op.quote:Op woensdag 8 juli 2009 00:02 schreef Stefan het volgende:
Waaronder live in Boekarest, 30th anniversary concert, HIStory Budapest, etc
Oh, die ene foto van Paris met Blanket is fantastisch. Wat een lieve kinderen.quote:Op woensdag 8 juli 2009 00:02 schreef Eef999 het volgende:
Ik vond juist vandaag heel duidelijk dat de kinderen halfbloed zijn, hier duidelijk te zien
Michael Jackson's kinderen zijn blank??
Dat bericht klopt niet, dat is later via haar advocaat naar buiten gebracht.quote:Op woensdag 8 juli 2009 00:05 schreef yvonne het volgende:
En wat nou dat die kinderen op de moeder lijken
Zei ze van de week niet dat ze alleen maar d'r baarmoeder uitgeleend had en verder niks?
En dat MJ zelfs niet de natuurlijke vader was
Nee, iemand had gezégd dat zij dat had gezegd.quote:Op woensdag 8 juli 2009 00:05 schreef yvonne het volgende:
Zei ze van de week niet dat ze alleen maar d'r baarmoeder uitgeleend had en verder niks?
I know maar er staat geen fatsoenlijke History tour rip, aleen de History video dvdquote:Op woensdag 8 juli 2009 00:02 schreef Stefan het volgende:
[..]
Heb je geen newsgroep? Op FTD staan ruim 30 MJ DVD's.
Waaronder live in Boekarest, 30 aniversity concert, HIStory Budapest, etc
Ja, ik zei vanavond nog tegen mn moeder die de middelste van mn zus mee had naar mij, dat wij vroeger gewoon ook witter leken omdat mn vader zo donker is. Dus in het totaalplaatje leken wij erg licht.quote:Op woensdag 8 juli 2009 00:02 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ondanks mijn donkere achtergrond zijn mijn kinderen blonder dan blond. Komt ook deels door hun moeder die niet blank is, maar eerder wit
Werd redelijk jong vader (24), en ook zie er ook nog vrij jong uit. Ik ben 27 maar mensen schatten me nog steeds rond de 20quote:Op woensdag 8 juli 2009 00:04 schreef Greys het volgende:
[..]
Heb jij kindjes? Je ziet er zelf nog zo jong uit!
Ja want iemands woord in de wereld is veel zeggendquote:Op woensdag 8 juli 2009 00:05 schreef yvonne het volgende:
Ah, oké, ( er lopen ook zoveel topicsquote:Op woensdag 8 juli 2009 00:06 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee, iemand had gezégd dat zij dat had gezegd.
Maar goed, iemand had ook gezegd dat Obama op de eerste rij zou zitten vanavond
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |