HELEMAAL MEE EENS!!!!! we deden dat ook niet toen Hazes stierf...........quote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:04 schreef Lois het volgende:
Ik ben nu misschien de grootste zeikerd die er bestaat maar ik vind het eigenlijk heel vervelend dat alles zo bekritiseerd wordt hier door gastjes die amper iets weten van Michael
Dat zou echt zooo sick zijnquote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:05 schreef Phrits het volgende:
Wedden, nu komt 'ie op!!!
Verzin eens iets originelers dan van die oudbakken grapjes steeds.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:00 schreef golfer het volgende:
Het is zeker erg zonnig daarbinnen dat ze met die zonnebrillen opzitten?
Dat was niet bepaald een memorial... misschien organiseren ze zoiets later nog.quote:
10 xquote:
Denk ik ook.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:05 schreef TheVulture het volgende:
Ben ik trouwens de enige die denkt dat ie al lang en breed begraven is en daar een lege kist staat
Ik vind het er erg cool uitzien... al hangt die hele familie van de schijnheiligheid aan elkaar natuurlijkquote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:05 schreef Lovechild het volgende:
Die broers he...zo met hun zonnebrillen en die glitterhandschoenen...ik weet het niet....
waarschijnlijk nietquote:
Dat is hun manier om hun broer te eren. Hun broer, ook altijd met de glitterhandschoen, weet je wel?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:05 schreef Lovechild het volgende:
Die broers he...zo met hun zonnebrillen en die glitterhandschoenen...ik weet het niet....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |