quote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:57 schreef Susi het volgende:
[..]
Is daar een speciale reden voorAls in religieus of iets ?
Ja, wat zou een Jackson nou met één handschoen moeten.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:57 schreef Susi het volgende:
[..]
jij bent zo iemand die bij elke begrafenis jankt neem ik aan.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:55 schreef Anniebab het volgende:
Me kids zitten me uit te lachen omdat ik huil
WTF, meen je dat nou?!!quote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:57 schreef Susi het volgende:
[..]
Ik vind het mooi.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:57 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, dat deed MJ ook altijd. Puur symboliek dus.
Dacht dat ze er bewust niet bij wouden zijn?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:57 schreef BogardeRules het volgende:
[..]
Elizabeth Taylor is helemaal ingestort, mischien La Ross ook???????
Als het woord Allah valt zit gelijk het leger binnenquote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:57 schreef Wootism het volgende:
Maaruhm...Jesus dit en Jesus dat..
Michael had zich toch bekeerd tot moslim?
... of met een decollete tot aan de navel op de begrafenis verschijnen.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:56 schreef APK het volgende:
[..]
Echte fans zitten nu voor de tv, of denk je dat die bij de memorial van hun vader, broer of zus ook lekker gaan zitten FoK!-en?
Moslim???quote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:55 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Hij was toch ook een Jehova en nog andere meuk?
Als Jehova mag of wil je wat ik begreep ook niet in de spotlight staan...
En het is wel duidelijk dat hij niet als moslim begraven wordt, anders was hij o.a. allang begraven
Ah, ben betrapt als niet-kennerquote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:57 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, dat deed MJ ook altijd. Puur symboliek dus.
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:57 schreef Susi het volgende:
[..]
die zonnebrillen waren je niet opgevallen?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:57 schreef Susi het volgende:
[..]
Moslims zien Jezus als profeet, Christenen als de zoon van God.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:57 schreef Wootism het volgende:
quote:
Hypocriete speeches. Berry Gordy had wurgcontracten met zn artiesten, buitte ze helemaal uit.quote:
Toepasselijke nick btwquote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:59 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
die zonnebrillen waren je niet opgevallen?
Onzin... alleen Jermaine Jackson.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:57 schreef Wootism het volgende:
gastquote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:58 schreef Paaskonijn het volgende:
Waarom draagt Cech eigenlijk zo'n helmpje?
Volgens mij zien ze geen ruk, in zo'n donker gebouw met zonnebrilquote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:58 schreef Jor_Dii het volgende:
Die zonnebrillen, beetje overdreven..
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:59 schreef mootie het volgende:
[..]
... of met een decollete tot aan de navel op de begrafenis verschijnen.
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:58 schreef Paaskonijn het volgende:
Waarom draagt Cech eigenlijk zo'n helmpje?
Ik heb het gevoel dat ik naar een ontzettend massale, maar ook besloten bijeenkomst aan het kijken ben. Ik vind het tot nu toe mooi. Het is gemaakt om te herdenken en te vieren en te eren, niet zozeer om te amuseren.quote:
graagquote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:59 schreef Cee het volgende:
[..]
Die heb ik ooit de hand geschud.Wil je me nu aanraken?
neequote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:59 schreef Shoombak het volgende:
Ben ik de enige die het echt saai vind?
Tja, maar gaat het deze avond daarom?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:59 schreef Stefan het volgende:
[..]
Hypocriete speeches. Berry Gordy had wurgcontracten met zn artiesten, buitte ze helemaal uit.
Wat wil je zien dan? Zombies die op Thriller dansen?quote:
serieus? Wist ik helemaal niet! o.0quote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:59 schreef ouderejongere het volgende:
[..]
Moslims zien Jezus als profeet, Christenen als de zoon van God.
Ik vind het totaal niets voor MJ. Hij pakte altijd groots uit...quote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:00 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik heb het gevoel dat ik naar een ontzettend massale, maar ook besloten bijeenkomst aan het kijken ben. Ik vind het tot nu toe mooi. Het is gemaakt om te herdenken en te vieren en te eren, niet zozeer om te amuseren.
eerbetoon aan micheal net als die handschoen. en als je helemaal niets van MJ weet, zeg dan niets.quote:
Muziek van MJ vertolkt door artiesten?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:00 schreef BB-King het volgende:
[..]
Wat wil je zien dan? Zombies die op Thriller dansen?
Nog effe wachten op God en Jesusquote:
Idd, nu weten we het welquote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:01 schreef Rianne84 het volgende:
hij krijgt wel veel spreektijd
Die kon niet, Jan Mulder komt zometeenquote:
De uitvaartdienst van Hazes was veel beter, maar ja, dat was natuurlijk ook een veel grotere artiest.quote:
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:00 schreef BB-King het volgende:
[..]
Wat wil je zien dan? Zombies die op Thriller dansen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |