Lijkt me wel, he...Als die andere MLK III is.quote:
Wat een gevaartequote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:52 schreef TheGeneral het volgende:
Dacht even dat het Uncle Phil was van The Fresh Prince
De broers staan op en lopen naar het podiumtrapje om te omhelzen.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:52 schreef DancingPhoebe het volgende:
Wat ik zo gek vind, iedereen die van het podium afgaat omhelst die broers, daarna houdt het op! Terwijl er nog een hele rits famillie zit!
Jouw dikke pens waarschijnlijkquote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:50 schreef Stefan het volgende:
[..]
Waar kijk jij naar dan, want die Memorial is maar saai
En morgen en overmorgen. En als je er geen genoeg van krijgt regel je de DVDquote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:52 schreef Anonymousz het volgende:
history tour begint om half 10
Idd, zeer oprecht, die van Queen Latifah met een stukje Maya Angelou is me ook bijgebleven.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:52 schreef Isegrim het volgende:
Ik vond de speech van Brooke Shields echt heel erg mooi.
Jaquote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:54 schreef BB-King het volgende:
Oei, die ondertitelaar moet aan de bak..
Heb je gelijk in. Jaren geleden dat ik je broer heb gezienquote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:53 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Je hoeft toch niet dagelijks de deur plat te lopen bij je broer.
Ik zie m'n broer soms ook weken niet
Het is een uitvaart, geen tributeconcert.quote:
haha, jij bent echt leuk manquote:
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:54 schreef Cee het volgende:
Ik ga even een wereldrecord galia-meloen-hakken uitvoeren brb
Eensch, volgens mij heeft die gast zich te hard zitten in te likken bij papa Joe.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:53 schreef fratsman het volgende:
Deze weet het beter te brengen dan die schreeuw-Sharpton!
Quite. Quite.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:53 schreef Dagonet het volgende:
Martin Luther King III, you are not your father.
Iets te religieus dit soort speeches idd.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:54 schreef Skaai het volgende:
Martin Luther King III, ik weet het niet maar ik vind die speeches zo gemaakt overkomen. Die van Queen Latifah en Brooke warej prachtig, uit het hart (wel met spiekbriefje volgens mij
) maar hier krijg ik een beetje kriebels van
.
Ik ga vanavond nog een DVD aanschaffen denk ikquote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:54 schreef Pheno het volgende:
[..]
En morgen en overmorgen. En als je er geen genoeg van krijgt regel je de DVD
Nee, maar hij heeft dan ook een redenaar om tegen op te kijken. Het eerste wat men zal doen is hem vergelijken. En dan heb je vrij snel pech met zo'n familiehistoriequote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:53 schreef Dagonet het volgende:
Martin Luther King III, you are not your father.
Joh.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:54 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Het is een uitvaart, geen tributeconcert.
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:52 schreef TheGeneral het volgende:
Dacht even dat het Uncle Phil was van The Fresh Prince
Die beroeps-prekers hadden ze wel achterwege mogen latenquote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:54 schreef Skaai het volgende:
Martin Luther King III, ik weet het niet maar ik vind die speeches zo gemaakt overkomen. Die van Queen Latifah en Brooke warej prachtig, uit het hart (wel met spiekbriefje volgens mij
) maar hier krijg ik een beetje kriebels van
.
terwijl de voorstukjes zoveel beloofden.quote:
Ja, maar dat mag je hier blijkbaar niet zeggen, want dan verpest je de sfeerquote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:53 schreef Paaskonijn het volgende:
Ik vind het tegenvallen.
Kom je in ieder geval een speech geven als hij dood is?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:54 schreef tong80 het volgende:
[..]
Heb je gelijk in. Jaren geleden dat ik je broer heb gezien
Ach, hij heeft 30sec respijt.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:54 schreef BB-King het volgende:
Oei, die ondertitelaar moet aan de bak..
Helemaal als z'n speech grotendeels een kopie is van eentje van z'n vader.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:55 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, maar hij heeft dan ook een redenaar om tegen op te kijken. Het eerste wat men zal doen is hem vergelijken. En dan heb je vrij snel pech met zo'n familiehistorie
jah, maar niet echt Michael Jackson waardigquote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:54 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Het is een uitvaart, geen tributeconcert.
Inderdaad.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:55 schreef D. het volgende:
Die beroeps-prekers hadden ze wel achterwege mogen laten
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:55 schreef TheVulture het volgende:
Brooke en Queen Latifah![]()
De rest doet me niet zoveel van de speeches...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |