Zo zit ik ook vaak op begrafenissen jaquote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:03 schreef Edwinuss het volgende:
Mooi dat die kist er staat. Alleen begin wel een beetje moet te worden van die speeches. We weten nu wel dat hij talent had toen hij 10 jaar was. Kom op zeg.
Die waren dan ook tijdens zijn leven al belachelijkquote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:01 schreef BogardeRules het volgende:
je klinkt als een Rus die Hazes belachelijk gaat maken om zijn hoedjes
Over 10, 15 jaar vertellen ze dat aan hun kinderen als een geliefde herinneringquote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:55 schreef Anniebab het volgende:
Me kids zitten me uit te lachen omdat ik huil
QFT! Precies dat heb ik als ik aan hem denk. Ik was geen fan, niet eens een liefhebber, maar gewoon als ik aan dat leven denk kan ik intens verdrietig worden!quote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:02 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Nou niet altijd,maar ik kan er wel slecht tegen, maar ik vond Michael best een eenzaam en zielig mens de laatste jaren en als je dan al die hits en dansjes en alles van m weer ziet zon week ,besef je weer hoe goed hij was en hoe hij vertrapt is en daarom moet ik huilen ,volgens mij was t een goed mens en dat hoor je ook steeds hoe lief hij was.
Plastificeren, toch?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:03 schreef Qwea het volgende:
maar, gaan ze hem nou ook begraven dan nadat dit is afgelopen?
Tja, wie weet er dan wel iets van Michael?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:04 schreef Lois het volgende:
Ik ben nu misschien de grootste zeikerd die er bestaat maar ik vind het eigenlijk heel vervelend dat alles zo bekritiseerd wordt hier door gastjes die amper iets weten van Michael
Dan had je nu in het MJ-fan-clubhuis moeten zitten.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:04 schreef Lois het volgende:
Ik ben nu misschien de grootste zeikerd die er bestaat maar ik vind het eigenlijk heel vervelend dat alles zo bekritiseerd wordt hier door gastjes die amper iets weten van Michael
Ik vroeg het alleen maar hoor, juist omdat ik weinig van hem weet. Het is gewoon puur interesse.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:01 schreef BogardeRules het volgende:
[..]
eerbetoon aan micheal net als die handschoen. en als je helemaal niets van MJ weet, zeg dan niets.
Genoeg internethelden hier op FOK! die overal tegenaan schoppen.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:04 schreef Lois het volgende:
Dit is dan ook geen tribute maar een memorial. De tribute komt later dit jaar echt nog wel.quote:
Dat komt nog wel, daar is veel meer organisatie voor nodig. Ik verwacht dat het later dit jaar wel komt. 29 augustus, misschien?quote:
Ik erger me ook kapot hoor.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:04 schreef Lois het volgende:
HELEMAAL MEE EENS!!!!! we deden dat ook niet toen Hazes stierf...........quote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:04 schreef Lois het volgende:
Dat zou echt zooo sick zijnquote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:05 schreef Phrits het volgende:
Wedden, nu komt 'ie op!!!
Verzin eens iets originelers dan van die oudbakken grapjes steeds.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:00 schreef golfer het volgende:
Het is zeker erg zonnig daarbinnen dat ze met die zonnebrillen opzitten?
Dat was niet bepaald een memorial... misschien organiseren ze zoiets later nog.quote:
10 xquote:
Denk ik ook.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:05 schreef TheVulture het volgende:
Ben ik trouwens de enige die denkt dat ie al lang en breed begraven is en daar een lege kist staat
Ik vind het er erg cool uitzien... al hangt die hele familie van de schijnheiligheid aan elkaar natuurlijkquote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:05 schreef Lovechild het volgende:
Die broers he...zo met hun zonnebrillen en die glitterhandschoenen...ik weet het niet....
waarschijnlijk nietquote:
Dat is hun manier om hun broer te eren. Hun broer, ook altijd met de glitterhandschoen, weet je wel?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:05 schreef Lovechild het volgende:
Die broers he...zo met hun zonnebrillen en die glitterhandschoenen...ik weet het niet....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |