Vind veel wel van dat huilie gezever. Niemand keek meer om naar die kluizenaar en nu ineens allemaal verdrietig en spijt enzo.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:42 schreef Jojoortje het volgende:
Ja zeer oprecht idd. Vind die verhalen echt leuk om te horen
Ik ook, en er lekt water uit mijn ogen.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:48 schreef Ada. het volgende:
Wat een mooie speech van Brooke, brok in m'n keel.
Fucking hell inderdaad.quote:
Die komt later in het programma nog optreden.quote:
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:49 schreef Greys het volgende:
Ik vind het juist echt gewéldig, die broers met die handschoen
Mja mja... Zingen is een uitlaatklep voor artiesten.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:49 schreef DancingPhoebe het volgende:
Mooie speech!
Heel ontroerend.
Eik vind ik het niet normaal dat Jermaine nu zingt... Je hoeft niet altijd de artiest te zijn, rouw!
Ik vind m juist erg goed, mooi lied maar goed uitgevoerd. Alleen die handschoenquote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:49 schreef DancingPhoebe het volgende:
Eik vind ik het niet normaal dat Jermaine nu zingt... Je hoeft niet altijd de artiest te zijn, rouw!
Al Sharpton mogen ze idd direct afvoeren, vreselijk, maar Brooke Shields is oprecht een vriendin geweest, die heeft daar alles te zoeken.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:49 schreef Stefan het volgende:
[..]
Vind veel wel van dat huilie gezever. Niemand keek meer om naar die kluizenaar en nu ineens allemaal verdrietig en spijt enzo.
Ga jij even vertellen hoe ze moeten rouwenquote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:49 schreef DancingPhoebe het volgende:
Dat weet je niet Sun, al die opgeklopte verhalenquote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:49 schreef Stefan het volgende:
Vind veel wel van dat huilie gezever. Niemand keek meer om naar die kluizenaar en nu ineens allemaal verdrietig en spijt enzo.
Waar kijk jij naar dan, want die Memorial is maar saaiquote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:49 schreef BliksemSchigt het volgende:
Erg indrukwekkend allemaal tot nu toe.
Hypocriet idd, had het ook liever gezien dat ze zulke dingen vertelden voor zijn doodquote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:49 schreef Stefan het volgende:
[..]
En jij kan het weten?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:49 schreef Stefan het volgende:
[..]
Haha ik ook, ontroerend ook.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:49 schreef Greys het volgende:
Ik vind het juist echt gewéldig, die broers met die handschoen
Ik ookquote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:50 schreef Skaai het volgende:
[..]
Ga jij even vertellen hoe ze moeten rouwen![]()
Ik vind dit juist een hele mooie persoonlijke manier van rouwen.
Ik vind het wel wat moois hebben, muziek is een mooie uitlaat klep bij een rouwprocesquote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:49 schreef DancingPhoebe het volgende:
dat...quote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:48 schreef Ada. het volgende:
Wat een mooie speech van Brooke, brok in m'n keel.
Dat komt door het lied. Melancholischer dan dit krijg je het niet, alleen Jim Grocy met Time in a Bottle wellicht.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:50 schreef Bluezz het volgende:
Prachtig gezongen dit, nu besef ik eigenlijk pas dat ie dood is
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:46 schreef ShevaJB het volgende:
Ik wacht op Hans Teeuwen die opstaat in het publiek en schreeuwt:
BOEIEND!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1
Verknipte familie idd, ik heb sowieso begrepen dat Jermaine nog het meeste contact met hem had, en wellicht Janet ook?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:51 schreef TheVulture het volgende:
Dit is nog de enige van zijn broers die echt om hem gaf denk ik zo....
Croce.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:51 schreef Stefan het volgende:
[..]
Dat komt door het lied. Melancholischer dan dit krijg je het niet, alleen Jim Grocy met Time in a Bottle wellicht.
Het valt me echt op dat de broers er steeds staan voor een hug en dan komt er hooguit nog een minzaam handje van janet.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:38 schreef Rianne84 het volgende:
dat geknuffel de hele tijd...
Als je eigen broer op je verjaardag zo zingt, nee, dat is niet gek.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:51 schreef Andromache het volgende:
Ik vind het allemaal nog best intiem, op de een of andere gekke manier.
Dat zal wel later wordenquote:
Je hoeft toch niet dagelijks de deur plat te lopen bij je broer.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:52 schreef Andromache het volgende:
[..]
Verknipte familie idd, ik heb sowieso begrepen dat Jermaine nog het meeste contact met hem had, en wellicht Janet ook?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |