Word daar zo moe van.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 21:00 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
En ook echt beginnen met dat ze een lange reis heeft gemaakt.
Is het religieuze tintje wat eigenlijk onvermijdelijk langskomt.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:55 schreef D. het volgende:
[..]
Die beroeps-prekers hadden ze wel achterwege mogen laten
Kate Bush.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 21:00 schreef Franneh het volgende:
Brooke Shields was super.. wie is dit die nu praat:?
Amerikaanse senator op zoek naar stemmen.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 21:00 schreef Franneh het volgende:
Brooke Shields was super.. wie is dit die nu praat:?
Die zou way vager doenquote:
Is ze Huisvoorzitter dan?quote:
quote:
Wat denk je?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 21:00 schreef Sideshowbobbie het volgende:
wtf doet deze ho op het podium?
We are the world komt nog, als afsluiter. Zal niet zo lang meer duren denk ik.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 21:02 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Gvd, gaan er nou nog artiesten spelen of niet?
Joh, dat wijf is opzoek naar stemmen.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 21:01 schreef Xebber het volgende:
Jezus, wat een patriottische praat met dit kutwijf.
Oja, ik herinner me dat hij verkleed als Rosa Parks de bus nam.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 21:00 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Dit gaat allemaal over MJ, de grote zwarte superheld die er eigenhandig voor heeft gezorgd dat de discriminatie in de VS is afgeschaft.
Krijg je geen waar voor je geld?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 21:02 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Gvd, gaan er nou nog artiesten spelen of niet?
Hij was zelf blank? Iig de laatste jaren.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 21:03 schreef yavanna het volgende:
Alsof 'ze' MJ nog even willen terug pakken omdat hij veel omging met blanken.
Dat zei mijn zoon ook, het lijken wel secret agents..quote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:58 schreef krapula het volgende:
die zonneschermen die de halve familie heeft aangeschaft storen me alleen een beetje. Ik heb constant het idee dat de sprekers na hun praatje worden bedankt door een stel bodyguards
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |