Hij heet nu ook Muhammad Abdul-Azizquote:Op dinsdag 7 juli 2009 23:48 schreef Duderella het volgende:
[..]
O dat wist ik niet!![]()
Foei.![]()
Maar ik vind het wel een knapperd! Met dat grijze haar!
Emotie,en daar was z'n "optreden" niet minder om.Als je het als een optreden kunt noemen.Ben benieuwd hoe jij zingt als je verdriet hebt,Ik vond het kippenvel.quote:
Tof he? Hele mooie uitvoering, heb hem al een week op mijn haifs staan!quote:
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 23:54 schreef Greys het volgende:
[..]
Tof he? Hele mooie uitvoering, heb hem al een week op mijn haifs staan!
Maar nog steeds vals, net als Mariah. En Shaheen en Jermaine zongen ook niet vals.quote:
Thxquote:Op dinsdag 7 juli 2009 23:48 schreef Shitney het volgende:
[..]
Check!
Jij bent inderdaad net zo'n type als Paris en Prince. Ik vind dat je aan hen ook kunt zien dat ze weliswaar een redelijk blanke huid hebben, maar dat ze toch niet blank zijn. Knappe jongen ben je hoor!
Dies idd ook niet blank hoor.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 23:56 schreef Shitney het volgende:
Grr, zit ik het youtube filmpje voor de OP te zoeken, is er al een nieuw topic!
Maar over Nicole Richie: ze is weliswaar geadopteerd, maar ze is ook een halfbloedje.
Sorryquote:Op dinsdag 7 juli 2009 23:56 schreef Shitney het volgende:
Grr, zit ik het youtube filmpje voor de OP te zoeken, is er al een nieuw topic!
Maar over Nicole Richie: ze is weliswaar geadopteerd, maar ze is ook een halfbloedje.
Ik maak meer de associatie, "alles voor de show"quote:Op dinsdag 7 juli 2009 23:47 schreef Argento het volgende:
[..]
Oh nou, ik heb alleen maar een meisje gezien dat in de directe nabijheid van haar dode vader op het moment van afscheid wilde benadrukken wat een fijne papa hij is geweest.
Ik leg, zeker gezien de omstandigheden en de onmiskenbare oprechtheid van haar optreden, niet direct een verband met de incestbeschuldigingen (die overigens in een court of law van tafel zijn geveegd). Maar goed, iedereen moet maar voor zichzelf weten welke associaties er gemaakt moeten worden.
Heel mooi mengen ook!quote:Op dinsdag 7 juli 2009 23:56 schreef oh-oh het volgende:
Ik moet eerlijk zeggen dat ik ook bij vlagen niet geloofde dat die kids van hem waren maar dat ik het nu wel echt aan ze kon zien , qua uiterlijk.
Ik heb ook een donkere vader, alledrie de kids zijn blank, en mijn zusje heeft dan weer een echte hollandse vriend, en haar kids zijn dan weer onze kleur en lijken bij hun dan weer juist getint.
Kleur kan echt raar mengen en vererven hoor.
Ik vond het het puurste stukje van de hele avond!quote:Op woensdag 8 juli 2009 00:00 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ik maak meer de associatie, "alles voor de show"
Hoezo? Volgens MJ was het omdat een blanket juist warmte en liefde betekent.quote:Op woensdag 8 juli 2009 00:00 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik vind het zo sneu voor dat jongste jochie dat iedereen hem Blanket noemt..
Hoe durf je het te zeggen...quote:Op woensdag 8 juli 2009 00:00 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ik maak meer de associatie, "alles voor de show"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |