Waar kijk jij naar dan, want die Memorial is maar saaiquote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:49 schreef BliksemSchigt het volgende:
Erg indrukwekkend allemaal tot nu toe.
Hypocriet idd, had het ook liever gezien dat ze zulke dingen vertelden voor zijn doodquote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:49 schreef Stefan het volgende:
[..]
Vind veel wel van dat huilie gezever. Niemand keek meer om naar die kluizenaar en nu ineens allemaal verdrietig en spijt enzo.
En jij kan het weten?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:49 schreef Stefan het volgende:
[..]
Vind veel wel van dat huilie gezever. Niemand keek meer om naar die kluizenaar en nu ineens allemaal verdrietig en spijt enzo.
Haha ik ook, ontroerend ook.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:49 schreef Greys het volgende:
Ik vind het juist echt gewéldig, die broers met die handschoen
Ik ookquote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:50 schreef Skaai het volgende:
[..]
Ga jij even vertellen hoe ze moeten rouwen![]()
Ik vind dit juist een hele mooie persoonlijke manier van rouwen.
Ik vind het wel wat moois hebben, muziek is een mooie uitlaat klep bij een rouwprocesquote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:49 schreef DancingPhoebe het volgende:
Eik vind ik het niet normaal dat Jermaine nu zingt... Je hoeft niet altijd de artiest te zijn, rouw!
dat...quote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:48 schreef Ada. het volgende:
Wat een mooie speech van Brooke, brok in m'n keel.
Dat komt door het lied. Melancholischer dan dit krijg je het niet, alleen Jim Grocy met Time in a Bottle wellicht.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:50 schreef Bluezz het volgende:
Prachtig gezongen dit, nu besef ik eigenlijk pas dat ie dood is
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:46 schreef ShevaJB het volgende:
Ik wacht op Hans Teeuwen die opstaat in het publiek en schreeuwt:
BOEIEND!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1
Verknipte familie idd, ik heb sowieso begrepen dat Jermaine nog het meeste contact met hem had, en wellicht Janet ook?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:51 schreef TheVulture het volgende:
Dit is nog de enige van zijn broers die echt om hem gaf denk ik zo....
Croce.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:51 schreef Stefan het volgende:
[..]
Dat komt door het lied. Melancholischer dan dit krijg je het niet, alleen Jim Grocy met Time in a Bottle wellicht.
Het valt me echt op dat de broers er steeds staan voor een hug en dan komt er hooguit nog een minzaam handje van janet.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:38 schreef Rianne84 het volgende:
dat geknuffel de hele tijd...
Als je eigen broer op je verjaardag zo zingt, nee, dat is niet gek.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:51 schreef Andromache het volgende:
Ik vind het allemaal nog best intiem, op de een of andere gekke manier.
Dat zal wel later wordenquote:
Je hoeft toch niet dagelijks de deur plat te lopen bij je broer.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:52 schreef Andromache het volgende:
[..]
Verknipte familie idd, ik heb sowieso begrepen dat Jermaine nog het meeste contact met hem had, en wellicht Janet ook?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |