Verknipte familie idd, ik heb sowieso begrepen dat Jermaine nog het meeste contact met hem had, en wellicht Janet ook?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:51 schreef TheVulture het volgende:
Dit is nog de enige van zijn broers die echt om hem gaf denk ik zo....
Croce.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:51 schreef Stefan het volgende:
[..]
Dat komt door het lied. Melancholischer dan dit krijg je het niet, alleen Jim Grocy met Time in a Bottle wellicht.
Het valt me echt op dat de broers er steeds staan voor een hug en dan komt er hooguit nog een minzaam handje van janet.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:38 schreef Rianne84 het volgende:
dat geknuffel de hele tijd...
Als je eigen broer op je verjaardag zo zingt, nee, dat is niet gek.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:51 schreef Andromache het volgende:
Ik vind het allemaal nog best intiem, op de een of andere gekke manier.
Dat zal wel later wordenquote:
Je hoeft toch niet dagelijks de deur plat te lopen bij je broer.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:52 schreef Andromache het volgende:
[..]
Verknipte familie idd, ik heb sowieso begrepen dat Jermaine nog het meeste contact met hem had, en wellicht Janet ook?
Lijkt me wel, he...Als die andere MLK III is.quote:
Wat een gevaartequote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:52 schreef TheGeneral het volgende:
Dacht even dat het Uncle Phil was van The Fresh Prince
De broers staan op en lopen naar het podiumtrapje om te omhelzen.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:52 schreef DancingPhoebe het volgende:
Wat ik zo gek vind, iedereen die van het podium afgaat omhelst die broers, daarna houdt het op! Terwijl er nog een hele rits famillie zit!
Jouw dikke pens waarschijnlijkquote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:50 schreef Stefan het volgende:
[..]
Waar kijk jij naar dan, want die Memorial is maar saai
En morgen en overmorgen. En als je er geen genoeg van krijgt regel je de DVDquote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:52 schreef Anonymousz het volgende:
history tour begint om half 10
Idd, zeer oprecht, die van Queen Latifah met een stukje Maya Angelou is me ook bijgebleven.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:52 schreef Isegrim het volgende:
Ik vond de speech van Brooke Shields echt heel erg mooi.
Jaquote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:54 schreef BB-King het volgende:
Oei, die ondertitelaar moet aan de bak..
Heb je gelijk in. Jaren geleden dat ik je broer heb gezienquote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:53 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Je hoeft toch niet dagelijks de deur plat te lopen bij je broer.
Ik zie m'n broer soms ook weken niet
Het is een uitvaart, geen tributeconcert.quote:
haha, jij bent echt leuk manquote:
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:54 schreef Cee het volgende:
Ik ga even een wereldrecord galia-meloen-hakken uitvoeren brb
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |