Vind veel wel van dat huilie gezever. Niemand keek meer om naar die kluizenaar en nu ineens allemaal verdrietig en spijt enzo.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:42 schreef Jojoortje het volgende:
Ja zeer oprecht idd. Vind die verhalen echt leuk om te horen
Ik ook, en er lekt water uit mijn ogen.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:48 schreef Ada. het volgende:
Wat een mooie speech van Brooke, brok in m'n keel.
Fucking hell inderdaad.quote:
Die komt later in het programma nog optreden.quote:
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:49 schreef Greys het volgende:
Ik vind het juist echt gewéldig, die broers met die handschoen
Mja mja... Zingen is een uitlaatklep voor artiesten.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:49 schreef DancingPhoebe het volgende:
Mooie speech!
Heel ontroerend.
Eik vind ik het niet normaal dat Jermaine nu zingt... Je hoeft niet altijd de artiest te zijn, rouw!
Ik vind m juist erg goed, mooi lied maar goed uitgevoerd. Alleen die handschoenquote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:49 schreef DancingPhoebe het volgende:
Eik vind ik het niet normaal dat Jermaine nu zingt... Je hoeft niet altijd de artiest te zijn, rouw!
Al Sharpton mogen ze idd direct afvoeren, vreselijk, maar Brooke Shields is oprecht een vriendin geweest, die heeft daar alles te zoeken.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:49 schreef Stefan het volgende:
[..]
Vind veel wel van dat huilie gezever. Niemand keek meer om naar die kluizenaar en nu ineens allemaal verdrietig en spijt enzo.
Ga jij even vertellen hoe ze moeten rouwenquote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:49 schreef DancingPhoebe het volgende:
Dat weet je niet Sun, al die opgeklopte verhalenquote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:49 schreef Stefan het volgende:
Vind veel wel van dat huilie gezever. Niemand keek meer om naar die kluizenaar en nu ineens allemaal verdrietig en spijt enzo.
Waar kijk jij naar dan, want die Memorial is maar saaiquote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:49 schreef BliksemSchigt het volgende:
Erg indrukwekkend allemaal tot nu toe.
Hypocriet idd, had het ook liever gezien dat ze zulke dingen vertelden voor zijn doodquote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:49 schreef Stefan het volgende:
[..]
En jij kan het weten?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:49 schreef Stefan het volgende:
[..]
Haha ik ook, ontroerend ook.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:49 schreef Greys het volgende:
Ik vind het juist echt gewéldig, die broers met die handschoen
Ik ookquote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:50 schreef Skaai het volgende:
[..]
Ga jij even vertellen hoe ze moeten rouwen![]()
Ik vind dit juist een hele mooie persoonlijke manier van rouwen.
Ik vind het wel wat moois hebben, muziek is een mooie uitlaat klep bij een rouwprocesquote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:49 schreef DancingPhoebe het volgende:
dat...quote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:48 schreef Ada. het volgende:
Wat een mooie speech van Brooke, brok in m'n keel.
Dat komt door het lied. Melancholischer dan dit krijg je het niet, alleen Jim Grocy met Time in a Bottle wellicht.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:50 schreef Bluezz het volgende:
Prachtig gezongen dit, nu besef ik eigenlijk pas dat ie dood is
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:46 schreef ShevaJB het volgende:
Ik wacht op Hans Teeuwen die opstaat in het publiek en schreeuwt:
BOEIEND!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1
Verknipte familie idd, ik heb sowieso begrepen dat Jermaine nog het meeste contact met hem had, en wellicht Janet ook?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:51 schreef TheVulture het volgende:
Dit is nog de enige van zijn broers die echt om hem gaf denk ik zo....
Croce.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:51 schreef Stefan het volgende:
[..]
Dat komt door het lied. Melancholischer dan dit krijg je het niet, alleen Jim Grocy met Time in a Bottle wellicht.
Het valt me echt op dat de broers er steeds staan voor een hug en dan komt er hooguit nog een minzaam handje van janet.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:38 schreef Rianne84 het volgende:
dat geknuffel de hele tijd...
Als je eigen broer op je verjaardag zo zingt, nee, dat is niet gek.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:51 schreef Andromache het volgende:
Ik vind het allemaal nog best intiem, op de een of andere gekke manier.
Dat zal wel later wordenquote:
Je hoeft toch niet dagelijks de deur plat te lopen bij je broer.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:52 schreef Andromache het volgende:
[..]
Verknipte familie idd, ik heb sowieso begrepen dat Jermaine nog het meeste contact met hem had, en wellicht Janet ook?
Lijkt me wel, he...Als die andere MLK III is.quote:
Wat een gevaartequote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:52 schreef TheGeneral het volgende:
Dacht even dat het Uncle Phil was van The Fresh Prince
De broers staan op en lopen naar het podiumtrapje om te omhelzen.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:52 schreef DancingPhoebe het volgende:
Wat ik zo gek vind, iedereen die van het podium afgaat omhelst die broers, daarna houdt het op! Terwijl er nog een hele rits famillie zit!
Jouw dikke pens waarschijnlijkquote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:50 schreef Stefan het volgende:
[..]
Waar kijk jij naar dan, want die Memorial is maar saai
En morgen en overmorgen. En als je er geen genoeg van krijgt regel je de DVDquote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:52 schreef Anonymousz het volgende:
history tour begint om half 10
Idd, zeer oprecht, die van Queen Latifah met een stukje Maya Angelou is me ook bijgebleven.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:52 schreef Isegrim het volgende:
Ik vond de speech van Brooke Shields echt heel erg mooi.
Jaquote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:54 schreef BB-King het volgende:
Oei, die ondertitelaar moet aan de bak..
Heb je gelijk in. Jaren geleden dat ik je broer heb gezienquote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:53 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Je hoeft toch niet dagelijks de deur plat te lopen bij je broer.
Ik zie m'n broer soms ook weken niet
Het is een uitvaart, geen tributeconcert.quote:
haha, jij bent echt leuk manquote:
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:54 schreef Cee het volgende:
Ik ga even een wereldrecord galia-meloen-hakken uitvoeren brb
Eensch, volgens mij heeft die gast zich te hard zitten in te likken bij papa Joe.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:53 schreef fratsman het volgende:
Deze weet het beter te brengen dan die schreeuw-Sharpton!
Quite. Quite.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:53 schreef Dagonet het volgende:
Martin Luther King III, you are not your father.
Iets te religieus dit soort speeches idd.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:54 schreef Skaai het volgende:
Martin Luther King III, ik weet het niet maar ik vind die speeches zo gemaakt overkomen. Die van Queen Latifah en Brooke warej prachtig, uit het hart (wel met spiekbriefje volgens mij
) maar hier krijg ik een beetje kriebels van
.
Ik ga vanavond nog een DVD aanschaffen denk ikquote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:54 schreef Pheno het volgende:
[..]
En morgen en overmorgen. En als je er geen genoeg van krijgt regel je de DVD
Nee, maar hij heeft dan ook een redenaar om tegen op te kijken. Het eerste wat men zal doen is hem vergelijken. En dan heb je vrij snel pech met zo'n familiehistoriequote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:53 schreef Dagonet het volgende:
Martin Luther King III, you are not your father.
Joh.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:54 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Het is een uitvaart, geen tributeconcert.
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:52 schreef TheGeneral het volgende:
Dacht even dat het Uncle Phil was van The Fresh Prince
Die beroeps-prekers hadden ze wel achterwege mogen latenquote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:54 schreef Skaai het volgende:
Martin Luther King III, ik weet het niet maar ik vind die speeches zo gemaakt overkomen. Die van Queen Latifah en Brooke warej prachtig, uit het hart (wel met spiekbriefje volgens mij
) maar hier krijg ik een beetje kriebels van
.
terwijl de voorstukjes zoveel beloofden.quote:
Ja, maar dat mag je hier blijkbaar niet zeggen, want dan verpest je de sfeerquote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:53 schreef Paaskonijn het volgende:
Ik vind het tegenvallen.
Kom je in ieder geval een speech geven als hij dood is?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:54 schreef tong80 het volgende:
[..]
Heb je gelijk in. Jaren geleden dat ik je broer heb gezien
Ach, hij heeft 30sec respijt.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:54 schreef BB-King het volgende:
Oei, die ondertitelaar moet aan de bak..
Helemaal als z'n speech grotendeels een kopie is van eentje van z'n vader.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:55 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, maar hij heeft dan ook een redenaar om tegen op te kijken. Het eerste wat men zal doen is hem vergelijken. En dan heb je vrij snel pech met zo'n familiehistorie
jah, maar niet echt Michael Jackson waardigquote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:54 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Het is een uitvaart, geen tributeconcert.
Inderdaad.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:55 schreef D. het volgende:
Die beroeps-prekers hadden ze wel achterwege mogen laten
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:55 schreef TheVulture het volgende:
Brooke en Queen Latifah![]()
De rest doet me niet zoveel van de speeches...
Ik wil ook een groots spektakel tributeconcert maar dat komt echt nog wel.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:56 schreef Flow3r het volgende:
[..]
jah, maar niet echt Michael Jackson waardig
De Halleluja-roepers vinden het vast geweldigquote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:56 schreef Flow3r het volgende:
[..]
jah, maar niet echt Michael Jackson waardig
Magic, basketballer.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:57 schreef Sanne het volgende:
Wie zei nou over dat Michael Kentucky Fried Chicken at?
Toen zat ik aan de telefoon, dat wil ik nog eens nazien.
Magic Johnson (kwam samen met Kobe Bryant op podium)quote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:57 schreef Sanne het volgende:
Magic Johnson.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:57 schreef Sanne het volgende:
Magic Johnsonquote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:57 schreef Sanne het volgende:
Oh shit.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:56 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ja, maar dat mag je hier blijkbaar niet zeggen, want dan verpest je de sfeer
Thankyou!quote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:58 schreef psychionyx het volgende:
[..]
Magic Johnson (kwam samen met Kobe Bryant op podium)
Michael at vaak KFC, bestelde soms emmers volquote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:57 schreef Sanne het volgende:
Waarom zou je? En waarin? De gossipkrantjes?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:58 schreef Greys het volgende:
Was er nou maar meer van dit soort dingen naar buiten gekomen over hem, toen hij nog leefde
Ja, gelukkig ben je pas de dertigste die dit zegt.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:58 schreef Disorder het volgende:
Het zou echt superleip zijn als Michael ineens als zombie, met dat rode leren jasje, door die kist heen breekt en dansend het podium op stormt. Zo van... "HOOOOAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!" zoals alleen hij dat kon.
Magic Johnson volgens mijquote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:57 schreef Sanne het volgende:
Ik zie nu pas dat jouw icon-kuiken de moonwalk doetquote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:58 schreef Greys het volgende:
Was er nou maar meer van dit soort dingen naar buiten gekomen over hem, toen hij nog leefde
Nee, hij zegt het al 30x, dat is anders.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:59 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Ja, gelukkig ben je pas de dertigste die dit zegt.
Ik weet niet meer wie die speech deed, maar de hele familie kwam voor, behalve die kerelquote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:59 schreef Greys het volgende:
En Papa Joe maar lachen.
Die kerel is echt gek hoor en wordt niet voor niets uit wat speeches weggelaten.
Overdreven?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:57 schreef DesertRose het volgende:
Die Luther kinderen vind ik een beetje overdreven.
Nou, omdat er alleen maar narigheid de media in werd geslingerd bijvoorbeeld?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:58 schreef Pheno het volgende:
[..]
Waarom zou je? En waarin? De gossipkrantjes?
Ik vond haar meer "the actor of the year".quote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:54 schreef Andromache het volgende:
[..]
Idd, zeer oprecht, die van Queen Latifah met een stukje Maya Angelou is me ook bijgebleven.
En ook echt beginnen met dat ze een lange reis heeft gemaaktquote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:59 schreef golfer het volgende:
Ah, een zwarte politica.
Dit gaat allemaal over MJ, de grote zwarte superheld die er eigenhandig voor heeft gezorgd dat de discriminatie in de VS is afgeschaft.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:59 schreef MakaveliTheDon het volgende:
the fuck heeft dit met MJ te maken?
Tof he?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:59 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik zie nu pas dat jouw icon-kuiken de moonwalk doet
Ik ga MJ niet herinneren om die meuk. Maar als artiest. Laat de rest dat ook doen.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 21:00 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou, omdat er alleen maar narigheid de media in werd geslingerd bijvoorbeeld?
Je hoorde nooit dit soort dingen. Dat hoor je altijd pas als iemand dood is.
Dat geeft dus gewoon aan dat het gewoon heel tof zou zijn. Gewoon.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:59 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Ja, gelukkig ben je pas de dertigste die dit zegt.
Word daar zo moe van.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 21:00 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
En ook echt beginnen met dat ze een lange reis heeft gemaakt.
Is het religieuze tintje wat eigenlijk onvermijdelijk langskomt.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:55 schreef D. het volgende:
[..]
Die beroeps-prekers hadden ze wel achterwege mogen laten
Kate Bush.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 21:00 schreef Franneh het volgende:
Brooke Shields was super.. wie is dit die nu praat:?
Amerikaanse senator op zoek naar stemmen.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 21:00 schreef Franneh het volgende:
Brooke Shields was super.. wie is dit die nu praat:?
Die zou way vager doenquote:
Is ze Huisvoorzitter dan?quote:
quote:
Wat denk je?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 21:00 schreef Sideshowbobbie het volgende:
wtf doet deze ho op het podium?
We are the world komt nog, als afsluiter. Zal niet zo lang meer duren denk ik.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 21:02 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Gvd, gaan er nou nog artiesten spelen of niet?
Joh, dat wijf is opzoek naar stemmen.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 21:01 schreef Xebber het volgende:
Jezus, wat een patriottische praat met dit kutwijf.
Oja, ik herinner me dat hij verkleed als Rosa Parks de bus nam.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 21:00 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Dit gaat allemaal over MJ, de grote zwarte superheld die er eigenhandig voor heeft gezorgd dat de discriminatie in de VS is afgeschaft.
Krijg je geen waar voor je geld?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 21:02 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Gvd, gaan er nou nog artiesten spelen of niet?
Hij was zelf blank? Iig de laatste jaren.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 21:03 schreef yavanna het volgende:
Alsof 'ze' MJ nog even willen terug pakken omdat hij veel omging met blanken.
Dat zei mijn zoon ook, het lijken wel secret agents..quote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:58 schreef krapula het volgende:
die zonneschermen die de halve familie heeft aangeschaft storen me alleen een beetje. Ik heb constant het idee dat de sprekers na hun praatje worden bedankt door een stel bodyguards
Ik snap werkelijk niet dat ze dit wijf er neer zettenquote:Op dinsdag 7 juli 2009 21:02 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
We are the world komt nog, als afsluiter. Zal niet zo lang meer duren denk ik.
Het is ook meer mijn persoonlijke meningquote:Op dinsdag 7 juli 2009 21:01 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Is het religieuze tintje wat eigenlijk onvermijdelijk langskomt.
Ik had eigenlijk beter moeten weten. Past wel bij een artiest die al 25 jaar niks noemenswaardigs had uitgebracht en al meer dan 10 jaar niet had opgetreden....quote:
Moet jij niet naar 3FM bellen met de mededeling dat je de enige echte Sunchaser van Fok! bent...quote:
Ik ook niet. Abschiessen!quote:Op dinsdag 7 juli 2009 21:04 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik snap werkelijk niet dat ze dit wijf er neer zetten
Hier op FOK of de hele memorial?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 21:03 schreef beequeen het volgende:
Ïk ga inmiddels over mijn neken sluit dan ook af.
Wat een verschrikking van een memorial is dit.
Right.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 21:03 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Hij was zelf blank? Iig de laatste jaren.
Hij is al eerder dood gegaan in 1865, na al zijn goede werkquote:Op dinsdag 7 juli 2009 21:03 schreef Stefan het volgende:
[..]
Oja, ik herinner me dat hij verkleed als Rosa Parks de bus nam.
Aller tijden!quote:Op dinsdag 7 juli 2009 21:05 schreef TheVulture het volgende:
Slechtste speech tot nu toe!
Zeker, al had ik het nog een stuk mooier gevonden als His Royal Airness er had gestaan.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 21:05 schreef Zwansen het volgende:
Geniaal dat Kobe en Magic even wat zeiden. Vooral wat Magic zei was echt
Of You Are Not Alone.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 21:02 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
We are the world komt nog, als afsluiter. Zal niet zo lang meer duren denk ik.
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 21:04 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Ik had eigenlijk beter moeten weten. Past wel bij een artiest die al 25 jaar niks noemenswaardigs had uitgebracht en al meer dan 10 jaar niet had opgetreden....
Staat Elize niet op je voicemail?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 21:06 schreef Stefan het volgende:
Laten we hopen dat Bob Geldof snel een concert organiseert met MJ nummers en artiesten, dit is gewoon een aanfluiting. Ik wil mijn kijk en luistergeld terug
Ondanks de goede koelmogelijkheden zie je er na bijna twee weken denk ik niet meer zo fris uit....quote:Op dinsdag 7 juli 2009 21:06 schreef Braddie het volgende:
Ik vind het best wel raar dat we niet in de kist mogen kijken(Aangezien er door wat fans nog steeds ongeloof is en ze bewijs willen dat hij echt overleden is....
Ik verwacht nu dat ze de Star Stangled Banner inzetten en ze het volkslied gaat blèren.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 21:05 schreef k_i_m het volgende:
Dit mens is te USA voor mij. Dit is de eerste waarvan ik echt niet snap wat ze er doet.
Ik hoop iets met een trein, en eronder komenquote:Op dinsdag 7 juli 2009 21:07 schreef Dagonet het volgende:
Als beloning hoop ik dat ze nooit meer herkozen wordt
Blanket is die met het programma voor zijn gezicht?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 21:03 schreef JX het volgende:
[ afbeelding ]
Paris, Katharine, Blanket en Prince
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 21:03 schreef Stefan het volgende:
[..]
Oja, ik herinner me dat hij verkleed als Rosa Parks de bus nam.
Ja, voor die tijd was hij altijd een illegale legende maar nu heeft hij een Legende Diploma en is het officieel.quote:
De marsmannetjes mogen eerst!quote:Op dinsdag 7 juli 2009 21:06 schreef Braddie het volgende:
Ik vind het best wel raar dat we niet in de kist mogen kijken(Aangezien er door wat fans nog steeds ongeloof is en ze bewijs willen dat hij echt overleden is....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |