+1quote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:05 schreef TheVulture het volgende:
Ben ik trouwens de enige die denkt dat ie al lang en breed begraven is en daar een lege kist staat
K ookquote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:06 schreef shomila het volgende:
Ik kan wel janken om die kindertjes nu die dit zitten te kijken daar.
Eerder andersom, het zou voor Obama een eer zijnquote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:07 schreef BogardeRules het volgende:
Toch jammer dat ie Obama nooit ontmoet heeft
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:08 schreef TheVulture het volgende:
Hoorde ik Stevie W nou echt zeggen dat ie het niet zag aankomen?![]()
Ik vind het prachtig en respectvol, alles behalve saaiquote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:00 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik heb het gevoel dat ik naar een ontzettend massale, maar ook besloten bijeenkomst aan het kijken ben. Ik vind het tot nu toe mooi. Het is gemaakt om te herdenken en te vieren en te eren, niet zozeer om te amuseren.
Volgens mij is die kist ook leegquote:
ok hij pakte uit elk geloof de goede dingen, enniewej zo zei hij het u o grootste MJ kenner ter wereldquote:
Ja ik dacht zelfs dat ie een momentje had ingelast om mensen te laten lachen maar dat heb ik me vast verbeeldquote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:08 schreef TheVulture het volgende:
hij is blindquote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:08 schreef Evertjan het volgende:
Stevie Wonder had MJ zijn dood niet zien aankomen
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:07 schreef Impry het volgende:
Gaan al die artiesten nou ook al een zonnebril opzetten?
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:08 schreef TheVulture het volgende:
quote:
he ja, laten we NU al beginnen met samenzwerings theorienquote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:05 schreef TheVulture het volgende:
Ben ik trouwens de enige die denkt dat ie al lang en breed begraven is en daar een lege kist staat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |