Nothing beats Slashquote:
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:35 schreef Evertjan het volgende:
John Mayer nu drijft me zusje van de bank af
nooit een blanke gezienquote:
Nee, linkje?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:35 schreef Edwinuss het volgende:
John Mayer
Wie heeft die skitch met hem en David Chapelle gezien? Dan gaan ze verschillende muziekstijlen in verschillende culturen testen
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:35 schreef Shoombak het volgende:
[..]
Hij schijnt overigens een negerlul te hebben, dus 3/4 blank in zijn geval.
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:35 schreef Libris het volgende:
Is er een link tussen John Mayor and Michael Jackson?
afgezien van dezelfde initialen, maar dan omgekeerd?
Pics or it didnt happenquote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:35 schreef Evertjan het volgende:
John Mayer nu drijft me zusje van de bank af
Ja ik wel!quote:
Blanket is nu erfgenaam, al die chicks willen m trouwen voor zn geldquote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:35 schreef Disorder het volgende:
Wat ik ronduit bizar vind is hoe veel 'fans' hier het altijd voor Michael opnamen als hij zijn kinderen gemaskerd of gecamoufleerd over straat liet lopen maar hier schreeuwen om caps van Blanket.
Nothing beats Prince. Plus die speelt daarnaast ook nog 's basgitaar als Larry Graham, drums als Sheila E, en piano als Little Richard. En hij leeft ook nogquote:
Die is al geweest (zowel de link als het optreden).quote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:36 schreef Sanne het volgende:
Is deze al geweest?
Nederlandse danser treedt op tijdens dienst
http://www.nu.nl/algemeen(...)-tijdens-dienst.html
Heb jij precies bijgehouden wie in het bestaan van FOK! allemaal wat zei over Michael?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:35 schreef Disorder het volgende:
Wat ik ronduit bizar vind is hoe veel 'fans' hier het altijd voor Michael opnamen als hij zijn kinderen gemaskerd of gecamoufleerd over straat liet lopen maar hier schreeuwen om caps van Blanket.
Tumor toch?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:36 schreef Sanne het volgende:
Is deze al geweest?
Nederlandse danser treedt op tijdens dienst
http://www.nu.nl/algemeen(...)-tijdens-dienst.html
Positieve discriminatie toch?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:36 schreef JaneDoe het volgende:
foutje in de programmering, dr staat een blanke op t podium!
Jij bent vreemdquote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:35 schreef Disorder het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |