Word daar zo moe van.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 21:00 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
En ook echt beginnen met dat ze een lange reis heeft gemaakt.
Is het religieuze tintje wat eigenlijk onvermijdelijk langskomt.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:55 schreef D. het volgende:
[..]
Die beroeps-prekers hadden ze wel achterwege mogen laten
Kate Bush.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 21:00 schreef Franneh het volgende:
Brooke Shields was super.. wie is dit die nu praat:?
Amerikaanse senator op zoek naar stemmen.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 21:00 schreef Franneh het volgende:
Brooke Shields was super.. wie is dit die nu praat:?
Die zou way vager doenquote:
Is ze Huisvoorzitter dan?quote:
quote:
Wat denk je?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 21:00 schreef Sideshowbobbie het volgende:
wtf doet deze ho op het podium?
We are the world komt nog, als afsluiter. Zal niet zo lang meer duren denk ik.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 21:02 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Gvd, gaan er nou nog artiesten spelen of niet?
Joh, dat wijf is opzoek naar stemmen.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 21:01 schreef Xebber het volgende:
Jezus, wat een patriottische praat met dit kutwijf.
Oja, ik herinner me dat hij verkleed als Rosa Parks de bus nam.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 21:00 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Dit gaat allemaal over MJ, de grote zwarte superheld die er eigenhandig voor heeft gezorgd dat de discriminatie in de VS is afgeschaft.
Krijg je geen waar voor je geld?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 21:02 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Gvd, gaan er nou nog artiesten spelen of niet?
Hij was zelf blank? Iig de laatste jaren.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 21:03 schreef yavanna het volgende:
Alsof 'ze' MJ nog even willen terug pakken omdat hij veel omging met blanken.
Dat zei mijn zoon ook, het lijken wel secret agents..quote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:58 schreef krapula het volgende:
die zonneschermen die de halve familie heeft aangeschaft storen me alleen een beetje. Ik heb constant het idee dat de sprekers na hun praatje worden bedankt door een stel bodyguards
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |