Ja, m'n pc loopt (*^&(&^*&%^vast op die pm'squote:Op woensdag 8 juli 2009 00:14 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja, dat had ik je nog gePMd
Er zouden vanavond en vannacht nog herhalingen op CNN komen, twee maal.
Say it loud and say it proud!quote:Op woensdag 8 juli 2009 00:18 schreef JX het volgende:
Ik krijg van alle kanten reacties van mensen die weten dat ik groot fan wasZelfs mijn opa van eind zeventig heeft naar de memorial gekeken
En veel mensen die zeggen.. "ik besef nu pas wat hij voor jou betekende".
Ik heb het gevoel dat ik eindelijk.. na al die jaren van spot en negativiteit.. trots kan zijn om Jackson fan te zijn
1 heeft groene ogen, 1 heeft blauwe ogen en 1 heeft blauwe ogen met een zweem groenquote:
Mijn benieuwen of ze ook enig talent van hun papa hebben geërfdquote:Op woensdag 8 juli 2009 00:18 schreef Shitney het volgende:
Die Paris die wordt me een beauty later! als ze tenminste niet meer op d'r moeder gaat lijken, niet te geloven dat hij zo'n lelijk mokkel als moeder voor zijn kinderen koos terwijl hij ook mij had kunnen hebben![]()
Och, ze erfen zijn geld, de rest koop je, net als Paris H.quote:Op woensdag 8 juli 2009 00:19 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Mijn benieuwen of ze ook enig talent van hun papa hebben geërfd
Prachtig filmpje!quote:Op woensdag 8 juli 2009 00:13 schreef Shitney het volgende:
Nou is ie echt weg. Raar idee.
Dag lieve Michael. I'll miss you.
Over de doden niets dan goeds natuurlijk.quote:Op woensdag 8 juli 2009 00:18 schreef JX het volgende:
Ik heb het gevoel dat ik eindelijk.. na al die jaren van spot en negativiteit.. trots kan zijn om Jackson fan te zijn
Oh, ik had geen details gePMd, want die weet ik nietquote:Op woensdag 8 juli 2009 00:18 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ja, m'n pc loopt (*^&(&^*&%^vast op die pm'sNog eens proberen
Ga je Al Sharpton achterna?quote:
Dat was dan ook vast haar bedoelingquote:
Nogmaals, quote mijn posts niet.quote:Op woensdag 8 juli 2009 00:20 schreef Stefan het volgende:
[..]
Och, ze erfen zijn geld, de rest koop je, net als Paris H.
Oh, die vind ik zo irritant he! ik ging ook plassen toen hij kwam, was een mooi moment voor een plaspauze. Maar ik was net op tidj terug om te zien hoe Paris opstond met haar schattige handtasje. Maar wat een zeur, die man.quote:
Massahysterie vind ik erg interessant.quote:Op woensdag 8 juli 2009 00:20 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Dat kan ik niet voor jou antwoorden, maar er zal een reden zijn dat je hier nog steeds post
Ze lijkt op Vanessa Williamsquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |