Qua beelden wel, alleen de montage was uitermate amateuristisch.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:09 schreef Edwinuss het volgende:
Compilatie was prachtig.
hahaquote:
idd, en zijn dansmoves blijven zo coolquote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:09 schreef Edwinuss het volgende:
Compilatie was prachtig.
ik ookquote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:08 schreef ElizabethR het volgende:
Zo, en nu krijg ik wel een brok in mijn keel.... Stevie
Rood was de favo kleur van MJ.quote:
Hij was blind voor de feiten.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:08 schreef Evertjan het volgende:
Stevie Wonder had MJ zijn dood niet zien aankomen
Daar ben je al een week te laat mee hoorquote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:09 schreef BogardeRules het volgende:
[..]
he ja, laten we NU al beginnen met samenzwerings theorien
Ja, als dat nou net de uitdrukking is....quote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:08 schreef TheVulture het volgende:
Hoorde ik Stevie W nou echt zeggen dat ie het niet zag aankomen?![]()
Nee, hij zei wel 'We can't help but love you, Michael', maar hij zingt blijkbaar Never dreamed you'd leave in summer.quote:
Preciesquote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:10 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ja, als dat nou net de uitdrukking is....
Als je je zo verveelt ga dan lekker met je lego spelenquote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:09 schreef Jojoortje het volgende:
Ik vind het allemaal schijtnummersDurf het haast niet te zeggen, maar jakkie!
Ik deel die mening. Constant dat geleuter over iemand die god schijnt te heten. Die man schijnt heel aardig te zijn enzo, maar heb hem nog nooit een goede daad zien verrichten.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:09 schreef Jojoortje het volgende:
Ik vind het allemaal schijtnummersDurf het haast niet te zeggen, maar jakkie!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |