Perez Hiltonquote:Op woensdag 8 juli 2009 09:05 schreef Ireth het volgende:
Wie is die albino-wanabee die daar tussen staat?
[ afbeelding ]
Zou ie willen. Gok een van de dansers of achtergrondzangers.quote:
Die momenten waren idd prachtig. Ik vond het nummer van Stevie, en de woorden die hij sprak erg indrukwekkend ook.quote:Op woensdag 8 juli 2009 09:13 schreef Copycat het volgende:
Blanket met die MJ action figure.
Gisteravond laat de hele memorial teruggekeken en een aantal momenten hield ik het niet droog.
'Was nothing strange 'bout your daddy. 't Was strange what he had to deal with.'
Brooke Shields die haar Michael met de wereld deelde.
Jermaine die Smile zingt en breekt. Marlon. Paris.
Mooi afscheid met een mooie overkoepelende boodschap.
Die 'herdenkingsdienst' van de familie, voorafgaande aan de memorial, duurde niet erg lang. Dus ik denk toch - naïef misschien - dat ze daar zijn lichaam hebben opgehaald en dat hij wel in de kist lag. Als namelijk ooit uitkomt (er zijn natuurlijk uitvaartmedewerkers die het wél weten, qua begrafenis, wat en hoe) dat die kist leeg was, dan valt de halve wereld over ze heen. Niet ik hoor, ik zou het wel begrijpen, maar dan worden er veel mensen boos en dan staat men vast niet meer zo achter de familie als nu.quote:Op woensdag 8 juli 2009 08:54 schreef oh-oh het volgende:
Wat mij trouwens wel op viel, is dat het koelsysteem bij de kist ontbrak...
Is dat omdat ie gebalsemd was? Of zou die kist er puur voor de show gestaan hebben?
Vertaal je het wel goed dan?quote:Op woensdag 8 juli 2009 08:23 schreef Rianne84 het volgende:
maar goed, ik wil nog kwijt dat ik Paris bewonder, echt knap hoe ze daar stond. Tante Janet deed wel een beetje gemeen tegen haar "speak up!"![]()
Het kleintje Blanket, soms verstopt achter zijn programmaboekje en met zijn Michael Jackson pop, vond ik hartverscheurend. Verder had ik me ook voorbereid op een groter snottergehalte, maar ik vond hoe Usher naar die kist liep en de kist aanraakte, maar er voor mijn gevoel met zijn hart niet echt bij was, ook een beetje raar aanvoelen.quote:Op woensdag 8 juli 2009 09:04 schreef Noek het volgende:
Usher was ook een dwama zeg. Ik vond het allemaal nogal fake aandoen. Kan er niks aan doen. Heb echt geprobeerd er iets bij te voelen maar het kwam niet over bij me. Zelfs bij Paris niet terwijl ik echt niet hard en gevoelloos ben.
oh dat dear heb ik niet gehoord. ik hoorde alleen 'speak up' en toen nog iets dat ze dichterbij de microfoon moest gaan staan ofzo.quote:Op woensdag 8 juli 2009 09:25 schreef Greys het volgende:
Vertaal je het wel goed dan?
Want 'speak up dear' betekent gewoon 'duidelijk praten liefje', en dat ze dichtbij de microfoon moest praten als ze toch iets wilde zeggen. Dat was alles. Daar was echt niets gemeens aan.
Nee, hier, kijk! Ik moest wel bijna huilen toen jij Keep the (Boris) soul alive kreeg!quote:Op woensdag 8 juli 2009 09:28 schreef Greys het volgende:
[..]
Het kleintje Blanket, soms verstopt achter zijn programmaboekje en met zijn Michael Jackson pop, vond ik hartverscheurend. Verder had ik me ook voorbereid op een groter snottergehalte, maar ik vond hoe Usher naar die kist liep en de kist aanraakte, maar er voor mijn gevoel met zijn hart niet echt bij was, ook een beetje raar aanvoelen.
Ik vond juist die broers en zussen een nasmaak achterlaten, zo enorm lief zijn ze nu ook weer niet geweest..quote:Op woensdag 8 juli 2009 09:13 schreef Copycat het volgende:
Blanket met die MJ action figure.
Gisteravond laat de hele memorial teruggekeken en een aantal momenten hield ik het niet droog.
'Was nothing strange 'bout your daddy. 't Was strange what he had to deal with.'
Brooke Shields die haar Michael met de wereld deelde.
Jermaine die Smile zingt en breekt. Marlon. Paris.
Mooi afscheid met een mooie overkoepelende boodschap.
ik denk ook dat het ngo wel even duurt voor we de wereldwijde cijfers weten, maar nederland zou toch binnen een paar uur wel bekend moeten zijnquote:Op woensdag 8 juli 2009 09:28 schreef Isegrim het volgende:
Ik ben ook benieuwd maar het lijkt me lastig te meten. Hoe meet je internetkijkers met de overvloed aan streams en hoe meet je groepen mensen die in kerken en bioscopen kijken?
Ik denk dat zn broers en zussen wel heel oprecht zijn in hun verdriet, zij zaten in dezelfde money making machine en weten als geen ander wat hij meegemaakt heeft.quote:Op woensdag 8 juli 2009 09:31 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik vond juist die broers en zussen een nasmaak achterlaten, zo enorm lief zijn ze nu ook weer niet geweest..
Wat een enge familie eigenlijk.
Dat kind met een action figure van zijn vader in z'n handen is toch gewoon eng?
Als je dit een kind ziet doen, buiten de naam Jackson, vind je het toch ook gestoord?
hoezo? als een meisje fan is van britney spears is het wel normaal als ze daar een pop van heeft?quote:Op woensdag 8 juli 2009 09:31 schreef yvonne het volgende:
[..]
Als je dit een kind ziet doen, buiten de naam Jackson, vind je het toch ook gestoord?
Ja die vader is idd smakeloos..Volgens mij zijn ze niet bij elkaar.quote:Op woensdag 8 juli 2009 09:33 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik denk dat zn broers en zussen wel heel oprecht zijn in hun verdriet, zij zaten in dezelfde money making machine en weten als geen ander wat hij meegemaakt heeft.
Wat ik echt niet snap is hoe schaamteloos die vader is.
Zijn die ouders eigenlijk nog bij elkaar? Nee toch??
Ik ken weinig kinderen wiens vader vereeuwigd is als Action Figure. Maar voor zo'n kleuter kan ik me dan juist weer levendig voorstellen dat zo'n pop een soort houvast is en een lijntje naar pappa. Of zo.quote:Op woensdag 8 juli 2009 09:31 schreef yvonne het volgende:
Ik vond juist die broers en zussen een nasmaak achterlaten, zo enorm lief zijn ze nu ook weer niet geweest..
Volgens mij verzin ik 'dear' er nu ook zelf bij, sorryquote:Op woensdag 8 juli 2009 09:29 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
oh dat dear heb ik niet gehoord. ik hoorde alleen 'speak up' en toen nog iets dat ze dichterbij de microfoon moest gaan staan ofzo.
maar ja, ik vond het wel knap van haar
Ja, ouwe jankerd jij!quote:Op woensdag 8 juli 2009 09:29 schreef Noek het volgende:
[..]
Nee, hier, kijk! Ik moest wel bijna huilen toen jij Keep the (Boris) soul alive kreeg!
Ik ben ontzettend gevoelig.
oh ok, mijn excuusquote:Op woensdag 8 juli 2009 09:38 schreef Greys het volgende:
[..]
Volgens mij verzin ik 'dear' er nu ook zelf bij, sorry
Ze zei 'speak up, sweetheart, speak up'. Net even teruggekeken. En dat zegt ze nadat Paris al begonnen is met praten. Dus daar bedoelde ze echt mee dat ze wat duidelijker moest spreken en niet 'Muil open, NU!'
quote:Op woensdag 8 juli 2009 09:38 schreef Greys het volgende:
Dus daar bedoelde ze echt mee dat ze wat duidelijker moest spreken en niet 'Muil open, NU!'
Ze werden aan de kant gezet toen Jackson solo wou en ten tijde van Thriller waren ze allemaal zo'n beetje failliet. Het zijn een stel uitvreters. Alleen Janet heeft een eigen carriere opgebouwd.quote:Op woensdag 8 juli 2009 09:33 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik denk dat zn broers en zussen wel heel oprecht zijn in hun verdriet, zij zaten in dezelfde money making machine en weten als geen ander wat hij meegemaakt heeft.
Dat vond ik dus ook.quote:
Ja, het was een kei toffe dag!quote:Op woensdag 8 juli 2009 09:38 schreef Greys het volgende:
Ja, ouwe jankerd jij!(Wat een fijne dag was dat he, ik wou dat we het nog eens over konden doen en dat de A28 dan wel open was en dat ik dan wel wat meer op tijd was!
![]()
).
Indd helemaal belachelijk 2 dagen naar het overlijden van zijn zoon dat hij op de BET-awards (die geheel in het teken stond van Michael jackson) promotie probeert te maken over zn Bluray shit...Hoe harteloos?quote:Op woensdag 8 juli 2009 09:37 schreef Copycat het volgende:
Oh en pa Joe Jackson is een harteloze eikel. Dat vind ik ook.
Broers en zussen, mjah.quote:Op woensdag 8 juli 2009 09:31 schreef yvonne het volgende:
[..]
hoorde ik iets over chinees eten?quote:Op woensdag 8 juli 2009 09:45 schreef Rianne84 het volgende:
is er na die herdenking nog iets boeiends gebeurd? bij boulevard ofzo?
ik ben erna in slaap gevallen ;')
maar ja, moet vanavond ook naar een chinese bruiloft waar het 12-gangen menu om 23:00 begint
Ik vond het juist niet meer dan logisch dat ze een beetje vals zongen, had het raar gevonden als ze hun nummer perfect hadden gebracht. Zo hoorde je iig dat ze het moeilijk hadden ermee, germain zat er trouwens ook regelmatig naast maar dat vond ik eigelijk in dit geval alleen maar mooi.quote:Op woensdag 8 juli 2009 09:48 schreef Stefan het volgende:
Ik vond Smile van Jermaine juist de verrassing van de avond. Mooi gezongen ook. Mariah en Stevie zongen vals. Shaheen kende ik al van Britains Got Talent en stond daar alleen iov Simon Cowell om zichzelf te pluggen.
Hoe zag je dat voor je dan?quote:Op woensdag 8 juli 2009 09:48 schreef Stefan het volgende:
Ik vond Smile van Jermaine juist de verrassing van de avond. Mooi gezongen ook. Mariah en Stevie zongen vals. Shaheen kende ik al van Britains Got Talent en stond daar alleen iov Simon Cowell om zichzelf te pluggen.
quote:Op woensdag 8 juli 2009 09:52 schreef Greys het volgende:
[..]
Hoe zag je dat voor je dan?
Simon: Katherine, familie Jackson, ik gooi er even een jochie tussen dat ik graag wil promoten.
Katherine: No no, Simon. Wat heeft dat ventje met Michael te maken dan?
Simon: Het verband is dat ik wil dat het ventje ik net zo rijk word als uw zoon.
Katherine: Maar we zijn hier een overledene aan het herdenken!
Simon: Boo-fuckin'-hoo, lekker belangrijk. Mens, doe niet zo moeilijk, doe me nou dit pleziertje.
Zoiets? En dat ze dan zeiden 'Nou vooruit dan maar?'.
Als dat echt zo is vind ik het behoorlijk raar dat ze dan wel gaat speechen, het zal toch ook wel een reden hebben dat ze elkaar zo lang niet hebben gezien?quote:Op woensdag 8 juli 2009 09:44 schreef Greys het volgende:
[..]
Want Brooke haar toespraak was emotioneel en mooi, maar ze had hem ook al sinds 1991 niet meer gezien. Als je zulke goede vrienden bent en zo'n enorme band hebt dat je daar gaat staan huilen, waarom doe je dan niet elke week of elke maand een bakkie koffie daar, om het even lullig te zeggen? Ga lekker samen kaasfonduen dan, zou je denken
Shaheen zou een gastoptreden doen in O2quote:Op woensdag 8 juli 2009 09:52 schreef Greys het volgende:
[..]
Hoe zag je dat voor je dan?
Simon: Katherine, familie Jackson, ik gooi er even een jochie tussen dat ik graag wil promoten.
Katherine: No no, Simon. Wat heeft dat ventje met Michael te maken dan?
Simon: Het verband is dat ik wil dat het ventje ik net zo rijk word als uw zoon.
Katherine: Maar we zijn hier een overledene aan het herdenken!
Simon: Boo-fuckin'-hoo, lekker belangrijk. Mens, doe niet zo moeilijk, doe me nou dit pleziertje.
Zoiets? En dat ze dan zeiden 'Nou vooruit dan maar?'.
Nee daarom juist!quote:Op woensdag 8 juli 2009 09:51 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
denk maar niet dat je bij échte chinezen bami krijgt hoor
Oh, nou, oke.quote:Op woensdag 8 juli 2009 09:55 schreef Stefan het volgende:
[..]
Shaheen zou een gastoptreden doen in O2
Zielig voor t 12 jarig jochie
Maar hij is kind
Heeft talent
zingt als MJ
Nu gaat zn droom niet door. Maar weet je, we laten m gewoon optreden.
Laten we zeggen dat Simon Cowell erg blij was gisteren.
Ik niet. Het zijn/waren wereldartiesten.quote:Op woensdag 8 juli 2009 09:50 schreef wapwip het volgende:
[..]
Ik vond het juist niet meer dan logisch dat ze een beetje vals zongen,
Het zijn mensen, met emoties. En die kwamen goed naar voren in de zang vond ik.quote:Op woensdag 8 juli 2009 09:57 schreef Stefan het volgende:
[..]
Ik niet. Het zijn/waren wereldartiesten.
Celine Dion trad op savonds op de dag dat haar vader was overleden. Loepzuiver.
Ja, en Mariah Carey een heel innige met MJ zeker. En dat Lionel wel mooi zong was zeker omdat hij ook geen goede band had met MJquote:Op woensdag 8 juli 2009 09:57 schreef Copycat het volgende:
Celine Dion had dan ook een enorm slechte band met haar vader.
Huh?quote:Op woensdag 8 juli 2009 09:48 schreef Stefan het volgende:
Ik vond Smile van Jermaine juist de verrassing van de avond. Mooi gezongen ook.
Als de familie Jackson niet had gewild dat ie zong dan had ie ook echt niet gezongen hoor....quote:Op woensdag 8 juli 2009 09:55 schreef Stefan het volgende:
[..]
Shaheen zou een gastoptreden doen in O2
Zielig voor t 12 jarig jochie
Maar hij is kind
Heeft talent
zingt als MJ
Nu gaat zn droom niet door. Maar weet je, we laten m gewoon optreden.
Laten we zeggen dat Simon Cowell erg blij was gisteren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |