En ook zeker Feel halen, dan wil je ook de DVD What We Did Last Summer zien (Live in Knebworth).quote:Op woensdag 8 juli 2009 00:33 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik vind het een schitterend boek! Bij Deslegte dames en heren, vuistdik, 7 eurootjes!
Dat vind ik geweldig juist, dat swingende gospelgebeurenquote:Op woensdag 8 juli 2009 00:33 schreef sig000 het volgende:
[..]
Een kerkdienst is daar sowieso al meer show dan hier.
LOL< dat vond ik nou weer een sterke redequote:Op woensdag 8 juli 2009 00:35 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik vond de dame in het wit echt een afgrijselijk wijf
De echte tributes komen nog wel. Dat artiesten zijn nummers gaan zingen, het Mercury Tribute was erg goed bv.quote:Op woensdag 8 juli 2009 00:32 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
En thank god is dat ook niet zo geworden.
quote:Op woensdag 8 juli 2009 00:25 schreef peeet1 het volgende:
Bracht werkelijk een traan in m'n ogen.quote:
Bedoel je die politica? Ja, dat was de enige in het wit toch?quote:Op woensdag 8 juli 2009 00:37 schreef yvonne het volgende:
[..]
LOL< dat vond ik nou weer een sterke rede
Zo zonde dat het werd onderbrokenquote:Op woensdag 8 juli 2009 00:38 schreef GeneraalUli het volgende:
[..]
Prachtig moment om mee te eindigen. Spot op het podium en dan man in the mirror erbij. Maar dat daarna een gebed kwam vond ik jammer... Maakte het iets minder sterk.
Echt?quote:Op woensdag 8 juli 2009 00:35 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik vond de dame in het wit echt een afgrijselijk wijf
Ok,quote:Op woensdag 8 juli 2009 00:34 schreef Stefan het volgende:
[..]
Zeker. Ik moet ook lachen om al die mensen die zeggen dat ze hem ineens zo missen. Zijn laatste cd's flopten en niemand keek echt naar hem om.
Dat het een hype is snap ik, maar nu weer over tot de orde van de dag,
Ja!quote:Op woensdag 8 juli 2009 00:42 schreef Shitney het volgende:
[..]
Echt?![]()
Ik zat te applaudiseren op mijn bed! Fantastisch toch, dat een afgevaardigde van het de senaat? house of congress? daar staat en namens de politiek erkent dat hij zeer belangrijk is geweest? En passant even benadrukkend dat in de Joe Es of Ee iedereen innocent until proven guilty is. En dan ook nog die resolution 600!
Ja, en eens iemand die duidelijk zei waar het op stond.quote:Op woensdag 8 juli 2009 00:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Bedoel je die politica? Ja, dat was de enige in het wit toch?
Ik vond haar zo agressief
Daarin had ze ook helemaal gelijk. Ben ik helemaal met je eens.quote:Op woensdag 8 juli 2009 00:44 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ja, en eens iemand die duidelijk zei waar het op stond.
Ik hoorde een aanklacht tegen het MJ schuldig verklaren aan.
Ze was héél duide;lijk in haar statement, iemand is pas schuldig als het bewezen is.
Eindelijk iemand die zn bek opentrekt over een bespottelijke affaire.
quote:Op woensdag 8 juli 2009 00:44 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ja, en eens iemand die duidelijk zei waar het op stond.
Ik hoorde een aanklacht tegen het MJ schuldig verklaren aan.
Ze was héél duide;lijk in haar statement, iemand is pas schuldig als het bewezen is.
Ja wat mij betreft hadden ze er zoiets van gemaakt alhoewel het aardig die richting ging.quote:Op woensdag 8 juli 2009 00:36 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat vind ik geweldig juist, dat swingende gospelgebeuren
Baas boven baas: ik zat al te janken bij de brief van Nelson Mandela.quote:Op woensdag 8 juli 2009 00:43 schreef AssyriskaFF het volgende:
Ik kreeg al in het begin tranen in mijn ogen. Bij I'll be there. Terwijl ik dat nummer normaal niet zoveel aan vind.
Hoe heet dat boek trouwens waar jullie het over hebben?
Idd. Dat was echt iemand kapot willen maken om geld.quote:Op woensdag 8 juli 2009 00:44 schreef yvonne het volgende:
Heb de beelden meerdere malen teruggezien, en volgens mij wilde ze dat toch echt zelf.quote:Op woensdag 8 juli 2009 00:47 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ja wat mij betreft hadden ze er zoiets van gemaakt alhoewel het aardig die richting ging.
Beetje jammer vond ik toch het publieke optreden van die dochter.
Die kun je daar op dit moment niet neerzetten.
Doe eens een hint?quote:Op woensdag 8 juli 2009 00:48 schreef yvonne het volgende:
Nou, net het stukje teruggezien van de dochter op het podium..
Euhm, kijk eens goed?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |