Nee, ik ook niet, verre van.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:54 schreef Jojoortje het volgende:
Ik ga hier echt niet om huilen hoorVind het zeker wel mooi, daar niet van...
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:53 schreef koemleit het volgende:
teveel negers dit.
verre van iddquote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:54 schreef Jojoortje het volgende:
Niemand zegt toch ook dat dat moet.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:54 schreef Jojoortje het volgende:
Nee ik ook niet. Vind het idd mooi, maar ik word er niet verdrietig van.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:54 schreef Jojoortje het volgende:
quote:
vast welquote:
Stichter van Motown.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:55 schreef fratsman het volgende:
Wie is dit?
Hij was toch ook een Jehova en nog andere meuk?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:53 schreef Luco het volgende:
Waarom zingen ze allemaal Jesus Jesus Jesus terwijl Michael moslim was?
Lachen?quote:
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:55 schreef Cee het volgende:
Al die broers één handschoen.
Echte fans zitten nu voor de tv, of denk je dat die bij de memorial van hun vader, broer of zus ook lekker gaan zitten FoK!-en?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:53 schreef BogardeRules het volgende:
Met opmerkingen van dit is de voorronde van Idols en om het over fappen te gaan hebben tijdens een memorial, getuigt nog veeeeeel minder van respect dan wat voor jurk dan ook.
Sorry, dat ligt natuurlijk aan mij. Ik wist niet dat fokusers het tijdens begrafenissen ALTIJD over afrukken hebben.
Het was inderdaad een super optreden, erg mooi gezongen.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:55 schreef Greys het volgende:
Optreden van Lionel vond ik echt super.
Wat zal die familie het zwaar hebben zeg...
allemaal zo mooi met geel en rode accenten, die broers.
Waarom jheeft de NOS geen programma?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:53 schreef Qwea het volgende:
http://photos.tmz.com/galleries/mj_memorial_service_program#46352
Ja, voor de andere kant van de generatiekloof wel jaquote:
Gordy, oprichter van Motownquote:
Die zijn niet de enigen die je uitlachen hoor.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:55 schreef Anniebab het volgende:
Me kids zitten me uit te lachen omdat ik huil
ahhhhhhhhhhhquote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:55 schreef Anniebab het volgende:
Berry Gordy, stichter van Motown.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:56 schreef Aventura het volgende:
Wie is dit?
Voorlopig nul emotie. Misschien dat er bij 'We are the world' wat kippenvel komt.quote:
Elizabeth Taylor is helemaal ingestort, mischien La Ross ook???????quote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:55 schreef hondjes het volgende:
Toch raar dat Diana Ross er niet is,ze hoefde toch niet te zingen, alhoewel....
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:56 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Ja, voor de andere kant van de generatiekloof wel ja.
Nee, dat deed MJ ook altijd. Puur symboliek dus.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:57 schreef Susi het volgende:
[..]
Is daar een speciale reden voorAls in religieus of iets ?
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:57 schreef Susi het volgende:
[..]
Ja, wat zou een Jackson nou met één handschoen moeten.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:57 schreef Susi het volgende:
[..]
jij bent zo iemand die bij elke begrafenis jankt neem ik aan.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:55 schreef Anniebab het volgende:
WTF, meen je dat nou?!!quote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:57 schreef Susi het volgende:
[..]
Ik vind het mooi.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:57 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, dat deed MJ ook altijd. Puur symboliek dus.
Dacht dat ze er bewust niet bij wouden zijn?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:57 schreef BogardeRules het volgende:
[..]
Elizabeth Taylor is helemaal ingestort, mischien La Ross ook???????
Als het woord Allah valt zit gelijk het leger binnenquote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:57 schreef Wootism het volgende:
Maaruhm...Jesus dit en Jesus dat..
Michael had zich toch bekeerd tot moslim?
... of met een decollete tot aan de navel op de begrafenis verschijnen.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:56 schreef APK het volgende:
[..]
Echte fans zitten nu voor de tv, of denk je dat die bij de memorial van hun vader, broer of zus ook lekker gaan zitten FoK!-en?
Moslim???quote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:55 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Hij was toch ook een Jehova en nog andere meuk?
Als Jehova mag of wil je wat ik begreep ook niet in de spotlight staan...
En het is wel duidelijk dat hij niet als moslim begraven wordt, anders was hij o.a. allang begraven
Ah, ben betrapt als niet-kennerquote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:57 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, dat deed MJ ook altijd. Puur symboliek dus.
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:57 schreef Susi het volgende:
[..]
die zonnebrillen waren je niet opgevallen?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:57 schreef Susi het volgende:
[..]
Moslims zien Jezus als profeet, Christenen als de zoon van God.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:57 schreef Wootism het volgende:
quote:
Hypocriete speeches. Berry Gordy had wurgcontracten met zn artiesten, buitte ze helemaal uit.quote:
Toepasselijke nick btwquote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:59 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
die zonnebrillen waren je niet opgevallen?
Onzin... alleen Jermaine Jackson.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:57 schreef Wootism het volgende:
gastquote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:58 schreef Paaskonijn het volgende:
Waarom draagt Cech eigenlijk zo'n helmpje?
Volgens mij zien ze geen ruk, in zo'n donker gebouw met zonnebrilquote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:58 schreef Jor_Dii het volgende:
Die zonnebrillen, beetje overdreven..
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:59 schreef mootie het volgende:
[..]
... of met een decollete tot aan de navel op de begrafenis verschijnen.
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:58 schreef Paaskonijn het volgende:
Waarom draagt Cech eigenlijk zo'n helmpje?
Ik heb het gevoel dat ik naar een ontzettend massale, maar ook besloten bijeenkomst aan het kijken ben. Ik vind het tot nu toe mooi. Het is gemaakt om te herdenken en te vieren en te eren, niet zozeer om te amuseren.quote:
graagquote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:59 schreef Cee het volgende:
[..]
Die heb ik ooit de hand geschud.Wil je me nu aanraken?
neequote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:59 schreef Shoombak het volgende:
Ben ik de enige die het echt saai vind?
Tja, maar gaat het deze avond daarom?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:59 schreef Stefan het volgende:
[..]
Hypocriete speeches. Berry Gordy had wurgcontracten met zn artiesten, buitte ze helemaal uit.
Wat wil je zien dan? Zombies die op Thriller dansen?quote:
serieus? Wist ik helemaal niet! o.0quote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:59 schreef ouderejongere het volgende:
[..]
Moslims zien Jezus als profeet, Christenen als de zoon van God.
Ik vind het totaal niets voor MJ. Hij pakte altijd groots uit...quote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:00 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik heb het gevoel dat ik naar een ontzettend massale, maar ook besloten bijeenkomst aan het kijken ben. Ik vind het tot nu toe mooi. Het is gemaakt om te herdenken en te vieren en te eren, niet zozeer om te amuseren.
eerbetoon aan micheal net als die handschoen. en als je helemaal niets van MJ weet, zeg dan niets.quote:
Muziek van MJ vertolkt door artiesten?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:00 schreef BB-King het volgende:
[..]
Wat wil je zien dan? Zombies die op Thriller dansen?
Nog effe wachten op God en Jesusquote:
Idd, nu weten we het welquote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:01 schreef Rianne84 het volgende:
hij krijgt wel veel spreektijd
Die kon niet, Jan Mulder komt zometeenquote:
De uitvaartdienst van Hazes was veel beter, maar ja, dat was natuurlijk ook een veel grotere artiest.quote:
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:00 schreef BB-King het volgende:
[..]
Nou niet altijd,maar ik kan er wel slecht tegen, maar ik vond Michael best een eenzaam en zielig mens de laatste jaren en als je dan al die hits en dansjes en alles van m weer ziet zon week ,besef je weer hoe goed hij was en hoe hij vertrapt is en daarom moet ik huilen ,volgens mij was t een goed mens en dat hoor je ook steeds hoe lief hij was.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:58 schreef koemleit het volgende:
[..]
jij bent zo iemand die bij elke begrafenis jankt neem ik aan.
ik had t zelfde, vond het zelfs fakequote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:00 schreef Jojoortje het volgende:
Ik hoorde Janet laatst ook speechen... Maar op de één of andere manier raakte me dat totaal niet. (Die vader trouwens ook niet op de rode loper)
Ben benieuwd of een ander familielid me wel kan raken.
Grootste en belangrijkste profeet na Mohammed.quote:
Ik heb het gevoel dat we hier alleen mogen rouwen of niet?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:01 schreef BogardeRules het volgende:
[..]
eerbetoon aan micheal net als die handschoen. en als je helemaal niets van MJ weet, zeg dan niets.
je klinkt als een Rus die Hazes belachelijk gaat maken om zijn hoedjes
Dat gaan ze toch in Londen doen? Tenminste, dat zou wel een aardige zijn. 50xquote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:01 schreef Shoombak het volgende:
[..]
Muziek van MJ vertolkt door artiesten?
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:01 schreef DancingPhoebe het volgende:
Duuuude hoeveel velletjes komen er nog?
Eigenlijk wel jaquote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:00 schreef BB-King het volgende:
[..]
Volgens mij zijn het ook glitterjasjesquote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:59 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
die zonnebrillen waren je niet opgevallen?
veeg me opquote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:00 schreef BB-King het volgende:
[..]
Gelukkig ben jij er om ons met je verzuurde kutposts te vermaken.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:02 schreef golfer het volgende:
[..]
De uitvaartdienst van Hazes was veel beter, maar ja, dat was natuurlijk ook een veel grotere artiest.
eensquote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:01 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik vind het totaal niets voor MJ. Hij pakte altijd groots uit...
Zoiets als de Freddy Mercury tributequote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:00 schreef BB-King het volgende:
[..]
Michael die uit z'n kist springt en gaat moonwalken!quote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:00 schreef BB-King het volgende:
[..]
Ah, nu komt het netquote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:02 schreef Greys het volgende:
Het is ook geen show om het publiek te entertainen hoor.
Verwacht geen showballet.
Zo zit ik ook vaak op begrafenissen jaquote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:03 schreef Edwinuss het volgende:
Mooi dat die kist er staat. Alleen begin wel een beetje moet te worden van die speeches. We weten nu wel dat hij talent had toen hij 10 jaar was. Kom op zeg.
Die waren dan ook tijdens zijn leven al belachelijkquote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:01 schreef BogardeRules het volgende:
je klinkt als een Rus die Hazes belachelijk gaat maken om zijn hoedjes
Over 10, 15 jaar vertellen ze dat aan hun kinderen als een geliefde herinneringquote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:55 schreef Anniebab het volgende:
QFT! Precies dat heb ik als ik aan hem denk. Ik was geen fan, niet eens een liefhebber, maar gewoon als ik aan dat leven denk kan ik intens verdrietig worden!quote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:02 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Nou niet altijd,maar ik kan er wel slecht tegen, maar ik vond Michael best een eenzaam en zielig mens de laatste jaren en als je dan al die hits en dansjes en alles van m weer ziet zon week ,besef je weer hoe goed hij was en hoe hij vertrapt is en daarom moet ik huilen ,volgens mij was t een goed mens en dat hoor je ook steeds hoe lief hij was.
Plastificeren, toch?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:03 schreef Qwea het volgende:
maar, gaan ze hem nou ook begraven dan nadat dit is afgelopen?
Tja, wie weet er dan wel iets van Michael?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:04 schreef Lois het volgende:
Ik ben nu misschien de grootste zeikerd die er bestaat maar ik vind het eigenlijk heel vervelend dat alles zo bekritiseerd wordt hier door gastjes die amper iets weten van Michael
Dan had je nu in het MJ-fan-clubhuis moeten zitten.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:04 schreef Lois het volgende:
Ik ben nu misschien de grootste zeikerd die er bestaat maar ik vind het eigenlijk heel vervelend dat alles zo bekritiseerd wordt hier door gastjes die amper iets weten van Michael
Ik vroeg het alleen maar hoor, juist omdat ik weinig van hem weet. Het is gewoon puur interesse.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:01 schreef BogardeRules het volgende:
[..]
eerbetoon aan micheal net als die handschoen. en als je helemaal niets van MJ weet, zeg dan niets.
Genoeg internethelden hier op FOK! die overal tegenaan schoppen.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:04 schreef Lois het volgende:
Dit is dan ook geen tribute maar een memorial. De tribute komt later dit jaar echt nog wel.quote:
Dat komt nog wel, daar is veel meer organisatie voor nodig. Ik verwacht dat het later dit jaar wel komt. 29 augustus, misschien?quote:
Ik erger me ook kapot hoor.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:04 schreef Lois het volgende:
HELEMAAL MEE EENS!!!!! we deden dat ook niet toen Hazes stierf...........quote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:04 schreef Lois het volgende:
Dat zou echt zooo sick zijnquote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:05 schreef Phrits het volgende:
Wedden, nu komt 'ie op!!!
Verzin eens iets originelers dan van die oudbakken grapjes steeds.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:00 schreef golfer het volgende:
Het is zeker erg zonnig daarbinnen dat ze met die zonnebrillen opzitten?
Dat was niet bepaald een memorial... misschien organiseren ze zoiets later nog.quote:
10 xquote:
Denk ik ook.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:05 schreef TheVulture het volgende:
Ben ik trouwens de enige die denkt dat ie al lang en breed begraven is en daar een lege kist staat
Ik vind het er erg cool uitzien... al hangt die hele familie van de schijnheiligheid aan elkaar natuurlijkquote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:05 schreef Lovechild het volgende:
Die broers he...zo met hun zonnebrillen en die glitterhandschoenen...ik weet het niet....
waarschijnlijk nietquote:
Dat is hun manier om hun broer te eren. Hun broer, ook altijd met de glitterhandschoen, weet je wel?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:05 schreef Lovechild het volgende:
Die broers he...zo met hun zonnebrillen en die glitterhandschoenen...ik weet het niet....
Iddquote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:06 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik vind het er erg cool uitzien... al hangt die hele familie van de schijnheiligheid aan elkaar natuurlijk
dat heeft niks met het kennen of niet van michael te maken hoorquote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:04 schreef Lois het volgende:
net alsof je er wat van merkt van die 30 secondenquote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:06 schreef Wootism het volgende:
Pffff Al die Nederlandse zenders hebben zon harde vertraging dat het echt niet meer leuk is! Lang leve CNN!!
Ik denk het ook.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:05 schreef TheVulture het volgende:
Ben ik trouwens de enige die denkt dat ie al lang en breed begraven is en daar een lege kist staat
Dat is voor de ondertits, slimboquote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:06 schreef Wootism het volgende:
Pffff Al die Nederlandse zenders hebben zon harde vertraging dat het echt niet meer leuk is! Lang leve CNN!!
Ze vertragen 30 sec. om te kunnen ondertitelen.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:06 schreef Wootism het volgende:
Wasn't he lovely?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:07 schreef Libris het volgende:
Wat zou ie gaan zingen?
+1quote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:05 schreef TheVulture het volgende:
K ookquote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:06 schreef shomila het volgende:
Ik kan wel janken om die kindertjes nu die dit zitten te kijken daar.
Eerder andersom, het zou voor Obama een eer zijnquote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:07 schreef BogardeRules het volgende:
Toch jammer dat ie Obama nooit ontmoet heeft
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:08 schreef TheVulture het volgende:
Hoorde ik Stevie W nou echt zeggen dat ie het niet zag aankomen?![]()
Ik vind het prachtig en respectvol, alles behalve saaiquote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:00 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik heb het gevoel dat ik naar een ontzettend massale, maar ook besloten bijeenkomst aan het kijken ben. Ik vind het tot nu toe mooi. Het is gemaakt om te herdenken en te vieren en te eren, niet zozeer om te amuseren.
Volgens mij is die kist ook leegquote:
ok hij pakte uit elk geloof de goede dingen, enniewej zo zei hij het u o grootste MJ kenner ter wereldquote:
Ja ik dacht zelfs dat ie een momentje had ingelast om mensen te laten lachen maar dat heb ik me vast verbeeldquote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:08 schreef TheVulture het volgende:
hij is blindquote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:08 schreef Evertjan het volgende:
Stevie Wonder had MJ zijn dood niet zien aankomen
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:07 schreef Impry het volgende:
Gaan al die artiesten nou ook al een zonnebril opzetten?
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:08 schreef TheVulture het volgende:
quote:
he ja, laten we NU al beginnen met samenzwerings theorienquote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:05 schreef TheVulture het volgende:
Qua beelden wel, alleen de montage was uitermate amateuristisch.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:09 schreef Edwinuss het volgende:
Compilatie was prachtig.
hahaquote:
idd, en zijn dansmoves blijven zo coolquote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:09 schreef Edwinuss het volgende:
Compilatie was prachtig.
ik ookquote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:08 schreef ElizabethR het volgende:
Zo, en nu krijg ik wel een brok in mijn keel.... Stevie
Rood was de favo kleur van MJ.quote:
Hij was blind voor de feiten.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:08 schreef Evertjan het volgende:
Stevie Wonder had MJ zijn dood niet zien aankomen
Daar ben je al een week te laat mee hoorquote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:09 schreef BogardeRules het volgende:
[..]
he ja, laten we NU al beginnen met samenzwerings theorien
Ja, als dat nou net de uitdrukking is....quote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:08 schreef TheVulture het volgende:
Nee, hij zei wel 'We can't help but love you, Michael', maar hij zingt blijkbaar Never dreamed you'd leave in summer.quote:
Preciesquote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:10 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ja, als dat nou net de uitdrukking is....
Als je je zo verveelt ga dan lekker met je lego spelenquote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:09 schreef Jojoortje het volgende:
Ik vind het allemaal schijtnummersDurf het haast niet te zeggen, maar jakkie!
Ik deel die mening. Constant dat geleuter over iemand die god schijnt te heten. Die man schijnt heel aardig te zijn enzo, maar heb hem nog nooit een goede daad zien verrichten.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:09 schreef Jojoortje het volgende:
Nou ik vond de Mariah Carey en Lionel Richie optredens eerlijk gezegd ook nogal vals klinken, alsof ze al jaren niet meer hadden gezongen ofzoquote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:09 schreef Jojoortje het volgende:
Ik zit niet te wachten op die rotkop van Joe.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:10 schreef bloempje-moi het volgende:
Zitten die kinderen er nou ook?
Op zich goed dat ze niet inzoomen op de familie, maar toch...
Stiekum toch wel een beetje nieuwsgierig is naar snotterende Jacksons
Vind ik van niet, zij heeft een megahit gehad met dat nummer, ik vond dat het wel paste. Ze had d'r stem helaas niet geheel onder controle, maar ik vond haar optreden wel gepast.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:10 schreef Dagonet het volgende:
Kijk, weer een artiest, net als lionel, die een eigen nummer brengt dat ook nog eens past op een begrafenis.
Mariah had de organisatie niet moeten boeken. Dat was een miskleun van ze, ook omdat het gewoon niet paste.
Heb ik gemist. Zat de jurk te strak ?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:10 schreef Dagonet het volgende:
Mariah had de organisatie niet moeten boeken. Dat was een miskleun van ze, ook omdat het gewoon niet paste.
?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:11 schreef N.icka het volgende:
[..]
Als je je zo verveelt ga dan lekker met je lego spelen
MAriah zong gewoon haar cover van een Jackson 5-hit die zelf ook op 1 heeft gestaan... dat vind ik toch wel toepasselijkquote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:10 schreef Dagonet het volgende:
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:11 schreef N.icka het volgende:
[..]
Als je je zo verveelt ga dan lekker met je lego spelen
Eerder omdat er toch iets emotioneels bij zit. Het is niet dat ze de keet daar helemaal los moeten laten gaanquote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:11 schreef Skaai het volgende:
[..]
Nou ik vond de Mariah Carey en Lionel Richie optredens eerlijk gezegd ook nogal vals klinken, alsof ze al jaren niet meer hadden gezongen ofzo.
Waarom past het niet? Het paste juist wel, vooral natuurlijk dat nummerquote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:10 schreef Dagonet het volgende:
Ja, die kon je net zien bij het aplaus na die man van motown. , tenminste ik dacht de oudste te zienquote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:10 schreef bloempje-moi het volgende:
Zitten die kinderen er nou ook?
Op zich goed dat ze niet inzoomen op de familie, maar toch...
Stiekum toch wel een beetje nieuwsgierig is naar snotterende Jacksons
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:11 schreef Djeez het volgende:
Stevie Wonder!En hij heeft MJ dus nog nooit gezien...
Stond iig nog een kratje naast.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:11 schreef Evertjan het volgende:
was bij Andre Hazes ook in de Arena stond ook een lege kist
Oh noes, je kijkt naar gelovige mensen op een begrafenisplechtigheid in een land waar de meeste mensen gelovig zijn.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:11 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Ik deel die mening. Constant dat geleuter over iemand die god schijnt te heten. Die man schijnt heel aardig te zijn enzo, maar heb hem nog nooit een goede daad zien verrichten.
Nee, ik vroeg me af waarom hij een held is omdat hij een rode bril draagt.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:10 schreef Cee het volgende:
[..]
Omdat ie blind is, sufferd.
Oh, je bedoelt de kleur?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |