Ik wil ook een groots spektakel tributeconcert maar dat komt echt nog wel.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:56 schreef Flow3r het volgende:
[..]
jah, maar niet echt Michael Jackson waardig
De Halleluja-roepers vinden het vast geweldigquote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:56 schreef Flow3r het volgende:
[..]
jah, maar niet echt Michael Jackson waardig
Magic, basketballer.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:57 schreef Sanne het volgende:
Wie zei nou over dat Michael Kentucky Fried Chicken at?
Toen zat ik aan de telefoon, dat wil ik nog eens nazien.
Magic Johnson (kwam samen met Kobe Bryant op podium)quote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:57 schreef Sanne het volgende:
Magic Johnson.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:57 schreef Sanne het volgende:
Magic Johnsonquote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:57 schreef Sanne het volgende:
Oh shit.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:56 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ja, maar dat mag je hier blijkbaar niet zeggen, want dan verpest je de sfeer
Thankyou!quote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:58 schreef psychionyx het volgende:
[..]
Magic Johnson (kwam samen met Kobe Bryant op podium)
Michael at vaak KFC, bestelde soms emmers volquote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:57 schreef Sanne het volgende:
Waarom zou je? En waarin? De gossipkrantjes?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:58 schreef Greys het volgende:
Was er nou maar meer van dit soort dingen naar buiten gekomen over hem, toen hij nog leefde
Ja, gelukkig ben je pas de dertigste die dit zegt.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:58 schreef Disorder het volgende:
Het zou echt superleip zijn als Michael ineens als zombie, met dat rode leren jasje, door die kist heen breekt en dansend het podium op stormt. Zo van... "HOOOOAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!" zoals alleen hij dat kon.
Magic Johnson volgens mijquote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:57 schreef Sanne het volgende:
Ik zie nu pas dat jouw icon-kuiken de moonwalk doetquote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:58 schreef Greys het volgende:
Was er nou maar meer van dit soort dingen naar buiten gekomen over hem, toen hij nog leefde
Nee, hij zegt het al 30x, dat is anders.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:59 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Ja, gelukkig ben je pas de dertigste die dit zegt.
Ik weet niet meer wie die speech deed, maar de hele familie kwam voor, behalve die kerelquote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:59 schreef Greys het volgende:
En Papa Joe maar lachen.
Die kerel is echt gek hoor en wordt niet voor niets uit wat speeches weggelaten.
Overdreven?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:57 schreef DesertRose het volgende:
Die Luther kinderen vind ik een beetje overdreven.
Nou, omdat er alleen maar narigheid de media in werd geslingerd bijvoorbeeld?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:58 schreef Pheno het volgende:
[..]
Waarom zou je? En waarin? De gossipkrantjes?
Ik vond haar meer "the actor of the year".quote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:54 schreef Andromache het volgende:
[..]
Idd, zeer oprecht, die van Queen Latifah met een stukje Maya Angelou is me ook bijgebleven.
En ook echt beginnen met dat ze een lange reis heeft gemaaktquote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:59 schreef golfer het volgende:
Ah, een zwarte politica.
Dit gaat allemaal over MJ, de grote zwarte superheld die er eigenhandig voor heeft gezorgd dat de discriminatie in de VS is afgeschaft.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:59 schreef MakaveliTheDon het volgende:
the fuck heeft dit met MJ te maken?
Tof he?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:59 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik zie nu pas dat jouw icon-kuiken de moonwalk doet
Ik ga MJ niet herinneren om die meuk. Maar als artiest. Laat de rest dat ook doen.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 21:00 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou, omdat er alleen maar narigheid de media in werd geslingerd bijvoorbeeld?
Je hoorde nooit dit soort dingen. Dat hoor je altijd pas als iemand dood is.
Dat geeft dus gewoon aan dat het gewoon heel tof zou zijn. Gewoon.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:59 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Ja, gelukkig ben je pas de dertigste die dit zegt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |